abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62611965
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:46 schreef xminator het volgende:
-Nederlands aub-
Omg waarom wis je die? Dat is alleen een liedje over Fenerbahçe. Dat kan gewoon simpelweg niet naar het Nederlands vertaald kan worden.

Not happy.
Doe wat aan de troll aub.
pi_62612097
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:46 schreef xminator het volgende:

[..]

Omg waarom wis je die? Dat is alleen een liedje over Fenerbahçe. Dat kan gewoon simpelweg niet naar het Nederlands vertaald kan worden.

En hoe zou je moeten zien dat dat een clublied is als je geen Turks kunt lezen?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62612133
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 14:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

En hoe zou je moeten zien dat dat een clublied is als je geen Turks kunt lezen?
Misschien doordat er FENERBAHÇE
bij stond en geen quote was op iemand?
pi_62613350
Mijn post is alweer verwijderd! Al 2 keer!
Ik vraag heel beleefd waarom mijn post verwijderd wordt, verwijder je die post ook.
ne okuyon, bokmu var?
pi_62671418
Kut scheidsrechter, er is al ons 1 doelpunt en penalty ontnomen .
Gelukkig staan we nog 1 - 0 voor... mja nog steeds is het klote.
pi_62671475
Wat speelt Fener slecht _!
Ik zie bursaspor nog wel scoren en de scheids zie ik ook nog wel een paar rode kaarten uitdelen bij Fener
Vooral na die actie van Edu

En er zijn maar zo'n 20.000 mensen in het stadion...40% van de capaciteit
pi_62673782
Slecht? Ze speelden wel iets beter.
5-2 is een mooie score, als je bedenkt dat Fener 1 rode kaart, 1 penalty niet gekregen en 1 doelpunt niet gekregen buiten beschouwing houdt. KLOTE SCHEIDS.

20.000? O_o? Het leken er meer.. Mja 20.000 is nog steeds heel veel voor een normale competitie duel. In vergelijking met veel andere teams ( salatasaray, kayseri etc. ) is het nog steeds heel veel want bij hun zijn het er meestal maar 16.000 ofzo en als max. kunnen ze maar 27.000 mensen herbergen .
pi_62673922
Eerste helft was erg slecht.
Bursaspor kreeg HEEL veel kansen.
2e helft was beter/leuker..helaas weer 2 onnodige tegen goals. (Die 2e )
En 20.000 is voor Fener heel weinig.
Gewoonlijks zit het stadion gewoon vol.
pi_62674148
Gewoonlijk zit het helemaal niet vol, alleen bij derby's zit hij altijd vol. Wanneer het wat kouder is zitten er meestal rond de 30.000 mensen bij een normaal competitieduel. In europees verband zit het ook altijd vol.
En als het gewoon super draait europees/competitie zit hij ook altijd vol.

Ik vond het 2e helft leuker om te kijken. Ja natuurlijk krijgt bursa sport meer kansen, Fenerbahçe heeft een rode kaart. Ze gingen steeds meer aanvallender spelen.

2e tegendoelpunt vond ik niet zo raar, het 1e was dom! Ze gingen met z'n 3en naar Yusuf Simsek(Hij is meestal best goed ) toe waardoor we een domme tegendoelpunt kregen.

Ik hoop dat volgende week Deniz + Josico gaat spelen als hij 2 verdedigende middenvelders gaat opstellen.
Maldonado heeft genoeg tijd gekregen vind ik.

Was wel mooi om te zien hoe emotioneel Deivid werd na zijn doelpunt .

[ Bericht 26% gewijzigd door xminator op 25-10-2008 20:47:22 ]
pi_62686040
Ik vind dit eigenlijk een best mooie score. Fenerbahçe zit nu met de gedachte dat alles weer goed gaat. De daadwerkelijke problemen in de ploeg worden door de roes van de overwinning vergeten. Opa Aragones zal voorlopig dus ook nog als trainer blijven. Ik vind dit een mooie score omdat ze over twee weken keiharde reality-checks gaan krijgen van wederom Arsenal en van een Galatasaray in vorm.

Ik kan niet wachten op die laatste derby!
quote:
Ze gingen met z'n 3en naar Yusuf Simsek(Hij is meestal best goed )
Yusuf Simsek wordt zwaar overschat omdat hij toevallig één goede wedstrijd tegen Galatasaray heeft gespeeld. Die wedstrijd kon hij echter alleen maar spelen omdat hij niet gedekt werd. We hebben tijdens de wedstrijd Estland - Turkije allemaal kunnen zien wat voor niksnut hij eigenlijk is.
pi_62686478
Yusuf speelde niet zo sleht in Estland-Turkije.. hij maakte een paar blunders uit nerveusiteit denk ik.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_62687709
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]

Yusuf Simsek wordt zwaar overschat omdat hij toevallig één goede wedstrijd tegen Galatasaray heeft gespeeld. Die wedstrijd kon hij echter alleen maar spelen omdat hij niet gedekt werd. We hebben tijdens de wedstrijd Estland - Turkije allemaal kunnen zien wat voor niksnut hij eigenlijk is.
Nu weet ik genoeg over jou en je voetbal kennis .
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:14 schreef Meh7 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk een best mooie score. Fenerbahçe zit nu met de gedachte dat alles weer goed gaat. De daadwerkelijke problemen in de ploeg worden door de roes van de overwinning vergeten. Opa Aragones zal voorlopig dus ook nog als trainer blijven. Ik vind dit een mooie score omdat ze over twee weken keiharde reality-checks gaan krijgen van wederom Arsenal en van een Galatasaray in vorm.

Ik kan niet wachten op die laatste derby!
[..]
Enige team dat aan het dromen is is salatasaray, Fenerbahçe gaat laatste tijd slecht ja. Maar mensen zoals jij denken dat het super gaat met salatasaray .
pi_62688409
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:21 schreef xminator het volgende:

[..]

Nu weet ik genoeg over jou en je voetbal kennis .
[..]

Enige team dat aan het dromen is is salatasaray, Fenerbahçe gaat laatste tijd slecht ja. Maar mensen zoals jij denken dat het super gaat met salatasaray .
Ik denk dat Galatasaray gehakt gaat maken van Bokbahçe
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_62688944
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:45 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik denk dat Galatasaray gehakt gaat maken van Bokbahçe
Que?
pi_62691032
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:02 schreef xminator het volgende:

[..]

Que?
Döner Que-bab
pi_62691315
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:02 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Döner Que-bab
hehhee.. ik bedoelde dus eigenlijk kort samengevat. Fenerbahce zuigt en Galatasaray pwnt Fenerbahce. Wij hebben Arda Turan.. jullie hebben niets..
pi_62691323
TVP voor mijn Fener.
pi_62692773
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:09 schreef Burakius het volgende:

[..]

hehhee.. ik bedoelde dus eigenlijk kort samengevat. Fenerbahce zuigt en Galatasaray pwnt Fenerbahce. Wij hebben Arda Turan.. jullie hebben niets..
Juich niet te vroeg.
pi_62694557
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:52 schreef xminator het volgende:

[..]

Juich niet te vroeg.
Damn .. je werd niet eens boos ... mijn poging is mislukt.
pi_62696905
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:55 schreef Burakius het volgende:

[..]

Damn .. je werd niet eens boos ... mijn poging is mislukt.
Denk je ik ga boos worden op een forum .
pi_62704051
Galatasaray 4-2 onderuit bij Eskisehirspor.
pi_62705875

Nieuwe 'sport'-complex dat Fenerbahçe aan het bouwen is. Hierin zit:
- Een basketbal/voleybal stadion met een capaciteit van 12.000 mensen. + 2 train velden. Genaamd: Fenerbahçe Arena
- Winkelcentrum
- Een 4 of 5 sterren hotel
- Bioscoop
- Olympisch zwembad
- Bedrijfscomplex.

Dit zal allemaal in 2010 klaar zijn ,
In de Fenerbahce Arena zal de wereld finale van basketbal in 2010 gespeeld worden.
pi_62705980
GAD-VER-DAM-ME

Als Fenerbahçe fan moet ik toch echt toegeven dat dat ding een van de grootste architectonische misbaksels is dat ik in mijn leven heb gezien. Zelfs het Bayern Munchen stadion is mooi vergeleken met dit. Het lijkt wel een vieze kwak die op de aarde is gespoten door een Galatasaray-fan. Dit gedrocht zou NOOIT de naam Fenerbahçe mogen dragen.

Mag hopen dat dit een Hoax is.
pi_62706406
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:24 schreef DurumDoner het volgende:
GAD-VER-DAM-ME

Als Fenerbahçe fan moet ik toch echt toegeven dat dat ding een van de grootste architectonische misbaksels is dat ik in mijn leven heb gezien. Zelfs het Bayern Munchen stadion is mooi vergeleken met dit. Het lijkt wel een vieze kwak die op de aarde is gespoten door een Galatasaray-fan. Dit gedrocht zou NOOIT de naam Fenerbahçe mogen dragen.

Mag hopen dat dit een Hoax is.
Het is een basketbal stadion waarbij meerdere lagen zijn en als het goed is heb je onderaan een olympisch zwembad. Om dat allemaal zo efficiënt mogelijk te plaatsen is het er zo komen uitzien. Want er is niet meer grond beschikbaar. Niet mijn stijl, maar een gedrocht is het zeker niet.

Een gedrocht is meer de ArenA en de kloon er van de salatasaray stadion
pi_62706671
Die omhulsel is echt niet uit efficiëntie ontstaan. Dat had ook anders gekund. Ik snap best dat het een complex concept is. En dit zal heus wel creatief zijn opgelost. Alleen is dat geen samenhangend geheel met de esthetica van dit gebouw. Dit gebouw is gewoon niet Fener-waardig in mijn ogen. Ben sowiezo geen fan van die zogenaamde blob-architectuur. Walgelijk vind ik het en horizonverkrachtend. Als hier geen Fenerbahce op de buitenzijde stond zou je ook niet zeggen dat het om een stadion gaat. Ik zou eerder denken dat het een of ander museum/dolfijnen-show-achtig-iets is.
pi_62707014
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:48 schreef DurumDoner het volgende:
Die omhulsel is echt niet uit efficiëntie ontstaan. Dat had ook anders gekund. Ik snap best dat het een complex concept is. En dit zal heus wel creatief zijn opgelost. Alleen is dat geen samenhangend geheel met de esthetica van dit gebouw. Dit gebouw is gewoon niet Fener-waardig in mijn ogen. Ben sowiezo geen fan van die zogenaamde blob-architectuur. Walgelijk vind ik het en horizonverkrachtend. Als hier geen Fenerbahce op de buitenzijde stond zou je ook niet zeggen dat het om een stadion gaat. Ik zou eerder denken dat het een of ander museum/dolfijnen-show-achtig-iets is.
Ik vind het ook niet perfect, maar we zullen het uiteindelijk wel zien.
pi_62707397
Nou en nu de spirit vasthouden en naar plek nummer 1, verdien ik er ook nog wat aan.
pi_62711590
Het lijkt wel op een kinderspeeltuin
ne okuyon, bokmu var?
pi_62711925
Het ziet er echt niet uit inderdaad.
That's all folks!
pi_62716866
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 00:28 schreef DeVinger het volgende:
Nou en nu de spirit vasthouden en naar plek nummer 1, verdien ik er ook nog wat aan.
Hmm? Heb je geld ingezet op Fener dat ze 1e zouden worden? Een beetje domme keuze niet waar . Want als je het een beetje had gevolgd zou je weten dat er een nieuwe trainer + nieuwe spelers zouden komen.
pi_62717545
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 10:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Het ziet er echt niet uit inderdaad.
Het is gewoon een beetje in Sci-Fi stijl. Ik vind het wel meevallen.
pi_62746910
Ik vind em wel mooi eigenlijk. Al dat maffiageld dat er in gestoken gaat worden, ... houden jullie wel over om scheidsrechters om te kopen?
pi_62747111
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 12:04 schreef Burakius het volgende:
Ik vind em wel mooi eigenlijk. Al dat maffiageld dat er in gestoken gaat worden, ... houden jullie wel over om scheidsrechters om te kopen?

Dat galatasray nou allemaal pauper fans heeft....

Fenerbahçe heeft een goede marketingstrategie gekozen.
pi_62760171
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:30 schreef xminator het volgende:

[..]

Hmm? Heb je geld ingezet op Fener dat ze 1e zouden worden? Een beetje domme keuze niet waar . Want als je het een beetje had gevolgd zou je weten dat er een nieuwe trainer + nieuwe spelers zouden komen.
Ja he, had dat ff eerder verteld. Komt wel goed, Fener wordt kampioen. Heet niet voor niets Gladstone Gander.
pi_62825150

vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:27:19 #286
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62826968
whehe fener.
AFC AJAX
pi_62827145
whehehe msnk
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_62858901
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:20 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nieuwe 'sport'-complex dat Fenerbahçe aan het bouwen is. Hierin zit:
- Een basketbal/voleybal stadion met een capaciteit van 12.000 mensen. + 2 train velden. Genaamd: Fenerbahçe Arena
- Winkelcentrum
- Een 4 of 5 sterren hotel
- Bioscoop
- Olympisch zwembad
- Bedrijfscomplex.

Dit zal allemaal in 2010 klaar zijn ,
In de Fenerbahce Arena zal de wereld finale van basketbal in 2010 gespeeld worden.
Het ziet er echt afschuwelijk uit .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_62861960
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:29 schreef RayMania het volgende:

[..]

Het ziet er echt afschuwelijk uit .
Maar het gaat wel lekker veel geld opleveren .
  zaterdag 1 november 2008 @ 19:37:28 #290
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62867325
Edu weer een eigen doelpunt?
pi_62872502
Altijd weer edu, ik vind het echt irritant worden.
pi_62872888
Edu gaat voor de goude schoen.. hij heeft al meer gescoord dan Semih en Guiza bij elkaar..
volgende week spelen ze toch thuis tegen Gala.. ik heb zo het gevoel dat Skibbe na afloop van de wedstrijd een vlag gaat planten op de middenstip..

[ Bericht 40% gewijzigd door PonyBoy op 01-11-2008 23:46:32 ]
pi_62873264
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 23:41 schreef PonyBoy het volgende:
Edu gaat voor de goude schoen.. hij heeft al meer gescoord dan Semih en Guiza bij elkaar..
volgende week spelen ze toch thuis tegen Gala.. ik heb zo het gevoel dat Skibbe na afloop van de wedstrijd een vlag gaat planten op de middenstip..
Dat gassaray spelers nou na elke wedstrijd dat ze thuis verliezen van Fenerbahçe een ware kamp op het middenveld zet om hun middenstip te beschermen.
pi_62887186
Tegen arsenal geen alex , dus geen brein .
pi_62890298
Uefa cup kan dus ook wel vergeten worden.
pi_62907840
quote:
Op zondag 2 november 2008 18:10 schreef xminator het volgende:
Het zou wat zijn als hij zondag niet meespeelt! Mocht dat gebeuren voorspel ik niets goeds voor Fener. Hij is zowat de enige speler die nog overeind blijft op het veld en nog iets uithaalt.
pi_62909131
quote:
Op zondag 2 november 2008 18:10 schreef xminator het volgende:
Hebben jullie wel iemand die ver kan ingooien. Dat schijnt namelijk ook te werken tegen Arsenal.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_62909205
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:24 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Hebben jullie wel iemand die ver kan ingooien. Dat schijnt namelijk ook te werken tegen Arsenal.
Dat schijnt te werken inderdaad, gelukkig hebben we daarvoor 2 spelers .
pi_62911100
govderdomme, alex 3 weken uit de roulatie.
Het gaan klote weken worden.
pi_62929179
Mooie kans voor nieuwe spelers om zich eens te tonen. Je weet maar nooit wat het oplevert!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')