Heel vet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:37 schreef Laureline het volgende:
Ik heb zo'n ontzettende zin in MerguezworstjesIs dat heel slecht? Wel vet zeker
Het Goed?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
en over tweedehandswinkels gesproken heb ik er vandaag een (een grote) ontdekt in Nijmegen, binnenkort maar 's naar binnenwilde eigenlijk al gaan, maar hadden niet alle tijd van de wereld
Ze zijn tegen me.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:38 schreef Laureline het volgende:
Hee, ik zie nix! Is dat nou een echte flodderhopsem, in het wild?
yup, diequote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het Goed?
Dan zou ik niet een al te dikke jas aan doen, want ze besparen daar bepaald niet op de stookkosten.
Ze hebben wel veel kleren.
Wel weer heel weinig boeken.
Die kan je nu ws over je nieuwe winterjas aan!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
....
mn oude winterjas was overigens 44![]()
Van 44 naar 38.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
mn oude winterjas was overigens 44![]()
yummy, but bad 4 teh tummyquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
en hoe zit het eigenlijk met olijven?
Wat goed, ik schrijf die data meteen op. Zie ik je misschien wel!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:33 schreef Laureline het volgende:
Hondsdraf, ik zag dat 17,18 en 19 maart de nieuwe kledingbeurs was in de Salvatorkerk! Ga ik gelijk heen met mijn mama, en dan doen we ook nog een paar van de andere winkeltjes die jij hebt opgegeven!
Als ze heelhuids terugkomt uit Iran, met de koffer vol burqua's![]()
Oja, en ik ben ook al heeel oud![]()
Staat je erg goed! Je bent zo echt mooi slankquote:
Leuke jas!quote:
Nou je mond staat er wel goed op hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik zag er een beetje verwaaid uit op die foto
geen spek?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:08 schreef Goodbye het volgende:
Liefjes, kooknoob heeft even hulp nodig heurIk ga zuurkoolstampot op z'n allerbasicst maken. Ik heb kruimige aardappels, zuurkool en een magere rookworst. Hoe adviseren jullie mij het te bereiden? Volgensmij moet ik er melk bij doen bij het stampen, maar hoeveel dan?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen spek?
melk?
mijn paps kookte het altijd (de zuurkool) een heule dag lekker met het zuurkoolspek, dan rook het hele huis naar zuurkool
en dan aardappelen koken en stampen, zonder iets erbij behalve een snufje nootmuskaat misschien
oh, en mosterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |