Ik ben dol op vrouwen. Juist ik kan puur en oprecht naar ze kijken zonder dat mijn ballen gaan werken.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:12 schreef Corelli het volgende:
Dat jij nou niet van vrouwen houdt is niet ons probleem SCH.
alles is de fout van de linkse propagandamachinequote:Op donderdag 23 november 2006 19:20 schreef PJORourke het volgende:
Kijk, de demoniseringscampagne gaat van start.
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor het type Fleur ga ik helemaal. Kir en kraai, roep en ratel
Ze wordt niet gehinderd door veel hersencellen en dat maakt die kameroptredens ongetwijfeld tot een wervelende show
Geweldig. Ze roept en schreeuwt en blijkbaar geloofde Geert haar ofzo. Ze heeft dossierkennis nul. Ging een keer met een tv-ploeg op stap naar wat ministeries en riep dan overal dat die ambtenaren wel weg konden. Zonder dat ze wist waar ze wasquote:Op donderdag 23 november 2006 19:24 schreef alors het volgende:
Dit kan nog een leuke worden idd.
Ik zag haar in debat met Pechtold geloof ik, ik heb me doodgelachenOp alles wat Pechtold zei, schreeuwde ze: Mensen, dat moet u niet geloven!!
Hilarisch!
Nee gekkie, dit is een fantopic. Ik ben dolblij met haar en Dion Graus en Barry Madlener, anders zou het wel heel saai worden.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:20 schreef PJORourke het volgende:
Kijk, de demoniseringscampagne gaat van start.
hahahaquote:Op donderdag 23 november 2006 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
. Ging een keer met een tv-ploeg op stap naar wat ministeries en riep dan overal dat die ambtenaren wel weg konden. Zonder dat ze wist waar ze was
De grap is dat ze in 9 vd 10 gevallen nog gelijk zal hebben gehad ook...quote:Op donderdag 23 november 2006 19:29 schreef SCH het volgende:
Ging een keer met een tv-ploeg op stap naar wat ministeries en riep dan overal dat die ambtenaren wel weg konden. Zonder dat ze wist waar ze was
bronquote:
“Fleur Agema is een intellectueel die in haar uppie een nieuw soort gevangenis bedenkt dat een heel ministerie van Justitie niet lukt. Zij integreert innovatie en politiek en zet dit om in een ontwerp dat zij weergeeft aanstekelijke pictografische beelden. Wanneer dit idee tot uitvoering gebracht wordt, dan heeft dat onherroepelijk een transformatie van het gevangeniswezen tot gevolg.” (Prof. Dr. R. Boomkens)
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:08 schreef SCH het volgende:
Wilders zelf zag Witteman aan voor Mengele maar Fleur zal waarschijnlijk denken dat hij Albert Verlinde is.
sinds wanneer is een rol binnen een vertegenwoordigend orgaan in onze democratie een erebaantjequote:In maart 2003 werd Fleur gekozen tot Statenlid in de provincie Noord-Holland. Een erebaan die haar regelmatig in verbazing doet vallen!
Sinds er functies als de benoemde burgemeester bestaan misschien? Of de 'Commisaris van de Koningin'?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:39 schreef teamlead het volgende:
eh,
[..]
sinds wanneer is een rol binnen een vertegenwoordigend orgaan in onze democratie een erebaantje
Waarvan ze de naam niet eens kent.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:12 schreef Corelli het volgende:
Dit dametje staat kritisch tov subsidie-clubjes
1:50 ' waarvoor de afkorting staat? Dat weet ik even niet *hihihi" 'quote:Op donderdag 23 november 2006 19:42 schreef teamlead het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5w_BxS9gikU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |