dank!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:48 schreef conleche het volgende:
Bij valtaf staat er bij gerookte kip: 165 cal. per 100 gr. Weet niet of dat ook voor die reepjes geldt, maar dan heb je iig een richtlijn...
Proestquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:11 schreef Laureline het volgende:
Als ik het goed heb begrepen tot nu toe zijn dus de peertjes: ColdFeet, Cinnamon Girl, Merel ?
En de appeltjes: Conleche, Kwakveense, Viking, Tinkepink, Moblo.
Klinkt echt superlekker! Ga ik ook maar eens proberen te kokkerellen.quote:
Vroeger noemde wij draadjesvlees altijd kauwgomvlees. Mams liet het meestal niet lang genoeg prutttelen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
stoofpotjes vind ik prima met rundervlees, maar echt, oerhollands draadjesvlees hoef je mij niet voor wakker te maken![]()
Ik heb het voor het eerst gedaan. De squats en lunges vielen wel mee, maar mn armen. Pudding zit erin.. echt pudding.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:15 schreef mspoez het volgende:
Lekker he Anosmie? Bij mij start de pump weer in november (sportschool is nu dicht wegens verbouwing en verhuizing) en ik heb er nu al zin in!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:17 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Vroeger noemde wij draadjesvlees altijd kauwgomvlees. Mams liet het meestal niet lang genoeg prutttelen.
Ik haat Word ook.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Verdomme zeg. Ik háát Word!. Ik zit nu al een half uur te kloten, omdat de opmaak van een sollicitatiebrief niet goed is
. En dat komt doordat de marges op 't werk anders zijn ingesteld dan thuis. Grrrr
.
Dank je wel voor het aanbod, maar nee, dat hoeft niet, want het is al opgelost. Bij één van de brieven iig, nog twee te gaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik haat Word ook.
Zal ik er even naar kijken voor je?
Het is lekker hč, thuis sporten! Ik ben ook dolblij met mijn eigen crosstrainer in de slaapkamer. Zoveel makkelijker met kinderen om op die manier even een half uurtje wat te doen. Toen ik nog een abonnement had op de sportschool was ik dat halve uur al kwijt aan erheen gaan en omkleden, het kwam ook vaak nčt weer niet uit met ophaaltijden van kind en werk om ook nog te gaan sporten, want als je dan eens drie kwartier over had was het toch ook de moeite niet, om daar voor 10 minuten snel op een apparaat te gaan staan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:21 schreef vamperotica het volgende:
Ik bodypump thuis.. Kindjes in bed, dvdtje in de playstation en pumpen maar...Als er dan toch nog 1 zn nest uit komt gaat de dvd gewoon ff op pauze en geen gedoe met het naar de sportschool gaan!
Spijt dat ik er niet veel eerder mee begonnen ben!
Ja ik vind het geweldig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:30 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het is lekker hč, thuis sporten! Ik ben ook dolblij met mijn eigen crosstrainer in de slaapkamer. Zoveel makkelijker met kinderen om op die manier even een half uurtje wat te doen. Toen ik nog een abonnement had op de sportschool was ik dat halve uur al kwijt aan erheen gaan en omkleden, het kwam ook vaak nčt weer niet uit met ophaaltijden van kind en werk om ook nog te gaan sporten, want als je dan eens drie kwartier over had was het toch ook de moeite niet, om daar voor 10 minuten snel op een apparaat te gaan staan.
Wel merk ik dat het toch ook discipline kost, en ik probeer het wel in een dagelijks ritueel in te bouwen, het sportmoment (crosstrainer of door het Haagse Bos rennen). Anders sla je het makkelijk voor de zoveelste keer weer over
yups ik heb nog wel wat kleren in maat 42 en 44... die kleren die nog groter waren, heb ik allang weg gedaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
And today is your lucky day! Ik had ook maat 44 qua bovenlijf (mijn laatste winterjas is bijvoorbeeld in die maat) en ik weet zeker dat er hier veeeeel meer zijn die van die maat komen. Denk eens aan kwak en bj, die hebben zeker weten ook 44-46 gehad! Verder heb ik een vergelijkbare bouw als jij (boven breed en onder smal) en ik vind mezelf géén fries werkpaard.
Man, wat denken jullie toch allemaal negatief over jezelf. Soms heb ik weleens het idee dat ik de enige hier ben die nog een beetje tevreden is met het lijf dat ze heeft. Zelfs 10 kg zwaarder was het oke, al had ik toen andere mooie punten dan nu
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:11 schreef Laureline het volgende:
Als ik het goed heb begrepen tot nu toe zijn dus de peertjes: ColdFeet, Cinnamon Girl, Merel ?
Bijkomend voordeel was toch dat je als appelfiguur sneller afviel, omdat vet op de heupen moeilijker weg te krijgen was, of is dat een urban myth?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:39 schreef SHE het volgende:
Ik ben geen fruitje
Ik ben duidelijk zandloper. Welk fruit lijkt daar op?
Ik heb ook shop therapie nodig, echt..ik heb zo'n ongelofelijke klote bui. NIET normaal.
Ik moet altijd grijnzen als je je kind 'het kind' noemt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Ik moet zo mijn ring ophalen in het dorp (was te groot geworden. ) en ik hoop dat ik mezelf zover krijg dat ik geen dingen voor het kind ga kopen
.
Ziet uwen PM.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:39 schreef SHE het volgende:
Ik ben geen fruitje
Ik ben duidelijk zandloper. Welk fruit lijkt daar op?
Ik heb ook shop therapie nodig, echt..ik heb zo'n ongelofelijke klote bui. NIET normaal.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:11 schreef Laureline het volgende:
Bijkomend voordeel was toch dat je als appelfiguur sneller afviel, omdat vet op de heupen moeilijker weg te krijgen was, of is dat een urban myth?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |