Hij kan op zijn minst weggeedit worden, niet zo lang geleden (zie vorige pagina van dat topic) werd er ook al zo'n bericht gepost. Blijkbaar is het voor een kleine groep gebruikers toch niet helemaal duidelijk... Kleine moeite om even weg te editen lijkt me.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:53 schreef sjimz het volgende:
De post die G_S heeft geplaatst hoeft niet weggehaald te worden.
Het is geen topic dat bekend staat om zijn grote offtopicheid en deze post zal ook geen hele offtopic discussie uitlokken.
Dus wat mij betreft blijft hij staan.
En alsof jij bekend staat om je inhoudelijkheid
Nee, dan heb je er blijkbaar nog steeds niks van begrepen. Hoe breed het onderwerp rond supporters / hk / hooligans etc. ook is... Wie de nieuwe voorzitter wordt van de ECV heeft er echt geen fuck mee te makenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:56 schreef sjimz het volgende:
Klopt, dat is ook de reden dat die post gewoon kan blijven staan.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij kan op zijn minst weggeedit worden, niet zo lang geleden (zie vorige pagina van dat topic) werd er ook al zo'n bericht gepost. Blijkbaar is het voor een kleine groep gebruikers toch niet helemaal duidelijk... Kleine moeite om even weg te editen lijkt me.
Verder reageer ik in FB altijd inhoudelijk ja.
quote:
Zomaar al 2 onnodige posts van je in FB, dus zo inhoudelijk ben je ook niet hoorquote:
Was alleen van 2 pagina's van het laatste topic.quote:
Het kan geen kwaad maar het heeft ook geen nut.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:16 schreef SCH het volgende:
Waarom worden grappig bedoelde topics meestal zo snel gesloten. Het kan toch geen kwaad?
En ik was te lui om een serieuze on-topic post te makenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vast wel maar was te lui om hem toe te voegen
Nope, komt nog als het goedquote:
Valencia@fok.nl dusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nope, komt nog als het goed
ja, dit was een tvp van je, dat zag ik ook wel
dat account van Jorien moeten ze vernietegen en de resten in een kluis diep onder de grond begravenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jorien was een fijne user inderdaad, dat ben ik heel erg met je eens. Ik vind je fijn. Kan hij niet terugkomen?ē
Welnee, gewoon terug laten komen. Allemaal serieuze en doordachte reacties op een topic is ook saai.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat account van Jorien moeten ze vernietegen en de resten in een kluis diep onder de grond begraven
Hoop ik dit weekend te updaten, maar heb veel te doen op het moment.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:04 schreef borisz het volgende:
Ray voor het linkjes topic
[WK 2010 Kwalificatiegroep 5]: België, Spanje, Turkije is het topic voor de kwalificatiegroep van Belgie. Alleen linkt de link in het linkjestopic naar de uefa-cup groep van AZ van vorig jaar.
Ik denk dat zaterdag het topic van die groep wel vol zitquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoop ik dit weekend te updaten, maar heb veel te doen op het moment.
pas dan ff dit aanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoop ik dit weekend te updaten, maar heb veel te doen op het moment.
ipv van elke zondag in regelmatigquote:Update:
Elke overzichtspost in dit topic wordt elke zondag geupdate. Soms wil een nieuw topic er nog wel eens tussendoor glippen, daarom waarderen wij het als je aanvullingen doorgeeft. Aanvullingen of opgemerkte fouten kun je doorgeven aan de moderators door een topicreport te zetten (), via het Feedback-topic of via de mail.
Thanks. Weg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:35 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #403: Can't ban a Feyenoordfan.
Is Darkshine dood?quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok, maar stel dat ie echt dood is, dan ben jij verantwoordelijk.
Goede titel ook.quote:
Dit zijn juist dingen die in dat topic horen, niet in FB.quote:[b]Op vrijdag 10 oktober 2008 14:48 schreef RayMania
Volgens mij is DarkShine beheerder van deze site. Misschien kun je daar iets vinden, TR?
Maar je doet het toch niet voor de views, maar voor de info... Die 4 man die het weten, zullen het je vertellen en daar heb je geen 1000+ views voor nodig. Zo aandachtsgeil ben je toch helemaal niet TR.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Jullie hebben zeker geen journalistiek gestudeerd. Met zo'n saaie titel als "Waar is DS?" kijkt er natuurlijk niemand. Zo'n spectaculaire kop als "Is DS dood" trekt gelijk een hele zooi views.
Zal er even naar kijken, maar reageer er dan ook niet allemaal opquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:35 schreef _Mike_ het volgende:
AFC AJAX #1084: Kampioenschap of degradatie?
Dj_Day-V loopt weer idioot te trollen
Ik heb een berichtje in het prikbord gezet, nu maar afwachten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:48 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij is DarkShine beheerder van deze site. Misschien kun je daar iets vinden, TR?
Wat een lief berichtjequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje in het prikbord gezet, nu maar afwachten.
Ik had het al gezien en al actie ondernomenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:13 schreef Crane het volgende:
Heb al een paar keer een TR gestuurd, kan een mod ff kijken?
Doe eens normaal man.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar is het condoleanceregister voor DarkShine?ē
Niks aan de hand.quote:Naam: DarkShine
Tijd: 11-10-2008 08:32
@ Theike: Jan van Dijk stond ook nog onder contract bij Roda. Die is toen verhuurd aan Helmond Sport.
Misschien wilt RBC huren?
Check.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:01 schreef methodmich het volgende:
Kan een mod de OP van Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2008/09 toevoegen als eerste post in Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2008/09 deel 2
Met daarbij de opmerking dat DOTO nu Gijs Zwaan als trainer heeft.
Bij voorbaat dank!
Ik las ergens dat hij is overleden.quote:
Jaja, waar dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij is overleden.ē
Waar las je dat dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 01:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij is overleden.ē
In deze suggestieve post.quote:
quote:
Dank je.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:24 schreef The_Verve het volgende:
Jan Mulder fantopic
DUBBEL!
De Jan Mulder Topic
Denk je nou dat je me een ban aansmeert, Dennis? Of ben je geschokt over het in mijn ogen gepaste plaatje dat ik er neer zette. "Anders moeten we wel ff een mod PM'en hoorrrrr"quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:18 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #403: Can't ban a Feyenoordfan.
Sta erboven en reageer gewoon niet. Het is niet moeilijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:29 schreef Crane het volgende:
Die reactie vroeg er gewoon om zoals ik hierboven al zei.
Gaan we nou dreigen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:28 schreef RayMania het volgende:
Plaatje is ongepast, dus weg. Crane, je hebt een geschiedenis hier, dus laat zulke dingen voortaan gewoon achterwege. Kay?
Op mij mogen ze ook alles constant zeggen (nog wel erger dan dit), ik zie niet in waarom ik daar niet op zou mogen reageren zolang jullie het gewoon laten staan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sta erboven en reageer gewoon niet. Het is niet moeilijk.
Die post heb ik net aangepast.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Gaan we nou dreigen?Sorry hoor, maar vond je de irritante reactie van Canisfire dit nou ook niet een beetje uitlokken?
Ik weet veel van de WW II en weet dus dat het niet iets is om grappig over te doen, het gaat mij erom dat ie weg moet. Van mij mag jij blijven, tenminste een keer een normale discussie..quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:29 schreef Crane het volgende:
Flauw hoor, Raymania. Die reactie vroeg er gewoon om zoals ik hierboven al zei.
Denthemen, huillie.
Help me even, want ik ben de laatste tijd weinig tegengekomen. Of we moeten het niet gezien hebben?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:32 schreef Crane het volgende:
[..]
Op mij mogen ze ook alles constant zeggen (nog wel erger dan dit), ik zie niet in waarom ik daar niet op zou mogen reageren zolang jullie het gewoon laten staan.
Ik hou wel van een beetje zwarte humor. Het was niet beledigend bedoeld ofzo.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik weet veel van de WW II en weet dus dat het niet iets is om grappig over te doen, het gaat mij erom dat ie weg moet.
Dan is het goed.quote:Van mij mag jij blijven, tenminste een keer een normale discussie..
Geloof mij nou maar, als ik je weg zou willen was ik echt niet hier heen gegaan
Het is niet dat er direct hard gescholden wordt, maar meer van die irritante OT reacties op mij wanneer ik iets post waar mensen het niet mee eens zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Help me even, want ik ben de laatste tijd weinig tegengekomen. Of we moeten het niet gezien hebben?
Klopt, maar alleen dan doe ik de moeite om echt een TR te sturen, omdat ik gewoon liever niet heb dat ik op de een of andere manier makkelijk voor (potentiele) werkgevers, familie klasgenoten etc. te achterhalen ben. Zeker niet gezien het feit dat ik tijdens/na wedstrijden wel eens emotioneel kan reageren zoals jullie wel weten.quote:Als iets je stoort en het is niet aangepast, dan weet je de weg wel te vinden dacht ik zo. Ik heb niks gezien, op wat TR's van je voornaam na.
Daar gaan wij natuurlijk niet over. Iedereen mag op zich een OP maken, maar misschien beter om even te bespreken met de vaste posters in de Ajax-reeks.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hej even een vraagje. Zou het niet leuk zijn om de OP van het Ajax topic te veranderen. K weet niet wie dit normaal doet maar het gaat nog steeds over het 1000ste topic en we zitten alweer in 1086 nu. Laatst ging het er wel even over maar is het er niet echt van gekomen.
Okeeequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daar gaan wij natuurlijk niet over. Iedereen mag op zich een OP maken, maar misschien beter om even te bespreken met de vaste posters in de Ajax-reeks.
Dank je!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:02 schreef venomsnake het volgende:
Spammer:
http://forum.fok.nl/user/history/231854
Omdat pfaf dat vroeg.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:27 schreef The_Verve het volgende:
Waarom staat [WK 2010 kwalificatiegroep 5]België, Spanje, Turkije #2 in BNW?
In het rangensysteem staat pfaf boven TerroRobbie maar nog nipt onder DAM.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:00 schreef RayMania het volgende:
En pfaf is heilig. Een soort God, maar dan beter.
Maar natúúrlijk staat DAM hoger. Iemand die alle zaakwaarnemers kent, evenals veel spelers en contacten heeft binnen alle betaald voetbalclubs in Argentinië verdíént die eer ook!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
In het rangensysteem staat pfaf boven TerroRobbie maar nog nipt onder DAM.
Want ja die staat boven alles!
Eerste topic is op slot en PI's kunnen wij niet veranderenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:24 schreef borisz het volgende:
Fok! Wereldvoetballer van het jaar 2008: De voorronde mag op slot
Fok! Wereldvoetballer van het jaar 2008: De Finale Graag de PI even veranderen ajb
Das jammer, dan ga ik maar even hulp van hogere hand inroepen als dat kanquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eerste topic is op slot en PI's kunnen wij niet veranderen
Ik PM haar wel even.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Das jammer, dan ga ik maar even hulp van hogere hand inroepen als dat kan. Shmoops ofzo
.
omgquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:58 schreef sjimz het volgende:
Fa's kunnen dat ook niet borisz. Je moet nog een trede hoger aankloppen!
Wie bedoel je met hij?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:09 schreef TC03 het volgende:
Live eredivisieverslagen #36
Hij blijft maar dit soort semi-trolls posten, hij post nooit iets normaals. Ik erger me aan hem.
Groeten,
Nelson Mandela
Wat zeg je dat weer mooi.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoelang mag die Fiskus nog baggeren inderdaad.Een ongelofelijke grafmongool.
Ik zal een PM sturen, want de FA's vinden het wel meevallen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoelang mag die Fiskus nog baggeren inderdaad.Een ongelofelijke grafmongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |