had je maar eerder moeten beginnen met lerenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:34 schreef Black-Death het volgende:
boh.. kan niet eens kijken ivm met tentamen morgen
Dat weet niemand hier, of die ene ouwe moet zijn glazenbol nog ergens hebben liggenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
Die Op blijft prachtig echt waar. Hoe stabiel zijn die streams eigenlijk? De kwaliteit is nu heel goed maar hoe zal dat zijn als de wedstrijd begint?
20.00-23.00 uurquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:01 schreef Houniet het volgende:
Doet Jack van Gelder geen Radio Verslag vanavond?
Vooral nu alle sopcasts down zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:23 schreef Wooldoor het volgende:
Dit gaat echt zulke irritatie worden om via eens tream te kijken
Ik heb daar wel een verklaring voor: gebrek aan kwaliteit!quote:
Ik denk dat het gewoon te weinig benadrukt is de laatste jaren bij Ajax.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een verklaring voor: gebrek aan kwaliteit!
Ook een gebrek aan kwaliteit van de clown ... eh coach.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon te weinig benadrukt is de laatste jaren bij Ajax.
Rot eens opquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Ook een gebrek aan kwaliteit van de clown ... eh coach.
Bassie mist tactische kennis om een goede veldbezetting mogelijk te maken. Dat was bij oranje zo, dat is nu bij Ajax niet anders. Hij kiest de verkeerde spelers en de verkeerde speelwijze.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:54 schreef RayMania het volgende:
Met die simpele one-liners kunnen we vrij weinig Barca. Eigenlijk totaal niets.
Beargumenteer je posts eens. Misschien dat er dan een discussie volgt.
Ik ook maar het beeld is vrij kleinquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef Rumille het volgende:
Sarpong weer. Ik heb gelukkig al sinds 3 uur ongeveer die ajaxlive link aan staan.
Ik had eerder woensdag nog een tentamen dus kon niet niet vooruit lerenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:35 schreef toma het volgende:
[..]
had je maar eerder moeten beginnen met leren
Beter iets dan niets lijkt me.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ook maar het beeld is vrij klein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |