abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62456134
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:48 schreef conleche het volgende:
Bij valtaf staat er bij gerookte kip: 165 cal. per 100 gr. Weet niet of dat ook voor die reepjes geldt, maar dan heb je iig een richtlijn...
dank!
Ja doei.
pi_62456157
Een kledingruilmeet lijkt mij helemaal briljant! Ik ben voor!

Heb ik nog wat gemist de afgelopen 3 topics? Ik was aan het werk en internet lag plat hier en ik moest met Kaasplankje brainstormen over Japan en zit weer midden in de sollicitatieprocedures.
Beetje druk dus.
pi_62456215
Oef, ik ben dol op draadjesvlees, MB
Lianne, solliciteren?
pi_62456346
stoofpotjes vind ik prima met rundervlees, maar echt, oerhollands draadjesvlees hoef je mij niet voor wakker te maken
Ja doei.
pi_62456401
Mijn oma maakt echt vurrukkuluk draadjesvlees
pi_62456492
mijn oma maakt goddelijke rode kool met appeltjes, toch nog maar 's vragen of ze dat wil maken voor ze echt dood gaat..

oh wacht, ze is gedotterd gisteren geloof ik, 's even mn moeder bellen straks. Ze is blijkbaar niet overleden, anders had ik 't wel gehoord, dus er is nog een kans
Ja doei.
pi_62456539
oh ja, ik zou mn pasta-avontuur nog posten, straks maar 's doen
Ja doei.
pi_62456561
en drie op een rij: nu AH en huiswaarts
Ja doei.
pi_62456659
Kledingmeet is leuk, en in het buitenland helemaal leuk! Ik heb alleen 2 maanden geleden drie kubieke meter kleding naar de Kringloop gebracht , maar dan kom ik wel aanzetten met wat vintage jurkjes van mijn mini überslanke heuploze moeder voor de maatjes 36 onder ons.

Volgens mij heb ik ook eerder ColdFeet's figuur, een peertje dus: boven maat 36-38, onder 38-40. Vanwege mijn botten zal ik ook nooit een heupwijdte onder de 100 bereiken, dus het ideaal van de spijkerbroeken maatje 27 waar ik sommigen hier eerder over hoorde zit er niet in, ieuw .

Als ik het goed heb begrepen tot nu toe zijn dus de peertjes: ColdFeet, Cinnamon Girl, Merel ?
En de appeltjes: Conleche, Kwakveense, Viking, Tinkepink, Moblo.
Bijkomend voordeel was toch dat je als appelfiguur sneller afviel, omdat vet op de heupen moeilijker weg te krijgen was, of is dat een urban myth?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:12:15 #110
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62456666
Ik heb slappe armpjes. Gisteren een uurtje bodypump gedaan en nu doet alles in de armzone au.
Fok!bejaarde
pi_62456690
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:11 schreef Laureline het volgende:
Als ik het goed heb begrepen tot nu toe zijn dus de peertjes: ColdFeet, Cinnamon Girl, Merel ?
Proest
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:13:53 #112
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62456707
Ik ben een ...een...ananas. Denk ik. Bij mij zit het gewoon overal.
Prrrrr
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:15:31 #113
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62456741
Lekker he Anosmie? Bij mij start de pump weer in november (sportschool is nu dicht wegens verbouwing en verhuizing) en ik heb er nu al zin in!
Prrrrr
pi_62456771
Brad Pitt word ik persoonlijk niet warm of koud van, maar die begrijp ik nog wel. Het was pas bij de 'opkomst' van Leonardo di Caprio en Matt Damon dat ik echt begon te twijfelen aan mijn vrouwelijke hormonen. Ik heb nog steeds geen flauw idee wat je dáár nou aan moet vinden
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:17:54 #115
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62456807
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:33 schreef ColdFeet het volgende:

En: appelchutney.
Klinkt echt superlekker! Ga ik ook maar eens proberen te kokkerellen.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
stoofpotjes vind ik prima met rundervlees, maar echt, oerhollands draadjesvlees hoef je mij niet voor wakker te maken
Vroeger noemde wij draadjesvlees altijd kauwgomvlees. Mams liet het meestal niet lang genoeg prutttelen.
Fok!bejaarde
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:19:55 #116
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62456851
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:15 schreef mspoez het volgende:
Lekker he Anosmie? Bij mij start de pump weer in november (sportschool is nu dicht wegens verbouwing en verhuizing) en ik heb er nu al zin in!
[ afbeelding ]
Ik heb het voor het eerst gedaan. De squats en lunges vielen wel mee, maar mn armen. Pudding zit erin.. echt pudding.
Fok!bejaarde
pi_62456858
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:17 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Vroeger noemde wij draadjesvlees altijd kauwgomvlees. Mams liet het meestal niet lang genoeg prutttelen.
En wij noemden die tofoe-blokjes bij de rijsttafel vroeger altijd sponsjes!
Maar draadjesvlees is het lekkerst als het echt minstens 5 uur heel zachtjes opstaat, vind ik
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:21:12 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62456887
Verdomme zeg. Ik háát Word! . Ik zit nu al een half uur te kloten, omdat de opmaak van een sollicitatiebrief niet goed is . En dat komt doordat de marges op 't werk anders zijn ingesteld dan thuis. Grrrr .
Niet meer actief op Fok!
pi_62456888
Ik bodypump thuis.. Kindjes in bed, dvdtje in de playstation en pumpen maar...Als er dan toch nog 1 zn nest uit komt gaat de dvd gewoon ff op pauze en geen gedoe met het naar de sportschool gaan!
Spijt dat ik er niet veel eerder mee begonnen ben!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62456957
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Verdomme zeg. Ik háát Word! . Ik zit nu al een half uur te kloten, omdat de opmaak van een sollicitatiebrief niet goed is . En dat komt doordat de marges op 't werk anders zijn ingesteld dan thuis. Grrrr .
Ik haat Word ook.
Zal ik er even naar kijken voor je?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:30:25 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62457102
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:24 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik haat Word ook.
Zal ik er even naar kijken voor je?
Dank je wel voor het aanbod, maar nee, dat hoeft niet, want het is al opgelost. Bij één van de brieven iig, nog twee te gaan . Mark komt zo onder de douche vandaan en dan helpt hij mij even. Als 'ie maar opschiet, want ik wil weg . Ga niet de hele middag hiermee lopen kutten. Djeez, ik ben echt pissig .
Niet meer actief op Fok!
pi_62457110
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:21 schreef vamperotica het volgende:
Ik bodypump thuis.. Kindjes in bed, dvdtje in de playstation en pumpen maar...Als er dan toch nog 1 zn nest uit komt gaat de dvd gewoon ff op pauze en geen gedoe met het naar de sportschool gaan!
Spijt dat ik er niet veel eerder mee begonnen ben!
Het is lekker hč, thuis sporten! Ik ben ook dolblij met mijn eigen crosstrainer in de slaapkamer. Zoveel makkelijker met kinderen om op die manier even een half uurtje wat te doen. Toen ik nog een abonnement had op de sportschool was ik dat halve uur al kwijt aan erheen gaan en omkleden, het kwam ook vaak nčt weer niet uit met ophaaltijden van kind en werk om ook nog te gaan sporten, want als je dan eens drie kwartier over had was het toch ook de moeite niet, om daar voor 10 minuten snel op een apparaat te gaan staan.
Wel merk ik dat het toch ook discipline kost, en ik probeer het wel in een dagelijks ritueel in te bouwen, het sportmoment (crosstrainer of door het Haagse Bos rennen). Anders sla je het makkelijk voor de zoveelste keer weer over
pi_62457311
Volgens mij ben ik ook een peertje. Ik heb een M voor boven en minimaal 44 voor de benen enzo.

Kledingmeet lijkt mij ook wel leuk . Ik heb een tijdje te klein (maat 40) gekocht omdat ik dacht af te vallen dus dat heb ik in de aanbieding met ook te groot (44 / 46) maar dat raak ik denk ik niet kwijt . Goede reden om de kledingkast weer op te ruimen

Laureline (dat was jij toch die het vroeg?) : vreselijk die donkere ochtenden . Ik word daar echt niet vrolijk van dat het zo laat pas licht wordt en zo vroeg weer donker. Ik heb ooit eens bedacht dat ik in de zomer in noord Noorwegen moet wonen en in de winter in het zuiden van Nieuw-Zeeland . Maar goed, ik ben dan ook vreselijk vatbaar voor winterdepressies... en tot nu toe gaat het goed sinds ik de combinatie poweryoga en pilates heb ontdekt . En tussendemiddag gaan wandelen. Dan schijn je het meeste 'licht' mee te pakken!

Ik weet niet of ik Tink laatst nog bedankt had voor het uitzoeken van de kcal. Maar hierbij (nogmaals?) bedankt!

Mijn eet + bewegingsplan voor vandaag:
Ontbijt: bruin pistolet rosbief
Lunch: groentesoep + bruin pislotetje met salade (sla/komkommer/zilverui/augurk/paprika met 50 gram huzarensalade)
Tussendoor: trosje druiven + banaan
Diner: iets met tjaptjoy en rijst
Toetje: glas goedemorgen (pak moet op )
Beweging: fietsen naar kantoor, zo een lunchwandelingen van 30 minuten en wellicht nog wat yogaoefeningen vanavond.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pandorah op 17-10-2008 12:47:39 ]
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:39:45 #124
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62457330
tvp
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62457633
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:30 schreef Laureline het volgende:

[..]

Het is lekker hč, thuis sporten! Ik ben ook dolblij met mijn eigen crosstrainer in de slaapkamer. Zoveel makkelijker met kinderen om op die manier even een half uurtje wat te doen. Toen ik nog een abonnement had op de sportschool was ik dat halve uur al kwijt aan erheen gaan en omkleden, het kwam ook vaak nčt weer niet uit met ophaaltijden van kind en werk om ook nog te gaan sporten, want als je dan eens drie kwartier over had was het toch ook de moeite niet, om daar voor 10 minuten snel op een apparaat te gaan staan.
Wel merk ik dat het toch ook discipline kost, en ik probeer het wel in een dagelijks ritueel in te bouwen, het sportmoment (crosstrainer of door het Haagse Bos rennen). Anders sla je het makkelijk voor de zoveelste keer weer over
Ja ik vind het geweldig.
Geen gehaast meer en rekening houden met sportschooltijden enzo!
Ik hou gewoon standaard aan dat de dvd aan gaat zo gauw alles in bed ligt.!
Zou ook wel mn eigen sportschuurtje willen ofzo..Maar ja, met 5 kids is alle ruimte die we hebben al meer dan benut!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:02:43 #126
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62457958
Ik heb ook een crosstrainer thuis, alleen moet ik dus die discipline eens gaan opbrengen om hem af te stoffen en daadwerkelijk te gaan gebruiken..
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_62458043
had mijn toch bijna roet in de zuurkool gegooid zeg

wilde hij chinees gaan halen

heb maar geroepen dat dat te duur is, en te vet en dat we de rest van het weekend ook al vet eten

toen zei hij "ok" en heb ik lekker zuurkoolspullies gehaald en het net opgezet
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:10:21 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62458170
Adem in, adem uit. Zo, het probleem is opgelost. Ik had m'n brieven getypt in Google docs, want het is zo handig dat je je brieven daar kunt opslaan etc. Maar ja, wat minder handig was: als je de brieven vervolgens opent in Word, is de hele lay-out naar de maan. En dat is dus ook gebeurd met mijn brief aan het doveninstituut die ik woensdag heb verstuurd . Echt balen: kleine marge bovenaan, kleine marges links en rechts... . Ik heb hem vandaag even opnieuw gemaild en even uitgelegd dat het een beetje fout was gegaan met de lay-out. Nu hebben ze iig een brief met een goede opmaak .

En nu ga ik winkelen om afleiding te zoeken .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:23:44 #129
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62458549
Ik ben normaalgesproken een omgekeerde peer! Meestal is de maat boven groter dan de maat onder ivm het bos.
Nu ben ik gemetamorfoosd in een appel.

En ik heb eigenlijk geen kleren om te ruilen want ik draag stug mn rokjes door.
Fok!bejaarde
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:31:00 #130
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62458736
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 09:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

And today is your lucky day! Ik had ook maat 44 qua bovenlijf (mijn laatste winterjas is bijvoorbeeld in die maat) en ik weet zeker dat er hier veeeeel meer zijn die van die maat komen. Denk eens aan kwak en bj, die hebben zeker weten ook 44-46 gehad! Verder heb ik een vergelijkbare bouw als jij (boven breed en onder smal) en ik vind mezelf géén fries werkpaard .
Man, wat denken jullie toch allemaal negatief over jezelf. Soms heb ik weleens het idee dat ik de enige hier ben die nog een beetje tevreden is met het lijf dat ze heeft. Zelfs 10 kg zwaarder was het oke, al had ik toen andere mooie punten dan nu
yups ik heb nog wel wat kleren in maat 42 en 44... die kleren die nog groter waren, heb ik allang weg gedaan
(omdat ik daar noooooooooit meer in wilde passen)... en ff note 2 julllie ik heb zelfs maat 48-50 wel eens aan gehad.... schaam schaam gaat verder met bijlezen...

en ik ben ook best blij met mijn lijf hoor...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:39:06 #131
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62458954
Ik ben geen fruitje

Ik ben duidelijk zandloper. Welk fruit lijkt daar op?
Ik heb ook shop therapie nodig, echt..ik heb zo'n ongelofelijke klote bui. NIET normaal.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:43:31 #132
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62459098
quote:

Bijkomend voordeel was toch dat je als appelfiguur sneller afviel, omdat vet op de heupen moeilijker weg te krijgen was, of is dat een urban myth?

LOL

nou ik geloof dat ik een asperge ben boven en onder maat 40 ... (soms zelfs 38)
en heb ook inmiddels heeeuuuulll mooie sleutelbenen.. maja mijn batterijen zijn op van het fototoestel... dus jammer jammer.

gister dus chin/indisch buffet gehad en was erg lekker
vandaag late dienst, dus een balansdagje
morgen weer vroege dienst en daarna volleyballen, dus druk druk druk ... maaruh wel zin in volleyballen hoor
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:43:45 #133
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62459106
Ik heb net een Esprit-kortingscode-ding gehad over de post, She, als je daar weleens online shopt mag je hem wel hebben. Helpt dat een beetje?
Prrrrr
pi_62459204
die van jou hebben we al regelmatig voorbij zien flitsen hoor BJ

ik heb zin om op bed te gaan liggen en een stomme film te kijken, maar ik ga zo maar 's wat aan 't werk
Ja doei.
pi_62459224
Ik ben ook zandloper, met een stevig stel bovenbenen.
Kledingruilmeet is een briljant idee, maar ik heb net vorige week twee vuilniszakken aan kleren in de 2switch-bak om de hoek gegooid.
pi_62459372
Ben ook niet echt een appeltje, want heb een vrij platte buik. Ik zou mezelf bestempelen als een champignon. Recht, met brede schouders
pi_62459396
ik ben gewoon een T
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:59:53 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62459557
Hallooo! *voorstelstukje* Ik ben een 22-jarige Fok!Newb en wil graag Overtollig Vet kwijt! BMI van ongeveer 26 ende zo. Dit topic lijkt me gezellig, dus als het okee is wil ik graag meeposten
Ik doe Evy (les 15 ftw) en doe pogingen tot gezond eten.

Oh en ik heb een beetje taille, en een hangbuikje, en een bol achterste, ik vind de ananas-optie van enkele pagina's terug wel passend Of een niet-bestaand soort buitenaards fruit.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_62459619
Nog een Evy-loopster

welkom!
Ja doei.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:03:18 #140
14746 k_i_m
pi_62459667
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:39 schreef SHE het volgende:
Ik ben geen fruitje

Ik heb ook shop therapie nodig, echt..ik heb zo'n ongelofelijke klote bui. NIET normaal.

.

Ik moet zo mijn ring ophalen in het dorp (was te groot geworden . ) en ik hoop dat ik mezelf zover krijg dat ik geen dingen voor het kind ga kopen .
In my life
Why do I smile
pi_62459737
Juist leuk Kim. Liefst zo duur mogelijk

Fuck. Ik zit al een uur te zweten op iets wat ik stomweg niet goed uitgerekend krijg. En ik voel me een ontzettende n00b; volgens mij is het 3eklas-meetkunde ofzo
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:07:26 #142
14746 k_i_m
pi_62459775
Nee, het mag niet. Want we hebben belastingcrisis, zoals elk jaar. En aangezien ze een kast vol kleren heeft (die ik moet opruimen . ) hou ik het maar even beschaafd .
In my life
Why do I smile
pi_62459835
Gewoon iets kleins van de Hema, om je shopzucht te bevredigen? Of draagt je dochter dat niet?
Hoezo belastingcrisis in oktober, trouwens?
pi_62459881
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:03 schreef k_i_m het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

.

Ik moet zo mijn ring ophalen in het dorp (was te groot geworden . ) en ik hoop dat ik mezelf zover krijg dat ik geen dingen voor het kind ga kopen .
Ik moet altijd grijnzen als je je kind 'het kind' noemt.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:12:52 #145
14746 k_i_m
pi_62459925
Als je voor jezelf werkt heb je het hele jaar kans op belastingcrisis. We hadden hem gewoon nog niet gehad, omdat er weer eens iets fout is gegaan bij de boekhouder/belastingdienst . Als dat niet het geval was geweest hadden we dit jaar misschien wel geen crisis gehad . Maargoed, dat was dan ook half zo leuk niet geweest natuurlijk .
In my life
Why do I smile
pi_62460219
Oh. Je vriend werkt voor zichzelf, dan? Mijn beide Geschwister staan ook geregistreerd als zelfstandig, daar hoor ik idd helse verhalen van
Maar bij ons wordt het ook lachen komend jaar Verhuizing naar België, man verdient in NL, ik heb wel inkomen maar geen salaris in BE, lease-auto eruit, weet ik veel. Ik doe de aangifte nooit.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:28:58 #147
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62460445
welcome @ Mariaetc.

*gaat aan het werk *

tot morgenavond ofzoooo....
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:59:19 #148
163650 Greys
pi_62461322
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:39 schreef SHE het volgende:
Ik ben geen fruitje

Ziet uwen PM.

Hoi liefjes
Doei liefjes!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:00:32 #149
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62461356
quote:

ik ben echt niet een appeltje! ik heb boven maat M/L soms groter ivm mn borsten, onder 44/46/XL
Ben dus een peer ofwel een cello als ik t schema van trinny en susannah volg (heb ook relatief lang bovenlichaam helaas en korte pootjes...)

@ BJ: maat 48-50 heb ik ook gehad! nu gelukkig niet meer...

mn dag is idd. trouwens helemaal goed gekomen. (waar ik zo over in de stress zat gisteren) zit inmiddels alweer een uur op kantoor, omdat die man al snel kwam en snel klaar was. klusmeneer FTW! ben wel echt zo ongelofelijk moe

heb nog een hoop vrije dagen over, neem rond de verhuizing of erna lekker een weekje vrij denk ik om bij te tanken.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:01:22 #150
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62461377
oh en welkom mariaetc!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')