SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu moet ik nog afwassen. doei!Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Wat is er raar aan? Eerlijk gezegd had ik zelf ook niet verwacht nu op 19mins te zitten. Maar gezien mijn verleden waar ik 4,2km deed op een Coopertest (12mins) voelt het best shit. Ik wil weer naar mijn oude conditie en lichaam. En ik weet dat dat zeker wel enkele maanden in beslag gaat nemen, en nee, misschien haal ik <60kg wel niet ivm bredere lichaamsbouw dan toen, en het feit dat spieren zwaarder zijn dan vet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:12 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Beetje raar.
Als je 3 jaar niet hebt gelopen en je loopt nu 3,5 km met 11.4 kmh.
daar komt nog bij dat je astma hebt.
Tsk, watje!quote:
meisje-meisjequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:50 schreef Viking84 het volgende:
Mèn, tis wel te merken dat ik afgelopen week in de middagploeg heb gezeten. Wat is het fucking donker buiten en wat ben ik fucking duf
. Naja, vanmiddag vrij, hoop ik, als m'n brief af is, tenminste. En dan lekker shoppen
.
Ik ben heul geen meisje-meisjequote:
quote:zow, ben weer op 't werk gesetteld en wel. Zo's kijken of ze ook wat voor me te doen hebben; dat zou fijn zijn
Hee, wij hebben juist volgende week pas herfstvacantie! Dan zit je dus niet in regio 'midden' denk ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:46 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Pfff... herfstvakantie is weer bijna voorbij!
Vanaf maandag geen excuus meer, geen cakejes, geen pannenkoeken en geen frietjes/patatjes meer!
Duidelijk de herfst, opstaan in het donker is zoooo deprimerendquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hee, wij hebben juist volgende week pas herfstvacantie! Dan zit je dus niet in regio 'midden' denk ik.
Vandaag voor het eerst sinds eeuwen fris opgestaan. Omdat ik gisteren 'even' een tukje ging doen om 9 uur![]()
Nog meer mensen last van moeheid? Is dat dan het afvallen of de herfst?
Ik ben vóórquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:09 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien nog een ideetje voor een volgende meet:
een kledingruilbeurs. We hebben zulke verschillende maten en allemaal overtollige kleding dat we vast wel iemand anders blij kunnen maken met onze overtollige kleding. Ik zou bijvoorbeeld best wat oude kleding over willen nemen van conleche ofzo of goodbye, die volgens mij op het moment een iets kleinere maat hebben dan ik.
Locatie: bij mij thuis. Jullie kunnen allemaal blijven slapen, zodat er na afloop fatsoenlijk gedronken kan worden en het géén tamme meet wordt. Plaats en bedden zat.
Hé, dramaqueen. Waarom zou niemand kleding hebben waar jij in past? Welke maat heb je dan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook, maar er is vast niemand die iets heeft waar ik in pas![]()
Omdat ik een raar lijf hebquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hé, dramaqueen. Waarom zou niemand kleding hebben waar jij in past? Welke maat heb je dan.
And today is your lucky day! Ik had ook maat 44 qua bovenlijf (mijn laatste winterjas is bijvoorbeeld in die maat) en ik weet zeker dat er hier veeeeel meer zijn die van die maat komen. Denk eens aan kwak en bj, die hebben zeker weten ook 44-46 gehad! Verder heb ik een vergelijkbare bouw als jij (boven breed en onder smal) en ik vind mezelf géén fries werkpaardquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik een raar lijf heb. Ik heb momenteel broekmaat 42 (maar m'n broeken beginnen al te slobberen, dus binnenkort naar 40?) en qua bovenlijf zit ik al snel op 44 of 46 (!) omdat ik nooit iets over mijn schouders heen krijg.
Zulke brede schouders heb ik toch niet? En als ik het wel over m'n schouders krijg, zit m'n boezem weer in de weg
.
Ik heb gewoon de bouw van een Friesch werkpaard.
dat kon ik mij ook niet voorstellen, maar het is toch gelukt afgelopen zaterdagquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben nu 6 kilo kwijt maar kan al mijn kleding (voornamelijk maat 40, en 'M' ) nog best aan, zit alleen wat ruimer maar staat me nog wel. Ben benieuwd wat er gebeurt als ik nog eens 6 kilo afval. Ik ben dan 60 kilo bij 1.68 m. Ik zou dan maat 36 moeten hebben, maar kan dat mij niet voorstellen. Heb mijn kont nog nooit in die maat kunnen wurmen
Ja maar jij hoeft ook niks anders te doen dan ons te entertainenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik kan liever klagen dat ik niets ga passen
omdat alles altijd of te wijd of te kort is
inderdaad, gewoon je kleren uitdoen en rondjes rennen omdat alles te groot isquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar jij hoeft ook niks anders te doen dan ons te entertainen.
Whehe. Als jij maatje 36 hebt, geldt voor jou ws hetzelfdequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
inderdaad, gewoon je kleren uitdoen en rondjes rennen omdat alles te groot is
Superideequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:09 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien nog een ideetje voor een volgende meet:
een kledingruilbeurs. We hebben zulke verschillende maten en allemaal overtollige kleding dat we vast wel iemand anders blij kunnen maken met onze overtollige kleding. Ik zou bijvoorbeeld best wat oude kleding over willen nemen van conleche ofzo of goodbye, die volgens mij op het moment een iets kleinere maat hebben dan ik.
Locatie: bij mij thuis. Jullie kunnen allemaal blijven slapen, zodat er na afloop fatsoenlijk gedronken kan worden en het géén tamme meet wordt. Plaats en bedden zat.
naaisquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:42 schreef Anosmie het volgende:
Goeiemorgen.
Ik heb het rijk alleen vandaag.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hee, wij hebben juist volgende week pas herfstvacantie! Dan zit je dus niet in regio 'midden' denk ik.
Vandaag voor het eerst sinds eeuwen fris opgestaan. Omdat ik gisteren 'even' een tukje ging doen om 9 uur![]()
Nog meer mensen last van moeheid? Is dat dan het afvallen of de herfst?
Zal 's kijken bij de Hema. Want die hebben ze hier ook.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier zit de Brinta er ook weer in. Vind het lekker, warme pap in dit seizoen!
@Coldfeet: die tas is ontworpen door Ruud van der Peijl (ontwerper, bekend van HNTM).
Kost dus maar 35 euro en is gewoon heel erg fijn!!!
Wil je míjn benen en bips? Weet wat je zegt. Ik heb helemaal geen kont hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zal 's kijken bij de Hema. Want die hebben ze hier ook.
KwakveenseMaak er niet zo'n drama van, muts
De dag is voor je het weet over. En het enige wat stress op zou moeten leveren is het voortgangsgesprek, misschien.
Tink, goed idee! Ik heb precies het omgekeerde van Viking: ik heb van boven anderhalve maat kleiner dan van onderBoven 38/40, beneden 42/44
Misschien kunnen we ruilen? Ik wil jouw benen en bips, dan
Ik heb méér dan genoeg kontquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil je míjn benen en bips? Weet wat je zegt. Ik heb helemaal geen kont hoor.
wel zeer ruim vallende 42 broeken, maar volgens mij ook nog wel een 44 en zelfs een 46quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:10 schreef vamperotica het volgende:
Iemand nog maat 44 in de aanbieding?
Gaat nog wel even duren denk ik? En ik hoop tegen die tijd ook voor een kleiner maatje te kunnen gaan iddquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:17 schreef vamperotica het volgende:
Nou...Ik hou me voorlopig iig aanbevolen!
Maar als de meet lang op zich laat wachten hoop ik toch voor een kleiner maatje te gaan!
hihihihiiiiihihi lieve tink, ik heb nog stééds maat 44-46 (vaker 46 nog dan 44)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
And today is your lucky day! Ik had ook maat 44 qua bovenlijf (mijn laatste winterjas is bijvoorbeeld in die maat) en ik weet zeker dat er hier veeeeel meer zijn die van die maat komen. Denk eens aan kwak en bj, die hebben zeker weten ook 44-46 gehad! Verder heb ik een vergelijkbare bouw als jij (boven breed en onder smal) en ik vind mezelf géén fries werkpaard.
Man, wat denken jullie toch allemaal negatief over jezelf. Soms heb ik weleens het idee dat ik de enige hier ben die nog een beetje tevreden is met het lijf dat ze heeft. Zelfs 10 kg zwaarder was het oke, al had ik toen andere mooie punten dan nu
Zure room bevat 20-30% vet... wrs helemaal niet slanker dan jus. Gewoon lekker jus doen, dusquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
D: zuurkoolstammpot met zure room in plaats van jus erbij maar wel een stukje spek
Nooit gehad, wel die gerookte kip aan een stuk. Volgens mij valt dat heel erg mee qua calorieen, maar heb geen idee hoeveel precies.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
hoe zit het met die gerookte kipreepjes bij de AH, is da wat?ook qua Kcal?
Soms. Vandaag nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:31 schreef conleche het volgende:
Het is hier overigens prachtig weer en ik ga zo even appels plukken, want de takken hangen zwaar naar beneden. Behalve appelmoes, weet iemand nog meer dingen om te maken met appels die je lang kan bewaren? (geen taart natuurlijk, wil er wel zelf van kunnen eten)
CF: is dat die suikervrije chilisaus die je op je pindakaas doet?
dan moet ik jus uit een flesje/zakje gaan gebruiken, en dat vind ik viesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zure room bevat 20-30% vet... wrs helemaal niet slanker dan jus. Gewoon lekker jus doen, dus
Spek uitbakken geeft toch een prima basissmaak voor jus?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan moet ik jus uit een flesje/zakje gaan gebruiken, en dat vind ik vies
mn paps maakte altijd de dag ervoor draadjesvlees en dan hadden we bij de zuurkool altijd rundvleesjus van draadjesvlees![]()
'neppe' vind ik niet lekker
Goed idee, die chutney!! Ga ik doen!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Soms. Vandaag nietik heb op kantoor alleen zoete, thuis heb ik ook suikervrije.
En: appelchutney.
spek bak ik niet uit, maar kook ik met de zuurkool mee de hele dagquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Spek uitbakken geeft toch een prima basissmaak voor jus?
geen idee, maar ik vind het wel viesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:37 schreef mspoez het volgende:
Jus uit een pakje is toch niet vet? Eerst lezen...
Als je de suiker vervangt door zoetstof is het uberslank! Nou ja, gedoogde cranberries zijn niet zo low-cal, maar je kunt wel makkelijk toe met de helft van de aangegeven hoeveelheid.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Goed idee, die chutney!! Ga ik doen!
Ik ga een klein beetje met zoetstof maken en dan de rest met suiker, want dan kan je het waarschijnlijk langer bewaren en ach, als je een klein lepeltje ergens bijneemt, valt het ook wel mee. Lijkt me lekker bij eend!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je de suiker vervangt door zoetstof is het uberslank! Nou ja, gedoogde cranberries zijn niet zo low-cal, maar je kunt wel makkelijk toe met de helft van de aangegeven hoeveelheid.
zo maakte mijn pa het altijd, en ik vind het de lekkerste everquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:41 schreef conleche het volgende:
WTF zuurkool de hele dag koken? Dan blijft er toch niets van over??
Ah joh, de azijn werkt ook flink conserverend, en als je het dan in gesteriliseerde potjes doet en vacuum laat trekken, blijft het maaaanden goed.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga een klein beetje met zoetstof maken en dan de rest met suiker, want dan kan je het waarschijnlijk langer bewaren en ach, als je een klein lepeltje ergens bijneemt, valt het ook wel mee. Lijkt me lekker bij eend!!
dat mag, ik verheug me er nu al opquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
Getver MoBlo. Ik ben geen zuurkoolfan, en ik hou er niet van om spek te koken... Ben blij dat ik wat anders eet, vanavond
Zoveel is duidelijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat mag, ik verheug me er nu al op
ik houd verder niet zo van draadjesvlees zelfquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zoveel is duidelijkWaarom maak je er trouwens niet gewoon lekker draadjesvlees bij? Als de zuurkool toch de hele dag opstaat, kunnen je runderlapjes toch ook de hele dag op het vuur?
dank!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:48 schreef conleche het volgende:
Bij valtaf staat er bij gerookte kip: 165 cal. per 100 gr. Weet niet of dat ook voor die reepjes geldt, maar dan heb je iig een richtlijn...
Proestquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:11 schreef Laureline het volgende:
Als ik het goed heb begrepen tot nu toe zijn dus de peertjes: ColdFeet, Cinnamon Girl, Merel ?
En de appeltjes: Conleche, Kwakveense, Viking, Tinkepink, Moblo.
Klinkt echt superlekker! Ga ik ook maar eens proberen te kokkerellen.quote:
Vroeger noemde wij draadjesvlees altijd kauwgomvlees. Mams liet het meestal niet lang genoeg prutttelen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
stoofpotjes vind ik prima met rundervlees, maar echt, oerhollands draadjesvlees hoef je mij niet voor wakker te maken![]()
Ik heb het voor het eerst gedaan. De squats en lunges vielen wel mee, maar mn armen. Pudding zit erin.. echt pudding.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:15 schreef mspoez het volgende:
Lekker he Anosmie? Bij mij start de pump weer in november (sportschool is nu dicht wegens verbouwing en verhuizing) en ik heb er nu al zin in!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:17 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Vroeger noemde wij draadjesvlees altijd kauwgomvlees. Mams liet het meestal niet lang genoeg prutttelen.
Ik haat Word ook.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Verdomme zeg. Ik háát Word!. Ik zit nu al een half uur te kloten, omdat de opmaak van een sollicitatiebrief niet goed is
. En dat komt doordat de marges op 't werk anders zijn ingesteld dan thuis. Grrrr
.
Dank je wel voor het aanbod, maar nee, dat hoeft niet, want het is al opgelost. Bij één van de brieven iig, nog twee te gaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik haat Word ook.
Zal ik er even naar kijken voor je?
Het is lekker hè, thuis sporten! Ik ben ook dolblij met mijn eigen crosstrainer in de slaapkamer. Zoveel makkelijker met kinderen om op die manier even een half uurtje wat te doen. Toen ik nog een abonnement had op de sportschool was ik dat halve uur al kwijt aan erheen gaan en omkleden, het kwam ook vaak nèt weer niet uit met ophaaltijden van kind en werk om ook nog te gaan sporten, want als je dan eens drie kwartier over had was het toch ook de moeite niet, om daar voor 10 minuten snel op een apparaat te gaan staan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:21 schreef vamperotica het volgende:
Ik bodypump thuis.. Kindjes in bed, dvdtje in de playstation en pumpen maar...Als er dan toch nog 1 zn nest uit komt gaat de dvd gewoon ff op pauze en geen gedoe met het naar de sportschool gaan!
Spijt dat ik er niet veel eerder mee begonnen ben!
Ja ik vind het geweldig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:30 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het is lekker hè, thuis sporten! Ik ben ook dolblij met mijn eigen crosstrainer in de slaapkamer. Zoveel makkelijker met kinderen om op die manier even een half uurtje wat te doen. Toen ik nog een abonnement had op de sportschool was ik dat halve uur al kwijt aan erheen gaan en omkleden, het kwam ook vaak nèt weer niet uit met ophaaltijden van kind en werk om ook nog te gaan sporten, want als je dan eens drie kwartier over had was het toch ook de moeite niet, om daar voor 10 minuten snel op een apparaat te gaan staan.
Wel merk ik dat het toch ook discipline kost, en ik probeer het wel in een dagelijks ritueel in te bouwen, het sportmoment (crosstrainer of door het Haagse Bos rennen). Anders sla je het makkelijk voor de zoveelste keer weer over
yups ik heb nog wel wat kleren in maat 42 en 44... die kleren die nog groter waren, heb ik allang weg gedaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
And today is your lucky day! Ik had ook maat 44 qua bovenlijf (mijn laatste winterjas is bijvoorbeeld in die maat) en ik weet zeker dat er hier veeeeel meer zijn die van die maat komen. Denk eens aan kwak en bj, die hebben zeker weten ook 44-46 gehad! Verder heb ik een vergelijkbare bouw als jij (boven breed en onder smal) en ik vind mezelf géén fries werkpaard.
Man, wat denken jullie toch allemaal negatief over jezelf. Soms heb ik weleens het idee dat ik de enige hier ben die nog een beetje tevreden is met het lijf dat ze heeft. Zelfs 10 kg zwaarder was het oke, al had ik toen andere mooie punten dan nu
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:11 schreef Laureline het volgende:
Als ik het goed heb begrepen tot nu toe zijn dus de peertjes: ColdFeet, Cinnamon Girl, Merel ?
Bijkomend voordeel was toch dat je als appelfiguur sneller afviel, omdat vet op de heupen moeilijker weg te krijgen was, of is dat een urban myth?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:39 schreef SHE het volgende:
Ik ben geen fruitje
Ik ben duidelijk zandloper. Welk fruit lijkt daar op?
Ik heb ook shop therapie nodig, echt..ik heb zo'n ongelofelijke klote bui. NIET normaal.
Ik moet altijd grijnzen als je je kind 'het kind' noemt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Ik moet zo mijn ring ophalen in het dorp (was te groot geworden. ) en ik hoop dat ik mezelf zover krijg dat ik geen dingen voor het kind ga kopen
.
Ziet uwen PM.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:39 schreef SHE het volgende:
Ik ben geen fruitje
Ik ben duidelijk zandloper. Welk fruit lijkt daar op?
Ik heb ook shop therapie nodig, echt..ik heb zo'n ongelofelijke klote bui. NIET normaal.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:11 schreef Laureline het volgende:
Bijkomend voordeel was toch dat je als appelfiguur sneller afviel, omdat vet op de heupen moeilijker weg te krijgen was, of is dat een urban myth?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |