Dan zeg je, "dat geld is van mij" en is de zaak afgedaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dus wel. Als je niks zegt bepaalt de staat namelijk voor je.
Als ik tegen jou zeg, als x gebeurt, is jouw geld van mij, tenzij... Dan ga je daar toch ook niet mee akkoord?
Jawel, maar het is onzinnig. Dat zou helemaal niet nodig moeten zijn. Een ander heeft er namelijk uberhaupt niets over te zeggen, punt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:57 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dan zeg je, "dat geld is van mij" en is de zaak afgedaan.
Dan zeg ik duidelijk "Nee" en is de discussie gesloten.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dus wel. Als je niks zegt bepaalt de staat namelijk voor je.
Als ik tegen jou zeg, als x gebeurt, is jouw geld van mij, tenzij... Dan ga je daar toch ook niet mee akkoord?
Je kan ook dood gaan voordat je je keuze hebt aangepast. Dan rooft de staat je organen mogelijk tegen je wil.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan zeg ik duidelijk "Nee" en is de discussie gesloten.
nee je kunt zelf online het register wijzigen dan zet je de keuze NEE of aangepastquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:19 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Je kan ook dood gaan voordat je je keuze hebt aangepast. Dan rooft de staat je organen mogelijk tegen je wil.
Daar is dit systeem op uit.
Dan hebben de nabestaanden altijd nog het laatste woord.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:19 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Je kan ook dood gaan voordat je je keuze hebt aangepast. Dan rooft de staat je organen mogelijk tegen je wil.
Daar is dit systeem op uit.
volgend kabinet wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:09 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dan hebben de nabestaanden altijd nog het laatste woord.
Maar het automatisch donorschap is wederom door de kamer afgewezen.
Dat gaat er toch nooit komen.
nee hij was altijd wel leukquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:33 schreef Wup het volgende:
Vermeegen is veel leuker dan ik me herinner
Ik hoop wel dat hij die (lekkere) Fair Trade wijn van AH heeft gedronken dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:26 schreef speknek het volgende:
Is Bert Koenders dronken ofzo? Jezus wat een warrige nonsens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |