Viel het tegen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:51 schreef Chicolate het volgende:
Even stomme vraag tussendoor. Zo'n vetmeter die je in je handen moet houden (waardeloze dingen, ik weet het), meet die eigenlijk ook het vet dat op je borsten zit? Aangezien hij vooral je bovenlichaam meet ... dan zouden vrouwen met grote borsten en een slank lichaam dus altijd een hoog vetpercentage hebben volgens dat ding?
Ieeh, nee! Maar ik heb een van nature beetje pruilende onderlip, dus het zal een flatterende schaduw zijnquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:11 schreef ColdFeet het volgende:
Donker! En heb je nou bij de rode foto een liplijntje?
Zijn borsten niet voornamelijk melkklieren met een klein laagje vet eromheen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]. Veel plezier trouwens, Egypte klinkt heerlijk relaxt en warm, zeker in de herfst.
Even stomme vraag tussendoor. Zo'n vetmeter die je in je handen moet houden (waardeloze dingen, ik weet het), meet die eigenlijk ook het vet dat op je borsten zit? Aangezien hij vooral je bovenlichaam meet ... dan zouden vrouwen met grote borsten en een slank lichaam dus altijd een hoog vetpercentage hebben volgens dat ding?
Ja ik ben vandaag gemeten, vandaar.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:57 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
brood, zuurkool, vlees, bier, nog meer zuurkool, nog meer vlees, nog meer bier, bier, bier, bier,bier(tot eeen totaal van bijna 3 liter)
Verwachting voor morgen: zie daglijstje van vandaag, waarbij brood wordt vervangen door pannenkoeken.
Overmorgen: weer terug in het normale ritme.
Oktoberfest?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:57 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
brood, zuurkool, vlees, bier, nog meer zuurkool, nog meer vlees, nog meer bier, bier, bier, bier,bier(tot eeen totaal van bijna 3 liter)
Verwachting voor morgen: zie daglijstje van vandaag, waarbij brood wordt vervangen door pannenkoeken.
Overmorgen: weer terug in het normale ritme.
Ik zal nog eens mijn mening geven zeg. Pfftquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ieeh, nee! Maar ik heb een van nature beetje pruilende onderlip, dus het zal een flatterende schaduw zijn![]()
Het wordt dus weer donker, damesMerci
voor een hele rol valt dat nog best mee danquote:Op zondag 19 oktober 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:
in die rol Stophoest ook 100 nog wat.
Ja, ik kaan ook regelmatig een rolletje Stophoest weg en dat is ook helemaal niet zo erg. Maar wel als je ook al Oreo's en Ligakoekjes op hebt. Ik was gisteravond gewoon even in een 'ik wil iets eten en het maakt me niet uit wat'-buiquote:Op zondag 19 oktober 2008 09:45 schreef computergirl het volgende:
[..]
voor een hele rol valt dat nog best mee dan![]()
Ik was vroeger dol op die dingen
Foei!quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:49 schreef Ewelina het volgende:
Mijn chocoladeijs was gister ook erg lekker
Je moet die rommel dan ook niet in huis hebben Vicquote:Op zondag 19 oktober 2008 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik kaan ook regelmatig een rolletje Stophoest weg en dat is ook helemaal niet zo erg. Maar wel als je ook al Oreo's en Ligakoekjes op hebt. Ik was gisteravond gewoon even in een 'ik wil iets eten en het maakt me niet uit wat'-bui.
Het was ook mijn enige zonde hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |