SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu moet ik nog afwassen. doei!Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Wat is er raar aan? Eerlijk gezegd had ik zelf ook niet verwacht nu op 19mins te zitten. Maar gezien mijn verleden waar ik 4,2km deed op een Coopertest (12mins) voelt het best shit. Ik wil weer naar mijn oude conditie en lichaam. En ik weet dat dat zeker wel enkele maanden in beslag gaat nemen, en nee, misschien haal ik <60kg wel niet ivm bredere lichaamsbouw dan toen, en het feit dat spieren zwaarder zijn dan vet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:12 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Beetje raar.
Als je 3 jaar niet hebt gelopen en je loopt nu 3,5 km met 11.4 kmh.
daar komt nog bij dat je astma hebt.
Tsk, watje!quote:
meisje-meisjequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:50 schreef Viking84 het volgende:
Mèn, tis wel te merken dat ik afgelopen week in de middagploeg heb gezeten. Wat is het fucking donker buiten en wat ben ik fucking duf
. Naja, vanmiddag vrij, hoop ik, als m'n brief af is, tenminste. En dan lekker shoppen
.
Ik ben heul geen meisje-meisjequote:
quote:zow, ben weer op 't werk gesetteld en wel. Zo's kijken of ze ook wat voor me te doen hebben; dat zou fijn zijn
Hee, wij hebben juist volgende week pas herfstvacantie! Dan zit je dus niet in regio 'midden' denk ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:46 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Pfff... herfstvakantie is weer bijna voorbij!
Vanaf maandag geen excuus meer, geen cakejes, geen pannenkoeken en geen frietjes/patatjes meer!
Duidelijk de herfst, opstaan in het donker is zoooo deprimerendquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hee, wij hebben juist volgende week pas herfstvacantie! Dan zit je dus niet in regio 'midden' denk ik.
Vandaag voor het eerst sinds eeuwen fris opgestaan. Omdat ik gisteren 'even' een tukje ging doen om 9 uur![]()
Nog meer mensen last van moeheid? Is dat dan het afvallen of de herfst?
Ik ben vóórquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:09 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien nog een ideetje voor een volgende meet:
een kledingruilbeurs. We hebben zulke verschillende maten en allemaal overtollige kleding dat we vast wel iemand anders blij kunnen maken met onze overtollige kleding. Ik zou bijvoorbeeld best wat oude kleding over willen nemen van conleche ofzo of goodbye, die volgens mij op het moment een iets kleinere maat hebben dan ik.
Locatie: bij mij thuis. Jullie kunnen allemaal blijven slapen, zodat er na afloop fatsoenlijk gedronken kan worden en het géén tamme meet wordt. Plaats en bedden zat.
Hé, dramaqueen. Waarom zou niemand kleding hebben waar jij in past? Welke maat heb je dan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook, maar er is vast niemand die iets heeft waar ik in pas![]()
Omdat ik een raar lijf hebquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hé, dramaqueen. Waarom zou niemand kleding hebben waar jij in past? Welke maat heb je dan.
And today is your lucky day! Ik had ook maat 44 qua bovenlijf (mijn laatste winterjas is bijvoorbeeld in die maat) en ik weet zeker dat er hier veeeeel meer zijn die van die maat komen. Denk eens aan kwak en bj, die hebben zeker weten ook 44-46 gehad! Verder heb ik een vergelijkbare bouw als jij (boven breed en onder smal) en ik vind mezelf géén fries werkpaardquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik een raar lijf heb. Ik heb momenteel broekmaat 42 (maar m'n broeken beginnen al te slobberen, dus binnenkort naar 40?) en qua bovenlijf zit ik al snel op 44 of 46 (!) omdat ik nooit iets over mijn schouders heen krijg.
Zulke brede schouders heb ik toch niet? En als ik het wel over m'n schouders krijg, zit m'n boezem weer in de weg
.
Ik heb gewoon de bouw van een Friesch werkpaard.
dat kon ik mij ook niet voorstellen, maar het is toch gelukt afgelopen zaterdagquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben nu 6 kilo kwijt maar kan al mijn kleding (voornamelijk maat 40, en 'M' ) nog best aan, zit alleen wat ruimer maar staat me nog wel. Ben benieuwd wat er gebeurt als ik nog eens 6 kilo afval. Ik ben dan 60 kilo bij 1.68 m. Ik zou dan maat 36 moeten hebben, maar kan dat mij niet voorstellen. Heb mijn kont nog nooit in die maat kunnen wurmen
Ja maar jij hoeft ook niks anders te doen dan ons te entertainenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kan liever klagen dat ik niets ga passen
omdat alles altijd of te wijd of te kort is
inderdaad, gewoon je kleren uitdoen en rondjes rennen omdat alles te groot isquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar jij hoeft ook niks anders te doen dan ons te entertainen.
Whehe. Als jij maatje 36 hebt, geldt voor jou ws hetzelfdequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
inderdaad, gewoon je kleren uitdoen en rondjes rennen omdat alles te groot is
Superideequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:09 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien nog een ideetje voor een volgende meet:
een kledingruilbeurs. We hebben zulke verschillende maten en allemaal overtollige kleding dat we vast wel iemand anders blij kunnen maken met onze overtollige kleding. Ik zou bijvoorbeeld best wat oude kleding over willen nemen van conleche ofzo of goodbye, die volgens mij op het moment een iets kleinere maat hebben dan ik.
Locatie: bij mij thuis. Jullie kunnen allemaal blijven slapen, zodat er na afloop fatsoenlijk gedronken kan worden en het géén tamme meet wordt. Plaats en bedden zat.
naaisquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:42 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemorgen.
Ik heb het rijk alleen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |