die conehead, hoe heet ie ook alweer. Irgang ofzoiets. Ik ben benieuwd, volgens mij is hij nog nat achter zijn orenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Een Sp-er over de kredietcrisis, als dat geen vuurwerk wordt.
wie had de schuld moeten dragen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:10 schreef Suko het volgende:
Zeg, Goedkoop...dat had ik niet van jou verwacht, en dat dan ook nog komen vertellen...En de belastingbetaler kan weer dokken, als Ijsland tenminste over de brug komt voor de eerste 20.000 euri. Nee valt me tegen.
Op de een of andere manier zal dit wel moeten maar dat alle rentestunters in het buitenland zoals ze terecht eerder werden genoemd door Bos, door onze belastinggelden moet wordrn opgelost stoort me ergens....quote:
Maar dat kan, dat begon bij de newconomy in de jaren 90. Nu heb je te maken met Europese regels en dat kent alleen grenzeloze concurrentie. Pas over een paar maanden, of misschien zelfs een paar jaar, zal Neelie Kroes van zich laten horen. En dan is er geen weg meer terug.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:14 schreef Suko het volgende:
[..]
Op de een of andere manier zal dit wel moeten maar dat alle rentestunters zoals ze terecht eerder werden genoemd door Bos, door onze belastinggelden moet wordrn opgelost stoort me ergens....
Karskens is nogal anti-westers bezig de laatste tijd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:16 schreef marcodej het volgende:
Karskens over de kredietcrisis...![]()
"Er zijn mensen die al meer dan 100.000,- hebben weggezet bij Icesave. Die dreigen hun geld kwijt te raken."
Karskens: "Ach, dan hebben ze altijd nog een ton. Daar leren ze van... De groei heeft een grens."
Dat meen je niet he, ik luister alleen qua achter de pc zittend. Hij zal niet omvallen van die paar centen verlies als Ijsland niet over de brug komt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft Hans Goedkoop nou tranen in zijn ogen?
Welnee, hij vindt het helemaal niet zo belangrijk allemaal.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:21 schreef Suko het volgende:
Dat meen je niet he, ik luister alleen qua achter de pc zittend. Hij zal niet omvallen van die paar centen verlies als Ijsland niet over de brug komt.
Het is gewoon een hoogsensitieve homo.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Heeft Hans Goedkoop nou tranen in zijn ogen?
Ja ik dacht het te zien. Nu niet meer hoor, maar het kan natuurlijk ook gewoon vermoeidheid zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:21 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat meen je niet he, ik luister alleen qua achter de pc zittend. Hij zal niet omvallen van die paar centen verlies als Ijsland niet over de brug komt.
Ha ha, ja...naar beursnoteringen kijken...doodvermoeiend...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja ik dacht het te zien. Nu niet meer hoor, maar het kan natuurlijk ook gewoon vermoeidheid zijn.
Eensch, gewoon lullen, alleen als het echt nodig is, een blamage-moment of zo, dan wel een fillumpie.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:25 schreef Wup het volgende:
Wat doen ze toch veel beelden en filmpjes de laatste tijd. Hoef voor mij niet zo.
Hij leek Willibrord Frequin wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:49 schreef marcodej het volgende:
En de manier waarop Karskens die SS'er confronteert...Wat een Willibrord...![]()
Second that. Ik ken geen economische zwaargewichten binnen de SP.....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee dat geeft lekker vertrouwen wat Ewout Irrgang zegt daar als kamerlid en zogenaamde 'financiële expert' in de tweede kamer namens de SP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |