onvoldoende, te snel balverlies, te weinig overzicht en fysiek niet sterk genoeg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En je oordeel over Sarpong is vandaag?
Omdat Villa dat toeliet. Zodra we 30 meter van hun 16 kwamen was het andere koek.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:13 schreef toma het volgende:
[..]
Hij zei dat we met vlagen controle hadden over de wedstrijd. Dat was ook zo want in de eerste helft hadden we met vlagen 5 minuten achter elkaar balbezit zonder dat Villa er tussenkwam.
Dat is ook zo. Maar ondanks dat je niet veel kansen creeert heb je wel controle wanneer je lang in balbezit bent.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat Villa dat toeliet. Zodra we 30 meter van hun 16 kwamen was het andere koek.
Welke 1e helft heb jij gezien kan ik me beter aanvragen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:11 schreef Chadi het volgende:
Marco zegt dat wij de wedstrijd in handen hadden soms
Welke wedstrijd keek hij????
Balbezit ... hahaha!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:13 schreef toma het volgende:
[..]
Hij zei dat we met vlagen controle hadden over de wedstrijd. Dat was ook zo want in de eerste helft hadden we met vlagen 5 minuten achter elkaar balbezit zonder dat Villa er tussenkwam.
Stelde de vraag specifiek aan david omdat hij een hoge pet op heeft van die jongen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:14 schreef toma het volgende:
[..]
onvoldoende, te snel balverlies, te weinig overzicht en fysiek niet sterk genoeg.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heb de eerste helft niet gezien zei ik, dus het is lastig een oordeel vellen. Wat hij in de tweede helft liet zien was weer niet veel soeps.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:17 schreef Barca het volgende:
Zij controleerden de wedstrijd!
Hoeveel uitgespeelde kansen heeft Ajax gehad?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:19 schreef Nashje het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ja Villa heeft echt gecontroleerd. Schei toch uit man.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoeveel uitgespeelde kansen heeft Ajax gehad?
0
Sno zou dat qua fysiek moeten kunnen zijn, helaas voetbalt hij alleen te traag en dramatisch. Ik heb niet veel vertrouwen in hem eerlijk gezegd.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ajax moet een type Viera hebben.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ajax moet een type Rijkaard hebben.
Anders vergeet je voor het gemak even dat twee spelers niet of amper in actie zijn gekomen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:05 schreef Fortitudo het volgende:
ben benieuwd wie er had gedacht dat dit seizoen zo slecht zou lopen met al die nieuwe aaankopen
Welke wedstrijd hebben zij gezien? Niet dat we zo extreem slecht waren, maar 'lange tijd beter'...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:27 schreef versteegrob het volgende:
BIRMINGHAM - Ajax voetbalde donderdagavond tijdens het eerste optreden in de groepsfase van de UEFA Cup lange tijd beter dan Aston Villa.
Roda JC?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:37 schreef Sethje het volgende:
Wat een kutwedstijd zeg....zat weer zo weinig in..makkelijk goals weggeven.....
Wel voor het eerst sinds tijden gescoord uit een corner
De huidige spelersgroep komt gewoon kwaliteit tekort voor voetbal op eredivisie niveau.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:38 schreef koningdavid het volgende:
Gewoon zo spelen:
----------------------Huntelaar----------------------
Sarpong---------Aissati/De Jong---------Suarez
------------Vertonghen---------Gabri--------------
Emanuelson--Vermaelen---Oleguer-------Silva
-----------------------Vermeer-----------------------
Mits fit Sulej i.p.v. Sarpong en Steek i.p.v. Vermeer
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:31 schreef Barca het volgende:
[..]
De huidige spelersgroep komt gewoon kwaliteit tekort voor voetbal op eredivisie niveau.
Stekelenburg;
Van der Wiel, Wielaert, Pieters, Braafheid;
Heitinga, De Zeeuw;
Suarez/De Guzman, Afellay, Sulejmani/Pranjic/Levchenko;
Huntelaar
En een fatsoenlijke coach!
Jezusquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:31 schreef Barca het volgende:
[..]
De huidige spelersgroep komt gewoon kwaliteit tekort voor voetbal op eredivisie niveau.
Stekelenburg;
Heitinga, De Zeeuw;
Huntelaar
Onzin, het zijn stuk voor stuk fantastische voetballers. Alleen komt het er (nog) niet uit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Met Bassie gaat het nietl ukken. Italianen: De aanval begint bij de verdediging.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:48 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Onzin, het zijn stuk voor stuk fantastische voetballers. Alleen komt het er (nog) niet uit.
Wat ik vooral mis, is de vreugde in het spelletje en de echte wil om te winnen. Als ze dat weer op orde hebben, is er nog best wel hoop voor dit seizoen.
Ook mist Ajax op dit moment een bepalende speler áchter de spitsen. De man van de assist zeg maar. Ik had mijn hoop op Aisatti en Sulejmani gezet, maar tja... die zijn beide geblesseerd. Nu moet Huntelaar zich steeds een linie laten zakken om de bal op te halen, en dat is nou niet bepaald zijn sterkste punt. Ik ben een fan van Huntelaar, maar ben realistisch genoeg om te zien dat het een zeer beperkte voetballer is.
De verdediging is trouwens al jaren een probleem. Maar dat werd meestal gecamoufleerd door een goede aanvalslinie. De aanval is immers de beste verdediging
Als PSV fan ben ik hier erg bang voorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat er toch een Guus Hiddink ofzo nodig is... iemand met echt verstand van voetbal en teambuilding.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Stekelenburg;
Heitinga, De Zeeuw;
Huntelaar
Gewoon blijven roepen dat die jongen er wel komt, en gewoon tegen HSV opstellenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Aissati kan idd van grote waarde zijn voor dit team.
Sarpong komt echt te kort, dit heeft niets met slechte vorm te maken. Hij komt echt te kort.
Paar maanden oudquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:28 schreef Dvm86 het volgende:
Ik was blijkbaar een van de weinigen die niet ontevreden was... De verwachtingen zijn echt te hoog. Deze spelersgroep is amper een paar maanden bij elkaar en men verwacht meteen dat ze Aston Villa even uitschakelen.
En weer het gelul over een miljonair bij de club. Vergeleken bij een Willem II en Heerenveen zijn we ook veel rijker maar verlies je ook kansloos.quote:Aston Villa heeft een miljonair en dus ook een flink budget. Daarnaast staan ze 6e in de competitie en voetballen ze wekelijks op een veel hoger niveau dan Ajax, hetgeen duidelijk te zien was in het snellere spel en de druk die continu aanwezig was.
jij snapt het.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:29 schreef Dvm86 het volgende:
En serieus NEGEER die Barca gast nou gewoon eens. Die heeft echt te weinig aandacht in zijn kindertijd gehad.
Dat vond ik nog het meest grappige. Op een gegeven moment gaf Urby de bal voor (2e helft) en toen begon Leo Driessen te mekkeren dat hoge ballen geen enkele zin zouden hebben met Laursen bij Villa in de verdediging.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:37 schreef Sethje het volgende:
Wel voor het eerst sinds tijden gescoord uit een corner
Precies. Ik zie serieus veel liever Cvitanich of Leonardo op zijn plek. Ja, Leonardo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon blijven roepen dat die jongen er wel komt, en gewoon tegen HSV opstellen
Arme jongen verzuipt dan helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |