omdat het vroeg begint mischien?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:38 schreef RayMania het volgende:
Ik verbaas me er elke keer weer over. Bij Europese wedstrijden van Nederlandse clubs in Nederland zijn de stadions akelig leeg. Hoe komt dat? Bij Feyenoord - Kalmar zie ik allemaal lege plekken en ook de tweede ring is helemaal leeg.
Ik vind het juist veel leuker om naar een Europese wedstrijd te gaan. Het is 's avonds, tegen een club waar je (bijna) nooit tegen speelt en het is door het KO-systeem spannend. Bij competitiewedstrijden heb je het probleem dat veel plaatsen al bezet zijn door mensen met een seizoenskaart, maar voor Europese wedstrijden zou iedereen kaarten kunnen bemachtigen. Toch?
Waarom gaan mensen niet naar Europese wedstrijden? Komt het omdat het doordeweeks is? Is het te duur? Zijn de eerste rondes niet leuk genoeg? En wat zijn de redenen voor de supporters die wel naar een Europese wedstrijd gaan?
Dat kan er ook mee te maken hebben, is de Goffert vanavond bijvoorbeeld vol?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:53 schreef Repsak het volgende:
er is een omgekeerd verband tussen hoevaak een club europees speelt en hoeveel toeschouwers er op af komen
Ze zijn er toch ook? Anders hadden ze dat spandoek niet op kunnen hangen.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:42 schreef Urquhart het volgende:
Het ironische is dat ik net een spanddoek met "Wij zijn er altijd" in beeld zag
Het antwoord lijkt me duidelijk je gaat niet naar plek waar alle Europese football hooligans klaar staan om elkaar in elkaar te slaan.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:38 schreef RayMania het volgende:
Waarom gaan mensen niet naar Europese wedstrijden?
Een hoop andere clubs spelen al veel 's avonds dus dan gaat dat al niet opquote:Op donderdag 18 september 2008 19:38 schreef RayMania het volgende:
Ik verbaas me er elke keer weer over. Bij Europese wedstrijden van Nederlandse clubs in Nederland zijn de stadions akelig leeg. Hoe komt dat? Bij Feyenoord - Kalmar zie ik allemaal lege plekken en ook de tweede ring is helemaal leeg.
Ik vind het juist veel leuker om naar een Europese wedstrijd te gaan. Het is 's avonds, tegen een club waar je (bijna) nooit tegen speelt en het is door het KO-systeem spannend. Bij competitiewedstrijden heb je het probleem dat veel plaatsen al bezet zijn door mensen met een seizoenskaart, maar voor Europese wedstrijden zou iedereen kaarten kunnen bemachtigen. Toch?
Waarom gaan mensen niet naar Europese wedstrijden? Komt het omdat het doordeweeks is? Is het te duur? Zijn de eerste rondes niet leuk genoeg? En wat zijn de redenen voor de supporters die wel naar een Europese wedstrijd gaan?
leeg is ook sterk overdreven, er waren 28.000 plaatsen bezet dus dat laat een kaartje of 6.000 over, dat is echt bij lange na niet leegquote:Op donderdag 18 september 2008 19:48 schreef Dos37 het volgende:
Niet zo generaliseren, Twente - Arsenal was uitverkocht. En zelfs volgende week tegen Stade Rennes zal de Veste vol zitten.
Wat de reden is dat de kuip, Arena en het PSV stadion leeg zitten weet ik niet.
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:38 schreef RayMania het volgende:
Ik verbaas me er elke keer weer over. Bij Europese wedstrijden van Servische clubs in Servië zijn de stadions akelig leeg.
ik moet nog zien of twente-rennes uitverkocht is.. denk 't niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:48 schreef Dos37 het volgende:
Niet zo generaliseren, Twente - Arsenal was uitverkocht. En zelfs volgende week tegen Stade Rennes zal de Veste vol zitten.
Wat de reden is dat de kuip, Arena en het PSV stadion leeg zitten weet ik niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |