ja, ze is echt leuk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
Wat is Ilse toch leuk.
Blue screen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
De computers haperen bij Pauw&Witteman.
prima reactie van Eurlings, als 80% van de nederlanders voor eigen auto kiest kun je ook prima zo je verkeersbudget verdelenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:28 schreef marcodej het volgende:
Even terugkomend op die files. Heerlijke standaard Pavlov-reactie van die SP'er trouwens: "Ja, we moeten meer inzetten op openbaar vervoer."
Net als Eurlings zegt: het is "En, En"
Uiteraard.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vond het ook een mooie discussie, alleen is de verwijzing naar het communisme een beetje simpel.
Er viel naar mijn mening voor beiden wat te zeggen.
Camiel was ook onder de indruk en terecht, Ilse is een schatjequote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:32 schreef eentwee het volgende:
Ze schakelden wel opvallend vaak naar een ademloos kijkende/luisterende Camiel toen Ilse aan het woord wasMaar ik geef hem geen ongelijk.
Hehe, idemquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Marco Borsato![]()
Alexander Pechtold
wat een mutsenitem was dat, ik ben maar even weggezapt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:17 schreef Adelante het volgende:
Waarom zijn al die truusjes die voor consumentenorganisaties werken zo ehm.... niet aantrekkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |