Je bent hard leersquote:
Ze zei, wat kan ze hockeyen he.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:43 schreef honda1990 het volgende:
Chantal Jazen: "Wat kan ze zingen hè die meid"Geweldig
Nu verneuk je de hele grapquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:43 schreef honda1990 het volgende:
Faat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:43 schreef honda1990 het volgende:
Datzelfde geldt voor Eurlings en Van Der Hoevenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor een CDA-er is ie best te pruimen. Jammer dat ie uit Limburg komt.
wat kan ze hockeyen he die meidquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:43 schreef honda1990 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Bloemen moet zooooveel aandacht hebben maar dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze op televisie is
beetje erg uiteenlopend hequote:Op maandag 27 oktober 2008 22:44 schreef sander89 het volgende:
Ik twijfel nog:![]()
Agnes Kant bespreekt het 'dertig punten plan 'van de SP, Peter Paul de Vries bekijkt dit plan vanuit de aandeelhouder, verslaggever Tom Kleijn schreef een boek over zijn ervaringen in Irak en wielrenster Leontien van Moorsel vertelt over de keerzijde van een topsportcarrière.
Ja, bij 1 van de laatste uitzendingen van K&B.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Leontien van Moorsel interesseert me geen reet, en volgens mij is ze pas geweest (of bij Knevel)
Nee want dan waren we een communistische staat en aten we grasquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:12 schreef Specularium het volgende:
Jaja mensen, met de SP aan de macht was deze hele crisis er nooit geweest!!!1
![]()
![]()
ja logisch he.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:23 schreef Specularium het volgende:
Die Agnes is een ratelende propagandamachine.
Wel leuk om te zien PP er net iets meer verstand van heeft.
een topsporter praat over zichzelf en denkt over zichzelf en werkt aan zichzelf, continu, dat moet wel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:37 schreef Zero2Nine het volgende:
Lekker egocentrisch, ze praat de hele tijd over zichzelf
Beetje jammer dat het zo kort was met hem jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:45 schreef Mainport het volgende:
Zo, er zijn nog vijf minuten voor de interessantste gast van de avond.
Ik moet eerlijk bekennen dat door Kant mijn sympathie voor de SP een beetje afneemt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Zometeen maar eens de herhaling kijken van Pauw&Witteman. Ik heb naar een documentaire gekeken over McCain op NL2.
Maar ik ben benieuwd hoe Agnes Kant het er vanaf brengt, de SP was vroeger altijd mijn partijtje, maar sinds enige tijd voel ik me meer thuis bij minder populistische partijen die de argumenten meer weloverwogen en genuanceerder brengen, zoals Groenlinks en vooral D'66.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |