Het werd al duidelijk gemaakt, in het begin van de uitzending; er is een "rechtse" conservatieve vleugel in de VVD en een liberale vleugel.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik snap nooit dat veel VVD-ers voor McCain zijn.
Waarschijnlijk staat Obama dichterbij hun idealen (zover VVD-ers idealen hebben) dan McCain.
Ja.quote:
Volgens mij zit de VVD qua financiele idealen dichter bij de Republikeinen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik snap nooit dat veel VVD-ers voor McCain zijn.
Waarschijnlijk staat Obama dichterbij hun idealen (zover VVD-ers idealen hebben) dan McCain.
quote:PvdA-partijcoryfee en hoogleraar Europees fiscaal recht en fiscale economie Willem Vermeend wil alle bonussen afschaffen en de kredietcrisis met windmolens oplossen.
Triest idd. Ze geven daar een totaal verkeerd signaal mee af.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Die Agema is toch ook weer een triest wijf met haar dubbele loyaliteit... als ze nou gewoon eens open kaart zouden spelen bij de PVV en keihard zeggen: Van ons moeten alle moslims het land uit.... want dat is gewoon wat ze willen... in plaats van je achter al dit soort schijtacties te verhullen waardoor je net doet alsof je best zuiver op de graat bent...
Ja, ze gaat zometeen weer over een ziekenhuis beginnen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:23 schreef teamlead het volgende:
zou fleur zichzelf nog serieus nemen eigenlijk?
Ik vond de ouwe Fleur ook leukerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben tegen politieke functies voor poppengezichtjes met lineaalrechte pony's met het uiterlijk van een Oostbloksnol en met computerachtig stemgeluid.
Dat is iets wat we niet moeten willen in Nederland
Iemand met zulke bekrompen denkbeelden kan nooit leuk zijn geweestquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond de ouwe Fleur ook leuker
[ afbeelding ]
Ik veracht haar om haar standpunten over allochtonen, maar wat betreft windmolens heeft ze weldegelijk gelijk hoor. Daar doet een stel denigrerende reacties van twee PvdA-ers niets aan af.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Agema gaat heerlijk onderuit.... dom wijf
dat leg er heerlijk dik bovenop jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:39 schreef Zero2Nine het volgende:
deskundigheid?? ik hoop dat Paul dat sarcastisch bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |