Ik heb er ook niks mee, vroeger wel maar hij is veranderd, en niet ten goede imo. Essink mag ik wel, mooie stem.quote:
Het is zo'n ongelofelijk zweverige moraalridder.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:33 schreef Suko het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee, vroeger wel maar hij is veranderd, en niet ten goede imo. Essink mag ik wel, mooie stem.
Marc Klein Essink verdedigt zichzelf hier ook wel terecht.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom zijn theaterstukken zovaak zo slecht geacteerd.![]()
Jij vindt het alleen maar genieten omdat het negatief voor Rita is. Als het tegenover Femke was geweest dan had je er schande over gesprokenquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:29 schreef SCH het volgende:
Heerlijk toch. Ik vind het genieten. En ik snap hem wel. Die man wordt volledig door het slijk gehaald en wil zich verweren tegen beschuldigingen. Echt fappen die gesprekken, dat de soap nog maar lang mag doorgaan
Vergeet Duisenberg even nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:44 schreef qonmann het volgende:
Ruding is één van de weinige Nederlanders die in het buitenland een toppositie heeft (gehad) bij een bedrijf.
In het bankwezen de enige denk ik.
ZO! Inderdaad! verbluffendquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:51 schreef Tomatenboer het volgende:
In het Frans klinkt Herman van Veen eigenlijk best goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |