abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 oktober 2008 @ 23:46:47 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 oktober 2008 @ 23:48:09 #2
862 Arcee
Look closer
pi_62448774
Fleur moet wel iets aan die pony doen, hoor.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:48:21 #3
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62448781
tvpauw
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 oktober 2008 @ 23:48:41 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_62448798
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:48 schreef Arcee het volgende:
Fleur moet wel iets aan die pony doen, hoor.
Ja het is niet eens recht geknipt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 oktober 2008 @ 23:49:03 #5
862 Arcee
Look closer
pi_62448804
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_62448811
Wat een dom wijf die Fleur.
Koning.
pi_62448825
Wat een slecht verhaal van Agema... natuurlijk gaat er genoeg mis in de zorg maar die voorbeelden die ze aanhaalt... ze baseert zich op een paar losse incidenten van Truus uit de straat en denkt daar gelijk een heel punt van te kunnen maken... doe eerst eens gedegen onderzoek muts
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 oktober 2008 @ 23:49:53 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_62448827
quote:
[Insert draaiende ] .
pi_62448828
Incidentenpolitiek van Agema...

Oh nee, alsjeblieft geen Spekman als staats-secretaris!!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62448829
Toch doet die Fleur wel gewoon wat een Kamerlid hoort te doen. Verhalen van burgers serieus nemen en actie ondernemen. Daar kan Rita Verdonk echt wat van leren.

En in dat verhaal over dat verpleeghuis heeft ze nog geen 1 x een moslim de schuld gegeven. Ik neem wel aan dat het de schuld van de moslims is trouwens maar dat Fleur dat gewoon even vergeet te melden door de zenuwen.
pi_62448845
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:42 schreef Ooster het volgende:

[..]

Ach houd eens op. Er klopte werkelijk geen letter van of het is totaal niet relevant.

Ja, de mens veroorzaakt ongeveer 3% van de jaarlijkse CO2 uitstoot. De andere 97% wordt wel uitgestoten maar ook weer opgenomen. Als dat het niveau van de discussie is ben je echt TE DOM. En wij maar belasting betalen voor dit soort intellectueel schroot...
Het ging er mij meer om dat de bewering dat windmolens een goede investering zijn die zich snel terugverdienen feitelijk gewoon niet juist is. Weet ik veel welke mening ze verder is toegedaan over het milieu en het klimaatprobleem.

Wat dat betreft heeft Fleur Agema gewoon gelijk, een windmolen(park) is vrijwel niet rendabel, niet op de korte termijn en niet op de lange termijn.

Verder is Fleur natuurlijk een domme doos.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62448850
Willem Vermeend een beetje denigrerend: "Nee, eehhh... eerst een beetje leren rekenen."
pi_62448851
Fleur Agema idd
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:50:48 #14
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_62448853
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:49 schreef SCH het volgende:
Toch doet die Fleur wel gewoon wat een Kamerlid hoort te doen. Verhalen van burgers serieus nemen en actie ondernemen. Daar kan Rita Verdonk echt wat van leren.

En in dat verhaal over dat verpleeghuis heeft ze nog geen 1 x een moslim de schuld gegeven. Ik neem wel aan dat het de schuld van de moslims is trouwens maar dat Fleur dat gewoon even vergeet te melden door de zenuwen.
euhm.. volgens mij hoort een kamerlid de regering te controleren.... niet te acteren op incidenten
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 oktober 2008 @ 23:51:33 #15
862 Arcee
Look closer
pi_62448871
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:49 schreef borisz het volgende:
[] .
Done.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 oktober 2008 @ 23:53:43 #16
862 Arcee
Look closer
pi_62448921
quote:
Oh ja, jij bent fan hè. Gonny is weg: Leve Fleur Agema
pi_62448927
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:50 schreef teamlead het volgende:

[..]

euhm.. volgens mij hoort een kamerlid de regering te controleren.... niet te acteren op incidenten
Daarom kaart ze dit ook aan bij de minister. Een kamerlid hoort ook oor te hebben voor problemen en klachten van burgers en daar wat mee te doen. Ik vind dit op zich wel een sterke zaak van Agema, tenminste niet zo'n onzinincident waar de PVV meestal vragen over stelt.

Maar zit ik nou iemand van de PVV te verdedigen?
pi_62448935
Vermeend is een kwal.

Fleur doet verder haar werk gewoon goed.
pi_62448960
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Daarom kaart ze dit ook aan bij de minister. Een kamerlid hoort ook oor te hebben voor problemen en klachten van burgers en daar wat mee te doen. Ik vind dit op zich wel een sterke zaak van Agema, tenminste niet zo'n onzinincident waar de PVV meestal vragen over stelt.

Ja, maar in dit geval is het ook volledig terecht.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:56:33 #20
157786 Ooster
Alleen nog maar blokzeep!
pi_62448994
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:50 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het ging er mij meer om dat de bewering dat windmolens een goede investering zijn die zich snel terugverdienen feitelijk gewoon niet juist is. Weet ik veel welke mening ze verder is toegedaan over het milieu en het klimaatprobleem.

Wat dat betreft heeft Fleur Agema gewoon gelijk, een windmolen(park) is vrijwel niet rendabel, niet op de korte termijn en niet op de lange termijn.

Verder is Fleur natuurlijk een domme doos.
Nee, een snelweg verdient zich ook niet 'snel' terug. Een parkeergarage verdient zich helemaal nooit meer terug en bij een kerncentrale duurt het langer dan een windmolenpark. Dus dan nu het punt???

Het gaat om het maatschappelijk belang van schone energie en daar is de overheid voor. Daarnaast zat Vermeend daar om aan te geven dat een overheid moet investeren in tijden van laagconjunctuur om de gehele economie op te vijzelen en dan is investeren in duurzame energie een goede of soms niet eens extra investeren maar gewoon op te schieten met met vergunningen.
..:: principieel wietteler (en sinds kort ook paddokweker)::..
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:57:48 #21
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_62449021
Naar optreden van Vermeend.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 00:00:00 #22
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_62449065
Vermeend.

Wat is Fleur toch een onzettend achterlijke politicus!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 00:01:42 #23
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_62449102
quote:
Hehe

Wat een figuur die Agema zeg.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 00:05:39 #24
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62449206
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 00:00 schreef AryaMehr het volgende:
Vermeend.

Wat is Fleur toch een onzettend achterlijke politicusa!
---
pi_62449313
Agema was niet sterk, maar is wel de beste politicus van de PVV die ik gezien heb.

Vermeend was ook knap irritant trouwens. Oh ja, en er was nog een boekenmevrouw, maar die is iedereen al vergeten.
pi_62449403
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 00:09 schreef marcodej het volgende:
Agema was niet sterk, maar is wel de beste politicus van de PVV die ik gezien heb.
Ik vind Brinkman ook wel goed overkomen de laatste tijd.
pi_62449464
Je merkte dat Cohen het niet leuk vond dat Vermeend zo debiel deed aan tafel.

Vermeend: "Boh boh boh mevrouwtje blabla"
Cohen: "Leg nou eens uit dan aan haar."
Agema: "..."
Vermeend: "Whehehehe"
pi_62449495
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 00:14 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Ik ben bang dat die PVV-lui een vaste factor blijven de komende verkiezingen. Zo lang Wilders alleenheerser blijft.
pi_62449545
Wat deed die clown uit de Gouden Kooi (Brian) in het publiek
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_62449579
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:56 schreef Ooster het volgende:

[..]

Nee, een snelweg verdient zich ook niet 'snel' terug. Een parkeergarage verdient zich helemaal nooit meer terug en bij een kerncentrale duurt het langer dan een windmolenpark. Dus dan nu het punt???

Het gaat om het maatschappelijk belang van schone energie en daar is de overheid voor. Daarnaast zat Vermeend daar om aan te geven dat een overheid moet investeren in tijden van laagconjunctuur om de gehele economie op te vijzelen en dan is investeren in duurzame energie een goede of soms niet eens extra investeren maar gewoon op te schieten met met vergunningen.
Nou ik meen toch gehoord te hebben dat Vermeend beweerde dat zo'n windmolenpark zich in een half jaar terugverdient.

Uiteraard moet de overheid zich inzetten voor schone en duurzame energie, daar ben ik een groot voorstander van en dat gebeurd nu nog te weinig, maar windmolens zijn ook daarvoor niet de oplossing. Windmolens kosten namelijk meer energie om te maken en te laten draaien dan dat ze aan stroom kunnen opleveren. (Windmolens zijn ontzettend duur om te produceren, en 80% van de tijd waait het onvoldoende om de windmolens te laten draaien, maar ze moeten toch draaien om nog enige stroom op te leveren, dus worden ze met stroom in beweging gezet - veel schone stroom leverd het dan dus niet op, althans onvoldoende om rendabel te zijn en om daadwerkelijk effect te sorteren voor een beter klimaat).

Verder vond ik Vermeend arrogant overkomen.

ik mag Fleur Agema net zo goed niet, maar ik kan me net zo opwinden over een naief of kortzichtig standpunt van een PvdA-er als van iemand van de PVV.

[ Bericht 10% gewijzigd door Tomatenboer op 17-10-2008 00:29:46 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62449663
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 00:14 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Meen je dat echt? Een omhooggevallen agent die de brulaap loopt uit te hangen?
pi_62449730
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 00:17 schreef Dodecahedron het volgende:
Je merkte dat Cohen het niet leuk vond dat Vermeend zo debiel deed aan tafel.

Vermeend: "Boh boh boh mevrouwtje blabla"
Cohen: "Leg nou eens uit dan aan haar."
Agema: "..."
Vermeend: "Whehehehe"
En niet 1 keer maar 10 keer.

Cohen: "Nee, leg het dan uit"
Vermeend: "Lollercopter "
Cohen: "Leg het gewoon even uit"
Vermeend: "Wazzzaaaaa kenker wat ben ik dronken"
Cohen: "Leg het nou eens gewoon uit dan "

Wel mooi, ik dacht eerst dat Cohen op die manier Fleur probeerde zwart te maken.
Bleek toch anders.
Puntje voor Cohen.
Vermeend
pi_62449802
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 00:30 schreef thettes het volgende:

[..]

Meen je dat echt? Een omhooggevallen agent die de brulaap loopt uit te hangen?
Hij kent de politiecultuur. En ik vind hem de laatste tijd juist niet zo de brulaap meer
uithangen, wellicht heeft hij wat mediatraining gehad.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 00:49:41 #34
157786 Ooster
Alleen nog maar blokzeep!
pi_62449897
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 00:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Uiteraard moet de overheid zich inzetten voor schone en duurzame energie, daar ben ik een groot voorstander van en dat gebeurd nu nog te weinig, maar windmolens zijn ook daarvoor niet de oplossing. Windmolens kosten namelijk meer energie om te maken en te laten draaien dan dat ze aan stroom kunnen opleveren. (Windmolens zijn ontzettend duur om te produceren, en 80% van de tijd waait het onvoldoende om de windmolens te laten draaien, maar ze moeten toch draaien om nog enige stroom op te leveren, dus worden ze met stroom in beweging gezet - veel schone stroom leverd het dan dus niet op, althans onvoldoende om rendabel te zijn en om daadwerkelijk effect te sorteren voor een beter klimaat).
Ik kan me opwinden over mensen die dit soort onzin de wereld in helpen. Welke relevante bron helpt je aan deze quatsch? Ik denk dat Vermeend het met een 'half jaar' over de benodigde energie had om een windmolen te bouwen en te plaatsen welke vervolgens door de windmolen zelf weer opgewekt gaat worden. Vanaf een half jaar levert een windmolen dus netto energie op. In het eerste half jaar wekt de molen net zoveel energie op als het gekost heeft om de molen te produceren en te verslepen.

Financieel duurt het veel langer (het zou een mooie boel worden als je na zes maanden al winst zou kunnen maken, dan hadden we dankzij alle windmolens geen wind meer gehad schat ik zo in).

Er is stroom nodig om ze in beweging te zetten en dus levert het vrijwel niets op. Mijn naam is haas, de logica van deze redenering is nul. Als het nou 1kw/h kost om het apparaat in beweging te zetten en de eenmaal in beweging gezette windmolen levert vervolgens 1000kw/h op. Is dat dan te verwaarlozen? Cijfers zijn best relevant bij dit soort stellingen.

Ik kan me er erg over opwinden, dit soort ruis-meningen van mensen die er echt helemaal niets (zoals kuikentje Agema) van afweten maakt dat mensen tegen windenergie zijn op volslagen onredelijke gronden. Mensen die maar een beetje wat rond blèren, niet gehinderd door enige relevante kennis. Jammer is dat, we moeten juist zoveel mogelijk duurzame energie op een zo betaalbaar mogelijke manier zien te krijgen. ECHTE wetenschappers aan het woord laten in dit soort belangrijke (voor teveel mensen ingewikkelde) kwesties.
..:: principieel wietteler (en sinds kort ook paddokweker)::..
pi_62450076
Die Willem Vermeend zat daar gewoon om zijn plan te promoten. Alleen maar goed weer. Kwam op mij niet geloofwaardig over. Daarnaast kwam hij over als een gladjakker.

Ik snap de kritiek op Fleur niet echt. Ze heeft iets uitgezocht naar aanleiding van klachten van burgers en komt dit melden met een onderbouwing. Wat is daar verkeerd aan? Ze zegt duideijk dat ze het niet voor niets roept. Toevallig heb ik zelf ervaringen met een ander verzorgingstehuis en ik ben wat dat betreft niet zo heel verrast van haar verhaal, wat ik overigens zeer goed vond. Laat haar maar kamervragen stellen en laten uitzoeken of het een landelijke tendens is.

[ Bericht 5% gewijzigd door nvgr op 17-10-2008 01:12:45 ]
pi_62450479
tvp
............................
pi_62451320
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik plofte middenin de uitzending en dus pardoes op Agema, haar naam vernam ik later omdat ik eerst niet wist wie ze was. Laat ik nou denken dat ze uit de zorgsector kwam en misstanden aan het inventariseren was...blijkft ze van de PVV...! (ik dacht eerst qua camerashotje dat die blonde dame aan tafel dáár van was) maar ben het met SCH eens, doe wat met de info die je krijgt rechtstreeks van burgers of instanties. Niet je verschuilen achter nietszeggende voorbedachte werkbezoekjes en verder de uitwerking van rapportjes afwachten en bespreken in duffe vergaderingen. Agema maakte tevens heel duidelijk dat kamerleden direct benaderbaar zijn, iets wat in de UK al heel gewoon is. Nee, die komt er wel (verbaal is ze goed) en ik vermoed buiten de PVV, daar hoort ze niet echt thuis ondanks haar beetje (f)stoute standpuntjes. Dat meende je toch niet hè Aagje?! Maar die pony kan echt niet wijffie, of is dat iets van gothic of dergelijke?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:52:43 #38
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62456169
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 07:43 schreef Suko het volgende:

[..]

Ik plofte middenin de uitzending en dus pardoes op Agema, haar naam vernam ik later omdat ik eerst niet wist wie ze was. Laat ik nou denken dat ze uit de zorgsector kwam en misstanden aan het inventariseren was...blijkft ze van de PVV...! (ik dacht eerst qua camerashotje dat die blonde dame aan tafel dáár van was) maar ben het met SCH eens, doe wat met de info die je krijgt rechtstreeks van burgers of instanties. Niet je verschuilen achter nietszeggende voorbedachte werkbezoekjes en verder de uitwerking van rapportjes afwachten en bespreken in duffe vergaderingen. Agema maakte tevens heel duidelijk dat kamerleden direct benaderbaar zijn, iets wat in de UK al heel gewoon is. Nee, die komt er wel (verbaal is ze goed) en ik vermoed buiten de PVV, daar hoort ze niet echt thuis ondanks haar beetje (f)stoute standpuntjes. Dat meende je toch niet hè Aagje?! Maar die pony kan echt niet wijffie, of is dat iets van gothic of dergelijke?
Hoe er die verhalen ook zijn uit de de zorg, ze is echt geen pionier hoor. Volgens mij zijn er al meerdere malen documentaires uitgezonden over wantoestanden in de zorg. Jij lijkt haar vooral te beoordelen op haar vrouw zijn, wow een pittig vrouwtje in de politiek. Ze kwam meer over als een domme doos met ook nog eens hele radicale ideeën.
---
pi_62456733
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:52 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Hoe er die verhalen ook zijn uit de de zorg, ze is echt geen pionier hoor. Volgens mij zijn er al meerdere malen documentaires uitgezonden over wantoestanden in de zorg. Jij lijkt haar vooral te beoordelen op haar vrouw zijn, wow een pittig vrouwtje in de politiek. Ze kwam meer over als een domme doos met ook nog eens hele radicale ideeën.
Ik heb begrepen dat ze niet pas gisteren met dit onderwerp bezig is hoor alhoewel zeer actueel. Ook de geestelijke gezondheidszorg staat onder vuur. Daar mag zeker ook nu niemand meer uit de politiek iets over zeggen, kom op zeg. Nee, ik beoordeel haar niet vanwege haar vrouw zijn, als ik een pittige manneke hoor meld ik dat ook, ik volg dit topic al wat langer hoor. Uh, domme doos zeg je?
pi_62458022
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 00:49 schreef Ooster het volgende:

[..]

Ik kan me opwinden over mensen die dit soort onzin de wereld in helpen. Welke relevante bron helpt je aan deze quatsch? Ik denk dat Vermeend het met een 'half jaar' over de benodigde energie had om een windmolen te bouwen en te plaatsen welke vervolgens door de windmolen zelf weer opgewekt gaat worden. Vanaf een half jaar levert een windmolen dus netto energie op. In het eerste half jaar wekt de molen net zoveel energie op als het gekost heeft om de molen te produceren en te verslepen.

Financieel duurt het veel langer (het zou een mooie boel worden als je na zes maanden al winst zou kunnen maken, dan hadden we dankzij alle windmolens geen wind meer gehad schat ik zo in).

Er is stroom nodig om ze in beweging te zetten en dus levert het vrijwel niets op. Mijn naam is haas, de logica van deze redenering is nul. Als het nou 1kw/h kost om het apparaat in beweging te zetten en de eenmaal in beweging gezette windmolen levert vervolgens 1000kw/h op. Is dat dan te verwaarlozen? Cijfers zijn best relevant bij dit soort stellingen.

Ik kan me er erg over opwinden, dit soort ruis-meningen van mensen die er echt helemaal niets (zoals kuikentje Agema) van afweten maakt dat mensen tegen windenergie zijn op volslagen onredelijke gronden. Mensen die maar een beetje wat rond blèren, niet gehinderd door enige relevante kennis. Jammer is dat, we moeten juist zoveel mogelijk duurzame energie op een zo betaalbaar mogelijke manier zien te krijgen. ECHTE wetenschappers aan het woord laten in dit soort belangrijke (voor teveel mensen ingewikkelde) kwesties.
Ik baseer mijn standpunt op basis van uitspraken van een vriend die bij Essent de functie van energie handelaar vervult, en meer dan gemiddelde kennis heeft over energievoorzieningen en wat deze opleveren. Ik heb met hem daar meerdere malen over gesproken en hij heeft mij wel overtuigd.

Ik wil er best dieper op ingaan, maar laten we van dit topic geen windmolen discussie maken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tomatenboer op 17-10-2008 13:44:21 ]
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:36:58 #41
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62464742
Wel mooie opmerking van Pauw gisteren.
Het is de bedoeling dat mensen doodgaan in een verpleeghuis. !
pi_62472428
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:17 schreef -0- het volgende:
Wel mooie opmerking van Pauw gisteren.
Het is de bedoeling dat mensen doodgaan in een verpleeghuis. !
Ik snap ook niet dat iedereen daar zo over viel.
Het is namelijk gewoon een keihard feit.
pi_62472462
Vanavond:
- Hans Spekman
- Ali B
- Gerard van Vliet
- Aysel Erbudak
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:41:31 #45
862 Arcee
Look closer
pi_62472704
Ali B.

Mute.
pi_62472800
Ik vraag me af of Ali B met Spekman in discussie gaat.

"Ja, je weetz de PVDA moet gewoon zijn bek houden!"
pi_62472833
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:32 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat iedereen daar zo over viel.
Het is namelijk gewoon een keihard feit.

Dat snap je niet?
Jij zet iemand van je familie in een verpleegtehuis met het doel om hem dood te laten gaan?
pi_62472893
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:45 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik vraag me af of Ali B met Spekman in discussie gaat.

"Ja, je weetz de PVDA moet gewoon zijn bek houden!"
Ik denk dat Spekman Ali B's pet er af trekt om hem te vernederen.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:51:41 #49
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62472977
Ali die waarschijnlijk gaat zeggen "Ja jeweet er zijn wel problemen enzo maar je moet ons niet allemaal over 1 kam scheren dat werkt stigmatiserend toch"
---
pi_62473006
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:46 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Dat snap je niet?
Jij zet iemand van je familie in een verpleegtehuis met het doel om hem dood te laten gaan?
Dat is in feite de bedoeling van een verzorgingstehuis.
Dat je er niet levend uitkomt.

Dan heb ik het nog niet over de kwaliteit van die tehuizen, want die is vaak
ver onder de maat. Dat is schandalig.
pi_62473174
Oh God, Ali B vind de top 40 oneerlijk.

Met zijn label.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:07:06 #52
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62473386
Alie bie
'Till next time, take care of yourself... and each other
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:10:06 #53
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62473465
Ik vond eigenlijk wel dat hij gelijk had dat hij Balkenende eens een keer als gewone kerel aansprak, de tendens was destijds allang al dat je U tegen de 'baas' moest gaan zeggen.
Ali B zal niet de gegevens en argumenten hebben om Balkenende toen met feitelijkheden aan te spreken, maar zijn 'gevoelswaarde' sprak boekdelen.
pi_62473602
Die kerel wil nu al zelfmoord gaan plegen.

vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:16:35 #55
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62473634
boehoehoe, die kerel heeft ruim 3 ton ge-erfd en moet nu successierechten betalen over dat geld
Had je maar niet dat tiende procent willen graaien
Kop een trein ofzo, debiel
pi_62473649
ik heb ook wel genoeg van die jammerverhalen nu
pi_62473663
Die hele studio zit vol losers.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:18:05 #58
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62473678
Leuk detail is wel dat hij zelf vindt dat zijn leven minder waard is dan 68% van het bedrag dat hij ge-erfd heeft, als je zijn verhaal mag geloven.
pi_62473717
Ik weet niet hoe al die mensen bij ICESave terecht zijn gekomen hoor.

Ik had er zelf ten eerste nog nooit van gehoord, en ten tweede kreeg je bij de internetspaarrekening van de DSB bank in Nederland ook al gauw 5% rente.
pi_62473728
Ali B... kanker wat is die gozerd zonder petje lelijk. Waarom gaat ie niet naar de kapper en scheert ie z'n ranzige staart af ?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:20:49 #61
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62473751
Maar okee, ze hebben wel een punt, in de kleine lettertjes staat wel dat je geld gegarandeerd veilig staat. Dit is zo'n langslepende procedure, waarbij het gelijk ongetwijfeld op een compromis uitloopt. En het is waar dat Wellink van de Nederlandse bank wist wat er aan de hand was. Maar hij handelt niet vanuit het belang van de consument, maar vanuit het algemene belang.
pi_62473774
Die Icesave-losers moeten niet zeuren. Eerst lopen de Nederlandse economie/financiele wereld te naaien door spaargeld naar het buitenland te lozen. Vervolgens willen ze op dezelfde Nederlandse instituten alle schade verhalen .
pi_62473799
Knap lullige verhalen...Ik denk dat Arnold Karskens nu wel anders piept met zn: "Ach, ze hebben sowieso een ton en ze leren er maar van..." Nee dus, blijkt uit deze verhalen...

De Fokkers die hier nu lopen te lachen om die mensen hebben achteraf ook makkelijk praten natuurlijk. Feit is gewoon dat Icesave als betrouwbaar te boek stond, dus ik kan best begrijpen dat die mensen zich genaaid voelen... Zeker als je nog 68% successierecht moet betalen over geld dat je niet meer hebt.

Die Spekman ook... Hij heeft zich overigens wel netjes aangekleed voor zn doen!

[ Bericht 29% gewijzigd door marcodej op 17-10-2008 23:27:31 ]
pi_62473812
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:

Ik had er zelf ten eerste nog nooit van gehoord, en ten tweede kreeg je bij de internetspaarrekening van de DSB bank in Nederland ook al gauw 5% rente.
Door mond op mond reclame voornamelijk.
En als de ratings gewoon goed zijn tov andere banken is er geen reden
om aan te nemen dat er iets fout is.
Een hoop gemeentes hebben exact dezelfde fout gemaakt.
pi_62473828
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:22 schreef marcodej het volgende:
ik zat al naar zijn rode schoentjes te staren......
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:23:41 #66
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62473842
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:21 schreef pberends het volgende:
Die Icesave-losers moeten niet zeuren. Eerst lopen de Nederlandse economie/financiele wereld te naaien door spaargeld naar het buitenland te lozen. Vervolgens willen ze op dezelfde Nederlandse instituten alle schade verhalen .
Schuld van het grensoverschrijdende Europese dienstenverkeer. Dat gaat nog vele problemen opleveren, ondanks het voornemen van Sarkozy om 'iets' te doen aan de markt.

Wat ik niet snap, is dat IJsland een bedrag (reserve) kan claimen van de Nederlandse bank
pi_62473843
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:22 schreef marcodej het volgende:
Knap lullige verhalen...Ik denk dat Arnold Karskens nu wel anders piept met zn: "Ach, ze hebben sowieso een ton en ze leren er maar van..."

Karskens moet zijn bek houden en in Afghanistan gaan wonen.

Spekman heeft een nieuwe trui van zijn moeder gekregen, voor zijn doen
erg casual.
pi_62473872
Wie is die gast met die bril en dat bruine jasje aan? Hij komt nogal arrogant en verwaand over.
pi_62473884
Dat is de crux juist: Icesave is niet essentieel voor de Nederlandse economie, met hun 1.8 miljard euro Nederlands spaargeld. Fortis was dat wel, en daarom is Fortis gered, mede omdat het gewoon een Nederlandse bank is.
pi_62473898
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Wie is die gast met die bril en dat bruine jasje aan? Hij komt nogal arrogant en verwaand over.
Die is twee weken terug voor 320.000 het schip in gegaan.
pi_62473924
quote:

Ik snap het ook niet. Bij Postbank kun je nu ook 5,2% rente krijgen. Das al lange tijd zo. Waarom voor 0,05% ofzo bij Icesave gaan zitten
pi_62473930
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:22 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Door mond op mond reclame voornamelijk.
En als de ratings gewoon goed zijn tov andere banken is er geen reden
om aan te nemen dat er iets fout is.
Een hoop gemeentes hebben exact dezelfde fout gemaakt.
Ik heb er zelf ook veel geld staan, heb alleen de uitnodiging voor P en W niet aangenomen.

En ik heb geen fout gemaakt, en ik heb niet gegraaid. Ik heb een postbankrekening opgeheven toen ik er achter kwam dat ik daar stilletjes gewoon genaaid werd.
pi_62473949
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:25 schreef marcodej het volgende:

[..]

Die is twee weken terug voor 320.000 het schip in gegaan.
Eerst zegt ie: Fuck Nederland, ik stort al m'n geld lekker in IJsland.
Vervolgens zegt ie: Fuck, die Nederlandse instellingen moeten voor de schade opdraaien! einz!
pi_62473960
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb er zelf ook veel geld staan, heb alleen de uitnodiging voor P en W niet aangenomen.

En ik heb geen fout gemaakt, en ik heb niet gegraaid. Ik heb een postbankrekening opgeheven toen ik er achter kwam dat ik daar stilletjes gewoon genaaid werd.
Mag ik vragen waarom je juist naar IceSave gegaan bent?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:29:04 #75
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62473969
Er gaan ook helemaal geen stemmen op om ICEsave te redden, ze krijgen een lening om het verschil terug te betalen tot 100.000. Dat zal vast over een jaar of 5 gebeuren, als de economie wat aankwakkelt.

Bos is niet gek, veruit de meeste mensen hebben een spaartegoed dat minder is dan 100.000 euro. Hij kan het zich makkelijk veroorloven om te zeggen dat hij tot dat bedrag garant wil staan voor domme beslissingen door internetpioniers cq spaaravonturiers.
pi_62473982
quote:

[..]

Stilletjes genaaid? Bij de Postbank heb je tig soorten spaarrekeningen met lage en hoge rentes. Je moet gewoon goed rondrijken en de juiste openen.
pi_62474015
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:27 schreef pberends het volgende:

[..]

Vervolgens zegt ie: Fuck, die Nederlandse instellingen moeten voor de schade opdraaien! einz!
Blijkbaar hebben Nederlandse instellingen slecht toezicht gehouden, dus best logisch. En volgens mij zei hij dat het hem niet uitmaakt van wie hij het niet krijgt (dus ook niet van NL'se instellingen), als ie het maar krijgt...Llogisch dat ie Bos aanspreekt...
pi_62474020
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:29 schreef Stephe het volgende:
Er gaan ook helemaal geen stemmen op om ICEsave te redden, ze krijgen een lening om het verschil terug te betalen tot 100.000. Dat zal vast over een jaar of 5 gebeuren, als de economie wat aankwakkelt.

Bos is niet gek, veruit de meeste mensen hebben een spaartegoed dat minder is dan 100.000 euro. Hij kan het zich makkelijk veroorloven om te zeggen dat hij tot dat bedrag garant wil staan voor domme beslissingen door internetpioniers cq spaaravonturiers.
Die 400 nog wat spaarders zijn totaal niet relevant voor de Nederlandse economie.

Het grote probleem is dat als de overheid alle schulden overneemt dat het de belastingbetaler gewoon enorm veel geld kost. Dat komt op het bordje van de belastingbetaler en dat kan natuurlijk niet.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:31:38 #79
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62474024
quote:

[..]

Dat is inderdaad een beetje dom, zoals dat zo mooi heet tegenwoordig.
pi_62474032
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:28 schreef marcodej het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom je juist naar IceSave gegaan bent?
Die was in de publiciteit en werd door o.a. de consumentenbond en de volkskrant de hemel ingeschreven. Toen ben ik het gaan checken en bleken er geen addertjes onder het gras zoals bij de Postbank. Die rente was leuk maar het vooral een prettige bank, zonder opsmuk en gedoe.
pi_62474052
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:31 schreef marcodej het volgende:

[..]

Blijkbaar hebben Nederlandse instellingen slecht toezicht gehouden, dus best logisch. En volgens mij zei hij dat het hem niet uitmaakt van wie hij het niet krijgt (dus ook niet van NL'se instellingen), als ie het maar krijgt...Llogisch dat ie Bos aanspreekt...
Daar heb je gelijk in. Icesave zou nooit mogen toegelaten op de Nederlandse markt. Maar je kunt niet 100% vertrouwen op toezicht, die faalt wel vaker.
pi_62474057
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:29 schreef pberends het volgende:

[..]

Stilletjes genaaid? Bij de Postbank heb je tig soorten spaarrekeningen met lage en hoge rentes. Je moet gewoon goed rondrijken en de juiste openen.
Onzin. Verdiep je er even in. De Postbank heeft de boel geflest door mensen onwaarheden voor te spiegelen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:33:11 #83
862 Arcee
Look closer
pi_62474061
quote:

Ik had er zelf ten eerste nog nooit van gehoord
Ja, dan is het idd wel vreemd.:')
pi_62474062
quote:

[..]

De vraag is wie er nu genaaid is. Ik denk dat je bij de Postbank toch beter had gezeten.

Wellicht was die lage(re) rente niet voor niets. Wat je ziet is dat voornamelijk de banken met een hogere rente het eerste in problemen zijn gekomen. Althans dat is wat ik heb gehoord.
pi_62474079
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:31 schreef pberends het volgende:

Het grote probleem is dat als de overheid alle schulden overneemt dat het de belastingbetaler gewoon enorm veel geld kost. Dat komt op het bordje van de belastingbetaler en dat kan natuurlijk niet.
Je weet er echt helemaal niks van he
pi_62474081
Oh mijn god, die Spekman spoort echt niet.
Als dat figuur staatssecretaris wordt ga ik toch serieus nadenken over emigratie, ik dacht dat we met Wilders het dieptepunt van de Nederlandse politiek hadden bereikt, maar dit slaat echt alles
pi_62474086
Kankerventje die Ali B.
pi_62474092
Je zegt...oh u zegt...(...) op het moment dat je...oh, op het moment dat u...
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_62474104
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:33 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, dan is het idd wel vreemd.:')
Ik bedoel vooral dat je waarschijnlijk goed heb moeten zoeken en het echt moeten zitten uitpluisen waar in Europa je een tiende procent meer rente kunt krijgen om bij die bank uit te komen.

Niet echt een mainstream bank in mijn beleving maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
pi_62474105
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Die was in de publiciteit en werd door o.a. de consumentenbond en de volkskrant de hemel ingeschreven. Toen ben ik het gaan checken en bleken er geen addertjes onder het gras zoals bij de Postbank. Die rente was leuk maar het vooral een prettige bank, zonder opsmuk en gedoe.
Feit: spaargeld kan onveilig zijn bij kleine of buitenlandse banken. Deze worden niet door de overheid gered omdat ze niet erg relevant zijn voor de Nederlandse economie cq financiële systeem.

Feit: systeembanken worden wel gered, zoals Fortis. Daardoor is het spaargeld bij grote Nederlandse banken tamelijk veilig en heb je de garantie niet eens nodig.
pi_62474108
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De vraag is wie er nu genaaid is. Ik denk dat je bij de Postbank toch beter had gezeten.

Wellicht was die lage(re) rente niet voor niets. Wat je ziet is dat voornamelijk de banken met een hogere rente het eerste in problemen zijn gekomen. Althans dat is wat ik heb gehoord.
Nee hoor, het ging niet om hoge of lage rente. Het ging er om dat de Postbank de rente juist liet afkalven zonder dat te melden. Ik hecht helemaal niet zo aan die rente maar wil niet genaaid worden.

Het is verder allemaal achteraf gelul. Komt wel goed. Maar al dat gewijsneus van mensen zonder kennis van zaken is wel een beetje irritant.
pi_62474127
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin. Verdiep je er even in. De Postbank heeft de boel geflest door mensen onwaarheden voor te spiegelen.
Huh, waar?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:36:00 #93
862 Arcee
Look closer
pi_62474133
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:27 schreef pberends het volgende:
Andere storten het op Russische of Turkse banken (met een licentie in NL).
pi_62474137
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik bedoel vooral dat je waarschijnlijk goed heb moeten zoeken en echt hebt moeten zitten uitpluisen waar in Europa je een tiende procent meer rente kunt krijgen om bij die bank uit te komen.
Ook zo'n onzin. Vrijwel alle kranten schreven in mei/juni over Icesave. De consuemntenbond beoordeelde hem erg positief enz.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:36:30 #95
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_62474140
Ali's alfabet kent slechts 25 letters:

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTVWXYZ
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:36:30 #96
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62474143
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:31 schreef pberends het volgende:

[..]

Die 400 nog wat spaarders zijn totaal niet relevant voor de Nederlandse economie.

Je moet dat geld zien als een lening. Dat geld komt terug onder keiharde garanties en met goede voorwaarden. Kwalijker was het geweest als al die 'handige' wethouders geld hadden gestald bij ICEsave om daar leuke extraatjes van te financieren en als die gemeenten dan onder curatele waren komen te staan.
Dat is gebeurd met o.a. Leiden. Dat betekent dat het hele college verantwoording schuldig is aan Den Haag, waardoor er nooit structureel beleid kan ontstaan. Dat betekent een regelrechte recessie in Nederland.

Momenteel wordt er geinventariseerd wat de schulden van gemeentes is op landelijk niveau. Wat daaruit voortvloeid, is nog niet bekend.
pi_62474196
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het valt me altijd op dat mensen de boom ingaan bij financiele dingen waarbij altijd exorbitante rendementen worden geboden . Elke keer.

Normale banken geven geen exorbitante rentes, omdat het gewoon niet haalbaar is .
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:38:50 #98
862 Arcee
Look closer
pi_62474218
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:32 schreef pberends het volgende:
Daar heb je gelijk in. Icesave zou nooit mogen toegelaten op de Nederlandse markt. Maar je kunt niet 100% vertrouwen op toezicht, die faalt wel vaker.
En daarom hebben die 469 maar pech gehad?
pi_62474228
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:36 schreef Arcee het volgende:

[..]

Andere storten het op Russische of Turkse banken (met een licentie in NL).
Die banken moeten allemaal zeer goed gechecked worden. Sowieso moet geadviseerd worden om maximaal 100k daarop te storten.
pi_62474231
Hoop gemierenneuk met woorden en termen.
En het probleem zelf wordt weer weggehoond.
pi_62474240
hehe, dat Spekman deel is afgerond nu.
wat een vermoeiend figuur.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:39:40 #102
127004 maril
Smeetsfan
pi_62474245
Daar waar Spekman het over heeft had mijn Marokkaanse collega het ook over.
Er zit wel wat in.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_62474251
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Ook zo'n onzin. Vrijwel alle kranten schreven in mei/juni over Icesave. De consuemntenbond beoordeelde hem erg positief enz.
Klopt, er is ook een grote campagne geweest... mn pa heeft ook overwegen (vier weken terug) om zn geld bij IceSave te stallen. Gelukkig niet gedaan.
pi_62474288
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:38 schreef pberends het volgende:

[..]

Het valt me altijd op dat mensen de boom ingaan bij financiele dingen waarbij altijd exorbitante rendementen worden geboden . Elke keer.

Normale banken geven geen exorbitante rentes, omdat het gewoon niet haalbaar is .
Exorbitante rentes? Net wordt heir nog gezegd dat IceSave slechts een tiende procent meer rente had dan bijv. Postbank en dat het onbegrijpelijk was dat mensen voor dat kleine verschil overstapten...

Zo exorbitant was het toch niet?
pi_62474293
Als die Ali B ABN gaat spreken dan kan ie zo de politiek in. Wat een nietszeggend gewauwel zeg
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:41:32 #106
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62474296
Ali B is wel mega-irritant inderdaad.
---
pi_62474308
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:38 schreef Arcee het volgende:

[..]

En daarom hebben die 469 maar pech gehad?
Ja.

Je gaat naar CIA World Fact Book. Je gaat naar IJsland:
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/ic.html

Je kijkt naar het GDP en handelstekort:

GDP (purchasing power parity):
$12.19 billion (2007 est.)

Current account balance:
-$3.189 billion (2007 est.)

OEPS, IJsland leeft 33% boven haar stand. Het land gaat op deze manier gewoon failliet op termijn, wat ook gebeurd is. Kan elke droplul uitvinden dit.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:42:39 #108
862 Arcee
Look closer
pi_62474318
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:38 schreef pberends het volgende:

Zo exorbitant was hun rente niet. Het waren geen Palm Invest-achtige taferelen.
pi_62474319
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:39 schreef maril het volgende:
Daar waar Spekman het over heeft had mijn Marokkaanse collega het ook over.
Er zit wel wat in.
Hij heeft gewoon gelijk.
Maar ze bleven maar op het woord 'vernederen' hameren.

En als klapper natuurlijk Ali B die gaat vertellen dat het niet uitmaakt wie de crimineel is
en dat er ook goeie Marokkanen zijn.
Dat verhaal kent heel Nederland onderhand wel.
pi_62474326
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:41 schreef Zero2Nine het volgende:
Ali B is wel mega-irritant inderdaad.
Hij's dom en lelijk. Een schande voor de Marokkaanse gemeenschap.
pi_62474335
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:42 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja.

Je gaat naar CIA World Fact Book. Je gaat naar IJsland:
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/ic.html

Je kijkt naar het GDP en handelstekort:

GDP (purchasing power parity):
$12.19 billion (2007 est.)

Current account balance:
-$3.189 billion (2007 est.)

OEPS, IJsland leeft 33% boven haar stand. Het land gaat op deze manier gewoon failliet op termijn, wat ook gebeurd is. Kan elke droplul uitvinden dit.
Een punt is een beetje in dit soort discussies dat het achteraf altjid makkelijk lullen is.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:44:10 #112
862 Arcee
Look closer
pi_62474364
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:39 schreef pberends het volgende:
Die banken moeten allemaal zeer goed gechecked worden. Sowieso moet geadviseerd worden om maximaal 100k daarop te storten.
Maximaal de garantie idd, dat vind ik ook.

Wat dat betreft hebben veel (of sommige) mensen wel mazzel dat het net verhoogd is van 20K naar 100K.
pi_62474369
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:41 schreef marcodej het volgende:

[..]

Exorbitante rentes? Net wordt heir nog gezegd dat IceSave slechts een tiende procent meer rente had dan bijv. Postbank en dat het onbegrijpelijk was dat mensen voor dat kleine verschil overstapten...

Zo exorbitant was het toch niet?
Je hebt gelijk.

Ik zou m'n geld niet in het buitenland parkeren voor een fractie meer. Dan ben je gewoon dom bezig. Als er iets mis gaat spreek je vaak niet eens de taal waar de bank gevestigd is of kan je uberhaupt niet naar een vestiging.
pi_62474373
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:43 schreef marcodej het volgende:

[..]

Een punt is een beetje in dit soort discussies dat het achteraf altjid makkelijk lullen is.
Inderdaad. Alsof je als spaarder econoom moet zijn. Ik heb gewoon ten onrechte op het Nederlandse systeem van toezicht vertrouwd. Heeft de situatie in IJsland neit zoveel mee te maken.
pi_62474377
Trouwens, die oorvijg van Marcouch, ik zou dat bijna als een complimenteus klopje beschouwen.
pi_62474378
Ali hebben we gehad, ze zullen hem niets meer vragen hoop ik
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62474393
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:42 schreef pberends het volgende:

[..]

Hij's dom en lelijk. Een schande voor de Marokkaanse gemeenschap.
Maar ze zijn niet allemaal zo.
pi_62474395
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:44 schreef Arcee het volgende:

[..]

Maximaal de garantie idd, dat vind ik ook.

Wat dat betreft hebben veel (of sommige) mensen wel mazzel dat het net verhoogd is van 20K naar 100K.
Precies. Ze moeten niet zeuren.

Ze hadden max 40k op Icesave moeten storten. Het afgelopen jaar is GENOEG aandacht besteed aan dat garantiestelsel.
pi_62474413
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:44 schreef Vodkadruppel het volgende:
Trouwens, die oorvijg van Marcouch, ik zou dat bijna als een complimenteus klopje beschouwen.
Was meer een hoofdklopje geloof ik...
pi_62474436
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Inderdaad. Alsof je als spaarder econoom moet zijn. Ik heb gewoon ten onrechte op het Nederlandse systeem van toezicht vertrouwd. Heeft de situatie in IJsland neit zoveel mee te maken.
Waarom zou je op Nederlands toezicht vertrouwen? Vertrouw jij de Nederlandse jeugdzorg? Vertrouw je het UWV?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:49:24 #122
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62474497
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:46 schreef pberends het volgende:

[..]

Was meer een hoofdklopje geloof ik...
Hij fluisterde waarschijnlijk bij dat ventje in het oor: "als je nu weggaat krijg je straks een koekje"
---
pi_62474516
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:46 schreef pberends het volgende:

[..]

Waarom zou je op Nederlands toezicht vertrouwen? Vertrouw jij de Nederlandse jeugdzorg? Vertrouw je het UWV?
Wat heeft het met jeugdzorg te maken?
pi_62474556
ja da's pas belangrijk Ali B
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:52:17 #125
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62474558
Hij begon zo goed met zijn verhaal over de Top-40
---
pi_62474571
Ali B. die een serieus punt probeert aan te kaarten... Het lukt hem de hele avond al niet en het is bijhoorlijk irritant...
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:53:18 #127
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62474583
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:52 schreef Wup het volgende:
Beter dan dat gelul over ziekenhuizen. Echt heel belangrijk, meen ik serieus, maar zo op de late avond ging het er niet meer helemaal in bij mij
---
pi_62474590
Waarom schiet niemand hem gewoon neer nu?
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:53:43 #129
862 Arcee
Look closer
pi_62474599
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:45 schreef pberends het volgende:
Precies. Ze moeten niet zeuren.

Ze hadden max 40k op Icesave moeten storten. Het afgelopen jaar is GENOEG aandacht besteed aan dat garantiestelsel.
Helemaal mee eens.
pi_62474614
Wat een non-issue van Ali B.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:56:13 #131
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62474654
er is al ruim 15 jaar een muziekcrisis, Ali B heeft geljik. Het moet alleen niet zijn top40 worden
pi_62474670
Hij vind het helemaal niet erg, zegt ie....

Waarom kom je er dan over klagen SUKKEL!!
pi_62474772
Toch heeft Ali B wel een punt hier. Alleen komt ie er een paar jaar te laat mee.
En hij heeft ook Spec dus het geldt niet voor hemzelf.

Hans Spekman had op het einde de beste opmerking over de kleine podia die langzaam
verdwijnen. Helaas hebben alleen de linkse partijen geld over voor dergelijke cultuur.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:07:33 #134
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_62474917
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:44 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik vond het een schande! Diep geschokt was ik.

Zo'n irritant rotjoch verdient een veel harder pak slaag.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_62474921
Op de een of ander manier vond ik dit een ergerlijke uitzending. Heb veel op de gasten aan of op te merken. Daarom ga ik nergens inhoudelijk op in. Een potentiële zelfmoordenaar > een Icesaver, ondersteund door een snelbabbellaar aan tafel die natuurlijk Bram Peper met baard was, een ziekenhuisdirecteur die nog niet zo lang geleden vrijwilligers uit haar eigen ziekenhuis mieterde maar naderhand terug moest nemen na protesten, een onbegrepen Spekman die de job van staatssecretaris vast niet neemt wegens het moeten dragen van een pak en een Ali B, tuurlijk jongen, ik hou bij jou ook m'n oren dicht, vinje nie erg he, knulletje van me....pffff.
pi_62475253
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:52 schreef Wup het volgende:
Waar heeft ie het over? Toch niet over piraterij hoop ik?
pi_62475276
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 00:07 schreef Suko het volgende:
Op de een of ander manier vond ik dit een ergerlijke uitzending. Heb veel op de gasten aan of op te merken. Daarom ga ik nergens inhoudelijk op in. Een potentiële zelfmoordenaar > een Icesaver, ondersteund door een snelbabbellaar aan tafel die natuurlijk Bram Peper met baard was, een ziekenhuisdirecteur die nog niet zo lang geleden vrijwilligers uit haar eigen ziekenhuis mieterde maar naderhand terug moest nemen na protesten, een onbegrepen Spekman die de job van staatssecretaris vast niet neemt wegens het moeten dragen van een pak en een Ali B, tuurlijk jongen, ik hou bij jou ook m'n oren dicht, vinje nie erg he, knulletje van me....pffff.
Slechte gasten allemaal, terwijl het toch spannende tijden zijn.

Volgende keer weer een financieel journalist (Mathijs Bouman ofzo) en iemand die iets van de Amerikaanse verkiezingen weet.
pi_62475398
Wat heeft die Ali B een ergelijk accent ..
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:30:28 #139
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62475413
Zijn we nu nog niet Amerikamoe Slappe grapjes en zogenaamde werelduitspraken van kandidaten dicteren allang niet meer het wereldtoneel. Ik zou wel eens willen weten hoe de opvolger van Musharafaf (Pakistan) het doet, of waarom de bevolking in Zuid-Ossetie hun referendum niet gehonoreerd zien om bij Rusland te mogen horen, of waarom Hugo Chavez (Venezuela) zo graag de Antillen zou willen overnemen. Dat soort dingen.. Misschien willen we wel weten of de Tata's uit India het beter doen dan General Motors uit de USA.
pi_62476443
Wat is die Ali B. dom zeg . Spekman (dit keer in kekke Stone Island trui i.p.v. in zelfgebreide Baghwan creatie) trouwens ook; zodra hij ook maar een beetje kritiek op zijn plan krijgt, kruipt hij in een hoekje. Alsof hij bang is voor een confrontatie met subsidie 'artiest' Ali B. .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 02:23:51 #141
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_62477061
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:45 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Maar ze zijn niet allemaal zo.
En dat is sarcasme?? M.a.w. 'Alle Marokkanen in Nederland zijn dom en lelijk'? Want dat is natuurlijk een erg intelligente opvatting!
pi_62478150
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:52 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Dat is in feite de bedoeling van een verzorgingstehuis.
Dat je er niet levend uitkomt.

Dan heb ik het nog niet over de kwaliteit van die tehuizen, want die is vaak
ver onder de maat. Dat is schandalig.
Mja, dan zijn wij het niet helemaal eens over de definitie van 'bedoeling'.
pi_62479845
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 02:23 schreef JeanVe het volgende:

[..]

En dat is sarcasme?? M.a.w. 'Alle Marokkanen in Nederland zijn dom en lelijk'? Want dat is natuurlijk een erg intelligente opvatting!
Ali B is een schande voor de Marokkaanse gemeenschap. Volgens mij ergert de Marokkaanse gemeenschap zich dood aan deze clown. Het is een belediging voor al die intelligente meisjes die hoge opleidingen doen enzovoorts.
pi_62481264
Hehe wel grappig dat het hele PVDA verhaal door de mand valt met zo'n fragment. En die Spekman probeert zich er vervolgens nog uit te lullen door gewoon door te gaan met zijn verhaal. Good old PVDA. Iets zeggen, maar het eigenlijk heel anders bedoelen.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:09:36 #145
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62489180
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 12:20 schreef nvgr het volgende:
Hehe wel grappig dat het hele PVDA verhaal door de mand valt met zo'n fragment. En die Spekman probeert zich er vervolgens nog uit te lullen door gewoon door te gaan met zijn verhaal. Good old PVDA. Iets zeggen, maar het eigenlijk heel anders bedoelen.
Dat doet het CDA nog veel erger
pi_62527821
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:42 schreef Arcee het volgende:

[..]

Zo exorbitant was hun rente niet. Het waren geen Palm Invest-achtige taferelen.
Des te merkwaardiger dat mensen het risico hebben genomen.....voor een beetje minder rente kon je bij een andere bank terecht die wel helemaal onder het Nederlandse garantiestelsel viel. En zeker als 't om tonnen gaat zou ik toch wat beter opletten (dan maar wat minder rente).
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_62542460
Ik word onderhand een beetje moe van al die financiële specialisten in elk programma, elke avond weer.
pi_62542675
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik word onderhand een beetje moe van al die financiële specialisten in elk programma, elke avond weer.
Het is ook een herhaling van zetten.
Volgens mij weten ze zelf ook niet zo goed wat ze moeten doen behalve afwachten.
pi_62543206
Die Witteman is toch wel slimmer dan dit Waar gaan ze dat van betalen nu ze net verlies hebben gedraaid, tjees lees je anders gewoon eens een beetje in
pi_62543355
jee wat kan die Waldemar Torenstra kletsen.... er komt geen eind aan
pi_62543436
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:39 schreef Wup het volgende:
jee wat kan die Waldemar Torenstra kletsen.... er komt geen eind aan
Ik vind het een leuke gast.
Koning.
pi_62543503
Goed verhaal van Joris.
pi_62543550
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:42 schreef tha_dark het volgende:
ja het staat er wat negatief, was eigenlijk meer verbazing dan kritiek...
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:49:36 #155
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_62543623
Interessante vent altijd die Joris.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:50:40 #156
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62550196
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:42 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ja leuke jongen..en Joris is ook een leuke vent Maar ik weet niet of ik naar Showroom ga kijken.
pi_62569066
Weer een stel financiële gasten.
pi_62569182
Slaapverwekkend, alleen die hoofden van de gasten al.
pi_62569804
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:08 schreef Vodkadruppel het volgende:
Slaapverwekkend, alleen die hoofden van de gasten al.
Ik vind Chris de Stoop behoorlijk interessant
pi_62570030
Gister niet gekeken, vandaag maar wel weer is.
pi_62570291
I've got the bullets, da's lang geleden
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:48:31 #163
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_62570341
Weet iemand welk nummer er op de achtergrond van het Rwande filmpje speelde?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:54:58 #164
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62570499
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:48 schreef AryaMehr het volgende:
Weet iemand welk nummer er op de achtergrond van het Rwande filmpje speelde?
Nina Simone - Sinnerman
---
pi_62570544
Vind die muziek van haar niks hoor
pi_62570580
Morgen Gerrit Zalm, dan ga ik zeker kijken.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 00:02:15 #167
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_62570652
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:54 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Nina Simone - Sinnerman
Dankjewel.
pi_62597841
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:58 schreef sander89 het volgende:
Morgen Gerrit Zalm, dan ga ik zeker kijken.
En Ilse de Lange.

Het is dan wel een beetje jammer dat Eurlings er ook moet aanschuiven.
Met zijn accent.
pi_62598742
De computers haperen bij Pauw&Witteman.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 23:06:26 #170
862 Arcee
Look closer
pi_62598888
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:37 schreef Specularium het volgende:
En Ilse de Lange.
Ja, wat een mooie smile heeft die meid.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:08:16 #171
3185 Adelante
To let it go now
pi_62598961
ach jee, Paul staat ook wel eens in de file en wil nu even zijn punt maken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62598998
jee wat zit Witteman zich op te winden over files...

Ilse de Lange vind ik altijd zo een lief meisje.
pi_62599051
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:08 schreef Adelante het volgende:
ach jee, Paul staat ook wel eens in de file en wil nu even zijn punt maken
Idd, hij draaft nu een beetje door...

Waarom per sé doordrammen over Amsterdam als Eurlings gewoon antwoord geeft en een voorbeeld vanuit Apeldoorn...
pi_62599067
Wat Eurlings zegt dat de flessenhalsen gewoon moeten worden weggewerkt dat kan niet eens altijd. Zo zijn er veel flessenhalsen daar waar de snelweg de randstad in gaat en daar kunnen de wegen vaak niet verbreed worden omdat het aan weerszijden is volgebouwd met kantoorpanden.
pi_62599200
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:09 schreef Wup het volgende:
jee wat zit Witteman zich op te winden over files...
Er zijn al zo lang files.
Maar Paul zeikt graag een CDA-politicus af.
Gelukkig zit Zalm er nog
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:20:44 #177
3185 Adelante
To let it go now
pi_62599377
Ilse

kleed je maar eens uit goed bezig jeroen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62599430
Waar sloeg dat op wat Pauw zei??

"Kleed je maar eens uit meisje" als het over een psycho gaat...

Volgens mij heeft ie er weer zin in vanavond...
pi_62599453
Ilse de Lange

Ze kan zo ontwapenend vertellen, zo enthousiast dat je er zelf vrolijk van wordt.
pi_62599462
Wat is Ilse toch leuk.
sig verwijderd door FA
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:24:02 #181
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62599484
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Ilse de Lange
Ja ze zong goed.
pi_62599487
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
Wat is Ilse toch leuk.
ja, ze is echt leuk.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:24:32 #183
3185 Adelante
To let it go now
pi_62599496
de ideale vrouw
pi_62599515
Ilse, lekkere ongecompliceerde meid!
pi_62599521
Wat is Ilse een leuke vrouw.
pi_62599627
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
De computers haperen bij Pauw&Witteman.
Blue screen.
pi_62599638
Even terugkomend op die files. Heerlijke standaard Pavlov-reactie van die SP'er trouwens: "Ja, we moeten meer inzetten op openbaar vervoer."

Net als Eurlings zegt: het is "En, En"
pi_62599709
tv's

Edit: ze hebben de boel weer aan de praat
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:31:31 #189
3185 Adelante
To let it go now
pi_62599730
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:28 schreef marcodej het volgende:
Even terugkomend op die files. Heerlijke standaard Pavlov-reactie van die SP'er trouwens: "Ja, we moeten meer inzetten op openbaar vervoer."

Net als Eurlings zegt: het is "En, En"
prima reactie van Eurlings, als 80% van de nederlanders voor eigen auto kiest kun je ook prima zo je verkeersbudget verdelen
pi_62599925
Hehe, mooie discussie tussen het communisme en liberalisme...

Zalm stak het lontje mooi aan: "Overheid in het bedrijfsleven werkt niet, kijk maar naar de Sovjet-Unie en Noord-Korea" en dan wijzen naar Irrgang...
pi_62599964
"Maak Sarkozy erelid van de SP"
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:40:36 #192
3185 Adelante
To let it go now
pi_62599980
Ik vind die Irrgang echt een irritant figuur, hij wil veel te graag zijn punt maken en laat zijn ideologie boven alle argumenten van adneren prevaleren.
pi_62599995
Ik vond het ook een mooie discussie, alleen is de verwijzing naar het communisme een beetje simpel.

Er viel naar mijn mening voor beiden wat te zeggen.
pi_62600013
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vond het ook een mooie discussie, alleen is de verwijzing naar het communisme een beetje simpel.

Er viel naar mijn mening voor beiden wat te zeggen.
Uiteraard.
pi_62600068
OOOOOOOOH RAISE YOUR HANDS SO INCREDIBLE.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:48:03 #196
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62600144
Ilse

Ik word altijd zo vrolijk van haar
pi_62600174
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
Wat is Ilse toch leuk.
Niks aan toe te voegen
pi_62600260
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Marco
  donderdag 23 oktober 2008 @ 00:13:02 #200
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62600794
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:52 schreef Specularium het volgende:

[..]

Mee eens. maar ik deed het expres die smile
pi_62601178
Ze schakelden wel opvallend vaak naar een ademloos kijkende/luisterende Camiel toen Ilse aan het woord was Maar ik geef hem geen ongelijk.
pi_62601627
Ilse <3
pi_62603516
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 00:32 schreef eentwee het volgende:
Ze schakelden wel opvallend vaak naar een ademloos kijkende/luisterende Camiel toen Ilse aan het woord was Maar ik geef hem geen ongelijk.
Camiel was ook onder de indruk en terecht, Ilse is een schatje
pi_62614769
Wat een gelul van Paul, die blijft maar over die studio's in Amsterdam.
Alsof iedereen naar dezelfde plek in de stad moet. Alsof ook iedereen langs datzelfde stoplicht moet.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 18:52:48 #205
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_62618240
Vanavond aan tafel bij Jeroen Pauw en Paul Witteman: Marco Borsato, Thomas Lieske en Alexander Pechtold.
pi_62626969
Marco Borsato

Alexander Pechtold
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:13:50 #208
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_62627335
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Marco Borsato

Alexander Pechtold
Hehe, idem

Mijn favoriete politicus tegenover de artiest die ik als de personificatie van wansmaak vind
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:17:36 #209
3185 Adelante
To let it go now
pi_62627453
Waarom zijn al die truusjes die voor consumentenorganisaties werken zo ehm.... niet aantrekkelijk
pi_62627579
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:17 schreef Adelante het volgende:
Waarom zijn al die truusjes die voor consumentenorganisaties werken zo ehm.... niet aantrekkelijk
wat een mutsenitem was dat, ik ben maar even weggezapt.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:26:31 #211
3185 Adelante
To let it go now
pi_62627728
ik ga slapen
pi_62627808
Die schrijver heeft gewoon naar de film Dunya en Desie in Turkije gekeken.
pi_62627854
een wat late TVP
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 oktober 2008 @ 23:36:23 #214
862 Arcee
Look closer
pi_62627983
Borsato met z'n geschreeuw.
pi_62627996
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hehe, idem

Mijn favoriete politicus tegenover de artiest die ik als de personificatie van wansmaak vind
Inderdaad, Marco Borsato vond ik in het begin (jaren 90) nog wel goed klinken, toen had hij nog redelijke teksten maar hij is verworden tot een matige eentonige zanger die voortborduurd op het herhalen van iedere keer hetzelfde kunstje met inhoudsloze teksten en matige bombastische melodietjes die commercieel worden uitgebuit. Weinig creatief de laatste tijd, al z'n nummers lijken op elkaar de laatste 6 jaar.

Alexander Pechtold daarintegen heeft mijn waardering gewonnen de laatste tijd, terwijl ik er voorheen niet zoveel van D'66 moest hebben, met sterke oppositie en goede argumenten en hij is zelfkritisch.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 oktober 2008 @ 23:37:51 #216
862 Arcee
Look closer
pi_62628019
Inderdaad, Borsato in de jaren 90.
pi_62628150
Wat een zwak verhaal ook van Marco Borsato, zou hij het ook zelf allemaal geloven?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 oktober 2008 @ 23:45:04 #218
862 Arcee
Look closer
pi_62628168
Borsato in een film.:') Met een gun.:')
pi_62628182
Waar ik vooral moe van wordt is dat eeuwige gedweep met Warchild en zijn heilige kindsoldaten.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:48:36 #220
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62628253
Cho-lere, Marco Borsato heb ik altijd al een dweil gevonden, maar dat hij het waarom gaat uitleggen vind ik toch wel een absoluut dieptepunt
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:50:25 #221
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62628286
Nee. Geen Karin Bloemen.
pi_62628316
Slaapverwekkende uitzending.
pi_62628317
Wat is Pechtold eigenlijk kort aan het woord geweest? Of lijkt dat maar zo? Ik had hem graag wat langer aan het woord gezien.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:53:54 #224
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62628356
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:51 schreef marcodej het volgende:
Slaapverwekkende uitzending.
je haalt me de woorden uit de mond
pi_62656324
Gerdje Leers is weer op dreef!

Of nou, dat valt eigenlijk wel mee, maar hij klinkt een stuk verstandiger dan de beleidsmakers.
pi_62656372
Karin, wat doet die er nu weer ..
pi_62656383
Wat is Albayrak irritant bezig, ze geeft echt op geen enkele vraag antwoord en komt met een ellendig lang verhaal om er om heen te draaien. Ew.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:18:11 #228
3185 Adelante
To let it go now
pi_62656395
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:17 schreef qonmann het volgende:
Karin, wat doet die er nu weer ..
300 jaar in het vak
pi_62656471
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:18 schreef Adelante het volgende:

[..]

300 jaar in het vak
whehehe
pi_62656485
Ben benieuwd hoeveel ADHD aanvallen Karin gaat krijgen in de uitzending.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:22:12 #231
862 Arcee
Look closer
pi_62656495
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:17 schreef Wup het volgende:
Wat is Albayrak irritant bezig
What else is new?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:24:44 #232
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_62656551
Seedorf
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_62656586
Albayrak Typische politica
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_62656627
Paul had gewoon een leuk punt met zijn blowen in de bak.
pi_62656663
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:17 schreef Wup het volgende:
Wat is Albayrak irritant bezig, ze geeft echt op geen enkele vraag antwoord en komt met een ellendig lang verhaal om er om heen te draaien. Ew.
Alsof het drugsprobleem even op te lossen is met een simpel ja of nee antwoord.
De heren P&W worden steeds oppervlakkiger.

Met die files waren ze ook al zo dom/populistisch bezig
pi_62656689
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:25 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Albayrak Typische politica
Oh ja, we willen alleen maar politici die in 4 woorden de hele wereldproblematiek voor dummies verklaren tegenwoordig. Was ze even vergeten, domme Nebahat.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:31:32 #237
862 Arcee
Look closer
pi_62656704
Het Dorp.
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:33:34 #238
7889 tong80
Spleenheup
pi_62656741
Mooi vanavond karin en Clarence

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:33:35 #239
3185 Adelante
To let it go now
pi_62656748
De enige die niks met Tom Egbers heeft gehad
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:34:30 #240
7889 tong80
Spleenheup
pi_62656767
En Leers is een held

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62656848
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh ja, we willen alleen maar politici die in 4 woorden de hele wereldproblematiek voor dummies verklaren tegenwoordig. Was ze even vergeten, domme Nebahat.

Nee, 'we' willen politici die antwoord geven op de vraag die hen gesteld wordt in plaats van overal omheen te draaien zodat ze er nog tig keer aan herinnerd moeten worden dat ze de vraag niet beantwoord hebben.
pi_62656858
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:34 schreef tong80 het volgende:
En Leers is een held

Waar.
pi_62656885
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:38 schreef fluitbekzeenaald het volgende:

[..]

Nee, 'we' willen politici die antwoord geven op de vraag die hen gesteld wordt in plaats van overal omheen te draaien zodat ze er nog tig keer aan herinnerd moeten worden dat de vraag niet beantwoord hebben.
Doe niet zo dom man, alsof het allemaal zo pasklaar is.
pi_62656895
Clarence is nog een beetje afwezig.

Karin veel geschreeuw, weinig wol.
pi_62656897
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:34 schreef tong80 het volgende:
En Leers is een held

Nee, Rebecca wel, Gerd niet.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:41:28 #246
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_62656907
Pauw
pi_62656918
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:38 schreef fluitbekzeenaald het volgende:

[..]

Nee, 'we' willen politici die antwoord geven op de vraag die hen gesteld wordt in plaats van overal omheen te draaien zodat ze er nog tig keer aan herinnerd moeten worden dat de vraag niet beantwoord hebben.
je kunt niet alles met een simpel ja of nee bantwoorden, ondanks het aanhouden gedram van P&W
Ook nu doet P niks anders dan haar onderbreken....
pi_62656925
ach kom op ze proberen het nu al wat grappiger aan te pakken.
' ik heb het idee dat het antwoord niet gaat komen.'
'zal ik het anders nog eens proberen'.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:43:19 #249
182728 honda1990
pi_62656941
Chantal Jazen: "Wat kan ze hockeyen hè die meid" Geweldig

[ Bericht 1% gewijzigd door honda1990 op 24-10-2008 23:56:02 ]
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_62656962
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Doe niet zo dom man, alsof het allemaal zo pasklaar is.
Iedereen kan naar waarheid antwoorden op een vraag. Albayrak dus ook. Niet zo protectionistisch doen, ze zal ook best wel goed zijn in haar werk maar het viel me gewoon op dat ze een aantal keer vragen ontweek.
pi_62656982
Jammer van Leers, ik had hem wel willen zien als opvolger van Cohen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:45:49 #252
7889 tong80
Spleenheup
pi_62656990
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, Rebecca wel, Gerd niet.
Je bent hard leers

pi_62656999
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:43 schreef honda1990 het volgende:
Chantal Jazen: "Wat kan ze zingen hè die meid" Geweldig
Ze zei, wat kan ze hockeyen he.
Kleine sneer, maakte het nog net iets leuker.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:46:18 #254
3185 Adelante
To let it go now
pi_62657003
quote:
Nu verneuk je de hele grap
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:47:19 #255
862 Arcee
Look closer
pi_62657021
quote:
Faat.
pi_62657035
quote:
' ik heb het idee dat het antwoord niet gaat komen.'
pi_62657038
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:45 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je bent hard leers

Voor een CDA-er is ie best te pruimen. Jammer dat ie uit Limburg komt.
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:48:33 #258
7889 tong80
Spleenheup
pi_62657046
Clarence deugt

vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:49:42 #259
3185 Adelante
To let it go now
pi_62657071
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Voor een CDA-er is ie best te pruimen. Jammer dat ie uit Limburg komt.
Datzelfde geldt voor Eurlings en Van Der Hoeven
pi_62657093
quote:
wat kan ze hockeyen he die meid het zingen was dus niet zo geweldig
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:51:22 #261
862 Arcee
Look closer
pi_62657120
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:48 schreef tong80 het volgende:
Clarence deugt

pi_62657122
Clarence moet mee naar Zuid-Afrika
pi_62657146
Allemaal van die uitgeschreven grappen van Chantal.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:55:25 #264
182728 honda1990
pi_62657197
Sorry Hockeyen idd
pi_62657212
Karin wil Clarence, valt ook totaal niet op.

pi_62657254
Bloemen moet zooooveel aandacht hebben maar dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze op televisie is
pi_62657325
Wat een verademing vergeleken met Borsato is die Seedorf, zeg.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:04:20 #268
7889 tong80
Spleenheup
pi_62657388
Clarence was leuk en lief

pi_62657500
Kreeg helaas wel wat minder tijd door dat geleuter met Alb en Leers
pi_62657526
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Bloemen moet zooooveel aandacht hebben maar dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze op televisie is

Nou ik heb dat niet zo ervaren.
Dat stukje in de varagids heb ik toevallig gelezen en ik heb in de RSA gewoond maar driekwart zal zeker wel begrepen zijn van dat nummer hoor. . Maar ja, eager Hollands op zijn best maar dat is Karin Bloemen niet kwalijk te nemen want zij ging daar niet over.

Met het korte fragment zag je heel duidelijk hoe bibberig ze daar stond. . Kan het helaas niet vinden op youtube.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:20:08 #271
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62657710
Leuke uitzending vanavond. Clarence, Karin Karin maakte wel gezellige boel van
pi_62658092
Seedorf
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:42:51 #273
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62658146
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 00:40 schreef koningdavid het volgende:
Seedorf
Ja was leuk Seedorf.
pi_62735745
Ik twijfel nog:

Agnes Kant bespreekt het 'dertig punten plan 'van de SP, Peter Paul de Vries bekijkt dit plan vanuit de aandeelhouder, verslaggever Tom Kleijn schreef een boek over zijn ervaringen in Irak en wielrenster Leontien van Moorsel vertelt over de keerzijde van een topsportcarrière.
pi_62735789
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:44 schreef sander89 het volgende:
Ik twijfel nog:

Agnes Kant bespreekt het 'dertig punten plan 'van de SP, Peter Paul de Vries bekijkt dit plan vanuit de aandeelhouder, verslaggever Tom Kleijn schreef een boek over zijn ervaringen in Irak en wielrenster Leontien van Moorsel vertelt over de keerzijde van een topsportcarrière.
beetje erg uiteenlopend he
pi_62735880
Lijkt me niks vanavond
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:48:44 #277
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62735932
Ervaring in Irak lijkt me erg interessant, de kredietcrisis komt inmiddels m'n neus uit. Heel uiteenlopende inderdaad. Maar dat vind ik sowieso vreemd, je hebt weleens van die hele verhitte discussies over bijvoorbeeld die kredietcrisis of de verkiezingen in de VS waar ze eigenlijk nog niet over uitgesproken zijn maar vanwege de tijd moet dan toch die schrijver nog behandeld worden.
---
pi_62736246
Weer Agnes Kant en Peter Paul de Vries...
pi_62736289
Leontien van Moorsel interesseert me geen reet, en volgens mij is ze pas geweest (of bij Knevel)
pi_62736651
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Leontien van Moorsel interesseert me geen reet, en volgens mij is ze pas geweest (of bij Knevel)
Ja, bij 1 van de laatste uitzendingen van K&B.

Nodig een keer Bassie ofzo uit.
pi_62736779
Als ze weer over die 'Michael' begint ga ik zappen.
pi_62736819
Jaja mensen, met de SP aan de macht was deze hele crisis er nooit geweest!!!1

pi_62736897
agnesje, als je over de creditcrisis praat , ga je niet opeens over integratie kletsen he??
pi_62737227
Die Agnes is een ratelende propagandamachine.

Wel leuk om te zien PP er net iets meer verstand van heeft.
pi_62737298
Ik keek nogal op tegen Leontien van Moorsel, maar erger dan Agnes van Kant denk ik niet dat het wordt.
Graag op anoniem
pi_62737385
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:12 schreef Specularium het volgende:
Jaja mensen, met de SP aan de macht was deze hele crisis er nooit geweest!!!1

Nee want dan waren we een communistische staat en aten we gras
pi_62737439
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:23 schreef Specularium het volgende:
Die Agnes is een ratelende propagandamachine.

Wel leuk om te zien PP er net iets meer verstand van heeft.
ja logisch he.

Ik had wel tien antwoorden geweten die ze had moeten zeggen, maar ze heeft zich te weinig in het onderwerp verdiept
pi_62737458
Die kerel van Ziggo.
  maandag 27 oktober 2008 @ 23:30:22 #289
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62737479
gaaaap
---
pi_62737489
Het blijft ironisch; de SP die zich ontzettend druk naakt over het uitgeven van belastinggeld.
pi_62737586
geschiedenis was nooit mn favoriete vak..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_62737640
Wat een koffietijd item dit.
  maandag 27 oktober 2008 @ 23:37:43 #293
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62737730
Lekker egocentrisch, ze praat de hele tijd over zichzelf
---
pi_62737781
Wat een kut opmerking.
  maandag 27 oktober 2008 @ 23:41:32 #295
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62737893
next
---
pi_62737932
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:37 schreef Zero2Nine het volgende:
Lekker egocentrisch, ze praat de hele tijd over zichzelf
een topsporter praat over zichzelf en denkt over zichzelf en werkt aan zichzelf, continu, dat moet wel.
pi_62738013
Zo, er zijn nog vijf minuten voor de interessantste gast van de avond.
Graag op anoniem
pi_62738436
Zometeen maar eens de herhaling kijken van Pauw&Witteman. Ik heb naar een documentaire gekeken over McCain op NL2.

Maar ik ben benieuwd hoe Agnes Kant het er vanaf brengt, de SP was vroeger altijd mijn partijtje, maar sinds enige tijd voel ik me meer thuis bij minder populistische partijen die de argumenten meer weloverwogen en genuanceerder brengen, zoals Groenlinks en vooral D'66.
pi_62738493
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:45 schreef Mainport het volgende:
Zo, er zijn nog vijf minuten voor de interessantste gast van de avond.
Beetje jammer dat het zo kort was met hem ja .
sig verwijderd door FA
pi_62738778
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Zometeen maar eens de herhaling kijken van Pauw&Witteman. Ik heb naar een documentaire gekeken over McCain op NL2.

Maar ik ben benieuwd hoe Agnes Kant het er vanaf brengt, de SP was vroeger altijd mijn partijtje, maar sinds enige tijd voel ik me meer thuis bij minder populistische partijen die de argumenten meer weloverwogen en genuanceerder brengen, zoals Groenlinks en vooral D'66.
Ik moet eerlijk bekennen dat door Kant mijn sympathie voor de SP een beetje afneemt.
pi_62738881
Kant was vrij zwak vanavond. Had niet anders verwacht eigenlijk...

Verder weinig boeiende aflevering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')