SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet je dat hij chagrijnig was als je hem alleen zag fietsen? En hoop voor watquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:19 schreef Stephe het volgende:
Ik was vandaag op de Haarlemmerstraat in Amsterdam en ik zag daar Pauw fietsen, in het gewoon is hij chagerijnig, er is nog hoop
Als je een uitgestreken porum hebt dan is dat een schril contrast met de overbelichte lachebek die je dagelijks ziet. Laten we zijn gemoed maar gewoon op chagerijnig houden, dan is er nog hoop dat er een vleugje cynisme in zijn persoon zit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:22 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij chagrijnig was als je hem alleen zag fietsen? En hoop voor wat
ik vind hem best geloofwaardig overkomenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:43 schreef marcodej het volgende:
Bos doet het helemaal niet zo slecht moet ik eerlijk zeggen.
eensquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:43 schreef marcodej het volgende:
Bos doet het helemaal niet zo slecht moet ik eerlijk zeggen.
Zonder flauw te willen zijn; Onze minister-president doet het 'm in ieder geval niet na. Niet eens in de buurtquote:
de man heeft zijn schoonzoon pas verloren.. niet zo raar dat ie niet heul vrolijk isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:33 schreef Stephe het volgende:
[..]
Als je een uitgestreken porum hebt dan is dat een schril contrast met de overbelichte lachebek die je dagelijks ziet. Laten we zijn gemoed maar gewoon op chagerijnig houden, dan is er nog hoop dat er een vleugje cynisme in zijn persoon zit.
Zo is dat, Balkenende praat in algemeenheden waar den gewone mensch niets aan heeft. Bos scoort op duidelijkheid.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:55 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zonder flauw te willen zijn; Onze minister-president doet het 'm in ieder geval niet na. Niet eens in de buurt
Goed nieuws jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:55 schreef Suko het volgende:
Dus zo'n toezichthouder op bonussen van bankdirecteuren kreeg/krijgt meer macht, da's al goed nieuws, opzouten met die graaiers.
Hij komt zeker over idd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:52 schreef qonmann het volgende:
Bos is erg overtuigend.
Zou mij dat wat moeten kunnen schelenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
de man heeft zijn schoonzoon pas verloren.. niet zo raar dat ie niet heul vrolijk is
het ging er dan ook niet over hoe hij nu op tv overkomtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:58 schreef Stephe het volgende:
[..]
Zou mij dat wat moeten kunnen schelen, ik zet alleen maar de televisie aan, het boeit me weinig wat er in hun persoonlijke leven omgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |