Je hebt je oude avatar weer terug!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, er is niet persé iets mis met hem, maar het is een Amsterdamse PvdA-er. En dat is even wennen in Rotterdam, zeg maar. En hij komt ook zo ineens onverwachts om de hoek, het ging heel de tijd tussen hele andere heren en daar is hij dan ineens
Ik denk het ook hoor, moet zeggen dat ie sympathiek overkomt. Maar eigenlijk is alles na Opstelten heel erg wennen, Rotterdam was enorm dol op zijn burgemeesterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:26 schreef conleche het volgende:
Volgens mij is het wel een goede vent. Geen idee wie er nog meer in de race waren, maar je kan het slechter treffen!
Ik kreeg overal commentaarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je hebt je oude avatar weer terug!
Ik weeg meer dan de helft (verhoudingsgewijs) hierquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:27 schreef conleche het volgende:
Nou Bolletje: ik weet niet hoe je het doet, maar je lijkt veel langer dan SHE!
i puts a spell on me
Ja. Dus. Dat bedoel ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een Amsterdammer als burgermeester in Rotterdam klinkt een beetje wazig!!
Ben eigenlijk wel positief hierover. Imho een betere kandidaat dan Wim van Sluis.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:17 schreef Greys het volgende:
Aboutaleb wordt de nieuwe Rotterdamse burgemeester
Mwoah, ik ken toch hele volkstammen die al lang niet meer zo heel blij met Ivo waren hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het ook hoor, moet zeggen dat ie sympathiek overkomt. Maar eigenlijk is alles na Opstelten heel erg wennen, Rotterdam was enorm dol op zijn burgemeester![]()
Laat ie als Amsterdammer maar snel de Feijenoord liederen gaan leren
Jaaaaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je hebt je oude avatar weer terug!
Oh, ik heb hier een winkel ontdekt waar ze sommige modellen laarzen tot maat 43 hebben. Met een beetje moeite pas ik daarin!
Gerd Leers is een geweldige man. Veel ervaring met hem, bijbaan in de politiek in Maastricht. Denk dat hij een hele capabele burgemeester zou zijn geweest in Rotterdam. Tis tijd dat hij uit Maastricht weggaat, dat wordt te klein. (Overgigens zou ik nooit, maar dan ook nooit CDA stemmen, t gaat me nu alleen over z'n capaciteiten!)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:33 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel positief hierover. Imho een betere kandidaat dan Wim van Sluis.
Ik verwacht als vanouds weer rellen op de coolsingelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:17 schreef Greys het volgende:
Aboutaleb wordt de nieuwe Rotterdamse burgemeester
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat ie als Amsterdammer maar snel de Feijenoord liederen gaan leren
Je had dat commentaar van die meneer van Leefbaar Rotterdam moeten hóren net voor de cameraquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik verwacht als vanouds weer rellen op de coolsingel![]()
Een Amsterdamse Marokkaan in Rotterdam aanstellen
Zullen we dat op de volgende wijvenavond ook gaan doen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:50 schreef conleche het volgende:
Ik ben kersenbonbons aan het makenIk had van een vriendin zelfgemaakte kersen likeur met kersen gekregen en nu heb ik ze door de gesmolten pure choc gehaald waar ik ook nog wat kleingehakte noten door had gedaan. Staat nu af te koelen. Ben benieuwd...
Kutjequote:
Hihihihihi! En dat ging prima de luxe!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Terwijl, het kán wel goed gaan, onlangs zaten 010 en 020 samen in de sauna
Je stuurt hem naar de snackbar?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:58 schreef conleche het volgende:
Ik heb de au bain marie pan uitgelikt en nu heb ik geen honger meer, terwijl meneer C. natuurlijk z'n gehaktbroodje wil om 8 uur. Wacht ik weet wat...........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |