quote:
Op donderdag 18 september 2008 19:38 schreef RayMania het volgende:Ik verbaas me er elke keer weer over. Bij Europese wedstrijden van Nederlandse clubs in Nederland zijn de stadions akelig leeg. Hoe komt dat? Bij Feyenoord - Kalmar zie ik allemaal lege plekken en ook de tweede ring is helemaal leeg.
Ik vind het juist veel leuker om naar een Europese wedstrijd te gaan. Het is 's avonds, tegen een club waar je (bijna) nooit tegen speelt en het is door het KO-systeem spannend. Bij competitiewedstrijden heb je het probleem dat veel plaatsen al bezet zijn door mensen met een seizoenskaart, maar voor Europese wedstrijden zou iedereen kaarten kunnen bemachtigen. Toch?
Waarom gaan mensen niet naar Europese wedstrijden? Komt het omdat het doordeweeks is? Is het te duur? Zijn de eerste rondes niet leuk genoeg? En wat zijn de redenen voor de supporters die wel naar een Europese wedstrijd gaan?
Een hoop andere clubs spelen al veel 's avonds dus dan gaat dat al niet op

Verder zou ik een wedstrijd tegen Volendam bijna interessanter vinden dan Kalmar......
En ik heb altijd het idee dat als het seizoen een stukje op weg is de interesse groter is, maar nu is de competitie eigenlijk pas 2 wedstrijden bezig dus de loop naar de stadions zit er nog niet zo in denk ik.
Bovendien zijn er bij een aantal clubs de kaarten echt duur, als ik kijk dat ik dinsdag met korting en korting al dik 26 euro moest betalen voor een pak slaag. Bij NEC in de eerste ronde UEFA cup betaal je ook minimaal 20 euro voor een kaartje, en daar is het dan ook nog eens praktisch uitverkocht.
Feyenoord begon vroeg dat is ook nadelig.
Bovendien kan vaak niet iedereen zo een kaartje halen maar is een clubcard verplicht en dat is nog steeds een drempel.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)