Oh, dat lijkt me superleuk! Ga ik in mijn agenda zetten!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:38 schreef Greys het volgende:
Vivke, dan ga je maar een keer mee
Op 11 januari staat dezelfde show in de Stadsschouwburg in Utrecht! Wat te doen, toevallig?
Wat een klotenieuws over Mama-Viv![]()
Als je wilt weet je me te vinden he? Voor wat dan ook! Je weet wat ik bedoel
Ik zat net te typen terwijl je dit postte, dus dat bedoel ik, ik moet me niet aanstellen als er andere mensen zijn met wie het veel rotter gaat. Sterkte!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:34 schreef Vivi het volgende:
En het gaat niet zo best met mijn mama qua gezondheid, dus ik ben ff wat minder aanwezig hier, mijn hoofd staat er even niet zo naar. Maar, I love you all!
![]()
Rent A Friend!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:38 schreef Merel het volgende:
Ik wil allemaal leuke aardige dingen tegen iedereen zeggen, maar ik voel me beroerd! Gisteravond niet gegeten, maar al het eten kwam er wel uit toen ik moest overgeven. Eigen schuld, want veel te veel gedronken, maar ergens kan ik niet geloven dat het alléén maar daaraan ligt, want normaal word ik nooit zo beroerd. Ik schaam me echt kapotEn ik ontdek net in de sentbox van m'n mobiel dat ik McSex gesmst heb en dat was ook niet de bedoeling
En vanavond heb ik een familiefeestje waar iederéén een partner meeneemt, ik ben echt de enige die alleen is. Blurgh. En tegelijkertijd voel ik me nog stommer omdat ik over kleine dingetjes zit te zeiken terwijl anderen het veel rotter hebben!
Maar ontopic, door overgeven en te veel alcohol weeg ik nu natuurlijk wel belachelijk weinig
Ik hou m in de gaten 8) ik ga vandaag even proberen mijn rugzak te vinden in de bergingquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:46 schreef Liejannuh het volgende:
De grap met auto's is dat er zo veel electronica in zit tegenwoordig, dat het echt bakken met geld kost als er een reparatie om de hoek komt kijken. Beetje jammer altijd.
Ik vertrek vrijdag naar Japan en heb van de week een brief van de belastingdienst gekregen dat ik nu echt mn aangifte moet invullen dus dat ben ik nu aan het doen. En dan lekker 3 weken door Japan reizen. Heb mijn India log van vorig jaar net omgebouwd naar Japan log. Ga proberen af en toe wat te posten daar.
Dat is inderdaad precies de ellende. Daar hebben we het toevallig op de heenweg naar onze Utrecht-meet nog met Loveli-de-techneut over gehad in de autoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:46 schreef Liejannuh het volgende:
De grap met auto's is dat er zo veel electronica in zit tegenwoordig, dat het echt bakken met geld kost als er een reparatie om de hoek komt kijken. Beetje jammer altijd.
Ik ga het in de gaten houden! En vrijdag al!quote:Ik vertrek vrijdag naar Japan en heb van de week een brief van de belastingdienst gekregen dat ik nu echt mn aangifte moet invullen dus dat ben ik nu aan het doen. En dan lekker 3 weken door Japan reizen. Heb mijn India log van vorig jaar net omgebouwd naar Japan log. Ga proberen af en toe wat te posten daar.
Ach, stap gewoon die jet in en gaan met die banaan, gelukkig ga ik een week later want ik moet ook nog vanalles doenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik begin ook lichte stress te vertonen nu.Ik heb een hele drukke week en heb het gevoel dat ik vooral niet voorbereid ben.
Maar afwisselen met hardlopen klinkt dan ook niet echt goed?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:01 schreef kwakveense het volgende:
spannend liejannuh!!
@ vivi:veel sterkte!
@ merel: ik snap t hoor, zo voelde ik me ook op die bruiloft vorige week... maar laat je niet kisten!!!
@ miss-S: de rustdag is geloof ik wel belangrijk voor je spieropbouw...anders breek je weer af wat je opbouwt ofzo, ik kan t niet goed uitleggen maar er zit een idee achter...
geloof dat ik ergens in t tiptopic las dat een vand e diehard bodybuilders daar zei dat afwisselen me thardlopen ideaal was... t is meer dat je als je je spieren "opdracht" geeft om te groeien, door die oefeningen, een dag later dat weer doen geen positief effect heeft. maar rennen is natuurlijk iets heel anders...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar afwisselen met hardlopen klinkt dan ook niet echt goed?
Ik kan natuurlijk ook beide op 1 dag doen......
Dan doe ik dat gewoonquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:04 schreef kwakveense het volgende:
[..]
geloof dat ik ergens in t tiptopic las dat een vand e diehard bodybuilders daar zei dat afwisselen me thardlopen ideaal was... t is meer dat je als je je spieren "opdracht" geeft om te groeien, door die oefeningen, een dag later dat weer doen geen positief effect heeft. maar rennen is natuurlijk iets heel anders...
nee hoor, krachttraining is goed voor iedereen, juist ook met overgewicht. spieren helpen je verbranding omhoog... alleen maar cardio zorgt voor spierafbraak. je verbrandt wel vet en calorieën ook, maar als je spieren bouwt en tussendoor cardio doet (op de andere dagen) vergroot je gewoon t energiegebruik vn je lichaam. plus t is goed voor je houding en postuur en strak lijf. (in dezen ben ik het geheel eens met de bodybuild heren in t tiptopic)quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:09 schreef Miss_S het volgende:
Nog even iets (zat opeens te denken)
Is dat thuisschema van SHE eigenlijk wel voor mensen die nog echt overgewicht hebben?
Kan ik niet beter nog thuis gebruik maken van mijn cardio apparaten ipv deze oefeningen?
Houding en postuur is inderdaad wel goed, maar van dat strakke lijf zie je dan nog niet zoveel onder het vetquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:41 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee hoor, krachttraining is goed voor iedereen, juist ook met overgewicht. spieren helpen je verbranding omhoog... alleen maar cardio zorgt voor spierafbraak. je verbrandt wel vet en calorieën ook, maar als je spieren bouwt en tussendoor cardio doet (op de andere dagen) vergroot je gewoon t energiegebruik vn je lichaam. plus t is goed voor je houding en postuur en strak lijf. (in dezen ben ik het geheel eens met de bodybuild heren in t tiptopic)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |