abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 oktober 2008 @ 15:38:56 #101
163650 Greys
pi_62436197
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:21 schreef SHE het volgende:
O: weightcare reep
T: volkorenbrood met rauwkost
L: volkorenbrood met rauwkost
T: tomaten/paprika/cayennepeper soepje
D: take away; ik denk dat ik voor Japans ga
Jij braverik!
Hihihihiiiiiiiiiiiiihihihihi.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62436217
Ik snap er nu geen reet meer van. Ik mag wel komen bezichtigen Echt, de efficiëntie daar

Jammer alleen dat ik niet op dat tijdstip kan; maar even bellen met de woningbouw.

De mail:
quote:
Beste Kim,

Je hebt gereageerd op één van onze advertenties. Wij kunnen u mededelen dat u de 39ste kandidaat bent voor een woning aan Bos en Lommerplein. Er zijn 35 woningen beschikbaar (huuringangsdatum: 03-11-2008).

Via de pagina ‘in behandeling’ (die je kunt vinden op www.studentenwoningweb.nl onder ‘Bekijk en Beantwoord’) kun je laten weten of je de woonruimte wel of niet wilt huren. Je moet dat uiterlijk voor 20-10-2008, 16.00 doen. Reageer je niet of te laat, dan komt de aanbieding te vervallen.

Je kunt de woonruimte bezichtigen op maandag 20-10-2008 11:30 uur. Tijdens de bezichtiging moet je een legitimatiebewijs kunnen tonen. Wij adviseren je naar de bezichtiging te gaan en de woonruimte niet ongezien te accepteren.

Je wordt ontvangen door een DUWO medewerker in de ingangshal. Deze medewerker zal een voorkeurformulier, de plattegronden en de complex informatie meegeven.

Het voorkeurformulier moet bij vertrek bij dezelfde medewerker worden ingeleverd.

Er wordt één verdieping beschikbaar gesteld voor de bezichtiging, op deze verdieping zijn alle woontypen beschikbaar.

Wij hebben voor deze woning meerdere kandidaten benaderd. Als jij de woonruimte accepteert (gezien of ongezien) en je blijkt bij de eerste 20 kandidaten te zijn geëindigd, dan nodigen wij je uit om de huurovereenkomst te tekenen. Vanaf dat moment is je inschrijving bij www.studentenwoningweb.nl tijdelijk geblokkeerd. Als je, om welke reden dan ook, afziet van de huurovereenkomst, dan brengen wij ¤ 50,00 administratie kosten in rekening. Totdat dit bedrag is betaald, blijft je inschrijving bij www.studentenwoningweb.nl geblokkeerd.

Dit bericht betreft nog geen definitieve aanbieden voor het sluiten een huurovereenkomst. De eventuele huurovereenkomst komt pas tot stand door de daadwerkelijke ondertekening van de schriftelijke overeenkomst, nadat wij ons ervan hebben vergewist dat je aan alle voorwaarden voor deze woonruimte voldoet. Definitieve toewijzing is alleen mogelijk als je voldoet aan de volgende voorwaarden; je volgt een voltijd dagopleiding aan een MBO-, HBO- of universitaire instelling in de regio Amsterdam. Wij raden je ten zeerste aan je in te schrijven bij WoningNet i.v.m met het vergroten van de kans op het vinden een woonruimte op het moment dat de studie beëindigd is.

Wordt je niet de nieuwe huurder dan krijg je bericht dat een ander de woonruimte heeft geaccepteerd.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62436320
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:32 schreef Viking84 het volgende:
Nou, Mark neemt niet op, maar ik heb nóg een toffe vacature gevonden . Waar komen ze ineens vandaan? .
PF heeft haar karma stuk gemaakt en toen was er ineens een beetje over.
Dat heb jij ws gekregen.

Maar ik heb uit de wandelgangen vernomen dat PF dr bejaarde buren gaat verwennen om dr karma weer te fiksen. Snel solliciteren dus, voor je het weet is de karmaflow weer over!
Fok!bejaarde
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 oktober 2008 @ 15:44:19 #104
163650 Greys
pi_62436333
Ewelina, hoezo 'eerste 20' in die mail als er 35 woningen zijn?

En ik zou maar zorgen dat je wel kunt op dat tijdstip. Kan je echt niets schuiven?
Ik denk als er mensen zouden gaan roepen dat ze op een bepaald tijdstip niet kunnen ik zou denken 'dan wil je het huis dus niet graag genoeg'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62436356
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:44 schreef Greys het volgende:

En ik zou maar zorgen dat je wel kunt op dat tijdstip. Kan je echt niets schuiven?
Ik denk als er mensen zouden gaan roepen dat ze op een bepaald tijdstip niet kunnen ik zou denken 'dan wil je het huis dus niet graag genoeg'
Wat Greys zegt
Fok!bejaarde
pi_62436423
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:25 schreef Hondsdraf het volgende:
Wat een goeie tips Laureline, ik ga graag naar tweedehandskledingwinkels. Die in Den Haag ken ik allemaal (nog) niet.
Ik weet er wel een aantal in R'dam: in Kralingen op de Ooszeedijk zitten Loulou's en Bizar en een stukje verder op de Admiraliteitskade zit Secondhand Rose en op de Botersloot VidiVici
Op de Meent heb je Cheap Fashion en een stukje verder op de Goudsesingel Second Hand Fashion. Op de Binnenweg zit natuurlijk Knetter (verkoopt naast tweedehands ook leuke nieuwe kleding) en in Hillegersberg (Baroniestraat) zit ViaVia.

Maar de beste tip is een kledingbeurs die twee keer in het jaar gehouden wordt in De Salvatorkerk in Hillegersberg (de 'kakwijk' van R'dam), wat ik daar al niet heb weggesleept aan designerkleding voor weinig! Jammergenoeg was de najaarsbeurs een week geleden en zat ik in ons boshuisje...
Leuk! Vooral die beurs in de kerk, in Den Haag had je vroeger 2 x per jaar ook zoiets, in de Eltetokerk, maar dat is helaas niet meer...

Volgens mij ben ik in een paar van de winkels die jij noemt wel eens geweest, toen ik een productie moest doen in Rotterdam, ik weet alleen de namen er niet meer bij. Er zit er toch eentje onder aan een soort werf/kade? Een vrij chique? En wat is die hele grote met nog een kelder, met veel seventies spul, vlakbij de poffertjeskraam ?

De 2ehands kledingkramen op de markt bij Blaak vond ik toen ook echt goed, weet niet hoe het nu is. Ik ben ook nog wel eens met mijn moeder geweest, dat vinden we allebei echt heerlijk, net als vlooienmarkten samen afstruinen. In Utrecht had je ook zo'n grote vlooienmarkt ieder jaar, bij de Veemarkthallen. Daar kwam als student mijn hele inboedel vandaan
pi_62436429
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:44 schreef Greys het volgende:

Ik heb tentamen Greys, dat kan ik niet verschuiven. Maar ik heb net gebeld en ze doen de hele ochtend bezichtigingen, dus waarschijnlijk kan ik net tussen mijn 2 tentamens door bezichtigen.

(ik heb van 9.00-10.00 tentamen en van 12.00-13.00)

En de eerste 20... ik vermoed dat dat is vanwege de verschillende typen woningen. Maar ik volg het niet meer daarzo

Ik ga nu wel mailen met de woningbouw.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:48:54 #108
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62436482
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij braverik!
Hihihihiiiiiiiiiiiiihihihihi.
Ik wil graag graatmager de zomer in.

hihihihihi
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 oktober 2008 @ 15:50:04 #109
163650 Greys
pi_62436506
Oh oke, tentamens zijn meestal niet te verschuiven nee.
Tussen 10 en 12 moet wel lukken dan lijkt me, hoe ver is het van je school? Dan kom je gewoon iets eerder dan de genoemde 11.30 uur en dan komt het helemaal goed
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62436594
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:50 schreef Greys het volgende:
Oh oke, tentamens zijn meestal niet te verschuiven nee.
Tussen 10 en 12 moet wel lukken dan lijkt me, hoe ver is het van je school? Dan kom je gewoon iets eerder dan de genoemde 11.30 uur en dan komt het helemaal goed
Het eerste tentamen is in de Spuistraat, daarna moet ik naar het Bos en Lommerplein en daarna naar het USC. Dat USC is heel goed vanaf die woning te bereiken; met de metro ben je er heel snel.

Vanaf de spuistraat is het 4.2 km; ik fiets het in een half uurtje denk ik
pi_62436598
En het lijstje tot nu toe.
Vanochtend was ik al 61,9, dus het gaat echt goed Maarja, nu heb ik net m'n streefgewicht verlaagd, dus nog 4 kilo te gaan. En het gaat langzamer

O: magere yoghurt met aalbessen, grapefruit/frambozensap
T: banaan
T: 2 cappucino (uit een automaat, dus waarschijnlijk niet zo caloriearm als die wij nu thuis maken met magere melk )
D: roerei van 3 eieren met geroosterde volkorenboterham
T: half ons cashewnoten
T: appel en mandarijn

Het avondeten wordt waarschijnlijk weer gazpacho en een beetje gerookte kip.
pi_62436730
GREYSSSS! Wat doe je nu?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62436943
Oh, en ik mag mijn vriend ook machtigen om te bezichtigen, dus dat komt helemaal goed.
pi_62436991
Ik herken Greys helemaal niet meer !
Net als op school vroeger, moest ik ook altijd een week wennen als iemand een nieuwe jas had, zo van: "Huh, wie is dat?"
pi_62437042
Ik ook niet mspoez heeft ook een nieuwe ava, maar die past wel echt bij d'r naam en daar ben ik nu wel weer aangewend.

Ik vind 'm trouwens wel leuk. Misschien ga ik een nieuwe ava uitzoeken. SOG activiteiten de gekste
pi_62437324
Hij's leuk Greys!

Ik had er eentje gevonden met een poppetje die zei: and then he was like RAAAAWR.. Maar die paste niet want die had teveel dingus.
Fok!bejaarde
pi_62437327
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:47 schreef Laureline het volgende:

[..]

Leuk! Vooral die beurs in de kerk, in Den Haag had je vroeger 2 x per jaar ook zoiets, in de Eltetokerk, maar dat is helaas niet meer...

Volgens mij ben ik in een paar van de winkels die jij noemt wel eens geweest, toen ik een productie moest doen in Rotterdam, ik weet alleen de namen er niet meer bij. Er zit er toch eentje onder aan een soort werf/kade? Een vrij chique? En wat is die hele grote met nog een kelder, met veel seventies spul, vlakbij de poffertjeskraam ?

De 2ehands kledingkramen op de markt bij Blaak vond ik toen ook echt goed, weet niet hoe het nu is. Ik ben ook nog wel eens met mijn moeder geweest, dat vinden we allebei echt heerlijk, net als vlooienmarkten samen afstruinen. In Utrecht had je ook zo'n grote vlooienmarkt ieder jaar, bij de Veemarkthallen. Daar kwam als student mijn hele inboedel vandaan
Nou die chique is dus Secondhandrose op de Admiraliteitskade en die hele grote ( 1e verdieping + kelder) is Cheap Fashion. Bij de poffertjeskraam idd!
En ja op de rommelmarkt op de Blaak (elke dinsdag en zaterdag) kun je nog steeds heel veel vinden. Hoewel het 'vroeger' (10, 12 jaar geleden, ik ben al heeeeeel oud ) nog veel beter was. Vond ik jurken en blousjes uit de jaren '20 en '30...

En heerlijk hè dat struinen, ik doe het ook nog regelmatig. Tegenwoordig kijk ik ook veel naar oude/antieke meubeltjes. Inmiddels heb ik een kelder vol met tafeltjes, stoeltjes en kastjes waar nog wat mee moet... (En daar komt het dus nooit van! ).
pi_62437378
Druk!
Vroeg op!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 oktober 2008 @ 16:26:06 #119
163650 Greys
pi_62437487
Istie gek, die nieuwe ava? Eerlijk zeggen hoor, dan zoek ik verder
Ik moet er zelf ook een beetje aan wennen, maar ik was SJP een beetje zat
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 oktober 2008 @ 16:26:41 #120
163650 Greys
pi_62437503
Hm, ik geloof dat ik idd toch maar een andere ga zoeken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62437568

zo, en ik hebben gewinkeld en zijn allebei binnen no-time geslaagd

Hij: mooie jas bij WE, mooie Motorjas bij motorwinkel, hippe schoenen bij Scapino, een loempia bij de vietnamees

Ik: een mooie jas bij H&M (maat 38 ) en een motorbroek bij de motorwinkel (maat M - Long! ), en geen loempia bij de vietnamees

helemaal zeiknat geregend, tussendoor een goeie turkse slagerij gevonden en daar kippenvleugeltjes gehaald voor zondag en er knoflookolijven meegenomen zodadelijk eens een proberen.

Maar eerst na mn appel en een flink glas water (en even dat laten zakken): hardlopen
Ja doei.
pi_62437693
Hondsdraf, ik zag dat 17,18 en 19 maart de nieuwe kledingbeurs was in de Salvatorkerk! Ga ik gelijk heen met mijn mama , en dan doen we ook nog een paar van de andere winkeltjes die jij hebt opgegeven!
Als ze heelhuids terugkomt uit Iran, met de koffer vol burqua's

Oja, en ik ben ook al heeel oud
pi_62437734
en over tweedehandswinkels gesproken heb ik er vandaag een (een grote) ontdekt in Nijmegen, binnenkort maar 's naar binnen wilde eigenlijk al gaan, maar hadden niet alle tijd van de wereld
Ja doei.
pi_62437814
Fok!bejaarde
pi_62437816
Ik heb zo'n ontzettende zin in Merguezworstjes Is dat heel slecht? Wel vet zeker
pi_62437822
Wrom doettie t nou niet.
Fok!bejaarde
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:38:27 #127
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62437846
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:37 schreef Laureline het volgende:
Ik heb zo'n ontzettende zin in Merguezworstjes Is dat heel slecht? Wel vet zeker
Heel vet.
Niet doen.
pi_62437861
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:37 schreef Anosmie het volgende:
[ afbeelding ]
Hee, ik zie nix! Is dat nou een echte flodderhopsem, in het wild ?
pi_62437882
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:38 schreef SHE het volgende:

[..]

Heel vet.
Niet doen.
Shit. Neem ik toch maar braaf gerookte kip.
pi_62437903
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
en over tweedehandswinkels gesproken heb ik er vandaag een (een grote) ontdekt in Nijmegen, binnenkort maar 's naar binnen wilde eigenlijk al gaan, maar hadden niet alle tijd van de wereld
Het Goed?
Dan zou ik niet een al te dikke jas aan doen, want ze besparen daar bepaald niet op de stookkosten.
Ze hebben wel veel kleren.
Wel weer heel weinig boeken.
pi_62437914
en hoe zit het eigenlijk met olijven?
Ja doei.
pi_62437920
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:38 schreef Laureline het volgende:

Hee, ik zie nix! Is dat nou een echte flodderhopsem, in het wild ?
Ze zijn tegen me.

En flodderhopsems hebben jurkjes aan en gaan dansen. .

Ow wacht. Deale, ik ben helegaar geen flodderhopsem.
Fok!bejaarde
pi_62437930
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Het Goed?
Dan zou ik niet een al te dikke jas aan doen, want ze besparen daar bepaald niet op de stookkosten.
Ze hebben wel veel kleren.
Wel weer heel weinig boeken.
yup, die

had mn nieuwe winterjas al aan, dus maar goed dat we niet naar binnen zijn gegaan..

mn oude winterjas was overigens 44
Ja doei.
pi_62437991
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
....

Die kan je nu ws over je nieuwe winterjas aan!

Echt super!
Fok!bejaarde
pi_62438016
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:41 schreef motorbloempje het volgende:

Van 44 naar 38.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:44:24 #136
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62438028
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
en hoe zit het eigenlijk met olijven?
yummy, but bad 4 teh tummy
pi_62438034
René zei toen ik 'm aanhad: 'zo blijft er echt niets van je over '

Ja doei.
pi_62438052
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:44 schreef SHE het volgende:

[..]

yummy, but bad 4 teh tummy
Ja doei.
pi_62438088
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:33 schreef Laureline het volgende:
Hondsdraf, ik zag dat 17,18 en 19 maart de nieuwe kledingbeurs was in de Salvatorkerk! Ga ik gelijk heen met mijn mama , en dan doen we ook nog een paar van de andere winkeltjes die jij hebt opgegeven!
Als ze heelhuids terugkomt uit Iran, met de koffer vol burqua's

Oja, en ik ben ook al heeel oud
Wat goed, ik schrijf die data meteen op. Zie ik je misschien wel!

Oh en Iran klinkt spannend, Burqua's trouwens ook.
En natuurlijk komt mama Laureline heelhuids terug.
pi_62438419
Nouja, spannend...Het schijnt dus, dat de mannen daar wel zien dat er iets heel bleeks en blonds onder die burqua zit. En dat ook willen lastigvallen en betasten enzo En ze zien niet, dat die bleke en blonde mama gewoon 60 jaar is. Of wel, en dan maakt het ze alsnog niet uit . Dus je kan uiteindelijk net zo goed als flodderhopsem erheen, want ze houden zich toch niet in (daar dienden die dingen toch voor, of ben ik nu erg anti-moslimfundamentalisten )
pi_62438555

Ja doei.
pi_62438618
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

Staat je erg goed! Je bent zo echt mooi slank .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62438653
zwart kleedt af
Ja doei.
pi_62438664
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

Leuke jas! Waar is je hoofd?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62438676
ik zag er een beetje verwaaid uit op die foto
Ja doei.
pi_62438697
Liefjes, kooknoob heeft even hulp nodig heur Ik ga zuurkoolstampot op z'n allerbasicst maken. Ik heb kruimige aardappels, zuurkool en een magere rookworst. Hoe adviseren jullie mij het te bereiden? Volgensmij moet ik er melk bij doen bij het stampen, maar hoeveel dan?
pi_62438716
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik zag er een beetje verwaaid uit op die foto
Nou je mond staat er wel goed op hoor
pi_62438802
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 17:08 schreef Goodbye het volgende:
Liefjes, kooknoob heeft even hulp nodig heur Ik ga zuurkoolstampot op z'n allerbasicst maken. Ik heb kruimige aardappels, zuurkool en een magere rookworst. Hoe adviseren jullie mij het te bereiden? Volgensmij moet ik er melk bij doen bij het stampen, maar hoeveel dan?
geen spek?

melk?

mijn paps kookte het altijd (de zuurkool) een heule dag lekker met het zuurkoolspek, dan rook het hele huis naar zuurkool

en dan aardappelen koken en stampen, zonder iets erbij behalve een snufje nootmuskaat misschien

oh, en mosterd
Ja doei.
pi_62438833
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 17:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

geen spek?

melk?

mijn paps kookte het altijd (de zuurkool) een heule dag lekker met het zuurkoolspek, dan rook het hele huis naar zuurkool

en dan aardappelen koken en stampen, zonder iets erbij behalve een snufje nootmuskaat misschien

oh, en mosterd

Spek

Nouja, dan ga ik wel gewoon de aardappels koken, zuurkool na het koken erbij en dan lekker stampen
pi_62438848
voor de smaak dat is zó lekker..

ik eet zuurkool niet als 't niet een dag heeft geprutteld
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')