Hij kan op zijn minst weggeedit worden, niet zo lang geleden (zie vorige pagina van dat topic) werd er ook al zo'n bericht gepost. Blijkbaar is het voor een kleine groep gebruikers toch niet helemaal duidelijk... Kleine moeite om even weg te editen lijkt me.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:53 schreef sjimz het volgende:
De post die G_S heeft geplaatst hoeft niet weggehaald te worden.
Het is geen topic dat bekend staat om zijn grote offtopicheid en deze post zal ook geen hele offtopic discussie uitlokken.
Dus wat mij betreft blijft hij staan.
En alsof jij bekend staat om je inhoudelijkheid
Nee, dan heb je er blijkbaar nog steeds niks van begrepen. Hoe breed het onderwerp rond supporters / hk / hooligans etc. ook is... Wie de nieuwe voorzitter wordt van de ECV heeft er echt geen fuck mee te makenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:56 schreef sjimz het volgende:
Klopt, dat is ook de reden dat die post gewoon kan blijven staan.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij kan op zijn minst weggeedit worden, niet zo lang geleden (zie vorige pagina van dat topic) werd er ook al zo'n bericht gepost. Blijkbaar is het voor een kleine groep gebruikers toch niet helemaal duidelijk... Kleine moeite om even weg te editen lijkt me.
Verder reageer ik in FB altijd inhoudelijk ja.
quote:
Zomaar al 2 onnodige posts van je in FB, dus zo inhoudelijk ben je ook niet hoorquote:
Was alleen van 2 pagina's van het laatste topic.quote:
Het kan geen kwaad maar het heeft ook geen nut.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:16 schreef SCH het volgende:
Waarom worden grappig bedoelde topics meestal zo snel gesloten. Het kan toch geen kwaad?
En ik was te lui om een serieuze on-topic post te makenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vast wel maar was te lui om hem toe te voegen
Nope, komt nog als het goedquote:
Valencia@fok.nl dusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nope, komt nog als het goed
ja, dit was een tvp van je, dat zag ik ook wel
dat account van Jorien moeten ze vernietegen en de resten in een kluis diep onder de grond begravenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jorien was een fijne user inderdaad, dat ben ik heel erg met je eens. Ik vind je fijn. Kan hij niet terugkomen?˛
Welnee, gewoon terug laten komen. Allemaal serieuze en doordachte reacties op een topic is ook saai.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat account van Jorien moeten ze vernietegen en de resten in een kluis diep onder de grond begraven
Hoop ik dit weekend te updaten, maar heb veel te doen op het moment.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:04 schreef borisz het volgende:
Ray voor het linkjes topic
[WK 2010 Kwalificatiegroep 5]: België, Spanje, Turkije is het topic voor de kwalificatiegroep van Belgie. Alleen linkt de link in het linkjestopic naar de uefa-cup groep van AZ van vorig jaar.
Ik denk dat zaterdag het topic van die groep wel vol zitquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoop ik dit weekend te updaten, maar heb veel te doen op het moment.
pas dan ff dit aanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoop ik dit weekend te updaten, maar heb veel te doen op het moment.
ipv van elke zondag in regelmatigquote:Update:
Elke overzichtspost in dit topic wordt elke zondag geupdate. Soms wil een nieuw topic er nog wel eens tussendoor glippen, daarom waarderen wij het als je aanvullingen doorgeeft. Aanvullingen of opgemerkte fouten kun je doorgeven aan de moderators door een topicreport te zetten (), via het Feedback-topic of via de mail.
Thanks. Weg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:35 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #403: Can't ban a Feyenoordfan.
Is Darkshine dood?quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok, maar stel dat ie echt dood is, dan ben jij verantwoordelijk.
Goede titel ook.quote:
Dit zijn juist dingen die in dat topic horen, niet in FB.quote:[b]Op vrijdag 10 oktober 2008 14:48 schreef RayMania
Volgens mij is DarkShine beheerder van deze site. Misschien kun je daar iets vinden, TR?
Maar je doet het toch niet voor de views, maar voor de info... Die 4 man die het weten, zullen het je vertellen en daar heb je geen 1000+ views voor nodig. Zo aandachtsgeil ben je toch helemaal niet TR.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Jullie hebben zeker geen journalistiek gestudeerd. Met zo'n saaie titel als "Waar is DS?" kijkt er natuurlijk niemand. Zo'n spectaculaire kop als "Is DS dood" trekt gelijk een hele zooi views.
Zal er even naar kijken, maar reageer er dan ook niet allemaal opquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:35 schreef _Mike_ het volgende:
AFC AJAX #1084: Kampioenschap of degradatie?
Dj_Day-V loopt weer idioot te trollen
Ik heb een berichtje in het prikbord gezet, nu maar afwachten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:48 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij is DarkShine beheerder van deze site. Misschien kun je daar iets vinden, TR?
Wat een lief berichtjequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje in het prikbord gezet, nu maar afwachten.
Ik had het al gezien en al actie ondernomenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:13 schreef Crane het volgende:
Heb al een paar keer een TR gestuurd, kan een mod ff kijken?
Doe eens normaal man.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is het condoleanceregister voor DarkShine?˛
Niks aan de hand.quote:Naam: DarkShine
Tijd: 11-10-2008 08:32
@ Theike: Jan van Dijk stond ook nog onder contract bij Roda. Die is toen verhuurd aan Helmond Sport.
Misschien wilt RBC huren?
Check.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:01 schreef methodmich het volgende:
Kan een mod de OP van Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2008/09 toevoegen als eerste post in Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2008/09 deel 2
Met daarbij de opmerking dat DOTO nu Gijs Zwaan als trainer heeft.
Bij voorbaat dank!
Ik las ergens dat hij is overleden.quote:
Jaja, waar dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij is overleden.˛
Waar las je dat dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij is overleden.˛
In deze suggestieve post.quote:
quote:
Dank je.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:24 schreef The_Verve het volgende:
Jan Mulder fantopic
DUBBEL!
De Jan Mulder Topic
Denk je nou dat je me een ban aansmeert, Dennis? Of ben je geschokt over het in mijn ogen gepaste plaatje dat ik er neer zette. "Anders moeten we wel ff een mod PM'en hoorrrrr"quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:18 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #403: Can't ban a Feyenoordfan.
Sta erboven en reageer gewoon niet. Het is niet moeilijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:29 schreef Crane het volgende:
Die reactie vroeg er gewoon om zoals ik hierboven al zei.
Gaan we nou dreigen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:28 schreef RayMania het volgende:
Plaatje is ongepast, dus weg. Crane, je hebt een geschiedenis hier, dus laat zulke dingen voortaan gewoon achterwege. Kay?
Op mij mogen ze ook alles constant zeggen (nog wel erger dan dit), ik zie niet in waarom ik daar niet op zou mogen reageren zolang jullie het gewoon laten staan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sta erboven en reageer gewoon niet. Het is niet moeilijk.
Die post heb ik net aangepast.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Gaan we nou dreigen?Sorry hoor, maar vond je de irritante reactie van Canisfire dit nou ook niet een beetje uitlokken?
Ik weet veel van de WW II en weet dus dat het niet iets is om grappig over te doen, het gaat mij erom dat ie weg moet. Van mij mag jij blijven, tenminste een keer een normale discussie..quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:29 schreef Crane het volgende:
Flauw hoor, Raymania. Die reactie vroeg er gewoon om zoals ik hierboven al zei.
Denthemen, huillie.
Help me even, want ik ben de laatste tijd weinig tegengekomen. Of we moeten het niet gezien hebben?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:32 schreef Crane het volgende:
[..]
Op mij mogen ze ook alles constant zeggen (nog wel erger dan dit), ik zie niet in waarom ik daar niet op zou mogen reageren zolang jullie het gewoon laten staan.
Ik hou wel van een beetje zwarte humor. Het was niet beledigend bedoeld ofzo.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik weet veel van de WW II en weet dus dat het niet iets is om grappig over te doen, het gaat mij erom dat ie weg moet.
Dan is het goed.quote:Van mij mag jij blijven, tenminste een keer een normale discussie..
Geloof mij nou maar, als ik je weg zou willen was ik echt niet hier heen gegaan
Het is niet dat er direct hard gescholden wordt, maar meer van die irritante OT reacties op mij wanneer ik iets post waar mensen het niet mee eens zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Help me even, want ik ben de laatste tijd weinig tegengekomen. Of we moeten het niet gezien hebben?
Klopt, maar alleen dan doe ik de moeite om echt een TR te sturen, omdat ik gewoon liever niet heb dat ik op de een of andere manier makkelijk voor (potentiele) werkgevers, familie klasgenoten etc. te achterhalen ben. Zeker niet gezien het feit dat ik tijdens/na wedstrijden wel eens emotioneel kan reageren zoals jullie wel weten.quote:Als iets je stoort en het is niet aangepast, dan weet je de weg wel te vinden dacht ik zo. Ik heb niks gezien, op wat TR's van je voornaam na.
Daar gaan wij natuurlijk niet over. Iedereen mag op zich een OP maken, maar misschien beter om even te bespreken met de vaste posters in de Ajax-reeks.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hej even een vraagje. Zou het niet leuk zijn om de OP van het Ajax topic te veranderen. K weet niet wie dit normaal doet maar het gaat nog steeds over het 1000ste topic en we zitten alweer in 1086 nu. Laatst ging het er wel even over maar is het er niet echt van gekomen.
Okeeequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daar gaan wij natuurlijk niet over. Iedereen mag op zich een OP maken, maar misschien beter om even te bespreken met de vaste posters in de Ajax-reeks.
Dank je!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:02 schreef venomsnake het volgende:
Spammer:
http://forum.fok.nl/user/history/231854
Omdat pfaf dat vroeg.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:27 schreef The_Verve het volgende:
Waarom staat [WK 2010 kwalificatiegroep 5]België, Spanje, Turkije #2 in BNW?
In het rangensysteem staat pfaf boven TerroRobbie maar nog nipt onder DAM.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:00 schreef RayMania het volgende:
En pfaf is heilig. Een soort God, maar dan beter.
Maar natúúrlijk staat DAM hoger. Iemand die alle zaakwaarnemers kent, evenals veel spelers en contacten heeft binnen alle betaald voetbalclubs in Argentinië verdíént die eer ook!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
In het rangensysteem staat pfaf boven TerroRobbie maar nog nipt onder DAM.
Want ja die staat boven alles!
Eerste topic is op slot en PI's kunnen wij niet veranderenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:24 schreef borisz het volgende:
Fok! Wereldvoetballer van het jaar 2008: De voorronde mag op slot
Fok! Wereldvoetballer van het jaar 2008: De Finale Graag de PI even veranderen ajb
Das jammer, dan ga ik maar even hulp van hogere hand inroepen als dat kanquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eerste topic is op slot en PI's kunnen wij niet veranderen
Ik PM haar wel even.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Das jammer, dan ga ik maar even hulp van hogere hand inroepen als dat kan. Shmoops ofzo
.
omgquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:58 schreef sjimz het volgende:
Fa's kunnen dat ook niet borisz. Je moet nog een trede hoger aankloppen!
Wie bedoel je met hij?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:09 schreef TC03 het volgende:
Live eredivisieverslagen #36
Hij blijft maar dit soort semi-trolls posten, hij post nooit iets normaals. Ik erger me aan hem.
Groeten,
Nelson Mandela
Wat zeg je dat weer mooi.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoelang mag die Fiskus nog baggeren inderdaad.Een ongelofelijke grafmongool.
Ik zal een PM sturen, want de FA's vinden het wel meevallen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoelang mag die Fiskus nog baggeren inderdaad.Een ongelofelijke grafmongool.
Ik ga even kijken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunnen we weer kappen met die wat is er mis met .... topics?
Kan het iets duidelijker?quote:
Nou ja moet hij nog ontslagen worden dan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Kan het iets duidelijker?
Zie alleen een nutteloze kick.
Ah, okee.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nou ja moet hij nog ontslagen worden dan.
Ik ga even het een en ander aanpassen maar fok loopt op dit moment een beetje traag bij mij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:19 schreef denthemen het volgende:
Ik zoek: Ajax foto's
Ik dacht dat hier duidelijke regels over waren?
Zoek je iets dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik dacht dat VBL geen zoekertjes forum was?
Na de waarschuwing in het topic vind ik het nogal meevallen hoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan iemand even in het Hoofdklasse B topic kijken? Volgens mij ben ik niet de enige die dat slappe geouwehoer over Spakenburg/IJsselmeervogels rete irritant vind...
Lijkt me niks voor OUD. Het is onmogelijk om met Parkinson binnen de lijntjes te blijven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:25 schreef sjimz het volgende:
Kan ik de stand niet uitgummen?
Misschien iets dit topic wel iets voor een ander subforum, [OUD] bijvoorbeeld
Daar is dit topic toch voor?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Balen he, dat Sjimz zo snel was met het slotje. Moet je je vet cool bedachte grap in Feedback neerzetten.
Leer dan maar eerst wat het OUD forum isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daar is dit topic toch voor?
Ik vind een move naar OUD gewoon geen goede keuze!
Het is logisch dat er over beide clubs wordt gepraat, maar niet alleen over beide clubs en zeker niet op die quasi-inside manier als nu.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Na de waarschuwing in het topic vind ik het nogal meevallen hoor.
Er wordt over beide clubs gepraat maar dat is logisch als het rivalen zijn en in dezelfde hoofdklasse spelen.
Als er echt weer offtopic of op de man gespeeld wordt zal ik weer een kijkje nemen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:37 schreef Angstgegner het volgende:
Waarom lees je het dan. Ik zeg toch ook niets over die onnozele verhaaltjes die ik af en toe over DOVO lees hier. Haal dan die onzin van die rooie ezel weg hier over mijn zogenaamde ontslag bij De Bunschoter, of gaat je macht niet zover.
Ik hou het even scherp in de gaten.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Gezelligheid ten top, dit lijkt me niet de manier toch...
[..]
Ik nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je ook een brandend gevoel als je plast, Da_Sandman?
Ja ik was al bezig in dat topic, ik zag al een TopicReport.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:15 schreef Siemerink het volgende:
Mag ome neukbeer een enkeltje ergens ver weg, zie Feyenoord topic.
Dit is toch de juiste plaats om dat aan te kaarten?
Posts verwijderd. Teşekkür.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:53 schreef xminator het volgende:
Wordt er hier nog wat over gedaan?
[Centraal] Fenerbahįe Topic #3
Wel mijn nuttige posts weghalen maar zulke posts laten staan ?
mvg, X.
Zo schokkend vind ik die post nou ook weer niet hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:43 schreef toma het volgende:
AFC Ajax-topic #1090
Barca is weer lekker bezig.
Het valt ook wel mee, maar dit is maar een voorbeeld van 1 van de tientallen posts die hij regelmatig in verschillende topics dumpt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo schokkend vind ik die post nou ook weer niet hoor.
Als we posts zien die niet kunnen, dan zal hij heus wel gewaarschuwd worden via een pm of zo, maar met deze post kan ik nu vrij weinig. En in andere topics ben ik de laatste tijd niet veel tegengekomen eigenlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:45 schreef toma het volgende:
[..]
Het valt ook wel mee, maar dit is maar een voorbeeld van 1 van de tientallen posts die hij regelmatig in verschillende topics dumpt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Hertog Martin aan het trollen @ Feyenoord topic.
Je lokt het anders zelf ook uit door te smijten met termen als 'degradeer maar lekker' en 'apengedrag' etc.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Clubs op hun falen wijzen is trollen zeker... en ik zou verder niet gereageerd hebben als er niet meteen gestrooit wordt met termen als 'kanker op'
Daarvoor kwam ik hier overigens; of er weer even wat aan het kansloze gescheld kan worden gedaan van de 'mensen met minder hersencellen'
Misschien wordt het tijd voor een ban. Die gast voegt 0,0 toe tijdens een discussie en is alleen maar aan het trollen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de boel benote, nu editten is niet zinvol meer.
Het bleek een quote van het youtube filmpje te zijn. Nog vrij onnodig, maar dat had ik niet gezien.quote:
Ga ik doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:49 schreef F1Bas het volgende:
Hoofdklasse B zaterdagamateurs 2008/09 deel2
Kan iemand de OP ff wijzigen?
Is niet erg, dan is het alsnog niet nodig om dat zo op het forum te zetten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het bleek een quote van het youtube filmpje te zijn. Nog vrij onnodig, maar dat had ik niet gezien.
My bad
De spatie had ik al aangepastquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:54 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse B zaterdagamateurs 2008/09
Die OP moet je nemen sjimz. Waarbij de trainer van Spakenburg dus momenteel "vacant" is.
En spatie tussen deel en 2.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:58 schreef sjimz het volgende:
Heb ik inmiddels gedaan mm!
Je mag het topic mailen naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:40 schreef Kopbal het volgende:
Het grote JorienVdHerik verdient een unban! #1
Ik vond het best een goed topic.
Ik ook helaas heb ik me ook aan de regels te houdenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:40 schreef Kopbal het volgende:
Het grote JorienVdHerik verdient een unban! #1
Ik vond het best een goed topic.
Mogen unbans ook niet worden besproken dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:44 schreef sjimz het volgende:
Ik ook helaas heb ik me ook aan de regels te houden
Ik bedank.quote:
Vind ik ook.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:46 schreef Merkie het volgende:
Kan er niet wat aan het debiele getroll van Fiskus gedaan worden? Hij plaatst nauwelijks normale posts. Zie live eredivisieverslagen topic.
Dicht. Thanks.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:14 schreef Breach het volgende:
Marco Borsato komt op zijn besluit terug.
Namen, rugnummers. Wat bedoel je?quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:22 schreef Kopbal het volgende:
Eerst elke onzinpost verwijderen, en nu alles maar op z'n beloop laten.
Ik ga even kijken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:22 schreef Breach het volgende:
Het Grote Gertjan Verbeek topic
wat voegen dat soort posts toe?
Bekijk het eredivisie-liveverslagen topic eens.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dicht. Thanks.
[..]
Namen, rugnummers. Wat bedoel je?
Ik lees het vanavond eventjes na. Kom zeiknat thuis en ik ga zo eten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Bekijk het eredivisie-liveverslagen topic eens.
Is eventjes weg.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:46 schreef Merkie het volgende:
Kan er niet wat aan het debiele getroll van Fiskus gedaan worden? Hij plaatst nauwelijks normale posts. Zie live eredivisieverslagen topic.
Wadapadja.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:45 schreef The_Verve het volgende:
Hoax...
Laatste bezoek: 62 dagen, 13 uur geleden.
Daar klopt toch nooit wat van.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:45 schreef The_Verve het volgende:
Hoax...
Laatste bezoek: 62 dagen, 13 uur geleden.
Done.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Serie A toto #14
mag naar beneden
Ja dat is het waard.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:
De VBL ZomerQuiz 2008; Discussietopic.
Is een simpel grapje tegenwoordig al een note en een edit waard.
Ga boeven vangen ofzo.
Doeg Robbiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo leuk was het niet. Er deden 3 man mee, mijn inzending is kwijtgemaakt, de uitslag duurde een half jaar, Ajacieden winnen. Nou wat een pret hey.
En waarom zou ik een PI gebruiken? Omdat jij anders niet kan interpreteren of iets een grap is of niet? Ik doe het lekker niet meer. Je zoekt het maar uit. Joodjespolitiek!
Succes!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet je wat, ik ga een ander account aan maken. Jullie hebben heel mijn account kapot genote. Ik kan niks meer zeggen of ik word weer geedit, genote, achter gemeld en uiteindelijk gebanned.
Ik begin lekker met een schone lei.
Nee voor uiterst serieus.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Staat het PI "[ afbeelding ]" voor slecht grapje?
Even quoten. Leuk voor het archief.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo leuk was het niet. Er deden 3 man mee, mijn inzending is kwijtgemaakt, de uitslag duurde een half jaar, Ajacieden winnen. Nou wat een pret hey.
En waarom zou ik een PI gebruiken? Omdat jij anders niet kan interpreteren of iets een grap is of niet? Ik doe het lekker niet meer. Je zoekt het maar uit. Joodjespolitiek!
Jawel hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Die kun je niet quoten. Want hij was al weg. Je maakt misbruik van je modrechten.
Kunnen halen ja, maar dat heeft die niet gedaan. En bovendien zou die dan jouw post hebben geedit voor een niet nuttige reden. Dat is ook een vorm van misbruik. Het modschap is geen kermis.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:10 schreef sjimz het volgende:
Jawel hoor.
Hij had hem van mijn post vandaan kunnen halen
Jammer genoeg weet je er weer niets vanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kunnen halen ja, maar dat heeft die niet gedaan. En bovendien zou die dan jouw post hebben geedit voor een niet nuttige reden. Dat is ook een vorm van misbruik. Het modschap is geen kermis.
Maar begrijpelijk dat je die post wil bewaren, staan genoeg leermomenten in.
op slot.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:16 schreef SCH het volgende:
Zelfmoord na plaats op de bank in bekerduel
Beetje misplaatst.
Ja nou ok. Maar iets kan toch dusdanig bizar zijn, dat je er (eigenlijk) om moet lachen. OP-technisch was het niet echt slim.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
op slot.
Door die smiley is er al geen ruimte meer voor discussie m.i.
Klopt het is bizar maar het was niet echt gepastquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja nou ok. Maar iets kan toch dusdanig bizar zijn, dat je er (eigenlijk) om moet lachen. OP-technisch was het niet echt slim.
Ik heb hem al weggehaaldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:26 schreef SCH het volgende:
Absurd dat hij in NWS wel open mag blijven. Leuk voor mensen die hiermee te maken hebben gehad
Jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:50 schreef TC03 het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #409: Moeite met scoren
Ik zou dit topic even F5'en als ik moderator was.
Check.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij heeft zichzelf weer laten zien hoor.
Ik probeer zo veel mogelijk te doen maar af en toe ontglipt er ons vast iets dus gewoon blijven melden hier of via een TR.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:17 schreef TC03 het volgende:
Louter trolls.
inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:19 schreef _Mike_ het volgende:
Het gemene, nare, vieze, vuile overtredingen topic #3.
Gaat dan weer iets te ver
Wat hebben jullie met hem gedaanquote:TerroRobbie, ouvre ban. Je bent nu al zo vaak gewaarschuwd. We zijn het zat. We zien je volgend jaar wel weer.
Staat letterlijk in je quote. En verder worden bans niet besproken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat hebben jullie met hem gedaan?
alleen nu is dat strafbaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:07 schreef dndiek het volgende:
Ach ja, hij was toch al van plan met een kloon te komen
Haha, jij was dus eerder.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:41 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax-topic #1098: Voor de tweede keer naar Twente
Kan iemand de gehele OP er neerzetten?
Klopt, bedankt Vaduzquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Done. Hij was bij de 2 voorgaande delen ook niet compleet zag ik.
Omdat mensen hem niet in zijn geheel erin zetten en andere mensen kopieren gewoon de vorige OPquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Done. Hij was bij de 2 voorgaande delen ook niet compleet zag ik.
Het is de mening van 1 iemand, en de vorige was ook al dat Bosz moest oprotten.. En hij kan het ook zonder capslockquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:56 schreef BB-boy het volgende:
Wat is er mis mee? Bosz is een huichelaar en Greene steekt z'n middelvinger op naar de eigen fans.
Capslock is veranderd en op dit moment mag deze TT van mij wel in het Feyenoordtopic.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is de mening van 1 iemand, en de vorige was ook al dat Bosz moest oprotten.. En hij kan het ook zonder capslock
Laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:08 schreef denthemen het volgende:
Volgende keer moet je ff sweet 16 er van makenOf zullen ze niet in zijn voor een grap?
quote:Op zondag 2 november 2008 00:02 schreef borisz het volgende:
Fok! Wereldvoetballer van het jaar 2008: De Finale
Mag slotje op
Joehoe, hier; Het grote RayMania's statshoekje #1.quote:Op zondag 2 november 2008 17:00 schreef Breach het volgende:
Ik kan het statistieken-topic van RM niet vinden..
Die link was ik inderdaad vergeten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:46 schreef rubbereend het volgende:
bij het op slot gooien van dit topic feyenoord en ajax spelen voor bijna lege stadions was dit misschien een handig linkje geweest voor in de sluitpost Waarom zijn de stadions bij Europese wedstrijden leeg?
Hij staat er nu gewoon weer hoorquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was een nutteloze post, maar slaap er niet minder om verder.
Dat doet ie nu toch wel?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ah, we gaan voor de communistische aanpak? Beargumenteer maar eens waarom je mijn mening niet accepteerd.
Jawel dat snap ik wel en het is nog steeds zo clichématig als wat maar de bal blijft rond.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Klopt, ik had zijn post nog niet gelezen en vermoedde dat wederom mijn post werd verwijdert, overigens is het natuurlijk onzin om uberhaubt een speculatie als een voetbal uitslag te moeten motiveren en beargumenteren daar het gros enkel luistert naar onderbuik gevoelens maar dat snap jij ook wel neem ik aan.
Dat dus. Wees jij eens consequent, en ga niet eerst een reactie weghalen om er daarna normaal op in te gaan. Elke mongool ziet toch dat die kneus loopt te trollen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel dat snap ik wel en het is nog steeds zo clichématig als wat maar de bal blijft rond.
Alleen ik denk ook wel dat jij begrijpt dat zo'n 0-16 post trollerig en niet serieus overkomt op de Fyenoord aanhangers op Fok.
Mijn collega Vaduz had het al beoordeeld en dan ga ik er niet nog eens een keer overheenmodden/editten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:04 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat dus. Wees jij eens consequent, en ga niet eerst een reactie weghalen om er daarna normaal op in te gaan. Elke mongool ziet toch dat die kneus loopt te trollen?
Als het om Arsenal ging had je die opmerking niet eens gemaakt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach, als ik het aan Arsenal had toegekend dan zou er geen wenkbrauw fronsen, zo zie je hoe multi-interpretabel een opmerking kan zijn en in de juiste context zowel positief als negatief ontvangen kan worden.
Ik lok helemaal niets uit, Sjimz. Haal die reactie dan ook meteen weg, anders sta je straks ook weer te zeuren dat andere Feyenoorders er op ingaan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:10 schreef sjimz het volgende:
Het is ook een kunst om niet op elkaar te reageren en niet elkaar uit te lokken.
Ben gewoon eens slim en sta boven zo'n uitspraak.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik lok helemaal niets uit, Sjimz. Haal die reactie dan ook meteen weg, anders sta je straks ook weer te zeuren dat andere Feyenoorders er op ingaan.
Ah, in dat geval mag ik nu zo ook in het Ajax-topic posten: 'Ik hoop dat Huntelaar z'n been breekt op de training en Ajax verliest donderdag uiteraard met 18-0' dan moet de rest daar ook maar boven staan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ben gewoon eens slim en sta boven zo'n uitspraak.
Je bent wel heel makkelijk uit je tent te lokken hoor.
Dat eerste slaat nergens op van dat gebroken been.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:14 schreef Crane het volgende:
[..]
Ah, in dat geval mag ik nu zo ook in het Ajax-topic posten: 'Ik hoop dat Huntelaar z'n been breekt op de training en Ajax verliest donderdag uiteraard met 18-0' dan moet de rest daar ook maar boven staan?
16-0 als uitslag wel dan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat eerste slaat nergens op van dat gebroken been.
Dan ben je gewoon een triest persoon als je iemand een beenbreuk toewenst.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:18 schreef Crane het volgende:
[..]
16-0 als uitslag wel dan?En als ik hoop dat Huntelaar z'n been breekt is dat toch mijn MENING?
Het gaat mij er meer om dat ik soms posts door jullie ge-edit zie met '-troll-' of iets dergelijks, en een andere keer laten jullie het wel weer staan. Van mij mag je die 16-0 laten staan hoor, maar laat de reacties erop dan ook staan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:18 schreef sjimz het volgende:
Maar Pizzakoppo, ik vind eerlijk gezegd ook dat jouw uitslag nergens op slaat en ik weet ook niet echt wat je wil bereiken.
Als je Crane en consorten uit de tent wilde lokken, gefeliciteerd het is gelukt.
Maar een toegevoegde waarde voor enige discussie is je post absoluut niet.
Meestal edit ik die posts ook gewoon maar Vaduz had er al naar gekeken en al beoordeeld.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:19 schreef Crane het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat ik soms posts door jullie ge-edit zie met '-troll-' of iets dergelijks, en een andere keer laten jullie het wel weer staan. Van mij mag je die 16-0 laten staan hoor, maar laat de reacties erop dan ook staan.
Omdat ik geen zin heb in die discussie die daar voert want op hoog niveau is het niet echt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Waarom worden m'n posts steeds verwijderd in het Feyenoord-cska moskou topic?
Ten eerste bereikt niemand iets met een mening op internet derhalve spui ik deze enkel omdat het topic daar toch een plek voor is. Ook kan iedereen mij voor gek verklaren en dat accepteer ik hartelijk evenals het mocht blijken dat ik er faliekant naast zit.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:18 schreef sjimz het volgende:
Maar Pizzakoppo, ik vind eerlijk gezegd ook dat jouw uitslag nergens op slaat en ik weet ook niet echt wat je wil bereiken.
Als je Crane en consorten uit de tent wilde lokken, gefeliciteerd het is gelukt.
Maar een toegevoegde waarde voor enige discussie is je post absoluut niet.
Zoiets had ik laatst ook al tegen je gezegd; als je iets ziet waarvan je denkt dat het niet in VBL hoort, dan kun je het ons melden via Feedback of via een TopicReport. VBL is druk en er kan onbewust altijd wat tussendoor glippen. Het blijft mensenwerk hčquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:19 schreef Crane het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat ik soms posts door jullie ge-edit zie met '-troll-' of iets dergelijks, en een andere keer laten jullie het wel weer staan. Van mij mag je die 16-0 laten staan hoor, maar laat de reacties erop dan ook staan.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:28 schreef Crane het volgende:
Praat eens normaal, Pizzakoppo.Met die taal word je heus niet serieuzer genomen ofzo.
Prima dat hier een discussie over is, maar praat wel even normaalquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Cry me a river ongeschoolde huillie.
Met z'n taalgebruik probeert hij andere tekortkomingen te compenseren denk ik.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:28 schreef Crane het volgende:
Praat eens normaal, Pizzakoppo.Met die taal word je heus niet serieuzer genomen ofzo.
Sinds wanneer moet een discussie van een hoog niveau zijn?Ik heb volgens mij geen kwetsende termen oid gebruikt?Ik begrijp het wel, maar dan moeten jullie zijn post ook verwijderen. Actie vraagt om reactie. Het is nu een beetje meten met twee maten. Verder ga ik hier geen energie meer aan verspillen. Het lijkt me duidelijk dat Pizzakoppo reacties wil uitlokken met zijn posts.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in die discussie die daar voert want op hoog niveau is het niet echt.
Tuurlijk komt het door de post van Pizzakoppo en hij is daar even schuldig aan als jullie.
De eerste keer werd die post wel verwijderd en de 2e keer probeerde we het als mods met wat onderbouwing toch een discussie te proberen.
Helaas was dit weer moeite voor niets.
Wat hebben moslims hiermee te maken?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vraag mij af of Ajacieden of PSV'ers zich ook gekwetst voelen, sterker nog er zal een percentate mij gelijk geven (Wet van de grote getallen). Daarom acht ik het niet kwetsend om een dergelijke bewering te plaatsen Het is dus duidelijk jullie probleem stelletje moslims!
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Met z'n taalgebruik probeert hij andere tekortkomingen te compenseren denk ik.
[..]
Sinds wanneer moet een discussie van een hoog niveau zijn?Ik heb volgens mij geen kwetsende termen oid gebruikt?Ik begrijp het wel, maar dan moeten jullie zijn post ook verwijderen. Actie vraagt om reactie. Het is nu een beetje meten met twee maten. Verder ga ik hier geen energie meer aan verspillen. Het lijkt me duidelijk dat Pizzakoppo reacties wil uitlokken met zijn posts.
Ik bedoel niet dat jullie soms ergens een keer overheen lezen (dat kan altijd gebeuren), maar meer het feit dat er soms duidelijke troll-reacties bewust niet weggehaald worden (de reacties daarop wel) en soms wel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zoiets had ik laatst ook al tegen je gezegd; als je iets ziet waarvan je denkt dat het niet in VBL hoort, dan kun je het ons melden via Feedback of via een TopicReport. VBL is druk en er kan onbewust altijd wat tussendoor glippen. Het blijft mensenwerk hč.
Het zal nooit bewust zo zijn dat van de één een duidelijke troll wel zal worden weggehaalden van een ander niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:57 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat jullie soms ergens een keer overheen lezen (dat kan altijd gebeuren), maar meer het feit dat er soms duidelijke troll-reacties bewust niet weggehaald worden (de reacties daarop wel) en soms wel.
Ik vind een post als die van Pizzakoppo, waar een mod notabene zelfs op quote, toch anders wel bewust een troll laten staan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het zal nooit bewust zo zijn dat van de één een duidelijke troll wel zal worden weggehaalden van een ander niet.
als jij in het PSV topic komt word jij gewoon over het algemeen niet serieus genomen. Dat is veel makkelijkerquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vraag mij af of Ajacieden of PSV'ers zich ook gekwetst voelen, sterker nog er zal een percentate mij gelijk geven (Wet van de grote getallen). Daarom acht ik het niet kwetsend om een dergelijke bewering te plaatsen Het is dus duidelijk jullie probleem stelletje moslims!
Nee, dat vind je namelijk niet, dat HOOP je. Het is dus eerder een verlangen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:18 schreef Crane het volgende:
[..]
En als ik hoop dat Huntelaar z'n been breekt is dat toch mijn MENING?
Het was een voorbeeld, ik wil dat niet daadwerkelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, dat vind je namelijk niet, dat HOOP je. Het is dus eerder een verlangen.
En een teken van een zieke geest, maar dat doet in deze discussie niet ter zake.
Dan moet je niet zeggen dat het je mening is, want dat is het blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:21 schreef Crane het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld, ik wil dat niet daadwerkelijk.
Zoals al aangegeven, Vaduz probeert er een disussie van te maken en hapt niet op de door Pizzakoppa bedoelde manier. Dat dit niet lukt heeft volgens mij niet echt met de mods te maken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:16 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik vind een post als die van Pizzakoppo, waar een mod notabene zelfs op quote, toch anders wel bewust een troll laten staan.
Zo is het gegaan inderdaad. Achteraf was dat dus niet de juiste keuze. Maar goed, deze FB discussie kan ook geen kwaad.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zoals al aangegeven, Vaduz probeert er een disussie van te maken en hapt niet op de door Pizzakoppa bedoelde manier. Dat dit niet lukt heeft volgens mij niet echt met de mods te maken.
Dat mag.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:49 schreef sander4444 het volgende:
mag CL Toto #2 centraal gemaakt worden?
Mijn Italiaans is niet wat het geweest is, maar ik zal eens kijken voor je.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:56 schreef xminator het volgende:
Marseille - PSV Lekker napraten met Huub # 2
Marseille - PSV Lekker napraten met Huub # 2
In het italiaans praten en schelden, waarom word er niets gedaan aan pizzakoppo. Hij zit alleen maar te trollen en verzieken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |