quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:58 schreef Laureline het volgende:
Nouja, spannend...Het schijnt dus, dat de mannen daar wel zien dat er iets heel bleeks en blonds onder die burqua zit. En dat ook willen lastigvallen en betasten enzoEn ze zien niet, dat die bleke en blonde mama gewoon 60 jaar is. Of wel, en dan maakt het ze alsnog niet uit
![]()
. Dus je kan uiteindelijk net zo goed als flodderhopsem erheen, want ze houden zich toch niet in (daar dienden die dingen toch voor, of ben ik nu erg anti-moslimfundamentalisten
)
Volgens mij heb ik dezelfde.quote:
Aardappels en zuurkool en zout in pan, 20-30 min koken, afgieten, stampen, scheutje melk erbij, verder stampen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:08 schreef Goodbye het volgende:
Liefjes, kooknoob heeft even hulp nodig heurIk ga zuurkoolstampot op z'n allerbasicst maken. Ik heb kruimige aardappels, zuurkool en een magere rookworst. Hoe adviseren jullie mij het te bereiden? Volgensmij moet ik er melk bij doen bij het stampen, maar hoeveel dan?
Zuurkool en aardappels bij elkaar in de pan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:15 schreef Merel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dezelfde.
[..]
Aardappels en zuurkool en zout in pan, 20-30 min koken, afgieten, stampen, scheutje melk erbij, verder stampen.
Oh en tijdens het laatste kwartier koken ofzo de worst erbij.
Klaar!
Ja waarom zeggen ze dat eigenlijk altijd? Ik gooi de worst gewoon bij de kokende aardappels altijd, en er is nog nooit iets vreselijk misgegaan ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:19 schreef Laureline het volgende:
Worst gewoon laten wellen in heel heet, net niet kokend water.
dat zou zo maar kunnen, het blijft H&M hè?quote:
Ohnee, dan is het niet dezelfdequote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
dat zou zo maar kunnen, het blijft H&M hè?
Nooit van die openbarstende stukken vel dan, dat het vlees eruit pulptquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja waarom zeggen ze dat eigenlijk altijd? Ik gooi de worst gewoon bij de kokende aardappels altijd, en er is nog nooit iets vreselijk misgegaan ofzo
Gaaaaaaaaaaaaaatver!!!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:24 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nooit van die openbarstende stukken vel dan, dat het vlees eruit pulpt?
Heb je toevallig nog een buikkastje overquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:20 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Nou die chique is dus Secondhandrose op de Admiraliteitskade en die hele grote ( 1e verdieping + kelder) is Cheap Fashion. Bij de poffertjeskraam idd!
En ja op de rommelmarkt op de Blaak (elke dinsdag en zaterdag) kun je nog steeds heel veel vinden. Hoewel het 'vroeger' (10, 12 jaar geleden, ik ben al heeeeeel oud) nog veel beter was. Vond ik jurken en blousjes uit de jaren '20 en '30...
![]()
En heerlijk hè dat struinen, ik doe het ook nog regelmatig. Tegenwoordig kijk ik ook veel naar oude/antieke meubeltjes. Inmiddels heb ik een kelder vol met tafeltjes, stoeltjes en kastjes waar nog wat mee moet... (En daar komt het dus nooit van!).
Zonder plastic op de zuurkool is fijner.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en je kan de worst in plastic gewoon op de aardappels leggen
dan wordt ie ook gaar!
Ahwquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb de kamers niet, maar had ik al verwacht
Nou, er is niet persé iets mis met hem, maar het is een Amsterdamse PvdA-er. En dat is even wennen in Rotterdam, zeg maar. En hij komt ook zo ineens onverwachts om de hoek, het ging heel de tijd tussen hele andere heren en daar is hij dan ineensquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Zonder plastic op de zuurkool is fijner.
En wat isser mis met Aboutaleb?
Nou weet ik het welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:21 schreef SHE het volgende:
@ Anos, ik heb geen gips meer.
@ Bolletje: De mijne waren ook ongeveer zo hoog, volgens mij 8 cm. JIj oogt zo lang omdat je zo freakin' mager bent.
Ik had dat vroeger ook altijd
Je hebt je oude avatar weer terug!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, er is niet persé iets mis met hem, maar het is een Amsterdamse PvdA-er. En dat is even wennen in Rotterdam, zeg maar. En hij komt ook zo ineens onverwachts om de hoek, het ging heel de tijd tussen hele andere heren en daar is hij dan ineens
Ik denk het ook hoor, moet zeggen dat ie sympathiek overkomt. Maar eigenlijk is alles na Opstelten heel erg wennen, Rotterdam was enorm dol op zijn burgemeesterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:26 schreef conleche het volgende:
Volgens mij is het wel een goede vent. Geen idee wie er nog meer in de race waren, maar je kan het slechter treffen!
Ik kreeg overal commentaarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je hebt je oude avatar weer terug!
Ik weeg meer dan de helft (verhoudingsgewijs) hierquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:27 schreef conleche het volgende:
Nou Bolletje: ik weet niet hoe je het doet, maar je lijkt veel langer dan SHE!
i puts a spell on me
Ja. Dus. Dat bedoel ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een Amsterdammer als burgermeester in Rotterdam klinkt een beetje wazig!!
Ben eigenlijk wel positief hierover. Imho een betere kandidaat dan Wim van Sluis.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:17 schreef Greys het volgende:
Aboutaleb wordt de nieuwe Rotterdamse burgemeester
Mwoah, ik ken toch hele volkstammen die al lang niet meer zo heel blij met Ivo waren hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het ook hoor, moet zeggen dat ie sympathiek overkomt. Maar eigenlijk is alles na Opstelten heel erg wennen, Rotterdam was enorm dol op zijn burgemeester![]()
Laat ie als Amsterdammer maar snel de Feijenoord liederen gaan leren
Jaaaaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je hebt je oude avatar weer terug!
Oh, ik heb hier een winkel ontdekt waar ze sommige modellen laarzen tot maat 43 hebben. Met een beetje moeite pas ik daarin!
Gerd Leers is een geweldige man. Veel ervaring met hem, bijbaan in de politiek in Maastricht. Denk dat hij een hele capabele burgemeester zou zijn geweest in Rotterdam. Tis tijd dat hij uit Maastricht weggaat, dat wordt te klein. (Overgigens zou ik nooit, maar dan ook nooit CDA stemmen, t gaat me nu alleen over z'n capaciteiten!)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:33 schreef Hondsdraf het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel positief hierover. Imho een betere kandidaat dan Wim van Sluis.
Ik verwacht als vanouds weer rellen op de coolsingelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:17 schreef Greys het volgende:
Aboutaleb wordt de nieuwe Rotterdamse burgemeester
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat ie als Amsterdammer maar snel de Feijenoord liederen gaan leren
Je had dat commentaar van die meneer van Leefbaar Rotterdam moeten hóren net voor de cameraquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik verwacht als vanouds weer rellen op de coolsingel![]()
Een Amsterdamse Marokkaan in Rotterdam aanstellen
Zullen we dat op de volgende wijvenavond ook gaan doen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:50 schreef conleche het volgende:
Ik ben kersenbonbons aan het makenIk had van een vriendin zelfgemaakte kersen likeur met kersen gekregen en nu heb ik ze door de gesmolten pure choc gehaald waar ik ook nog wat kleingehakte noten door had gedaan. Staat nu af te koelen. Ben benieuwd...
Kutjequote:
Hihihihihi! En dat ging prima de luxe!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Terwijl, het kán wel goed gaan, onlangs zaten 010 en 020 samen in de sauna
Je stuurt hem naar de snackbar?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:58 schreef conleche het volgende:
Ik heb de au bain marie pan uitgelikt en nu heb ik geen honger meer, terwijl meneer C. natuurlijk z'n gehaktbroodje wil om 8 uur. Wacht ik weet wat...........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |