Mja, mja, noodzakelijk. Met een goeie vork wil 't miss ook wel, maar het stampt wel fijnerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:43 schreef Goodbye het volgende:
Ja hoi![]()
Ik heb net boodschappen gedaan (studie ontwijkend gedrag enzo), ik ga vanavond zuurkoolstampot maken
Is zo'n stampding daarbij echt noodzakelijk? Zo ja, dan ga ik die even halen bij de blokker zo (ze hadden 'm niet in m'n AH)
Gadverquote:Over AH gesproken: Ik ben bezig mijn boodschappen af te rekenen, komt er ineens zo'n hoofdcassiere naar mijn cassiere gelopen van: "Ja jij mag niet werken, want wat jij hebt is heel besmettelijk" "Wat heb ik dan" "Ja je hebt krentenbaard en dat is heel besmettelijk". Dus ik al lichtelijk in paniek, want ze heeft net al m'n spullen aangeraaktMaargoed, bleek dus: Ze had een keer krentenbaard gehad, nu alleen een droge neus, maar één of andere muts die daar werkte had gezegd dat ze krentenbaard had. Toch maar even goed m'n handen gewassen net
![]()
Disclaimer: ik heb de OP niet geschrevenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:44 schreef Anosmie het volgende:
En ik zi e nu ineens dat we slank de herst ingaan..
2e zin in OP Vikje.
Ook echt waar de klant bij isquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:43 schreef Goodbye het volgende:
Ja hoi![]()
Ik heb net boodschappen gedaan (studie ontwijkend gedrag enzo), ik ga vanavond zuurkoolstampot maken
Is zo'n stampding daarbij echt noodzakelijk? Zo ja, dan ga ik die even halen bij de blokker zo (ze hadden 'm niet in m'n AH)
Over AH gesproken: Ik ben bezig mijn boodschappen af te rekenen, komt er ineens zo'n hoofdcassiere naar mijn cassiere gelopen van: "Ja jij mag niet werken, want wat jij hebt is heel besmettelijk" "Wat heb ik dan" "Ja je hebt krentenbaard en dat is heel besmettelijk". Dus ik al lichtelijk in paniek, want ze heeft net al m'n spullen aangeraaktMaargoed, bleek dus: Ze had een keer krentenbaard gehad, nu alleen een droge neus, maar één of andere muts die daar werkte had gezegd dat ze krentenbaard had. Toch maar even goed m'n handen gewassen net
![]()
Ja inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ook echt waar de klant bij isSeriously
Ben je aangestoken door MoBlo? Ik denk tegenwoordig ook heel vaak 'srsly'quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ook echt waar de klant bij isSeriously
Oh ik dacht gewoon Gquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:24 schreef Ewelina het volgende:
Hou het maar op 65G/GG. Mijn bh's worden te kleinHeel soms omvang 60, maar ik geloof dat cup 60H niet in Nederland verkrijgbaar is
Hier is het zonnig. Gelukkig. Ik wil niet nóg een keer natgeregend worden, zeker niet als ik geen kans heb om me om te kleden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
donkere wolken pakken zich samen
Ik heet Goodbyequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ik dacht gewoon G. Maar in welk land hebben ze wel 60H dan?
Bij mij lijken ze trouwens kleiner omdat ik inderdaad vrij lang ben, en ik verstop ze meestal onder mn truien. Ben pas sinds kort slank, hiervoor had ik altijd beetje buikje/vet zichtbaar en daar voel ik me niet prettig bij. En ik heb heel vaak last van opgezette buiken als ik iets verkeerds eet en het laatste wat ik dan wil is dat iedereen dat ziet. Dus heb ik bijna altijd wijdere kleren aan, die ook nog eens een stuk warmer zijn. Maar ik leer het al een beetje af, zie dit shirt en ik ga nog een smallere broek kopen. Moet maar eens uit mn schulp kruipen.
@Anos: zo vreselijk besmettelijk is krentenbaard niet altijd. Mijn broertje had het een week geleden nog, en wij gebruikten toen nog allemaal zelfde handdoeken etc, nu niet meer ... niemand is besmet. Maar wel lekker om dat zo te horen als je net aan het afrekenen bent ... ze heeft geen groentes oid zonder verpakking aangeraakt?
dat staat er echt al wekenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Disclaimer: ik heb de OP niet geschreven. Maar ik zal 't aanpassen
(ik zag ook niet wat je bedoelde. "Ja maar we gáán toch ook Slank de herfst in?""Oh, herst"
)
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heet GoodbyeMaar nee, ze heeft niks zonder verpakking aangeraakt. Volgensmij had ze het ook niet hoor, maar ik krijg nu spontaan overal jeuk. Geen idee of dat uberhaupt gebeurt als je krentenbaard hebt
Ik vind het niet erg hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
. Shit. Als ik het nu edit, is het dan weer goed?
Engeland, het land van Freya, Fantasie en nog veel meer merken. Echt, dat land moet een bh-walhalla voor mij zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ik dacht gewoon G. Maar in welk land hebben ze wel 60H dan?
Bij mij lijken ze trouwens kleiner omdat ik inderdaad vrij lang ben, en ik verstop ze meestal onder mn truien. Ben pas sinds kort slank, hiervoor had ik altijd beetje buikje/vet zichtbaar en daar voel ik me niet prettig bij. En ik heb heel vaak last van opgezette buiken als ik iets verkeerds eet en het laatste wat ik dan wil is dat iedereen dat ziet. Dus heb ik bijna altijd wijdere kleren aan, die ook nog eens een stuk warmer zijn. Maar ik leer het al een beetje af, zie dit shirt en ik ga nog een smallere broek kopen. Moet maar eens uit mn schulp kruipen.
Er is een kledingkringloop aan de Helper Oostsingel (er zitten twee kringlopen tegenover elkaar en die hebben allebei veel kleding).quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Fijn, nu zegt Mark ook al dat m'n broek te wijd is. En de enige passende broek die ik heb hangt kletsnat over de deur
.
Ik liep laatst langs die SandraBra waar jij het altijd over hebt!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Engeland, het land van Freya, Fantasie en nog veel meer merken. Echt, dat land moet een bh-walhalla voor mij zijn
ik ken maar 2 zaken in Nederland waar ze omvang 60 verkopen, en daar gaat het t/m cup G. Ze beweren dat het niet gemaakt wordt.
HIer ook zin in herfst-voer. Ik ga Boeuf Bordelaise maken van biologische braadlappen en Bordeaux (goh!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:52 schreef conleche het volgende:
Morning liefies,
Het is echt herfst en ik probeer het leuk te vinden, dus staat er nu een grote pan met runderschenkel te trekken en dat geeft wel een warm gevoel, maar mèn, wat zou ik graag willen dat het weer mei was of zo....
Niet toevallig op een verkeerd knopje gedrukt of per ongeluk verkeerd ingesteld?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Mijn mp3-speler is ook naar de Filistijnen geloof ik. Open ik de map 'Rammstein', gaat 'ie liedjes van Clouseau afspelen
.
"..Daaaahaaaaar gaaaaaaaaaaaat zuh.."quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Mijn mp3-speler is ook naar de Filistijnen geloof ik. Open ik de map 'Rammstein', gaat 'ie liedjes van Clouseau afspelen
.
Succes!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:22 schreef mspoez het volgende:
Chico, 60 is ook wel héél smal hoor. En dan die mooie heupen erbij...killer!
Ik ga zo naar mijn ouders, ze vertellen waarom ik naar de GGD was gister. Had het idee het voor me te houden maar een vriendinnetje heeft me ervan overtuigd dat dat niet slim is en al helemaal niet nodig. Dus tot later!!
Nee hoor. Hij doet allemaal gekke dingen. Maar mijn map favorieten is nog intact en dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet toevallig op een verkeerd knopje gedrukt of per ongeluk verkeerd ingesteld?
Hier regent het nu
Nee, niet gemist, hoor, maar dat is idd niet echt wat voor mijquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@Viking: Had je mijn post over kringloopwinkels gemist, of is dat niets voor je?
Ah oke.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:44 schreef Viking84 het volgende:
Nee, niet gemist, hoor, maar dat is idd niet echt wat voor mij. Noem me blasé, maar ik vind het vies om in kleren rond te lopen die anderen - vooral onbekenden - gedragen hebben
.
Ik ook!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:56 schreef conleche het volgende:
Ik ben dol op 2ehands winkels! Ik heb er echt pareltjes vandaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |