Die 'B-spelers' zijn nog beter dan de spelers van Ajax en van hetzelfde niveau als die van Villa. Dacht toch echt dat Seedorf in de basis stond.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:54 schreef Chadi het volgende:
En wie stonden er achterin centraal?
Seedorf stond niet in de basis hoor..
Zodra Sulejmani terug fit is zijn we weer titelkandidaat nummer 1. Zeker nu psv zo door de mand is gevallen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:58 schreef Barca het volgende:
Kampioen worden? Niet dit seizoen ben ik bang.
Let maar op. Als wij in Breda spelen vallen wij net zo hard door de mand als NAC net zo in vorm is als ze nu zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:01 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zodra Sulejmani terug fit is zijn we weer titelkandidaat nummer 1. Zeker nu psv zo door de mand is gevallen.
Alhoewel groningen en Nac voorlopig nog niet onderschat mogen worden.
Eindhoven, Twente en AZ schat ik hoger in. NAC, NEC, Groningen en Heerenveen gaan voor de top 5.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:01 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zodra Sulejmani terug fit is zijn we weer titelkandidaat nummer 1. Zeker nu psv zo door de mand is gevallen.
Ik kan me nog een zekere beker wedstrijd herinnerenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:02 schreef toma het volgende:
[..]
Let maar op. Als wij in Breda spelen vallen wij net zo hard door de mand als NAC net zo in vorm is als ze nu zijn.
Seedorf heeft geen minuut gespeeld. Net als maldini die gespaard werd en Boriello en Ambrosini en Jankulovski(10min)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:00 schreef toma het volgende:
[..]
Die 'B-spelers' zijn nog beter dan de spelers van Ajax en van hetzelfde niveau als die van Villa. Dacht toch echt dat Seedorf in de basis stond.
De zwaarste wedstrijd moet nog komen, HSV uit. Ajax moet thuis 6 punten pakken tegen die oostblokkers en hopen dat dat genoeg is om te overwinteren.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:36 schreef Schanulleke het volgende:
De zwaarste wedstrijd hebben we gehad. Nu wordt het alleen maar beter.
dan heb ik dat toch echt verkeerd gezien. My bad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Seedorf heeft geen minuut gespeeld. Net als maldini die gespaard werd en Boriello en Ambrosini en Jankulovski(10min)
En je oordeel over Sarpong is vandaag?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:09 schreef koningdavid het volgende:
Net RTL 7 gezien (alleen de tweede helft dus), maar wat een bagger was het zeg. Lindgren en Oleguer waren schrikbarend slecht. Vermeer ging ook ongelooflijk in de fout bij de 1-0.
Edit.quote:
Borat - Ajax?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:11 schreef Chadi het volgende:
Marco zegt dat wij de wedstrijd in handen hadden soms
Welke wedstrijd keek hij????
Hij zei dat we met vlagen controle hadden over de wedstrijd. Dat was ook zo want in de eerste helft hadden we met vlagen 5 minuten achter elkaar balbezit zonder dat Villa er tussenkwam.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:11 schreef Chadi het volgende:
Marco zegt dat wij de wedstrijd in handen hadden soms
Welke wedstrijd keek hij????
Psv moet je nooit afschrijven.. Heerenveen en Twente ook niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:01 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heb de eerste helft niet gezien zei ik, dus het is lastig een oordeel vellen. Wat hij in de tweede helft liet zien was weer niet veel soeps.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En je oordeel over Sarpong is vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |