Wij leven in een vrij land. jij kijkt naar P&W van weken geledenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:17 schreef tong80 het volgende:
Dolf is leuk en dat zeg ik voor het gezien te hebben.
Ook weer mooi die eigen mening van Haaibaaike. Ze weet haar mening altijd zo goed te onderbouwen.
borisz, ik heb gisteren geen P&W gezien.. Ik vind Dolf Jansen niks aan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Meestal wel maar zijn opmerkingen waren zo 100% terecht.
Mooi, dat wordt dus genieten van Dolfquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
borisz, ik heb gisteren geen P&W gezien.. Ik vind Dolf Jansen niks aan.
Dolf had een paar goede punten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi, dat wordt dus genieten van Dolf
Moet je direct terug kijken want hij was ergquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
borisz, ik heb gisteren geen P&W gezien.. Ik vind Dolf Jansen niks aan.
zat ik me ook al af te vragen idd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:27 schreef evert het volgende:
ben benieuwd wat ze maandag gaan doen, of paul er wel is
Ik vind dat toch gek. Zou toch logisch zijn als ie even vrij neemt tot de begrafenis.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:02 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Daar ging ik eigenlijk ook gewoon van uit ondanks wat er is gebeurd.
P&W hebben weer een prima avond..hun favoriete onderwerp is weer aan de ordequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:56 schreef Vodkadruppel het volgende:
We gaan weer Rita bashen zo met Ed Sinke.
Begrijp ook niet dat ze die man uitnodigen, er zijn wel belangrijker dingenquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:19 schreef Wup het volgende:
Ed Sinke is niet veel geloofwaardiger dan Verdonk.
niet zoveel aandacht aan besteden idd.
Denk 't ook, maar misschien voor hem een afleiding, koppie er bij en gáán. Da's ook wat, inspiratiebron voor het toneelstuk De Batavia van en met Marc Klein Essink, nu in de fik > Uitslaande brand op Bataviawerf Lelystad Eens kijken of dat nog in de uitzending komt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb het gevoel dat Paul Witteman erg op de automatische piloot presenteerd vanavond. Natuurlijk ook begrijpelijk als je midden in een rouwproces zit.
Zeker dat laatste was gewoon een smerige schop na, zonde was nergens voor nodigquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:19 schreef Wup het volgende:
Ed Sinke is niet veel geloofwaardiger dan Verdonk.
niet zoveel aandacht aan besteden idd.
Heerlijk toch. Ik vind het genieten. En ik snap hem wel. Die man wordt volledig door het slijk gehaald en wil zich verweren tegen beschuldigingen. Echt fappen die gesprekken, dat de soap nog maar lang mag doorgaanquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Zeker dat laatste was gewoon een smerige schop na, zonde was nergens voor nodig
Ik heb er ook niks mee, vroeger wel maar hij is veranderd, en niet ten goede imo. Essink mag ik wel, mooie stem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |