Het Rode Kruis is al jaren aan het woord, het was nu eens tijd voor een tegengeluid.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:41 schreef nvgr het volgende:
Jammer dat meneer rode Kruis nauwelijks de kans kreeg zijn verhaal of punten af te maken. Werd constant onderbroken of afgekapt.
Alle kritiek gng ook naar hem toe en niet daar die vrouw.
Lucretia?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:48 schreef Stephe het volgende:
Jan Jaap heeft gelijk, die korpschef heeft gelijk. Lucretia Griffith gaat altijd voor kortetermijnswinst, dat deed ze al met sail 2005, als wethouder kon ze daar even een miljoen euro aan uitgeven om de gegoede burgerij naar boten te kunnen laten kijken.
Dat heeft nog nooit een miljoen euro hoeven kosten.
Ja, zo heet ze toch ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:54 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Lucretia?![]()
Jan Jaap vergeet dat de korpschef er belang bij heeft om zijn stad niet in een al te kwaad daglicht
te stellen.
En moeten we Balkenende blind vertrouwen?
en Natuurlijk niet te vergeten over de verkiezingen in de VS.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:55 schreef Zero2Nine het volgende:
Morgen weer gewoon over de economie?
Ja ik ook, ben geen SP er maar Jan is Topquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens komt de gemiddelde VVD-er op voor de top in het bedrijfsleven en die wilt wel de lusten van het onbeperkte kapitalisme, dus onbeperkt risico's kunnen nemen en flink kunnen graaien, maar daar niet de gevolgen van dragen, dus dan mag de overheid er voor opdraaien en dan is het vrije marktdenken toch niet zaligmakend.
Lekker makkelijk.
Dus ik heb meer met Jan Marijnissen, al ligt de waarheid waarschijnlijk in het midden.
ik ook niet ..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:34 schreef Toad het volgende:
Ik vind het eigenlijk totaal niet boeiend wanneer Nederlanders gaan discussiëren over de Amerikaanse presidentsverkiezingen.
Dat mag je met het voorgestelde systeem toch ook? Je draait de keuze alleen om...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:51 schreef Stephe het volgende:
het is schandalig. Ik ben het met van Baalen eens, je mag zelf weten wat je met je eigen lichaam doet. Je hebt er tenslotte ook een leven lang zorg voor gedragen.
je mag ook zelf kiezen, dan moet je aangeven tegen te zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:51 schreef Stephe het volgende:
het is schandalig. Ik ben het met van Baalen eens, je mag zelf weten wat je met je eigen lichaam doet. Je hebt er tenslotte ook een leven lang zorg voor gedragen.
Waarom is dat? Ik heb een verfomfaaid kaartje uit 1998 waarin ik expliciet zeg dat ik geen zin heb om mijn longen voor nog eens 2 jaar te laten reviseren. Gewoon afblijven, het is van mij en ik wil het houden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat mag je met het voorgestelde systeem toch ook? Je draait de keuze alleen om...
Daar hebben ze het ook over, maar de VVD en CDA is tegen, alleen niemand weet waarom.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:58 schreef Stephe het volgende:
[..]
Waarom is dat? Ik heb een verfomfaaid kaartje uit 1998 waarin ik expliciet zeg dat ik geen zin heb om mijn longen voor nog eens 2 jaar te laten reviseren. Gewoon afblijven, het is van mij en ik wil het houden.
Je wordt wel geacht om dat kaartje bij je te houden, voor het geval dat...
Wat let Klink om een systeem te verzinnen waarbij donoren zelf aangeven dat ze mee willen doen in de gekte? Ik vind dat er al genoeg mensen zijn.
Het is nogal brutaal om zonder tegenspraak een lichaam te claimen.
Prima toch? Dat is dan jouw keuze.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:58 schreef Stephe het volgende:
[..]
Waarom is dat? Ik heb een verfomfaaid kaartje uit 1998 waarin ik expliciet zeg dat ik geen zin heb om mijn longen voor nog eens 2 jaar te laten reviseren. Gewoon afblijven, het is van mij en ik wil het houden.
Je wordt wel geacht om dat kaartje bij je te houden, voor het geval dat...
Hij mag zo'n systeem verzinnen, maar als een alternatief systeem (waarbij mensen hun keuzevrijheid behouden) meer donoren oplevert, dan moet je voor dat systeem kiezen lijkt me.quote:Wat let Klink om een systeem te verzinnen waarbij donoren zelf aangeven dat ze mee willen doen in de gekte? Ik vind dat er al genoeg mensen zijn.
Mensen krijgen toch de kans om "Nee" te zeggen? Ik vind het cru dat door gemakzucht, mensen onnodig sterven.quote:Het is nogal brutaal om zonder tegenspraak een lichaam te claimen.
Beetje een Staphorst mentaliteit van de VVDquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:05 schreef Roland. het volgende:
De reden waarom ze tegen zijn lijkt me nu wel duidelijk; idealistische inslag. De VVD dat de overheid de mensen niets mag opleggen, en het CDA vanwege hun christelijke inslag
Dat is een opt out systeem, en dat is verwerpelijk. De keuze blijft aan de donor, en als die om hem moverende redenen niet uitspreekt voor doneren te zijn houdt het op. Wie anders denkt heeft totalitaire neigingen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat mag je met het voorgestelde systeem toch ook? Je draait de keuze alleen om...
Ik vond dat meisje helemaal niet sterk, alleen emotioneel. Van Baalen heeft gewoon een goed principieel punt. Dat die mensen dood gaan is verder niet de schuld van de niet-donor.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:00 schreef Vodkadruppel het volgende:
Rare uitzending, ik vond van Baalen ietsje beter in het debat tegen Marijnissen, ook al ben ik
het met van Baalen totaal niet eens. Ik snap er niks meer van.
Dat meisje was op het einde zeer sterk tegen van Baalen.
Dit is ook precies waarom het politieke systeem vaak faalt.
Niet alleen op dit terrein.
Omdat de staat niks te zeggen heeft over je lichaam, daarom. Daar ben ik heel principieel in, in het afbakenen van de bevoegdheid van de staat. Die moet zo beperkt mogelijk blijven.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:36 schreef MisterFloppy het volgende:
nee wie anders denkt die beseft dat we in een maatschappij leven waarin mensen al zo belachelijk veel moeten, en gek worden gemaakt met formulieren, machtigingen en opgave's en andersoortige bureaucratie.. Heel veel mensen staan niet stil bij wat een donor kan betekenen voor iemand anders, en hebben simpelweg ook geen zin om alles aan te vragen.. en ik kan het me goed voorstellen.. daarom is t veel beter om mensen donor te laten zijn tenzij ze bezwaren hebben vanwege geloof of angst.. ik zie niet in waarom dat verwerpelijk is..
De staat heeft ook in dit alternatieve systeem niets te zeggen over iemands lichaam. De keuze ligt nog steeds bij het individu.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Omdat de staat niks te zeggen heeft over je lichaam, daarom. Daar ben ik heel principieel in, in het afbakenen van de bevoegdheid van de staat. Die moet zo beperkt mogelijk blijven.
Het is toch al hartstikke makkelijk? Iedereen kan donor worden, het vereist nauwelijks inspanning. Overigens is de praktijk al dat artsen de beslissing aan de nabestaanden overlaten, ongeacht donorregistratie.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:47 schreef MisterFloppy het volgende:
ok dan worden we het niet eens.. ik ben van mening dat je als je iemand zijn leven kan redden dat je daarvoor niet eerst een formulier hoeft in te vullen.. ik vind wel dat je natuurlijk het recht moet hebben om aan te geven als je dat niet wilt om wat voor reden dan ook... omdat we in een land leven waarin we elkaar (hopelijk) het beste gunnen, en het vinden van Donors is daarom erg belangrijk.. daarom moeten we doneren zo makkelijk mogelijk maken..
Dus wel. Als je niks zegt bepaalt de staat namelijk voor je.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
De staat heeft ook in dit alternatieve systeem niets te zeggen over iemands lichaam. De keuze ligt nog steeds bij het individu.
Ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Omdat de staat niks te zeggen heeft over je lichaam, daarom. Daar ben ik heel principieel in, in het afbakenen van de bevoegdheid van de staat. Die moet zo beperkt mogelijk blijven.
Dan zeg je, "dat geld is van mij" en is de zaak afgedaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dus wel. Als je niks zegt bepaalt de staat namelijk voor je.
Als ik tegen jou zeg, als x gebeurt, is jouw geld van mij, tenzij... Dan ga je daar toch ook niet mee akkoord?
Jawel, maar het is onzinnig. Dat zou helemaal niet nodig moeten zijn. Een ander heeft er namelijk uberhaupt niets over te zeggen, punt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:57 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dan zeg je, "dat geld is van mij" en is de zaak afgedaan.
Dan zeg ik duidelijk "Nee" en is de discussie gesloten.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dus wel. Als je niks zegt bepaalt de staat namelijk voor je.
Als ik tegen jou zeg, als x gebeurt, is jouw geld van mij, tenzij... Dan ga je daar toch ook niet mee akkoord?
Je kan ook dood gaan voordat je je keuze hebt aangepast. Dan rooft de staat je organen mogelijk tegen je wil.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan zeg ik duidelijk "Nee" en is de discussie gesloten.
nee je kunt zelf online het register wijzigen dan zet je de keuze NEE of aangepastquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:19 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Je kan ook dood gaan voordat je je keuze hebt aangepast. Dan rooft de staat je organen mogelijk tegen je wil.
Daar is dit systeem op uit.
Dan hebben de nabestaanden altijd nog het laatste woord.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:19 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Je kan ook dood gaan voordat je je keuze hebt aangepast. Dan rooft de staat je organen mogelijk tegen je wil.
Daar is dit systeem op uit.
volgend kabinet wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:09 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dan hebben de nabestaanden altijd nog het laatste woord.
Maar het automatisch donorschap is wederom door de kamer afgewezen.
Dat gaat er toch nooit komen.
nee hij was altijd wel leukquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:33 schreef Wup het volgende:
Vermeegen is veel leuker dan ik me herinner
Ik hoop wel dat hij die (lekkere) Fair Trade wijn van AH heeft gedronken dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:26 schreef speknek het volgende:
Is Bert Koenders dronken ofzo? Jezus wat een warrige nonsens.
die conehead, hoe heet ie ook alweer. Irgang ofzoiets. Ik ben benieuwd, volgens mij is hij nog nat achter zijn orenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Een Sp-er over de kredietcrisis, als dat geen vuurwerk wordt.
wie had de schuld moeten dragen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:10 schreef Suko het volgende:
Zeg, Goedkoop...dat had ik niet van jou verwacht, en dat dan ook nog komen vertellen...En de belastingbetaler kan weer dokken, als Ijsland tenminste over de brug komt voor de eerste 20.000 euri. Nee valt me tegen.
Op de een of andere manier zal dit wel moeten maar dat alle rentestunters in het buitenland zoals ze terecht eerder werden genoemd door Bos, door onze belastinggelden moet wordrn opgelost stoort me ergens....quote:
Maar dat kan, dat begon bij de newconomy in de jaren 90. Nu heb je te maken met Europese regels en dat kent alleen grenzeloze concurrentie. Pas over een paar maanden, of misschien zelfs een paar jaar, zal Neelie Kroes van zich laten horen. En dan is er geen weg meer terug.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:14 schreef Suko het volgende:
[..]
Op de een of andere manier zal dit wel moeten maar dat alle rentestunters zoals ze terecht eerder werden genoemd door Bos, door onze belastinggelden moet wordrn opgelost stoort me ergens....
Karskens is nogal anti-westers bezig de laatste tijd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:16 schreef marcodej het volgende:
Karskens over de kredietcrisis...![]()
"Er zijn mensen die al meer dan 100.000,- hebben weggezet bij Icesave. Die dreigen hun geld kwijt te raken."
Karskens: "Ach, dan hebben ze altijd nog een ton. Daar leren ze van... De groei heeft een grens."
Dat meen je niet he, ik luister alleen qua achter de pc zittend. Hij zal niet omvallen van die paar centen verlies als Ijsland niet over de brug komt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft Hans Goedkoop nou tranen in zijn ogen?
Welnee, hij vindt het helemaal niet zo belangrijk allemaal.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:21 schreef Suko het volgende:
Dat meen je niet he, ik luister alleen qua achter de pc zittend. Hij zal niet omvallen van die paar centen verlies als Ijsland niet over de brug komt.
Het is gewoon een hoogsensitieve homo.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft Hans Goedkoop nou tranen in zijn ogen?
Ja ik dacht het te zien. Nu niet meer hoor, maar het kan natuurlijk ook gewoon vermoeidheid zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:21 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat meen je niet he, ik luister alleen qua achter de pc zittend. Hij zal niet omvallen van die paar centen verlies als Ijsland niet over de brug komt.
Ha ha, ja...naar beursnoteringen kijken...doodvermoeiend...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja ik dacht het te zien. Nu niet meer hoor, maar het kan natuurlijk ook gewoon vermoeidheid zijn.
Eensch, gewoon lullen, alleen als het echt nodig is, een blamage-moment of zo, dan wel een fillumpie.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:25 schreef Wup het volgende:
Wat doen ze toch veel beelden en filmpjes de laatste tijd. Hoef voor mij niet zo.
Hij leek Willibrord Frequin wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:49 schreef marcodej het volgende:
En de manier waarop Karskens die SS'er confronteert...Wat een Willibrord...![]()
Second that. Ik ken geen economische zwaargewichten binnen de SP.....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee dat geeft lekker vertrouwen wat Ewout Irrgang zegt daar als kamerlid en zogenaamde 'financiële expert' in de tweede kamer namens de SP.
nee jij nben lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:25 schreef tong80 het volgende:
Kijk al vanaf 9 uut naar uitzendinggemist.
Het hangt wel erg af van de gasten hoe sterk een programma is.
Pauw en Witteman zijn eigenlijk mar een stel dooie lullen.
is toch geweldig??quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:35 schreef Wup het volgende:
jee wat een flauw gedoe met dat geluidsbandje
Fuckin' A.quote:
Ja Freud kwam even om een hoekje kijken, ik was ook met een iets bezig waarbij Jan in voorkwamquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:57 schreef Wup het volgende:
Herman toch?
Wij leven in een vrij land. jij kijkt naar P&W van weken geledenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:17 schreef tong80 het volgende:
Dolf is leuk en dat zeg ik voor het gezien te hebben.
Ook weer mooi die eigen mening van Haaibaaike. Ze weet haar mening altijd zo goed te onderbouwen.
borisz, ik heb gisteren geen P&W gezien.. Ik vind Dolf Jansen niks aan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Meestal wel maar zijn opmerkingen waren zo 100% terecht.
Mooi, dat wordt dus genieten van Dolfquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
borisz, ik heb gisteren geen P&W gezien.. Ik vind Dolf Jansen niks aan.
Dolf had een paar goede punten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi, dat wordt dus genieten van Dolf
Moet je direct terug kijken want hij was ergquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
borisz, ik heb gisteren geen P&W gezien.. Ik vind Dolf Jansen niks aan.
zat ik me ook al af te vragen idd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:27 schreef evert het volgende:
ben benieuwd wat ze maandag gaan doen, of paul er wel is
Ik vind dat toch gek. Zou toch logisch zijn als ie even vrij neemt tot de begrafenis.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:02 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Daar ging ik eigenlijk ook gewoon van uit ondanks wat er is gebeurd.
P&W hebben weer een prima avond..hun favoriete onderwerp is weer aan de ordequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:56 schreef Vodkadruppel het volgende:
We gaan weer Rita bashen zo met Ed Sinke.
Begrijp ook niet dat ze die man uitnodigen, er zijn wel belangrijker dingenquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:19 schreef Wup het volgende:
Ed Sinke is niet veel geloofwaardiger dan Verdonk.
niet zoveel aandacht aan besteden idd.
Denk 't ook, maar misschien voor hem een afleiding, koppie er bij en gáán. Da's ook wat, inspiratiebron voor het toneelstuk De Batavia van en met Marc Klein Essink, nu in de fik > Uitslaande brand op Bataviawerf Lelystad Eens kijken of dat nog in de uitzending komt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb het gevoel dat Paul Witteman erg op de automatische piloot presenteerd vanavond. Natuurlijk ook begrijpelijk als je midden in een rouwproces zit.
Zeker dat laatste was gewoon een smerige schop na, zonde was nergens voor nodigquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:19 schreef Wup het volgende:
Ed Sinke is niet veel geloofwaardiger dan Verdonk.
niet zoveel aandacht aan besteden idd.
Heerlijk toch. Ik vind het genieten. En ik snap hem wel. Die man wordt volledig door het slijk gehaald en wil zich verweren tegen beschuldigingen. Echt fappen die gesprekken, dat de soap nog maar lang mag doorgaanquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Zeker dat laatste was gewoon een smerige schop na, zonde was nergens voor nodig
Ik heb er ook niks mee, vroeger wel maar hij is veranderd, en niet ten goede imo. Essink mag ik wel, mooie stem.quote:
Het is zo'n ongelofelijk zweverige moraalridder.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:33 schreef Suko het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee, vroeger wel maar hij is veranderd, en niet ten goede imo. Essink mag ik wel, mooie stem.
Marc Klein Essink verdedigt zichzelf hier ook wel terecht.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom zijn theaterstukken zovaak zo slecht geacteerd.![]()
Jij vindt het alleen maar genieten omdat het negatief voor Rita is. Als het tegenover Femke was geweest dan had je er schande over gesprokenquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:29 schreef SCH het volgende:
Heerlijk toch. Ik vind het genieten. En ik snap hem wel. Die man wordt volledig door het slijk gehaald en wil zich verweren tegen beschuldigingen. Echt fappen die gesprekken, dat de soap nog maar lang mag doorgaan
Vergeet Duisenberg even nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:44 schreef qonmann het volgende:
Ruding is één van de weinige Nederlanders die in het buitenland een toppositie heeft (gehad) bij een bedrijf.
In het bankwezen de enige denk ik.
ZO! Inderdaad! verbluffendquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:51 schreef Tomatenboer het volgende:
In het Frans klinkt Herman van Veen eigenlijk best goed.
Ik miste de rode draak wel een beetje die altijd aan z'n arm hangtquote:
Liesbeth List?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik miste de rode draak wel een beetje die altijd aan z'n arm hangt
Yep, zo doet hij de laatste jaren altijd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:58 schreef Suko het volgende:
Indeed dus, moraalridder, buiten de werkelijkheid.
Die imitatie beperkt zich vaak tot de voetbalfan heb ik gemerkt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:57 schreef marcodej het volgende:
Herman van Veen. Of zoals wij thuis zeggen, de verschrikkelijke Herman van Veen.
Eén van de personen waarvan iedereen wel een imitatie heeft...
Wat dat betreft heb ik meer met Stef Bos. Één van mijn favoriete zangers overigens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:03 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Yep, zo doet hij de laatste jaren altijd.
Alsof mensen de meest prachtige levensvormen zijn ooit.
Daar zit natuurlijk een kern van waarheid in maar soms moet je wakker worden.
Je kan niet haten op 'Papa', jwtz.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik meer met Stef Bos. Één van mijn favoriete zangers overigens.
Die is ook een beetje zweverig en zingt ook over mens en maatschappij maar zijn nummers zijn tenminste niet zo naief onschuldig.
Hij heeft meer (en veel betere) nummers dan Papa alleen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:11 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Je kan niet haten op 'Papa', jwtz.
Zelfs het pipokapsel van Herman doet suggeren dat hij de eeuwige vermaker is.
Yep, Stef Bos kan altijd, dat is gewoon een lieve man en dat straalt hij ook uit. Herman is te poltiek correct, dat wekt sowieso wat irritatie, ik zeg altijd maar, een beetje fout (desnoords vanwege een zekere naïeviteit) is veel leuker. Ergerlijk dat die Shaffy (voorbeeld voor van Veen) weer in beeld was, al tig jaren ben ik daar klaar mee. Sommige weten niet dat over en uit dat ook echt zo is....En verder merkte ik eigenlijk niks aan Wittebol nadat zaterdag schoonzoon is verongelukt. Professioneel tot op het bot, maar daar zitten dan ook jaren van presenteren/interviewen in, het werk gaat voor/door en mogelijk ook zijn manier van verwerken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik meer met Stef Bos. Één van mijn favoriete zangers overigens.
Die is ook een beetje zweverig en zingt ook over mens en maatschappij maar zijn nummers zijn tenminste niet zo naief onschuldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet je dat hij chagrijnig was als je hem alleen zag fietsen? En hoop voor watquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:19 schreef Stephe het volgende:
Ik was vandaag op de Haarlemmerstraat in Amsterdam en ik zag daar Pauw fietsen, in het gewoon is hij chagerijnig, er is nog hoop
Als je een uitgestreken porum hebt dan is dat een schril contrast met de overbelichte lachebek die je dagelijks ziet. Laten we zijn gemoed maar gewoon op chagerijnig houden, dan is er nog hoop dat er een vleugje cynisme in zijn persoon zit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:22 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij chagrijnig was als je hem alleen zag fietsen? En hoop voor wat
ik vind hem best geloofwaardig overkomenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:43 schreef marcodej het volgende:
Bos doet het helemaal niet zo slecht moet ik eerlijk zeggen.
eensquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:43 schreef marcodej het volgende:
Bos doet het helemaal niet zo slecht moet ik eerlijk zeggen.
Zonder flauw te willen zijn; Onze minister-president doet het 'm in ieder geval niet na. Niet eens in de buurtquote:
de man heeft zijn schoonzoon pas verloren.. niet zo raar dat ie niet heul vrolijk isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:33 schreef Stephe het volgende:
[..]
Als je een uitgestreken porum hebt dan is dat een schril contrast met de overbelichte lachebek die je dagelijks ziet. Laten we zijn gemoed maar gewoon op chagerijnig houden, dan is er nog hoop dat er een vleugje cynisme in zijn persoon zit.
Zo is dat, Balkenende praat in algemeenheden waar den gewone mensch niets aan heeft. Bos scoort op duidelijkheid.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:55 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zonder flauw te willen zijn; Onze minister-president doet het 'm in ieder geval niet na. Niet eens in de buurt
Goed nieuws jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:55 schreef Suko het volgende:
Dus zo'n toezichthouder op bonussen van bankdirecteuren kreeg/krijgt meer macht, da's al goed nieuws, opzouten met die graaiers.
Hij komt zeker over idd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:52 schreef qonmann het volgende:
Bos is erg overtuigend.
Zou mij dat wat moeten kunnen schelenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
de man heeft zijn schoonzoon pas verloren.. niet zo raar dat ie niet heul vrolijk is
het ging er dan ook niet over hoe hij nu op tv overkomtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:58 schreef Stephe het volgende:
[..]
Zou mij dat wat moeten kunnen schelen, ik zet alleen maar de televisie aan, het boeit me weinig wat er in hun persoonlijke leven omgaat.
Daarom vind ik het Witteman ook uitstekend doen, gewoon een vakman.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:58 schreef Stephe het volgende:
[..]
Zou mij dat wat moeten kunnen schelenIk zet alleen maar de televisie aan, het boeit me weinig wat er in hun persoonlijke leven omgaat.
Ik ook niet! Ik heb het idee dat uitspraken van Bos vanavond gedaaan, nog best vaak gequote zullen worden, terecht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:58 schreef Vodkadruppel het volgende:
Goede uitzending.
Had niet gedacht dat ik de hele rit zou uitzitten.
Ik wilde alleen maar kwijt dat ik de Robbedoes van de twee in het eggie heb gezienquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
het ging er dan ook niet over hoe hij nu op tv overkomt
Volgens mij zit hij al jaren op de automatische piloot, maar dat doet hij prima inderdaad. Ik vind wel dat hij wat meer ambitie zou mogen tonen, zoiets als Buitenhof zie je hem bijvoorbeeld niet meer doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Daarom vind ik het Witteman ook uitstekend doen, gewoon een vakman.
als de andere PvdA-ers nu hun mond een beetje houden gaat het weer helemaal goed komenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:09 schreef thettes het volgende:
Ben bijna net zo benieuwd naar de zoveelste peilingen door vriend Maurice als naar de beurskoers morgen
Het geheim van Mories Besjoerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:09 schreef thettes het volgende:
Ben bijna net zo benieuwd naar de zoveelste peilingen door vriend Maurice als naar de beurskoers morgen
Zelfs gemeenten en provincies waren slachtoffer van het marktdenken, die de gemeentelijke belastingen opjaagt, de ambtenaren moeten overtollige saldo's gewoon bij de Nederlandsche Bank parkerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Bos zei zojuist in P&W dat hij wilt dat lagere overheden het overheidsgeld niet meer zelf beheren.
Maar ik vroeg me af of dat wel mag van "Europa" ivm de wet op de openbare aanbestedingen, of zit ik nu helemaal verkeerd te denken?
Het is me opgevallen dat alle lokale overheden bij het uitzoeken van een spaarrekening hetzelfde tewerk zijn gegaan als bij het uitzoeken van een uitvoerder voor een project dat volgens de aanbestedingsnormen moet verlopen.
Feitelijk bezien is een bank ook een vorm van dienstverlening, welke bij een bedrag boven de 130.000 euro wettelijk gezien volgens Europese normen, Europees moet worden aanbesteed (dus afgewogen moet worden waar de beste prijs/kwaliteit verhouding is te verkrijgen met het beste voordeel).
Zie oa http://nl.wikipedia.org/wiki/Aanbesteding
Of is dit een gevalletje de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.
Maar mocht het wel zo zijn, dan is dat welicht mede debet aan de grote problemen waar gemeenten nu voor gesteld worden. Maar in dat geval zullen er wel afspraken over gemaakt worden in Europees verband.![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:45 schreef henkway het volgende:
100 miljoen euro is Noordholland kwijt, doe maar lekker met gemeenschapsgeld
78 miljoen echt kwijt en 23 miljoen krijgen ze terug van de staatquote:
Heeft ze een nieuwe cd dan of gaat ze weer coveren op burt baggergat?quote:
Oetkaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ralph Pans, de net niet burgervader van Utrecht.![]()
Henk Kamp lijkt me ook wel weer leuk.
no cluequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heeft ze een nieuwe cd dan of gaat ze weer coveren op burt baggergat?
Was het maar voorbij. Het valt wel mee met het aantal 'amerikadeskundigen' dit keer, dat scheelt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verheug me op de voorbeschouwing van Charles Groenhuijsen over het debat vannacht tussen Obama en McCain.
Het kan mij niet genoeg zijn. Vannacht staat hier CNN op, dat is één lange verkiezingsspecial.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:12 schreef Stephe het volgende:
[..]
Was het maar voorbij. Het valt wel mee met het aantal 'amerikadeskundigen' dit keer, dat scheelt.
Ik hoor liever over referenda in Zuid Ossetië, waar de meerderheid van de bevolking al voor de bezetting zo ongeveer smeekten of ze onder Moskaus bewind mochten horen.Jammergenoeg pikt de media dat weer te amerikageil op.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het kan mij niet genoeg zijn. Vannacht staat hier CNN op, dat is één lange verkiezingsspecial.
Heeft ze altijd gehad, maar voor zingende pornosterren is geen werk, op een gegeven moment hoort de microfoon te verdwijnenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:27 schreef Vodkadruppel het volgende:
Trijntje ziet er steeds meer uit als een pornoster.
Ik wil haar weleens zien met een mond vol zaad.
Het werd al duidelijk gemaakt, in het begin van de uitzending; er is een "rechtse" conservatieve vleugel in de VVD en een liberale vleugel.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik snap nooit dat veel VVD-ers voor McCain zijn.
Waarschijnlijk staat Obama dichterbij hun idealen (zover VVD-ers idealen hebben) dan McCain.
Ja.quote:
Volgens mij zit de VVD qua financiele idealen dichter bij de Republikeinen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik snap nooit dat veel VVD-ers voor McCain zijn.
Waarschijnlijk staat Obama dichterbij hun idealen (zover VVD-ers idealen hebben) dan McCain.
quote:PvdA-partijcoryfee en hoogleraar Europees fiscaal recht en fiscale economie Willem Vermeend wil alle bonussen afschaffen en de kredietcrisis met windmolens oplossen.
Triest idd. Ze geven daar een totaal verkeerd signaal mee af.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Die Agema is toch ook weer een triest wijf met haar dubbele loyaliteit... als ze nou gewoon eens open kaart zouden spelen bij de PVV en keihard zeggen: Van ons moeten alle moslims het land uit.... want dat is gewoon wat ze willen... in plaats van je achter al dit soort schijtacties te verhullen waardoor je net doet alsof je best zuiver op de graat bent...
Ja, ze gaat zometeen weer over een ziekenhuis beginnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:23 schreef teamlead het volgende:
zou fleur zichzelf nog serieus nemen eigenlijk?
Ik vond de ouwe Fleur ook leukerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben tegen politieke functies voor poppengezichtjes met lineaalrechte pony's met het uiterlijk van een Oostbloksnol en met computerachtig stemgeluid.
Dat is iets wat we niet moeten willen in Nederland
Iemand met zulke bekrompen denkbeelden kan nooit leuk zijn geweestquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond de ouwe Fleur ook leuker
[ afbeelding ]
Ik veracht haar om haar standpunten over allochtonen, maar wat betreft windmolens heeft ze weldegelijk gelijk hoor. Daar doet een stel denigrerende reacties van twee PvdA-ers niets aan af.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Agema gaat heerlijk onderuit.... dom wijf
dat leg er heerlijk dik bovenop jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:39 schreef Zero2Nine het volgende:
deskundigheid?? ik hoop dat Paul dat sarcastisch bedoelde
Ach houd eens op. Er klopte werkelijk geen letter van of het is totaal niet relevant.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik veracht haar om haar standpunten over allochtonen, maar wat betreft windmolens heeft ze weldegelijk gelijk hoor. Daar doet een stel denigrerende reacties van twee PvdA-ers niets aan af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |