DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Laten we het hopen, ik heb er zin in!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:01 schreef Aanvoerder het volgende:
De opmars naar ereherstel in Europa begint vandaag.
Spuit 24quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:27 schreef Dvm86 het volgende:
Ajaxsupporters komen de lichttent niet in heeft de directie van PSV besloten...
Die lampenkappen zouden ook de arena dan niet in moeten komen.
http://members.lycos.nl/ajaxfokop/header/ Zo kan het ook gewoon.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:32 schreef Noshiba het volgende:
Zit nu al 2 minuten te f5'en om alle plaatjes van de op te kunnen bekijkenNog steeds komen er nieuwe voorbij
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke OP trouwens, had ik nog niet eerder gezien.
Dankuquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooie OP Toma!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/ajaxfokop/header/ Zo kan het ook gewoon.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:45 schreef denthemen het volgende:
Dat grut uit Eindhoven ook maar niet meer toelaten, tuurlijk stel je er 40 teleur maar dat moet maar
Was dat nou het scriptje wat ik hier posten?quote:
http://www.kijkajaxlive.nl.tt/quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:44 schreef Triptamine het volgende:
Iemand een adres van een (redelijk) kijkbare stream? Desnoods via PM, bedankt!
Als ze zich gedragen dan is er toch niets aan de hand? Als ze der zitten hoor je ze toch nietquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:45 schreef denthemen het volgende:
Dat grut uit Eindhoven ook maar niet meer toelaten, tuurlijk stel je er 40 teleur maar dat moet maar
Alleen na al die goals die ze altijd maken?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als ze zich gedragen dan is er toch niets aan de hand? Als ze der zitten hoor je ze toch niet.
Tieft opquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:53 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Alleen na al die goals die ze altijd maken?
Ik had hem al, maar alsnog bedankt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
http://www.kijkajaxlive.nl.tt/
censuurquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik had hem al, maar alsnog bedankt.
Lol, zowat alle Ajacieden worden vanavond anaal genomen door de publieke omroep en RTL samen. Fokking harde naaistreek zeg
En dan vergat ik nog Eredivisie live, met hun normaal 14 miljard kanalen, en nu alleen Twentuhquote:
Wij daar niet heen, zij hier niet heen. Net als met Adoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als ze zich gedragen dan is er toch niets aan de hand? Als ze der zitten hoor je ze toch niet.
Als RTL de rechten er voor koopt... Maar schandalig, ik dacht al 22:45 kan nooit Live zijn?!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En dan vergat ik nog Eredivisie live, met hun normaal 14 miljard kanalen, en nu alleen Twentuh
quote:PSV liegt over verbod Ajax-fans
donderdag 23 oktober, door Wilhelmis, Amsterdam, 18:01u, Ajaxlife.nl
PSV heeft zojuist bekendgemaakt dat zij geen supporters van Ajax toelaat bij de wedstrijd PSV-Ajax. De Eindhovense club zegt dat het besluit in goed overleg met Ajax is genomen. DIT IS NIET WAAR! Jan Reker heeft vorige week per brief wel verzocht om tot een dergelijke regeling te komen, maar dit heeft Ajax naast zich neergelegd.
Wel lache die Irish pubs als er rugby gespeeld wordt. Ben vorig jaar tijdens de WK-finale naar zo'n pub geweest, was echt de moeite waard. Bovendien dat het bier daar VEEL beter is.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Kom op jongens, allemaal op naar de sportbar, lekker tussen die luidruchtige Engelsen gaan staan.
Dusquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:09 schreef denthemen het volgende:
Ik hoef verder niks te installeren, alleen op play drukken en kijken maar?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
http://www.kijkajaxlive.nl.tt/
De stop-knop of de mute functie zullen je denk ik verder helpenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik hoef verder niks te installeren, alleen op play drukken en kijken maar?
Als je er door komtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:24 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik hoef verder niks te installeren, alleen op play drukken en kijken maar?
In Praag heb je wel een aantal goede sportbars, heb er zelf tot Augustus gewoondquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Kom op jongens, allemaal op naar de sportbar, lekker tussen die luidruchtige Engelsen gaan staan.
had je maar eerder moeten beginnen met lerenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:34 schreef Black-Death het volgende:
boh.. kan niet eens kijken ivm met tentamen morgen
Dat weet niemand hier, of die ene ouwe moet zijn glazenbol nog ergens hebben liggenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:45 schreef AssyriskaFF het volgende:
Die Op blijft prachtig echt waar. Hoe stabiel zijn die streams eigenlijk? De kwaliteit is nu heel goed maar hoe zal dat zijn als de wedstrijd begint?
20.00-23.00 uurquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:01 schreef Houniet het volgende:
Doet Jack van Gelder geen Radio Verslag vanavond?
Vooral nu alle sopcasts down zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:23 schreef Wooldoor het volgende:
Dit gaat echt zulke irritatie worden om via eens tream te kijken
Ik heb daar wel een verklaring voor: gebrek aan kwaliteit!quote:
Ik denk dat het gewoon te weinig benadrukt is de laatste jaren bij Ajax.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een verklaring voor: gebrek aan kwaliteit!
Ook een gebrek aan kwaliteit van de clown ... eh coach.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon te weinig benadrukt is de laatste jaren bij Ajax.
Rot eens opquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Ook een gebrek aan kwaliteit van de clown ... eh coach.
Bassie mist tactische kennis om een goede veldbezetting mogelijk te maken. Dat was bij oranje zo, dat is nu bij Ajax niet anders. Hij kiest de verkeerde spelers en de verkeerde speelwijze.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:54 schreef RayMania het volgende:
Met die simpele one-liners kunnen we vrij weinig Barca. Eigenlijk totaal niets.
Beargumenteer je posts eens. Misschien dat er dan een discussie volgt.
Ik ook maar het beeld is vrij kleinquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:48 schreef Rumille het volgende:
Sarpong weer. Ik heb gelukkig al sinds 3 uur ongeveer die ajaxlive link aan staan.
Ik had eerder woensdag nog een tentamen dus kon niet niet vooruit lerenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:35 schreef toma het volgende:
[..]
had je maar eerder moeten beginnen met leren
Beter iets dan niets lijkt me.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ook maar het beeld is vrij klein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |