Laat bassie maar eens bouwen joh. We moeten het er sowieso mee doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben van tongs "generatie"geloof ik.
Nee, ik snap best dat je op dit moment niet zomar van Villa wint, maar opzich is het helemaal niet ondenkbaar. Natuurlijk heb je een lager budget, maar met een slimmer beleid had je vandaag kunnen winnen. Aanvallend had je geen Suljemani nodig (nee, ik kraak hem niet af, hij is er en hij moet spelen als hij fit is). Maar je had in de zomer verdedigers moeten halen, en niet 1 speler voor de prijs van 4 verdedigers.
En je moet eens nokken met spelers als Sarpong die het gewoon niet hebben. En ook al speelt Suarez niet geweldig, als de enige vervanging die je kan bedenken Leonardo is, dan moet je Suarez maar gewoon laten staan en gokken op zijn ene momentje.
Wat het ook is, ik weet het niet, maar de club Ajax weet om de een of andere reden nooit het maximale de selectie te halen. Of het is een waardeloze medische staf, of de tactieken kloppen niet, of de trainers bakker er neits van. Maar opzich ligt het niet aan de spelers an-sich. Ik kan het niet verklaren maar elk jaar zijn we op papier kampioen, spelen we zelfs (dit jaar nog niet) zelfs erg leuk voetbal, maar de resultaten blijven uit.
Ik denk dat er toch een Guus Hiddink ofzo nodig is... iemand met echt verstand van voetbal en teambuilding.
Ja, maar in mijn hartje ben ik toch welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:35 schreef Triptamine het volgende:
2 - 1 verloren van Subtop PL met een gemankeerd elftal met een nieuwe coach en een topscoorder uit vorm. Ik vind het netjes, we moeten bij de eerste drie komen, gewoon van nu af aan asskicken. Begrijp me niet verkeerd, ik hoopte uiteraard op winst![]()
Ajax
Eensch.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:37 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik snap best dat je op dit moment niet zomar van Villa wint, maar opzich is het helemaal niet ondenkbaar. Natuurlijk heb je een lager budget, maar met een slimmer beleid had je vandaag kunnen winnen. Aanvallend had je geen Suljemani nodig (nee, ik kraak hem niet af, hij is er en hij moet spelen als hij fit is). Maar je had in de zomer verdedigers moeten halen, en niet 1 speler voor de prijs van 4 verdedigers.
En je moet eens nokken met spelers als Sarpong die het gewoon niet hebben. En ook al speelt Suarez niet geweldig, als de enige vervanging die je kan bedenken Leonardo is, dan moet je Suarez maar gewoon laten staan en gokken op zijn ene momentje.
Wat het ook is, ik weet het niet, maar de club Ajax weet om de een of andere reden nooit het maximale de selectie te halen. Of het is een waardeloze medische staf, of de tactieken kloppen niet, of de trainers bakker er neits van. Maar opzich ligt het niet aan de spelers an-sich. Ik kan het niet verklaren maar elk jaar zijn we op papier kampioen, spelen we zelfs (dit jaar nog niet) zelfs erg leuk voetbal, maar de resultaten blijven uit.
Ik denk dat er toch een Guus Hiddink ofzo nodig is... iemand met echt verstand van voetbal en teambuilding.
Klopt, en dan zenden ze nu nog effe lekker die tweede helft uit, fok het, ik ga een filmpje kijken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar in mijn hartje ben ik toch wel
We doen al jaren niet anders maar Bassie lijkt het tot nog toe ook echt niet te snappen hoor. Als je nou elke keer ongelukkig verliest ofzo, maar hij stelt verkeerde mensen op, wisselt verkeerd etc etc.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Laat bassie maar eens bouwen joh. We moeten het er sowieso mee doen.
Maar er was financieel toch nog ruimte voor een verdediger? Uiteindelijk hebben ze Sno voor een miljoentje opgepikt maar ze hadden zeker nog 3/4 miljoen te besteden lijkt me.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:37 schreef HeatWave het volgende:
Inderdaad, we missen goede verdedigers (en middenvelders)! Killers in de achterhoede, een killer op het middenveld, een creatieve speler op het middenveld en een scorende middenvelder worden node gemist. En een coach.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:37 schreef HeatWave het volgende:
Zeg ik toch herhaaldelijk. Gebrek aan kwaliteit!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We doen al jaren niet anders maar Bassie lijkt het tot nog toe ook echt niet te snappen hoor. Als je nou elke keer ongelukkig verliest ofzo, maar hij stelt verkeerde mensen op, wisselt verkeerd etc etc.
We zitten er helaas idd aan vast, maar vooralsnog lijkt het een grote fout om hem zoveel macht te geven....
Ik vind dat hij d ekans moet krijgen en eerlijk gezegd zie ik geen vooruitgang. Voetbal moet je spelen met bezieling en eigenlijk dartelen over het veld .. ik zie soms spelers van Ajax 20-30 sec stil staan of een bal in spelen en niet meer meedoen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Laat bassie maar eens bouwen joh. We moeten het er sowieso mee doen.
Eensch. Toen ik vanmiddag zei dat Sarpong keihard door het ijs ging zakken vanavond werd ik uitgelachen, ziedaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:37 schreef HeatWave het volgende:
Ja,quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Klopt, en dan zenden ze nu nog effe lekker die tweede helft uit, fok het, ik ga een filmpje kijken.
Ik vind dat het wel aan de selectie ligt. Ajax heeft een goede selectie om kampioen te kunnen worden. Maar wanneer je wilt presteren in Europa moet je meer balans hebben in je selectie. De aanvalslinie staat met Suarez, KJH en Sulejmani (mits fit en in vorm) als een huis en dat garandeert ook voor veel doelpunten. Maar de verdediging baat zorgen. Zonder een man die de lijnen uitzet achterin, spelers op hun plaats zet en mee op komt tijdens balbezit kom je niet ver in Europa. Je mist een type Rijkaard, Frank de Boer of Blind. Snap daarom ook heel goed waarom van Basten Wiellaert erbij wilde halen omdat hij precies het type speler is die wij zoeken alleen ben ik bang dat Wiellaert niet genoeg kwaliteit in huis heeft om die speler te worden bij Ajax die ons kampioen maakt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:37 schreef HeatWave het volgende:
B garnituur? Alleen Ronaldinho, Pirlo, Jankulovski en Pato stonden er niet in. Spelers als Dida, Gatusso, Kaka, Inzaghi, Seedorf, Emerson en Zambrotta stonden gewoon in de basis.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:47 schreef Chadi het volgende:
Zelfs de B garnituur van Milan is slimmer dan wat wij hebben. Heb je gezien hoe ze de spits van heerenveen dekten.. die kreeg geen bruikbare bal aangespeeld . Na 10 minuten hadden ze door dat je er 1 kort voor moest zetten.. en Heerenveen was helemaal nergens meer.
Bij Ajax zouden ze het nu nog steeds niet weten als ze er tegen zouden spelen.
Die 'B-spelers' zijn nog beter dan de spelers van Ajax en van hetzelfde niveau als die van Villa. Dacht toch echt dat Seedorf in de basis stond.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:54 schreef Chadi het volgende:
En wie stonden er achterin centraal?
Seedorf stond niet in de basis hoor..
Zodra Sulejmani terug fit is zijn we weer titelkandidaat nummer 1. Zeker nu psv zo door de mand is gevallen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:58 schreef Barca het volgende:
Kampioen worden? Niet dit seizoen ben ik bang.
Let maar op. Als wij in Breda spelen vallen wij net zo hard door de mand als NAC net zo in vorm is als ze nu zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:01 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zodra Sulejmani terug fit is zijn we weer titelkandidaat nummer 1. Zeker nu psv zo door de mand is gevallen.
Alhoewel groningen en Nac voorlopig nog niet onderschat mogen worden.
Eindhoven, Twente en AZ schat ik hoger in. NAC, NEC, Groningen en Heerenveen gaan voor de top 5.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:01 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zodra Sulejmani terug fit is zijn we weer titelkandidaat nummer 1. Zeker nu psv zo door de mand is gevallen.
Ik kan me nog een zekere beker wedstrijd herinnerenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:02 schreef toma het volgende:
[..]
Let maar op. Als wij in Breda spelen vallen wij net zo hard door de mand als NAC net zo in vorm is als ze nu zijn.
Seedorf heeft geen minuut gespeeld. Net als maldini die gespaard werd en Boriello en Ambrosini en Jankulovski(10min)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:00 schreef toma het volgende:
[..]
Die 'B-spelers' zijn nog beter dan de spelers van Ajax en van hetzelfde niveau als die van Villa. Dacht toch echt dat Seedorf in de basis stond.
De zwaarste wedstrijd moet nog komen, HSV uit. Ajax moet thuis 6 punten pakken tegen die oostblokkers en hopen dat dat genoeg is om te overwinteren.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:36 schreef Schanulleke het volgende:
De zwaarste wedstrijd hebben we gehad. Nu wordt het alleen maar beter.
dan heb ik dat toch echt verkeerd gezien. My bad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Seedorf heeft geen minuut gespeeld. Net als maldini die gespaard werd en Boriello en Ambrosini en Jankulovski(10min)
En je oordeel over Sarpong is vandaag?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:09 schreef koningdavid het volgende:
Net RTL 7 gezien (alleen de tweede helft dus), maar wat een bagger was het zeg. Lindgren en Oleguer waren schrikbarend slecht. Vermeer ging ook ongelooflijk in de fout bij de 1-0.
Edit.quote:
Borat - Ajax?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:11 schreef Chadi het volgende:
Marco zegt dat wij de wedstrijd in handen hadden soms
Welke wedstrijd keek hij????
Hij zei dat we met vlagen controle hadden over de wedstrijd. Dat was ook zo want in de eerste helft hadden we met vlagen 5 minuten achter elkaar balbezit zonder dat Villa er tussenkwam.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:11 schreef Chadi het volgende:
Psv moet je nooit afschrijven.. Heerenveen en Twente ook niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:01 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heb de eerste helft niet gezien zei ik, dus het is lastig een oordeel vellen. Wat hij in de tweede helft liet zien was weer niet veel soeps.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En je oordeel over Sarpong is vandaag?
onvoldoende, te snel balverlies, te weinig overzicht en fysiek niet sterk genoeg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En je oordeel over Sarpong is vandaag?
Omdat Villa dat toeliet. Zodra we 30 meter van hun 16 kwamen was het andere koek.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:13 schreef toma het volgende:
[..]
Hij zei dat we met vlagen controle hadden over de wedstrijd. Dat was ook zo want in de eerste helft hadden we met vlagen 5 minuten achter elkaar balbezit zonder dat Villa er tussenkwam.
Dat is ook zo. Maar ondanks dat je niet veel kansen creeert heb je wel controle wanneer je lang in balbezit bent.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat Villa dat toeliet. Zodra we 30 meter van hun 16 kwamen was het andere koek.
Welke 1e helft heb jij gezien kan ik me beter aanvragen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:11 schreef Chadi het volgende:
Balbezit ... hahaha!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:13 schreef toma het volgende:
[..]
Hij zei dat we met vlagen controle hadden over de wedstrijd. Dat was ook zo want in de eerste helft hadden we met vlagen 5 minuten achter elkaar balbezit zonder dat Villa er tussenkwam.
Stelde de vraag specifiek aan david omdat hij een hoge pet op heeft van die jongen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:14 schreef toma het volgende:
[..]
onvoldoende, te snel balverlies, te weinig overzicht en fysiek niet sterk genoeg.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heb de eerste helft niet gezien zei ik, dus het is lastig een oordeel vellen. Wat hij in de tweede helft liet zien was weer niet veel soeps.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:17 schreef Barca het volgende:
Zij controleerden de wedstrijd!
Hoeveel uitgespeelde kansen heeft Ajax gehad?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:19 schreef Nashje het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ja Villa heeft echt gecontroleerd. Schei toch uit man.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoeveel uitgespeelde kansen heeft Ajax gehad?
0
Sno zou dat qua fysiek moeten kunnen zijn, helaas voetbalt hij alleen te traag en dramatisch. Ik heb niet veel vertrouwen in hem eerlijk gezegd.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ajax moet een type Viera hebben.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ajax moet een type Rijkaard hebben.
Anders vergeet je voor het gemak even dat twee spelers niet of amper in actie zijn gekomen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:05 schreef Fortitudo het volgende:
ben benieuwd wie er had gedacht dat dit seizoen zo slecht zou lopen met al die nieuwe aaankopen
Welke wedstrijd hebben zij gezien? Niet dat we zo extreem slecht waren, maar 'lange tijd beter'...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:27 schreef versteegrob het volgende:
BIRMINGHAM - Ajax voetbalde donderdagavond tijdens het eerste optreden in de groepsfase van de UEFA Cup lange tijd beter dan Aston Villa.
Roda JC?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:37 schreef Sethje het volgende:
Wat een kutwedstijd zeg....zat weer zo weinig in..makkelijk goals weggeven.....
Wel voor het eerst sinds tijden gescoord uit een corner
De huidige spelersgroep komt gewoon kwaliteit tekort voor voetbal op eredivisie niveau.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:38 schreef koningdavid het volgende:
Gewoon zo spelen:
----------------------Huntelaar----------------------
Sarpong---------Aissati/De Jong---------Suarez
------------Vertonghen---------Gabri--------------
Emanuelson--Vermaelen---Oleguer-------Silva
-----------------------Vermeer-----------------------
Mits fit Sulej i.p.v. Sarpong en Steek i.p.v. Vermeer
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:31 schreef Barca het volgende:
[..]
De huidige spelersgroep komt gewoon kwaliteit tekort voor voetbal op eredivisie niveau.
Stekelenburg;
Van der Wiel, Wielaert, Pieters, Braafheid;
Heitinga, De Zeeuw;
Suarez/De Guzman, Afellay, Sulejmani/Pranjic/Levchenko;
Huntelaar
En een fatsoenlijke coach!
Jezusquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:31 schreef Barca het volgende:
[..]
De huidige spelersgroep komt gewoon kwaliteit tekort voor voetbal op eredivisie niveau.
Stekelenburg;
Heitinga, De Zeeuw;
Huntelaar
Onzin, het zijn stuk voor stuk fantastische voetballers. Alleen komt het er (nog) niet uit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Met Bassie gaat het nietl ukken. Italianen: De aanval begint bij de verdediging.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:48 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Onzin, het zijn stuk voor stuk fantastische voetballers. Alleen komt het er (nog) niet uit.
Wat ik vooral mis, is de vreugde in het spelletje en de echte wil om te winnen. Als ze dat weer op orde hebben, is er nog best wel hoop voor dit seizoen.
Ook mist Ajax op dit moment een bepalende speler áchter de spitsen. De man van de assist zeg maar. Ik had mijn hoop op Aisatti en Sulejmani gezet, maar tja... die zijn beide geblesseerd. Nu moet Huntelaar zich steeds een linie laten zakken om de bal op te halen, en dat is nou niet bepaald zijn sterkste punt. Ik ben een fan van Huntelaar, maar ben realistisch genoeg om te zien dat het een zeer beperkte voetballer is.
De verdediging is trouwens al jaren een probleem. Maar dat werd meestal gecamoufleerd door een goede aanvalslinie. De aanval is immers de beste verdediging
Als PSV fan ben ik hier erg bang voorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:37 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Stekelenburg;
Heitinga, De Zeeuw;
Huntelaar
Gewoon blijven roepen dat die jongen er wel komt, en gewoon tegen HSV opstellenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Aissati kan idd van grote waarde zijn voor dit team.
Sarpong komt echt te kort, dit heeft niets met slechte vorm te maken. Hij komt echt te kort.
Paar maanden oudquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:28 schreef Dvm86 het volgende:
Ik was blijkbaar een van de weinigen die niet ontevreden was... De verwachtingen zijn echt te hoog. Deze spelersgroep is amper een paar maanden bij elkaar en men verwacht meteen dat ze Aston Villa even uitschakelen.
En weer het gelul over een miljonair bij de club. Vergeleken bij een Willem II en Heerenveen zijn we ook veel rijker maar verlies je ook kansloos.quote:Aston Villa heeft een miljonair en dus ook een flink budget. Daarnaast staan ze 6e in de competitie en voetballen ze wekelijks op een veel hoger niveau dan Ajax, hetgeen duidelijk te zien was in het snellere spel en de druk die continu aanwezig was.
jij snapt het.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:29 schreef Dvm86 het volgende:
En serieus NEGEER die Barca gast nou gewoon eens. Die heeft echt te weinig aandacht in zijn kindertijd gehad.
Dat vond ik nog het meest grappige. Op een gegeven moment gaf Urby de bal voor (2e helft) en toen begon Leo Driessen te mekkeren dat hoge ballen geen enkele zin zouden hebben met Laursen bij Villa in de verdediging.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:37 schreef Sethje het volgende:
Wel voor het eerst sinds tijden gescoord uit een corner
Precies. Ik zie serieus veel liever Cvitanich of Leonardo op zijn plek. Ja, Leonardo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon blijven roepen dat die jongen er wel komt, en gewoon tegen HSV opstellen
Arme jongen verzuipt dan helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |