Je benen zijn ook gehalveerdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
Nog een keer mijn dirndl. Helaas zijn mijn borsten gehalveerd, dus zo mooi als eerst staat ie helaas niet meer. [ afbeelding ]
Oh ja, die had je al eens laten zien. Leuk dingquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
Nog een keer mijn dirndl. Helaas zijn mijn borsten gehalveerd, dus zo mooi als eerst staat ie helaas niet meer. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Vandaag gekocht de nieuwe IT-bagdesigned voor Hema by Ruud van der Peijl.
Fijne tas, lekker groot, vakjes en dmv. de rits onderaan groter te maken. Zit een losse schouderband bij.
Te weinig eten (dun worden) en knalhard trainen (spieren krijgen) zou ik niet combineren. Wel normaal eten en keihard trainen, waardoor je vanzelf wel dun wordtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh even een vraagje
kun je en dun en gezond en 5km in ene half uur rennen en een sickspack krijgen en spieren en conditie en goed kickboksen of is het beter 1 voor 1 te doen
Je kán natuurlijk best in spijkerbroek komen en dat wordt ook wel gedaan. Maar leuker is het als je gewoon in stijl komt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja, die had je al eens laten zien. Leuk ding. Lopen dan alle vrouwen in zo'n jurkje en val je er helemaal buiten als je met je spijkerbroek en shirt aan komt zetten?
Okéquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Te weinig eten (dun worden) en knalhard trainen (spieren krijgen) zou ik niet combineren. Wel normaal eten en keihard trainen, waardoor je vanzelf wel dun wordt(omdat spieren ook in rust energie gaan verbruiken enzo). Ik heb het ooit tegelijk geprobeerd en ging dan bijna out tijdens het hardlopen
.
Dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
OkéDan eet ik gewoon waar ik zin in heb mits gezond en ga ik daar niet ook nog eens op letten..
Ik dacht om rond de 1700 te gaan zitten al heb ik geen zin om alles te tellenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Je moet wel op je voeding letten, maar niet rond de 1000 kcal gaan zitten
.
)
Mijn sportschool vond het al vreemd dat ik met een briefje met oefeningen van SHE binnen kwam wandelenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:56 schreef k_i_m het volgende:
Zou de sportschool hier om de hoek het vervelend vinden als ik daar één keer per week met mijn eigen personal trainer zou komen?.
Eens hoor. Met Leers was ik ook tevreden geweest. (Maar niet met Van Sluis...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Gerd Leers is een geweldige man. Veel ervaring met hem, bijbaan in de politiek in Maastricht. Denk dat hij een hele capabele burgemeester zou zijn geweest in Rotterdam. Tis tijd dat hij uit Maastricht weggaat, dat wordt te klein. (Overgigens zou ik nooit, maar dan ook nooit CDA stemmen, t gaat me nu alleen over z'n capaciteiten!)
veel plezier!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:28 schreef Isegrim het volgende:
Dames, ik ben even tien dagen in de VS. Ik zie jullie over driehonderd topics wel.
Veel plezier en geniet ervanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:28 schreef Isegrim het volgende:
Dames, ik ben even tien dagen in de VS. Ik zie jullie over driehonderd topics wel.
Have fun!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:28 schreef Isegrim het volgende:
Dat zijn maar 4500 kcals.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:19 schreef Adothehague het volgende:
Dieetsuggestie
ik ook..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:49 schreef Greys het volgende:
Have fun Ise!
Ik krijg trek van die foto van die zak patat mèt, hierboven
)
Ik verwaht niet dat ik mijn oude tempo zo op kan pakken. Ik had zelfs een ergere tijd als begin in gedachten, ik dacht aan 25mins.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
waarom begin je na 3 jaar dan ook niet 'gewoon' met wat intervaltraining?
het is een beetje kansloos om te verwachten dat je nog met hetzelfde tempo dezelfde afstand kunt afleggen als 3 jaar geleden
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zit ik een uur geleden te miepen dat ik m'n vriendje mis
blijkt hij mij 5 minuten daarvoor gebeld te hebben en ik heb het niet eens gehoord![]()
En nu neemt ie niet meer op
Beetje raar.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Pff.. net weer voor t eerst sinds 3 jaar eens hardgelopen.. Kep t geweten.. tering..
Ben iig nog lang niet op niveau. Heb het 'kleinste' rondje gedaan wat mogelijk is hier in de buurt, deze is 3,6km volgens mijn gps.. en hier heb ik 19minuten over gedaan.. Een simpele berekening leert ons dan dat gem snelheid op iets van 11,4kmh ligt..
Mijn longen hielden het niet meer op t laatst, veel pijn -> heeft te maken met astma, mss nu van te voren maar salbutamol inademen voordat ik ga sporten. Of het langzamerhand weer opbouwen.. Longinhoud voelt atm ook niet helemaal goed..
Blech.. kep een lange weg te gaan om weer ene fit lichaam te krijgen.. Was ik maar nooit gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |