De volgorde is als volgt:quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als ik mijn benen dan in bad stop, dan is de gel er alweer af voordat ik goed en wel met scheren begonnen ben
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:34 schreef SHE het volgende:
Die klote dingen zijn des duivels. Ze zijn fucking lelijk en naar en iedereen heeft ze..maar als je ook maar 1 teen in die warme wollige binnenkant propt dan wil je'm er nooit meer uit trekken
Het is een KUT! Een verdomde, verfoeilijke KUT!!!![]()
SHE ligt op de bank in haar jammies met uggs eronder!!!
Ik ben dol op stylish moonbootsquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik moest vroeger altijd dit soort schoenen aan.
[ afbeelding ]
Maar die zaten echt half zo lekker niet als deze, terwijl het principe toch een beetje hetzelfde is?
Oh, dat viel in verhouding nog wel mee. Een paar shirtjes bij de Hemaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:45 schreef vamperotica het volgende:Ik vind die gebreide geweldig! Maar ik durf niet eens te kijken wat ze kosten!
En wat heb je voor het kind gekocht Kim?
Benen scheren aan het einde van de baddertijd FTW!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:35 schreef conleche het volgende:
Ik vind scheren easy! Ik zit in bad, gooi een been de lucht in (direct weer een oefening; combinette FTW) en roetsj, roetsj, klaar is Co.
Oeh, lekker Mo!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
je saus pruttelt
heb m nu al wat gecustomd met wat gedroogde basilicum, marjolijn en wat extra gezeefde tomaat (had nog wat staan) maar hij is goddelijk![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Benen scheren aan het einde van de baddertijd FTW!
Het is hier ook een automatisme bij het douchen en het badderen, even snel roetsj roetsj en die akelige stoppels zijn weer wegIk was voorheen wel eens iets slordiger en als ik dan een been tegen heer G aanslingerde in bed mompelde hij 'Heb je je geitewollensokken nog aan, mop?'. Dus tegenwoordig scheer ik ze elke dag
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:44 schreef conleche het volgende:
[..]
De volgorde is als volgt:
1. Ga in bad. Doe alles wat je moet doen en nét voordat je eruit gaat, dan;
2. Gooi je een nat been omhoog, besmeert het met gel, scheert alle haren eraf en dan pas stop je je been weer terug in bad. Natuurlijk.
3. Doe met been 2, als met been 1.
4. Trek dan de stop uit bad en spoel het geheel, dus jezelf en het bad nog ff lekker schoon...
Ik heb er al een thuis op de bank zittenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he? Wil je hem hebben? Voor weinig?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, dat viel in verhouding nog wel mee. Een paar shirtjes bij de Hema.
Heerlijk hoor, badderen in water met scheergelquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:44 schreef conleche het volgende:
[..]
2. Gooi je een nat been omhoog, besmeert het met gel, scheert alle haren eraf en dan pas stop je je been weer terug in bad. Natuurlijk.
4. Trek dan de stop uit bad en spoel het geheel, dus jezelf en het bad nog ff lekker schoon...
Er staat toch: 'Nčt voordat je er uit gaat'. En daarna nog afspoelenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heerlijk hoor, badderen in water met scheergel![]()
.
Oh God, ik zou zó door de grond zakken als iemand dat tegen mij zou zeggenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:47 schreef Greys het volgende:
'Heb je je geitewollensokken nog aan, mop?'.
Voor een neerlandica kan je niet zo heel goed lezen, tuttebol: er staat: net voordat je eruit gaatquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heerlijk hoor, badderen in water met scheergel![]()
.
Ik wilde heel hard gaan tegen sputteren dat dat er toch écht niet stond en dat jij dat zei, maar idd, het staat er wel, dus excusez moiquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat toch: 'Nčt voordat je er uit gaat'. En daarna nog afspoelen
Ik heb geen bad, dus dit is sowieso niet op mij van toepassing. Maar dank je wel voor de uitlegquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:44 schreef conleche het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |