Hij is gek, jij oogt idd heel lang. Heb je lange benen in verhouding?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:20 schreef Vivi het volgende:
Dat moet wel dan, van die ongelijke werf, want ik had wel hakken aan, maar jij veul hogere!
Maar ik "toon" lang, dat hoor ik wel vaker. Gelukkig vind mijnvan niet, die vind mij een kleine smurf in vergelijking met zijn ex Godzilla, die een kop boven hem uittorende...gnii gniii.
Great, ik toon lang ÉN vet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:21 schreef SHE het volgende:
JIj oogt zo lang omdat je zo freakin' mager bent.
Ik had dat vroeger ook altijd
oeh! naais!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:20 schreef Merel het volgende:
Ohja, ik heb vanochtend even de 68-komma-nog-wat op m'n weegschaal gezienTotdat ik twee happen brinta had genomen, toen was het alweer 69, maar toch!
Geen ideequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij is gek, jij oogt idd heel lang. Heb je lange benen in verhouding?
Nou, maar ik was dan ook wel zo slim om me te kleden zodat ik mijn minpunten kon verbergenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik geloof dat wel hoor...
vind je een heel mooi meisje met prachtige verhoudingen, voor zover ik heb kunnen zien
Ik wel. Eigenlijk dacht ik dat je nog minder woog. Volgens mij heb jij een heel verkeerd zelfbeeldquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:26 schreef Goodbye het volgende:
Nouja, zo zouden jullie natuurlijk ook nooit geloven dat ik 57 kilo weegSommige mensen zijn echt ideaal slank dan aber ich nicht
![]()
Nee, echt niet! Ik vind mezelf ook niet té dik, maar ik wil gewoon wat vet kwijt hier en daar. Believe me, ik heb me gewoon gunstig gekleed zaterdagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wel. Eigenlijk dacht ik dat je nog minder woog. Volgens mij heb jij een heel verkeerd zelfbeeld
Je bedoelt dat ieniemienie spekrolletje dat je met veel moeite in zittende positie bij elkaar kon grijpenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, echt niet! Ik vind mezelf ook niet té dik, maar ik wil gewoon wat vet kwijt hier en daar. Believe me, ik heb me gewoon gunstig gekleed zaterdag
dat dus!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ieniemienie spekrolletje dat je met veel moeite in zittende positie bij elkaar kon grijpen? Face it: je bent gewoon dun
Als ik zit kan ik zo twee handen vol grijpen. Zonder moeite.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:10 schreef Tinkepink het volgende:
Je bedoelt dat ieniemienie spekrolletje dat je met veel moeite in zittende positie bij elkaar kon grijpen? Face it: je bent gewoon dun
en dat ook dusquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:13 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Als ik zit kan ik zo twee handen vol grijpen. Zonder moeite.![]()
* neemt zich voor om meer sit ups te doen
Laten we de volgende keer een zwembadmeet in bikini doen, dan zult je 't zienquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
dan haak ik afquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Laten we de volgende keer een zwembadmeet in bikini doen, dan zult je 't zien
Ik denk iedereenquote:
Jij zou toch een zwemles-meet gaan gevenquote:
Hey, ik zie je plaatjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:09 schreef Anosmie het volgende:
En natuurlijk: Goedemorgen op deze regenachtige pleuris Herfstdag..
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
zomgwtflollerbbqenmeer
lazen jullie dat ik hierboven ergens postte dat ik de 68 al 8 jaar minimaal niet meer gezien had?vandaag 68,7kg...
joepie!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:13 schreef Chicolate het volgende:
Moblo![]()
![]()
PF wilde een foto van mijn shirt. Het is me niet gelukt een onbewogen te maken, dus doe het maar met deze. Waarschuwing: hij is wel heel flatterend gemaakt en dit shirt doet veel voor mn figuur. Normaal zie ik dr niet zo slank uit.
[ afbeelding ]
Jij bent echt superslank! Wat een verhoudingenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:13 schreef Chicolate het volgende:
Moblo![]()
![]()
PF wilde een foto van mijn shirt. Het is me niet gelukt een onbewogen te maken, dus doe het maar met deze. Waarschuwing: hij is wel heel flatterend gemaakt en dit shirt doet veel voor mn figuur. Normaal zie ik dr niet zo slank uit.
[ afbeelding ]
Is de bingo al geweest??quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
heloooww goodmorning
weer een heel topic gemistga maar eens ff ontbijten.....
vanavond chinees/indisch buffet (heb een klinische middag/avond).
Dan lever je wel boobs in (nofi, Chicoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jij bent echt superslank! Wat een verhoudingen![]()
Mag ik met je ruilen van figuur?
Iets kleiner zou niet erg zijn. Maar volgens mij heeft Chico dezelfde bh maat als ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan lever je wel boobs in (nofi, Chico), wil je dat?
.
Ik heb dezelfde maat als Ewelina, voor zover ik weet (65F/G?)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Mijn spijkerbroek is te lang. Normaal draag ik hem met laarzen met hakken eronder, maar die laarzen zijn nat en kapot, dus nu ben ik gedwongen platte schoenen te dragen, waardoor ik straks kletsnatte broekspijpen heb
.
Meen je dat? Ik heb ook G (maar niet 65quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde maat als Ewelina, voor zover ik weet (65F/G?). Dus de boobs mag ze dan ook nog houden
.
Zo'n mooi lijf en dan een hoodie en wijdzittende jeans aantrekkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:22 schreef Chicolate het volgende:
Maar dank jullie, ik word er verlegen van. Heb maar snel een te grote hoodie aangetrokken
.
Moet je de pijpen oprollen. Doe ik met heel veel spijkerbroeken als ik platte schoenen aan heb.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Mijn spijkerbroek is te lang. Normaal draag ik hem met laarzen met hakken eronder, maar die laarzen zijn nat en kapot, dus nu ben ik gedwongen platte schoenen te dragen, waardoor ik straks kletsnatte broekspijpen heb
.
Niet doen, met zo'n figuur moet je pronkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:22 schreef Chicolate het volgende:
Maar dank jullie, ik word er verlegen van. Heb maar snel een te grote hoodie aangetrokken
.
Dat staat zo lelijk. En volgens mij lijken m'n benen dan nog korterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Moet je de pijpen oprollen. Doe ik met heel veel spijkerbroeken als ik platte schoenen aan heb.
Dat wel. Maar hey, óf natte broekspijpen óf dat.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat staat zo lelijk. En volgens mij lijken m'n benen dan nog korter.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat wel. Maar hey, óf natte broekspijpen óf dat.
Kun je anders niet die broek in je laarzen proppen (als het een skinny is)?
dat probleem heb ik nu nooit. Ik word altijd al heel erg blij als ik m'n laarzen aankan onder een spijkerbroek...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat staat zo lelijk. En volgens mij lijken m'n benen dan nog korter.
Jij hebt toch helemaal geen dikke benen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]ik in een skinny broek, zie je het voor je?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |