abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62274407
De presentator van 'Andere tijden' zit er ook zo te zien, die kan altijd zo leuk vertellen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:06:27 #92
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62274408
Komt Hans Goedkoop nu over andere tijden praten? (ik zap net in)
'Till next time, take care of yourself... and each other
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:07:52 #93
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62274446
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Een Sp-er over de kredietcrisis, als dat geen vuurwerk wordt.
die conehead, hoe heet ie ook alweer. Irgang ofzoiets. Ik ben benieuwd, volgens mij is hij nog nat achter zijn oren
pi_62274459
wat vertelt Hans Goedkoop toch leuk
pi_62274491
Zeg, Goedkoop...dat had ik niet van jou verwacht, en dat dan ook nog komen vertellen... En de belastingbetaler kan weer dokken, als Ijsland tenminste over de brug komt voor de eerste 20.000 euri. Nee valt me tegen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:10:59 #96
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62274521
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:10 schreef Suko het volgende:
Zeg, Goedkoop...dat had ik niet van jou verwacht, en dat dan ook nog komen vertellen... En de belastingbetaler kan weer dokken, als Ijsland tenminste over de brug komt voor de eerste 20.000 euri. Nee valt me tegen.
wie had de schuld moeten dragen?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:14:35 #97
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62274621
ik vraag me zo eens af he, als je tegenwoordig een gsm voor 5 euro kan kopen (met 20 euro belminuten), of een forse usbstick voor 8 euro, hoe lang zou China dat vol kunnen houden? Er zal toch vast wel een keerpunt komen, waarbij de regie verplaatst wordt naar China, zou je zeggen. Ik denk niet dat consumptiegoederen dan nog zo goedkoop te leveren zijn.
pi_62274623
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:10 schreef Stephe het volgende:

[..]

wie had de schuld moeten dragen?
Op de een of andere manier zal dit wel moeten maar dat alle rentestunters in het buitenland zoals ze terecht eerder werden genoemd door Bos, door onze belastinggelden moet wordrn opgelost stoort me ergens....
pi_62274665
Nee dat geeft lekker vertrouwen wat Ewout Irrgang zegt daar als kamerlid en zogenaamde 'financiële expert' in de tweede kamer namens de SP.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62274670
Karskens over de kredietcrisis...

"Er zijn mensen die al meer dan 100.000,- hebben weggezet bij Icesave. Die dreigen hun geld kwijt te raken."
Karskens: "Ach, dan hebben ze altijd nog een ton. Daar leren ze van... De groei heeft een grens." (daar kwam het op neer...)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 9 oktober 2008 @ 23:16:21 #101
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62274682
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:14 schreef Suko het volgende:

[..]

Op de een of andere manier zal dit wel moeten maar dat alle rentestunters zoals ze terecht eerder werden genoemd door Bos, door onze belastinggelden moet wordrn opgelost stoort me ergens....
Maar dat kan, dat begon bij de newconomy in de jaren 90. Nu heb je te maken met Europese regels en dat kent alleen grenzeloze concurrentie. Pas over een paar maanden, of misschien zelfs een paar jaar, zal Neelie Kroes van zich laten horen. En dan is er geen weg meer terug.
pi_62274719
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:16 schreef marcodej het volgende:
Karskens over de kredietcrisis...

"Er zijn mensen die al meer dan 100.000,- hebben weggezet bij Icesave. Die dreigen hun geld kwijt te raken."
Karskens: "Ach, dan hebben ze altijd nog een ton. Daar leren ze van... De groei heeft een grens."
Karskens is nogal anti-westers bezig de laatste tijd.
pi_62274738
Heeft Hans Goedkoop nou tranen in zijn ogen?
pi_62274851
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat meen je niet he, ik luister alleen qua achter de pc zittend. Hij zal niet omvallen van die paar centen verlies als Ijsland niet over de brug komt.
pi_62274887
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:21 schreef Suko het volgende:
Dat meen je niet he, ik luister alleen qua achter de pc zittend. Hij zal niet omvallen van die paar centen verlies als Ijsland niet over de brug komt.
Welnee, hij vindt het helemaal niet zo belangrijk allemaal.
pi_62274893
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is gewoon een hoogsensitieve homo.
pi_62274903
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:21 schreef Suko het volgende:

[..]

Ja ik dacht het te zien. Nu niet meer hoor, maar het kan natuurlijk ook gewoon vermoeidheid zijn.
pi_62274944
Wat doen ze toch veel beelden en filmpjes de laatste tijd. Hoeft voor mij niet zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wup op 09-10-2008 23:32:01 ]
pi_62274970
Ik geloof zeker wel dat de gehandicapte sport in China goed is ''neergezet." Voorheen zag je die nauwelijks op straat.
pi_62275009
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja ik dacht het te zien. Nu niet meer hoor, maar het kan natuurlijk ook gewoon vermoeidheid zijn.
Ha ha, ja...naar beursnoteringen kijken...doodvermoeiend...
pi_62275122
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:25 schreef Wup het volgende:
Wat doen ze toch veel beelden en filmpjes de laatste tijd. Hoef voor mij niet zo.
Eensch, gewoon lullen, alleen als het echt nodig is, een blamage-moment of zo, dan wel een fillumpie.
pi_62275569
Witteman stelt kritische vragen over embedded journalisten, maar moet wel zn NOS-collega verdedigen...

En zouden P&W nu ook achter hun oren krabben dat ze op uitnodiging van Defensie twee uitzendingen hebben mogen maken?

En de manier waarop Karskens die SS'er confronteert...Wat een Willibrord...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62275618
Karskens ziet zichzelf als de Robin Hood van de journalistiek. Wat mij betreft emigreert hij naar zijn geliefde Afghanistan.
pi_62275631
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:49 schreef marcodej het volgende:
En de manier waarop Karskens die SS'er confronteert...Wat een Willibrord...
Hij leek Willibrord Frequin wel.

Karskens lijkt een beetje boos op de wereld.

edit: oeps... ik had over 'Wat een Willibrord... ' heen gelezen, beetje dubbelop dus, sorry daarvoor
pi_62275692
Karskens is een verzuurde journalist die er niet mee om kan gaan.
Dit was ook de reden dat hij niet bij die defensie uitzendingen zat.

Het is echt zo'n, ze pesten mij dus ik vind hunnie niet aardig mentaliteit.

En die ouwe kerel als Frequin aanvallen, als het andere tijden waren geweest
had Arnold waarschijnlijk nsb'er geweest.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 01:18:54 #117
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_62277089
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee dat geeft lekker vertrouwen wat Ewout Irrgang zegt daar als kamerlid en zogenaamde 'financiële expert' in de tweede kamer namens de SP.
Second that. Ik ken geen economische zwaargewichten binnen de SP.....
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 01:50:42 #118
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_62277306
ik ben dus niet de enige die helemaal klaar is met die karskens. pfff wat een zeikerd
wat moet ik hier nu neerzetten?
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:25:29 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_62290740
Kijk al vanaf 9 uut naar uitzendinggemist.

Het hangt wel erg af van de gasten hoe sterk een programma is.

Pauw en Witteman zijn eigenlijk mar een stel dooie lullen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62298958
Ik wist niet dat Alain Clark een NL'er is.
............................
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')