Door mond op mond reclame voornamelijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet niet hoe al die mensen bij ICESave terecht zijn gekomen hoor.
Ik had er zelf ten eerste nog nooit van gehoord, en ten tweede kreeg je bij de internetspaarrekening van de DSB bank in Nederland ook al gauw 5% rente.
ik zat al naar zijn rode schoentjes te staren......quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:22 schreef marcodej het volgende:
Die Spekman ook... Hij heeft zich overigens wel netjes aangekleed voor zn doen!
Schuld van het grensoverschrijdende Europese dienstenverkeer. Dat gaat nog vele problemen opleveren, ondanks het voornemen van Sarkozy om 'iets' te doen aan de markt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:21 schreef pberends het volgende:
Die Icesave-losers moeten niet zeuren. Eerst lopen de Nederlandse economie/financiele wereld te naaien door spaargeld naar het buitenland te lozen. Vervolgens willen ze op dezelfde Nederlandse instituten alle schade verhalen.
Karskens moet zijn bek houden en in Afghanistan gaan wonen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:22 schreef marcodej het volgende:
Knap lullige verhalen...Ik denk dat Arnold Karskens nu wel anders piept met zn: "Ach, ze hebben sowieso een ton en ze leren er maar van..."
Die Spekman ook... Hij heeft zich overigens wel netjes aangekleed voor zn doen!
Die is twee weken terug voor 320.000 het schip in gegaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Wie is die gast met die bril en dat bruine jasje aan? Hij komt nogal arrogant en verwaand over.
Ik snap het ook niet. Bij Postbank kun je nu ook 5,2% rente krijgen. Das al lange tijd zo. Waarom voor 0,05% ofzo bij Icesave gaan zittenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet niet hoe al die mensen bij ICESave terecht zijn gekomen hoor.
Ik had er zelf ten eerste nog nooit van gehoord, en ten tweede kreeg je bij de internetspaarrekening van de DSB bank in Nederland ook al gauw 5% rente.
Ik heb er zelf ook veel geld staan, heb alleen de uitnodiging voor P en W niet aangenomen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:22 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Door mond op mond reclame voornamelijk.
En als de ratings gewoon goed zijn tov andere banken is er geen reden
om aan te nemen dat er iets fout is.
Een hoop gemeentes hebben exact dezelfde fout gemaakt.
Eerst zegt ie: Fuck Nederland, ik stort al m'n geld lekker in IJsland.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die is twee weken terug voor 320.000 het schip in gegaan.
Mag ik vragen waarom je juist naar IceSave gegaan bent?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook veel geld staan, heb alleen de uitnodiging voor P en W niet aangenomen.
En ik heb geen fout gemaakt, en ik heb niet gegraaid. Ik heb een postbankrekening opgeheven toen ik er achter kwam dat ik daar stilletjes gewoon genaaid werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |