En te zien op:quote:De tweede groepswedstrijd in het toernooi om de UEFA Cup tussen Feyenoord en CSKA Moskou staat onder leiding van de Noor Svein Oddvar Moen. De arbiter wordt hierbij ondersteund door zijn landgenoten en assistent-scheidsrechters Larsen en Wiken. De heer Johnsen zal optreden als vierde official.
Nee, staat in de TT.quote:
ahzo ik had het niet gezien hihiquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:47 schreef dill het volgende:
[..]
Nee, staat in de TT.
6 november, oftewel donderdag
quote:Vanochtend waren nog slechts 12.000 kaarten voor de wedstrijd van donderdag verkocht. Koop alsnog een kaart en steun Feyenoord ook in Europa. Losse kaarten voor deze wedstrijd zijn vandaag en morgen nog via de ticketbox te koop en op de wedstrijddag zelf aan de stadionkassa's. Daarnaast zijn er ook nog passe-partouts voor beide thuiswedstrijden in de UEFA Cup te koop.
Dat doen de clubs zelf. Ik weet niet precies wat de kaarten kosten maar ook bij Ajax zijn de kaarten absurd duur voor een groepsfase UEFA-Cup.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:06 schreef rubbereend het volgende:
dat zijn wel beroerd weinig verkochte kaarten
Inderdaad hoge prijzen:quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat doen de clubs zelf. Ik weet niet precies wat de kaarten kosten maar ook bij Ajax zijn de kaarten absurd duur voor een groepsfase UEFA-Cup.
Ik zit ook in de Kuip hoor, daar niet van.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:21 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Met zulke prijzen blijven veel mensen weg.Het wordt toch live uitgezonden.
Ik geef de voorkeur aan de Kuip.Op tv kijken vind ik niks
Feyenoord
Dat is ook weer zo ja.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:23 schreef Kwezel het volgende:
UEFA-CUP: PASSE-PARTOUT UEFA CUP 2E RONDE 2008-2009
Wedstrijd: Feyenoord - CSKA Moskou
Speeldatum: 06-11-2008 19:30 uur
Stadion: De Kuip, Rotterdam
Wedstrijd: Feyenoord - Lech Poznan
Speeldatum: 17-12-2008 20:45 uur
Stadion: De Kuip, Rotterdam
Clubkaartverplichting: JA
Seizoenkaarthouders: 4 kaarten per seizoen- of clubkaart
Voorrangsperiode seizoenkaarthouders: zaterdag 11 oktober 09.00 uur t/m 17 oktober
Beschikbare vakken Internet en TicketBox (passe-partout prijzen):
C, M, N, O ¤ 85,00
D, K, V, V V ¤ 59,00
J ¤ 44,00
Q, R, S, T, U, X1-4 ¤ 44,00
QQ, RR, TT, UU ¤ 44,00
W1-4, Z1-4 ¤ 40,00
Dan is een kaartje nog maar 22 euro per wedstrijd.
Het is simpelweg gewoon niet meer voor iedereen te betalen. Dit seizoen is sowieso een duur seizoen met extra activiteiten zoals feest vd eeuw, jubileum toernooi etc. 19.30 is ook een kut tijd. Te vroeg.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:23 schreef dill het volgende:
[..]
Ik zit ook in de Kuip hoor, daar niet van.
Snap ook eigenlijk niet dat er zo weinig kaarten verkocht zijn. Al zijn ze duur. Toch wel een leuke tegenstander vind ik en we hebben een tijdje niet Europees gespeeld. Ik zou het wel weten in ieder geval.
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
0-16 CSKA natuurlijk
Opportunisme en collectieve onderschatting van de tegenstander slaan natuurlijk helemaal nergens op, maar dat wist je zelf ook alquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Feyenoord gaat logischerwijs ten onder aan opportunisme, collectieve onderschatting van de tegenstander en uiteraard onkunde.
Jammer dat de kuip niet vol is want een volle kuip geeft de club denk ik toch een grote boost.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:13 schreef dill het volgende:
[..]
Opportunisme en collectieve onderschatting van de tegenstander slaan natuurlijk helemaal nergens op, maar dat wist je zelf ook al
Als jij bedoelt dat speculaties doorgaans niet op harde bewijzen maar slechts op bevindingen zijn gebaseerd dan geef ik je gelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:13 schreef dill het volgende:
[..]
Opportunisme en collectieve onderschatting van de tegenstander slaan natuurlijk helemaal nergens op, maar dat wist je zelf ook al
Denk dat dat meer te maken heeft met de vocale ondersteuning en kabaal/lawaai/agressieve sfeer in het stadion. Die kan er met 20.000 of zelfs met 12.000 ook zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer dat de kuip niet vol is want een volle kuip geeft de club denk ik toch een grote boost.
Helemaal na het goede resultaat van afgelopen weekend.
Leg mij jouw bevindingen even uit, wil je?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als jij bedoelt dat speculaties doorgaans niet op harde bewijzen maar slechts op bevindingen zijn gebaseerd dan geef ik je gelijk.
Volgens mij volg jij Feyenoord niet dit seizoen, duidelijke cijfers die allen in de richting van mijn mening wijzen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:21 schreef dill het volgende:
[..]
Leg mij jouw bevindingen even uit, wil je?
Cijfers zeggen niet alles. Als Feyenoord speelt als afgelopen zondag zie ik best kans. Die russen hebben ook geen wereldploeg.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens mij volg jij Feyenoord niet dit seizoen, duidelijke cijfers die allen in de richting van mijn mening wijzen.
Ja, want een 16-0 uitslag komt wekelijks voor en Feyenoord is een amateurploeg die donderdag tegen een wereldploeg speelt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens mij volg jij Feyenoord niet dit seizoen, duidelijke cijfers die allen in de richting van mijn mening wijzen.
Nee, totaal nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
We spelen de laatste 2 weken beter dan Ajax, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:43 schreef dill het volgende:
[..]
Nee, totaal nietFeyenoord, wat is dat?
Jij hebt het over opportunisme en onderschatting van de tegenstander. Hoe kun je in hemelsnaam zeggen dat we opportunistisch zijn na de afgelopen tijd? En onderschatting van Moskou slaat natuurlijk helemaal als een lul op een drumstel. En je geeft zelf het 'waarom' ook al aan, we spelen dramatisch. Niemand onderschat Moskou.
Haal alsjeblieft niet Ajax erbij, dan blijven we bezigquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef Crane het volgende:
[..]
We spelen de laatste 2 weken beter dan Ajax, maar dat terzijde.
Ik wilde even aantonen dat het spel niet zo dramatisch is zoals veel mensen beweren.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Haal alsjeblieft niet Ajax erbij, dan blijven we bezig
flinke prijzenquote:
Of Ajax nog slechter speelt dan wij weet ik niet, maar dat doet er ook niet toe. Goed spelen we in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef Crane het volgende:
[..]
We spelen de laatste 2 weken beter dan Ajax, maar dat terzijde.
Feyenoord zal de tegenstander inderdaad onderschatten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Feyenoord gaat logischerwijs ten onder aan opportunisme, collectieve onderschatting van de tegenstander en uiteraard onkunde.
Toch nog best netjes. Als je de berichten van 12.000 aan het begin van de week las.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
25.000 kaarten verkocht voor vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |