abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 00:24:50 #1
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62449582

Het vorige deel: Slank de herfst in # 274 - Boterhammen met pindakaas :9

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_62449591
Fipo
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 00:25:31 #3
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62449596
ja hoi... ik had repetitie in amsterdam. net thuis. en nu moet ik nog afwassen en alle zooi voor morgen klaarleggen want anders gaat morgen alles mis...

huilie zeikverhaal :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nu moet ik nog afwassen. doei!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_62449930
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:12 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Beetje raar.
Als je 3 jaar niet hebt gelopen en je loopt nu 3,5 km met 11.4 kmh.
daar komt nog bij dat je astma hebt.
Wat is er raar aan? Eerlijk gezegd had ik zelf ook niet verwacht nu op 19mins te zitten. Maar gezien mijn verleden waar ik 4,2km deed op een Coopertest (12mins) voelt het best shit. Ik wil weer naar mijn oude conditie en lichaam. En ik weet dat dat zeker wel enkele maanden in beslag gaat nemen, en nee, misschien haal ik <60kg wel niet ivm bredere lichaamsbouw dan toen, en het feit dat spieren zwaarder zijn dan vet.

Ik er vandaag gewoon alles uitgehaald wat ik kon En ja, ik geloof dat het gezonder was geweest als ik rustiger aan had gedaan, zeker gezien de benauwdheid nu.. Morgen even rustig aandoen, ook vanwege de spierpijn die ik nu heb Mara opzich voelt spierpijn prettig, het voelt alsof je wat hebt gedaan ipv hele dag achter pc/playstation . Eigenlijk heb ik de laatste 3 jaar van mn leven gewoon verneukt.. :/ vind ik.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 06:58:34 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62451133
Hoi .

Ik zie net pas dat mijn signature incompleet is . Ff aanpassen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 07:00:21 #6
331 Merel
Be here now.
pi_62451141
Goeiemorgen! Zo, de brinta zit er weer in

Kwak, vandaag zal heus wel goedkomen hoor, maar zo'n vent over de vloer is altijd irritant. En Glijdt_licht, het is zonde om jezelf een pesthumeur aan te praten, gewoon positief naar de toekomst kijken waarin je een prachtig lijf gaat krijgen Maar wel oppassen met je astma!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 07:14:08 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62451190
Ik zit nu aan de Brinta . Maar de zoetstof is op .
Niet meer actief op Fok!
pi_62451203
Goedemorgen!!

vandaag een half dagje werken en daarna helemaal NIETS Misschien zelfs nog even verder slapen om 12 uur

Heb lichte spierpijn van het hardlopen, dus da's fijn dat het niet meer dan licht is dus

Gisteren Rene verteld over mn opdrukken voor n00bies plan en dat gaat ie ook mee doen.

Zit alleen even met een planningsprobleem qua hardlopen: hoe moet/wil interval gaan doen om weer op te bouwen en ik ga voor duurloop so much voor het samen lopen

Misschien dat ik na de Zeven Heuvelen wel mee kan doen, maar komende maand dus niet

Nu maar 's wegen en ontbijten enzo..
Ja doei.
pi_62451256
Brinta die nog een beetje warm is . En terwijl de melk staat te koken, meteen boterhammetjes voor op school smeren en appeltje pakken. Ik heb nu wel een beetje weinig eten bij me, maar weet even niet wat ik verder mee kan nemen. Denk dat ik maar weer een zak wortels ga halen, of een komkommer ofzo.

@Moblo: waarom denk je dat je de Zeven Heuvelenloop niet meer gaat halen, duurt de opbouw te lang? (ik mis geloof ik een paar woorden in je verhaal)

@kwak: daar kan ik ook zo pissig van worden. Vooral omdat die mensen binnen die 2 uur altijd op het verkeerde moment komen. Net als je wil douchen/naar supermarkt ofzo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 07:35:12 #10
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62451282
ik heb spierpijn woensdag veel te enthousiast geweest en ik moet vandaag vroeger beginnen, ik moet al om 9 uur op de Blaak zijn
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 07:45:01 #11
331 Merel
Be here now.
pi_62451330
Is dat vroeg?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62451345
Cicho: ná de Zeven Heuvelenloop kan ik wel weer gaan intervallen met René samen om zo mn snelheid misschien wat op te krikken, maar tót aan de loop zal ik moeten blijven duurlopen om een kans te kunnen maken hem uit te strompelen
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 07:46:40 #13
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62451346
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 07:45 schreef Merel het volgende:
Is dat vroeg?
Ja!!! vroeg man
pi_62451350
Mogguh...
Pfff... herfstvakantie is weer bijna voorbij!
Vanaf maandag geen excuus meer, geen cakejes, geen pannenkoeken en geen frietjes/patatjes meer!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 07:48:05 #15
331 Merel
Be here now.
pi_62451364
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 07:46 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ja!!! vroeg man
Tsk, watje!
pi_62451367
9 uur is niet vroeg

enneh, nog steeds 68,7kg
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 07:50:10 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62451383
Mèn, tis wel te merken dat ik afgelopen week in de middagploeg heb gezeten . Wat is het fucking donker buiten en wat ben ik fucking duf . Naja, vanmiddag vrij, hoop ik, als m'n brief af is, tenminste. En dan lekker shoppen .
Niet meer actief op Fok!
pi_62451552
Hier zit de Brinta er ook weer in. Vind het lekker, warme pap in dit seizoen!

@Coldfeet: die tas is ontworpen door Ruud van der Peijl (ontwerper, bekend van HNTM).
Kost dus maar 35 euro en is gewoon heel erg fijn!!!
pi_62451577
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 07:50 schreef Viking84 het volgende:
Mèn, tis wel te merken dat ik afgelopen week in de middagploeg heb gezeten . Wat is het fucking donker buiten en wat ben ik fucking duf . Naja, vanmiddag vrij, hoop ik, als m'n brief af is, tenminste. En dan lekker shoppen .
meisje-meisje

zow, ben weer op 't werk gesetteld en wel. Zo's kijken of ze ook wat voor me te doen hebben; dat zou fijn zijn
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 08:18:53 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62451614
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 08:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

meisje-meisje
Ik ben heul geen meisje-meisje . Maar ik heb wel heel veel zin om te shoppen . Ben echt benieuwd of ze iets leuks hebben in die kringloopwinkels (en gisteren moest ik er nog niks van hebben ).
quote:
zow, ben weer op 't werk gesetteld en wel. Zo's kijken of ze ook wat voor me te doen hebben; dat zou fijn zijn

Ik heb al bijna weer een sollicitatiebrief af! Nog even een goed slot bedenken. Ik heb nog tot 11:30 .
Niet meer actief op Fok!
pi_62451685
gelukkig is er koffie

had nog in bed kunnen liggen, met René, die daar nu ook nog bivakkeert... maar gelukkig rijdt hij wel langs de uni en haalt hij mijn C++ boek daar op hoef ik dat niet te doen
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 08:49:35 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62451926
Zo, brief 1 is af . Alleen is de lay-out van m'n cv gefucked en Word doet hier raar (blauwe achtergrond wtf ), dus ik verstuur hem thuis wel even. Nu brief 2 afmaken en dan een begin maken met brief 3 .
Niet meer actief op Fok!
pi_62451987
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 07:46 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Pfff... herfstvakantie is weer bijna voorbij!
Vanaf maandag geen excuus meer, geen cakejes, geen pannenkoeken en geen frietjes/patatjes meer!
Hee, wij hebben juist volgende week pas herfstvacantie! Dan zit je dus niet in regio 'midden' denk ik.
Vandaag voor het eerst sinds eeuwen fris opgestaan. Omdat ik gisteren 'even' een tukje ging doen om 9 uur
Nog meer mensen last van moeheid? Is dat dan het afvallen of de herfst?
pi_62452030
ik ben ook moe en futloos en ik geef de herfst de schuld
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:01:50 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62452122
Ik ben ook moe en futloos en ik geef het vroege opstaan de schuld. Ik ben echt geen ochtendmens en volgende week moet ik de hele week 's ochtends beginnen . M'n productiviteit, wat doe je! .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')