Ik miste de rode draak wel een beetje die altijd aan z'n arm hangtquote:
Liesbeth List?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik miste de rode draak wel een beetje die altijd aan z'n arm hangt
Yep, zo doet hij de laatste jaren altijd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:58 schreef Suko het volgende:
Indeed dus, moraalridder, buiten de werkelijkheid.
Die imitatie beperkt zich vaak tot de voetbalfan heb ik gemerkt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:57 schreef marcodej het volgende:
Herman van Veen. Of zoals wij thuis zeggen, de verschrikkelijke Herman van Veen.
Eén van de personen waarvan iedereen wel een imitatie heeft...
Wat dat betreft heb ik meer met Stef Bos. Één van mijn favoriete zangers overigens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:03 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Yep, zo doet hij de laatste jaren altijd.
Alsof mensen de meest prachtige levensvormen zijn ooit.
Daar zit natuurlijk een kern van waarheid in maar soms moet je wakker worden.
Je kan niet haten op 'Papa', jwtz.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik meer met Stef Bos. Één van mijn favoriete zangers overigens.
Die is ook een beetje zweverig en zingt ook over mens en maatschappij maar zijn nummers zijn tenminste niet zo naief onschuldig.
Hij heeft meer (en veel betere) nummers dan Papa alleen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:11 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Je kan niet haten op 'Papa', jwtz.
Zelfs het pipokapsel van Herman doet suggeren dat hij de eeuwige vermaker is.
Yep, Stef Bos kan altijd, dat is gewoon een lieve man en dat straalt hij ook uit. Herman is te poltiek correct, dat wekt sowieso wat irritatie, ik zeg altijd maar, een beetje fout (desnoords vanwege een zekere naïeviteit) is veel leuker. Ergerlijk dat die Shaffy (voorbeeld voor van Veen) weer in beeld was, al tig jaren ben ik daar klaar mee. Sommige weten niet dat over en uit dat ook echt zo is....En verder merkte ik eigenlijk niks aan Wittebol nadat zaterdag schoonzoon is verongelukt. Professioneel tot op het bot, maar daar zitten dan ook jaren van presenteren/interviewen in, het werk gaat voor/door en mogelijk ook zijn manier van verwerken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik meer met Stef Bos. Één van mijn favoriete zangers overigens.
Die is ook een beetje zweverig en zingt ook over mens en maatschappij maar zijn nummers zijn tenminste niet zo naief onschuldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe weet je dat hij chagrijnig was als je hem alleen zag fietsen? En hoop voor watquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:19 schreef Stephe het volgende:
Ik was vandaag op de Haarlemmerstraat in Amsterdam en ik zag daar Pauw fietsen, in het gewoon is hij chagerijnig, er is nog hoop
Als je een uitgestreken porum hebt dan is dat een schril contrast met de overbelichte lachebek die je dagelijks ziet. Laten we zijn gemoed maar gewoon op chagerijnig houden, dan is er nog hoop dat er een vleugje cynisme in zijn persoon zit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:22 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij chagrijnig was als je hem alleen zag fietsen? En hoop voor wat
ik vind hem best geloofwaardig overkomenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:43 schreef marcodej het volgende:
Bos doet het helemaal niet zo slecht moet ik eerlijk zeggen.
eensquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:43 schreef marcodej het volgende:
Bos doet het helemaal niet zo slecht moet ik eerlijk zeggen.
Zonder flauw te willen zijn; Onze minister-president doet het 'm in ieder geval niet na. Niet eens in de buurtquote:
de man heeft zijn schoonzoon pas verloren.. niet zo raar dat ie niet heul vrolijk isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:33 schreef Stephe het volgende:
[..]
Als je een uitgestreken porum hebt dan is dat een schril contrast met de overbelichte lachebek die je dagelijks ziet. Laten we zijn gemoed maar gewoon op chagerijnig houden, dan is er nog hoop dat er een vleugje cynisme in zijn persoon zit.
Zo is dat, Balkenende praat in algemeenheden waar den gewone mensch niets aan heeft. Bos scoort op duidelijkheid.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:55 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zonder flauw te willen zijn; Onze minister-president doet het 'm in ieder geval niet na. Niet eens in de buurt
Goed nieuws jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:55 schreef Suko het volgende:
Dus zo'n toezichthouder op bonussen van bankdirecteuren kreeg/krijgt meer macht, da's al goed nieuws, opzouten met die graaiers.
Hij komt zeker over idd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:52 schreef qonmann het volgende:
Bos is erg overtuigend.
Zou mij dat wat moeten kunnen schelenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
de man heeft zijn schoonzoon pas verloren.. niet zo raar dat ie niet heul vrolijk is
het ging er dan ook niet over hoe hij nu op tv overkomtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:58 schreef Stephe het volgende:
[..]
Zou mij dat wat moeten kunnen schelen, ik zet alleen maar de televisie aan, het boeit me weinig wat er in hun persoonlijke leven omgaat.
Daarom vind ik het Witteman ook uitstekend doen, gewoon een vakman.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:58 schreef Stephe het volgende:
[..]
Zou mij dat wat moeten kunnen schelenIk zet alleen maar de televisie aan, het boeit me weinig wat er in hun persoonlijke leven omgaat.
Ik ook niet! Ik heb het idee dat uitspraken van Bos vanavond gedaaan, nog best vaak gequote zullen worden, terecht.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:58 schreef Vodkadruppel het volgende:
Goede uitzending.
Had niet gedacht dat ik de hele rit zou uitzitten.
Ik wilde alleen maar kwijt dat ik de Robbedoes van de twee in het eggie heb gezienquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
het ging er dan ook niet over hoe hij nu op tv overkomt
Volgens mij zit hij al jaren op de automatische piloot, maar dat doet hij prima inderdaad. Ik vind wel dat hij wat meer ambitie zou mogen tonen, zoiets als Buitenhof zie je hem bijvoorbeeld niet meer doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Daarom vind ik het Witteman ook uitstekend doen, gewoon een vakman.
als de andere PvdA-ers nu hun mond een beetje houden gaat het weer helemaal goed komenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:09 schreef thettes het volgende:
Ben bijna net zo benieuwd naar de zoveelste peilingen door vriend Maurice als naar de beurskoers morgen
Het geheim van Mories Besjoerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:09 schreef thettes het volgende:
Ben bijna net zo benieuwd naar de zoveelste peilingen door vriend Maurice als naar de beurskoers morgen
Zelfs gemeenten en provincies waren slachtoffer van het marktdenken, die de gemeentelijke belastingen opjaagt, de ambtenaren moeten overtollige saldo's gewoon bij de Nederlandsche Bank parkerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Bos zei zojuist in P&W dat hij wilt dat lagere overheden het overheidsgeld niet meer zelf beheren.
Maar ik vroeg me af of dat wel mag van "Europa" ivm de wet op de openbare aanbestedingen, of zit ik nu helemaal verkeerd te denken?
Het is me opgevallen dat alle lokale overheden bij het uitzoeken van een spaarrekening hetzelfde tewerk zijn gegaan als bij het uitzoeken van een uitvoerder voor een project dat volgens de aanbestedingsnormen moet verlopen.
Feitelijk bezien is een bank ook een vorm van dienstverlening, welke bij een bedrag boven de 130.000 euro wettelijk gezien volgens Europese normen, Europees moet worden aanbesteed (dus afgewogen moet worden waar de beste prijs/kwaliteit verhouding is te verkrijgen met het beste voordeel).
Zie oa http://nl.wikipedia.org/wiki/Aanbesteding
Of is dit een gevalletje de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.
Maar mocht het wel zo zijn, dan is dat welicht mede debet aan de grote problemen waar gemeenten nu voor gesteld worden. Maar in dat geval zullen er wel afspraken over gemaakt worden in Europees verband.![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:45 schreef henkway het volgende:
100 miljoen euro is Noordholland kwijt, doe maar lekker met gemeenschapsgeld
78 miljoen echt kwijt en 23 miljoen krijgen ze terug van de staatquote:
Heeft ze een nieuwe cd dan of gaat ze weer coveren op burt baggergat?quote:
Oetkaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:07 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ralph Pans, de net niet burgervader van Utrecht.![]()
Henk Kamp lijkt me ook wel weer leuk.
no cluequote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heeft ze een nieuwe cd dan of gaat ze weer coveren op burt baggergat?
Was het maar voorbij. Het valt wel mee met het aantal 'amerikadeskundigen' dit keer, dat scheelt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik verheug me op de voorbeschouwing van Charles Groenhuijsen over het debat vannacht tussen Obama en McCain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |