abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 oktober 2008 @ 23:39:14 #1
862 Arcee
Look closer
pi_62190381
Vorig topic: Pauw en Witteman #44 kampen met zichzelf

Elke werkdag op Nederland 1 rond de klok van 23:00 uur.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:40:10 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_62190398
Ik vind Jan-Jaap van der Wal eigenlijk maar een sukkel, die tegenwoordig te hard probeert en politiek correct is.
pi_62190414
Jammer dat meneer rode Kruis nauwelijks de kans kreeg zijn verhaal of punten af te maken. Werd constant onderbroken of afgekapt.

Alle kritiek gng ook naar hem toe en niet daar die vrouw.
pi_62190468
Daar was zn verhaal ook naar. Hij wist zijn punt niet te maken in 5 zinnen en dat moet je doen in dit soort programma's.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62190519
lurklurk
............................
pi_62190552
Mark Rutte is in die discussie met Van Der Wal heel slecht bezig...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62190555
Jammer Jan Jaap
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:48:54 #8
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62190561
Jan Jaap heeft gelijk, die korpschef heeft gelijk. Lucretia Griffith gaat altijd voor kortetermijnswinst, dat deed ze al met sail 2005, als wethouder kon ze daar even een miljoen euro aan uitgeven om de gegoede burgerij naar boten te kunnen laten kijken.
Dat heeft nog nooit een miljoen euro hoeven kosten.
'Till next time, take care of yourself... and each other
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:49:59 #9
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_62190581
Jan Jaap hoort zichzelf wel erg graag praten. En laat anderen er liever niet tussen
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:50:50 #10
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62190599
misschien kijk ik morgen graag naar van Baalen en Marijnissen, maar ik vrees het ergste
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 oktober 2008 @ 23:53:08 #11
862 Arcee
Look closer
pi_62190646
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:41 schreef nvgr het volgende:
Jammer dat meneer rode Kruis nauwelijks de kans kreeg zijn verhaal of punten af te maken. Werd constant onderbroken of afgekapt.

Alle kritiek gng ook naar hem toe en niet daar die vrouw.
Het Rode Kruis is al jaren aan het woord, het was nu eens tijd voor een tegengeluid.

Niet dat dat netjes in een discussie is om iemand af te kappen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_62190674
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:48 schreef Stephe het volgende:
Jan Jaap heeft gelijk, die korpschef heeft gelijk. Lucretia Griffith gaat altijd voor kortetermijnswinst, dat deed ze al met sail 2005, als wethouder kon ze daar even een miljoen euro aan uitgeven om de gegoede burgerij naar boten te kunnen laten kijken.
Dat heeft nog nooit een miljoen euro hoeven kosten.
Lucretia?

Jan Jaap vergeet dat de korpschef er belang bij heeft om zijn stad niet in een al te kwaad daglicht
te stellen.
En moeten we Balkenende blind vertrouwen?
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:55:23 #13
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62190690
Morgen weer gewoon over de economie?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 00:01:41 #14
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62190839
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:54 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Lucretia?

Jan Jaap vergeet dat de korpschef er belang bij heeft om zijn stad niet in een al te kwaad daglicht
te stellen.
En moeten we Balkenende blind vertrouwen?
Ja, zo heet ze toch ? ..

Ik denk dat je het beter kan vergelijken met de tijd van het schoonvegen van de zeedijk in Amsterdam. Als de korpschef in de jaren 70 geen aktie had ondernomen, dan was Amsterdam tot diep in de jaren 80 en misschien wel tot in de jaren 90 in de ban geweest van de heroinehausse.
Een korpschef is geen politicus, het is de beheerder van de stad, zoals een goede huismeester er zorg voor draagt dat zijn domein niet in een rotzooi ontaardt.
Onze Jorritsma zou daar een belangrijke lering uit moeten trekken.

Balkenende is een politicus.
pi_62191794
tvp. Leuke gasten morgen
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_62191835
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:55 schreef Zero2Nine het volgende:
Morgen weer gewoon over de economie?
en Natuurlijk niet te vergeten over de verkiezingen in de VS.
............................
pi_62216751
Vanavond:
-Ronald Giphart
-Jan Marijnissen vs. Hans van Balen
-Kim Moelands
pi_62217787
Ik ben benieuwd naar het debat tussen Jan Marijnissen en Hans van Baalen. Lijkt me vermakelijk.

Hans van Baalen doet me overigens altijd denken aan het nette broertje van Bob de Rooij ofzo met z'n kapsel en z'n zweethoofd.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62218146
Opmerkelijk dat Jan Marijnissen het nog over 'mijn' fractie heeft. Dat viel me zojuist even op. Waarschijnlijk de macht der gewoonte.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62218219
Overigens komt de gemiddelde VVD-er op voor de top in het bedrijfsleven en die wilt wel de lusten van het onbeperkte kapitalisme, dus onbeperkt risico's kunnen nemen en flink kunnen graaien, maar daar niet de gevolgen van dragen, dus dan mag de overheid er voor opdraaien en dan is het vrije marktdenken toch niet zaligmakend.

Lekker makkelijk.

Dus ik heb meer met Jan Marijnissen, al ligt de waarheid waarschijnlijk in het midden.
pi_62218376
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens komt de gemiddelde VVD-er op voor de top in het bedrijfsleven en die wilt wel de lusten van het onbeperkte kapitalisme, dus onbeperkt risico's kunnen nemen en flink kunnen graaien, maar daar niet de gevolgen van dragen, dus dan mag de overheid er voor opdraaien en dan is het vrije marktdenken toch niet zaligmakend.

Lekker makkelijk.

Dus ik heb meer met Jan Marijnissen, al ligt de waarheid waarschijnlijk in het midden.
Ja ik ook, ben geen SP er maar Jan is Top

en van Baaaalen is de perfecte antiheld,vandaar dat ie naar de EU werd gepromoveerd
pi_62218396
Tip voor Giphart over eten én sex: La Grande Bouffe (1973) Aanrader jongen!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:24:48 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_62218413
Jan is
Van Baalen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_62218564
Ik snap niet dat zoveel VVD'ers naar mcCain trekken, terwijl Obama politiek gezien toch dichterbij die partij staat
pi_62218577
Flauw dat Van Baalen weer aan het SP verleden moet refereren door met China aan te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')