abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62473174
Oh God, Ali B vind de top 40 oneerlijk.

Met zijn label.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:07:06 #52
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62473386
Alie bie
'Till next time, take care of yourself... and each other
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:10:06 #53
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62473465
Ik vond eigenlijk wel dat hij gelijk had dat hij Balkenende eens een keer als gewone kerel aansprak, de tendens was destijds allang al dat je U tegen de 'baas' moest gaan zeggen.
Ali B zal niet de gegevens en argumenten hebben om Balkenende toen met feitelijkheden aan te spreken, maar zijn 'gevoelswaarde' sprak boekdelen.
pi_62473602
Die kerel wil nu al zelfmoord gaan plegen.

vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:16:35 #55
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62473634
boehoehoe, die kerel heeft ruim 3 ton ge-erfd en moet nu successierechten betalen over dat geld
Had je maar niet dat tiende procent willen graaien
Kop een trein ofzo, debiel
pi_62473649
ik heb ook wel genoeg van die jammerverhalen nu
pi_62473663
Die hele studio zit vol losers.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:18:05 #58
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62473678
Leuk detail is wel dat hij zelf vindt dat zijn leven minder waard is dan 68% van het bedrag dat hij ge-erfd heeft, als je zijn verhaal mag geloven.
pi_62473717
Ik weet niet hoe al die mensen bij ICESave terecht zijn gekomen hoor.

Ik had er zelf ten eerste nog nooit van gehoord, en ten tweede kreeg je bij de internetspaarrekening van de DSB bank in Nederland ook al gauw 5% rente.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62473728
Ali B... kanker wat is die gozerd zonder petje lelijk. Waarom gaat ie niet naar de kapper en scheert ie z'n ranzige staart af ?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:20:49 #61
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62473751
Maar okee, ze hebben wel een punt, in de kleine lettertjes staat wel dat je geld gegarandeerd veilig staat. Dit is zo'n langslepende procedure, waarbij het gelijk ongetwijfeld op een compromis uitloopt. En het is waar dat Wellink van de Nederlandse bank wist wat er aan de hand was. Maar hij handelt niet vanuit het belang van de consument, maar vanuit het algemene belang.
pi_62473774
Die Icesave-losers moeten niet zeuren. Eerst lopen de Nederlandse economie/financiele wereld te naaien door spaargeld naar het buitenland te lozen. Vervolgens willen ze op dezelfde Nederlandse instituten alle schade verhalen .
pi_62473799
Knap lullige verhalen...Ik denk dat Arnold Karskens nu wel anders piept met zn: "Ach, ze hebben sowieso een ton en ze leren er maar van..." Nee dus, blijkt uit deze verhalen...

De Fokkers die hier nu lopen te lachen om die mensen hebben achteraf ook makkelijk praten natuurlijk. Feit is gewoon dat Icesave als betrouwbaar te boek stond, dus ik kan best begrijpen dat die mensen zich genaaid voelen... Zeker als je nog 68% successierecht moet betalen over geld dat je niet meer hebt.

Die Spekman ook... Hij heeft zich overigens wel netjes aangekleed voor zn doen!

[ Bericht 29% gewijzigd door marcodej op 17-10-2008 23:27:31 ]
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62473812
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:

Ik had er zelf ten eerste nog nooit van gehoord, en ten tweede kreeg je bij de internetspaarrekening van de DSB bank in Nederland ook al gauw 5% rente.
Door mond op mond reclame voornamelijk.
En als de ratings gewoon goed zijn tov andere banken is er geen reden
om aan te nemen dat er iets fout is.
Een hoop gemeentes hebben exact dezelfde fout gemaakt.
pi_62473828
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:22 schreef marcodej het volgende:
ik zat al naar zijn rode schoentjes te staren......
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:23:41 #66
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62473842
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:21 schreef pberends het volgende:
Die Icesave-losers moeten niet zeuren. Eerst lopen de Nederlandse economie/financiele wereld te naaien door spaargeld naar het buitenland te lozen. Vervolgens willen ze op dezelfde Nederlandse instituten alle schade verhalen .
Schuld van het grensoverschrijdende Europese dienstenverkeer. Dat gaat nog vele problemen opleveren, ondanks het voornemen van Sarkozy om 'iets' te doen aan de markt.

Wat ik niet snap, is dat IJsland een bedrag (reserve) kan claimen van de Nederlandse bank
pi_62473843
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:22 schreef marcodej het volgende:
Knap lullige verhalen...Ik denk dat Arnold Karskens nu wel anders piept met zn: "Ach, ze hebben sowieso een ton en ze leren er maar van..."

Karskens moet zijn bek houden en in Afghanistan gaan wonen.

Spekman heeft een nieuwe trui van zijn moeder gekregen, voor zijn doen
erg casual.
pi_62473872
Wie is die gast met die bril en dat bruine jasje aan? Hij komt nogal arrogant en verwaand over.
pi_62473884
Dat is de crux juist: Icesave is niet essentieel voor de Nederlandse economie, met hun 1.8 miljard euro Nederlands spaargeld. Fortis was dat wel, en daarom is Fortis gered, mede omdat het gewoon een Nederlandse bank is.
pi_62473898
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Wie is die gast met die bril en dat bruine jasje aan? Hij komt nogal arrogant en verwaand over.
Die is twee weken terug voor 320.000 het schip in gegaan.
pi_62473924
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:

Ik snap het ook niet. Bij Postbank kun je nu ook 5,2% rente krijgen. Das al lange tijd zo. Waarom voor 0,05% ofzo bij Icesave gaan zitten
pi_62473930
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:22 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Door mond op mond reclame voornamelijk.
En als de ratings gewoon goed zijn tov andere banken is er geen reden
om aan te nemen dat er iets fout is.
Een hoop gemeentes hebben exact dezelfde fout gemaakt.
Ik heb er zelf ook veel geld staan, heb alleen de uitnodiging voor P en W niet aangenomen.

En ik heb geen fout gemaakt, en ik heb niet gegraaid. Ik heb een postbankrekening opgeheven toen ik er achter kwam dat ik daar stilletjes gewoon genaaid werd.
pi_62473949
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:25 schreef marcodej het volgende:

[..]

Die is twee weken terug voor 320.000 het schip in gegaan.
Eerst zegt ie: Fuck Nederland, ik stort al m'n geld lekker in IJsland.
Vervolgens zegt ie: Fuck, die Nederlandse instellingen moeten voor de schade opdraaien! einz!
pi_62473960
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb er zelf ook veel geld staan, heb alleen de uitnodiging voor P en W niet aangenomen.

En ik heb geen fout gemaakt, en ik heb niet gegraaid. Ik heb een postbankrekening opgeheven toen ik er achter kwam dat ik daar stilletjes gewoon genaaid werd.
Mag ik vragen waarom je juist naar IceSave gegaan bent?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:29:04 #75
226456 Stephe
Steve! Steve!
pi_62473969
Er gaan ook helemaal geen stemmen op om ICEsave te redden, ze krijgen een lening om het verschil terug te betalen tot 100.000. Dat zal vast over een jaar of 5 gebeuren, als de economie wat aankwakkelt.

Bos is niet gek, veruit de meeste mensen hebben een spaartegoed dat minder is dan 100.000 euro. Hij kan het zich makkelijk veroorloven om te zeggen dat hij tot dat bedrag garant wil staan voor domme beslissingen door internetpioniers cq spaaravonturiers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')