Omg waarom wis je die? Dat is alleen een liedje over Fenerbahçe. Dat kan gewoon simpelweg niet naar het Nederlands vertaald kan worden.quote:
En hoe zou je moeten zien dat dat een clublied is als je geen Turks kunt lezen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Omg waarom wis je die? Dat is alleen een liedje over Fenerbahçe. Dat kan gewoon simpelweg niet naar het Nederlands vertaald kan worden.
![]()
Misschien doordat er FENERBAHÇEquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En hoe zou je moeten zien dat dat een clublied is als je geen Turks kunt lezen?
Yusuf Simsek wordt zwaar overschat omdat hij toevallig één goede wedstrijd tegen Galatasaray heeft gespeeld. Die wedstrijd kon hij echter alleen maar spelen omdat hij niet gedekt werd. We hebben tijdens de wedstrijd Estland - Turkije allemaal kunnen zien wat voor niksnut hij eigenlijk is.quote:Ze gingen met z'n 3en naar Yusuf Simsek(Hij is meestal best goed)
Nu weet ik genoeg over jou en je voetbal kennisquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Yusuf Simsek wordt zwaar overschat omdat hij toevallig één goede wedstrijd tegen Galatasaray heeft gespeeld. Die wedstrijd kon hij echter alleen maar spelen omdat hij niet gedekt werd. We hebben tijdens de wedstrijd Estland - Turkije allemaal kunnen zien wat voor niksnut hij eigenlijk is.
Enige team dat aan het dromen is is salatasaray, Fenerbahçe gaat laatste tijd slecht ja. Maar mensen zoals jij denken dat het super gaat met salatasarayquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:14 schreef Meh7 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk een best mooie score. Fenerbahçe zit nu met de gedachte dat alles weer goed gaat. De daadwerkelijke problemen in de ploeg worden door de roes van de overwinning vergeten. Opa Aragones zal voorlopig dus ook nog als trainer blijven. Ik vind dit een mooie score omdat ze over twee weken keiharde reality-checks gaan krijgen van wederom Arsenal en van een Galatasaray in vorm.
Ik kan niet wachten op die laatste derby!
[..]
Ik denk dat Galatasaray gehakt gaat maken van Bokbahçequote:Op zondag 26 oktober 2008 14:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Nu weet ik genoeg over jou en je voetbal kennis.
[..]
Enige team dat aan het dromen is is salatasaray, Fenerbahçe gaat laatste tijd slecht ja. Maar mensen zoals jij denken dat het super gaat met salatasaray.
Que?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik denk dat Galatasaray gehakt gaat maken van Bokbahçe
hehhee.. ik bedoelde dus eigenlijk kort samengevat. Fenerbahce zuigt en Galatasaray pwnt Fenerbahce. Wij hebben Arda Turan.. jullie hebben niets..quote:
Juich niet te vroeg.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
hehhee.. ik bedoelde dus eigenlijk kort samengevat. Fenerbahce zuigt en Galatasaray pwnt Fenerbahce. Wij hebben Arda Turan.. jullie hebben niets..
Damn .. je werd niet eens boosquote:
Denk je ik ga boos worden op een forumquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
Damn .. je werd niet eens boos... mijn poging is mislukt.
Het is een basketbal stadion waarbij meerdere lagen zijn en als het goed is heb je onderaan een olympisch zwembad. Om dat allemaal zo efficiënt mogelijk te plaatsen is het er zo komen uitzien. Want er is niet meer grond beschikbaar. Niet mijn stijl, maar een gedrocht is het zeker niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:24 schreef DurumDoner het volgende:
GAD-VER-DAM-ME
Als Fenerbahçe fan moet ik toch echt toegeven dat dat ding een van de grootste architectonische misbaksels is dat ik in mijn leven heb gezien. Zelfs het Bayern Munchen stadion is mooi vergeleken met dit. Het lijkt wel een vieze kwak die op de aarde is gespoten door een Galatasaray-fan. Dit gedrocht zou NOOIT de naam Fenerbahçe mogen dragen.
Mag hopen dat dit een Hoax is.
Ik vind het ook niet perfect, maar we zullen het uiteindelijk wel zien.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:48 schreef DurumDoner het volgende:
Die omhulsel is echt niet uit efficiëntie ontstaan. Dat had ook anders gekund. Ik snap best dat het een complex concept is. En dit zal heus wel creatief zijn opgelost. Alleen is dat geen samenhangend geheel met de esthetica van dit gebouw. Dit gebouw is gewoon niet Fener-waardig in mijn ogen. Ben sowiezo geen fan van die zogenaamde blob-architectuur. Walgelijk vind ik het en horizonverkrachtend. Als hier geen Fenerbahce op de buitenzijde stond zou je ook niet zeggen dat het om een stadion gaat. Ik zou eerder denken dat het een of ander museum/dolfijnen-show-achtig-iets is.
Hmm? Heb je geld ingezet op Fener dat ze 1e zouden worden? Een beetje domme keuze niet waarquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:28 schreef DeVinger het volgende:
Nou en nu de spirit vasthouden en naar plek nummer 1, verdien ik er ook nog wat aan.
Het is gewoon een beetje in Sci-Fi stijl. Ik vind het wel meevallen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Het ziet er echt niet uit inderdaad.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:04 schreef Burakius het volgende:
Ik vind em wel mooi eigenlijk. Al dat maffiageld dat er in gestoken gaat worden, ... houden jullie wel over om scheidsrechters om te kopen?
Ja he, had dat ff eerder verteld. Komt wel goed, Fener wordt kampioen. Heet niet voor niets Gladstone Gander.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmm? Heb je geld ingezet op Fener dat ze 1e zouden worden? Een beetje domme keuze niet waar. Want als je het een beetje had gevolgd zou je weten dat er een nieuwe trainer + nieuwe spelers zouden komen.
Het ziet er echt afschuwelijk uitquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:20 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe 'sport'-complex dat Fenerbahçe aan het bouwen is. Hierin zit:
- Een basketbal/voleybal stadion met een capaciteit van 12.000 mensen. + 2 train velden. Genaamd: Fenerbahçe Arena
- Winkelcentrum
- Een 4 of 5 sterren hotel
- Bioscoop
- Olympisch zwembad
- Bedrijfscomplex.
Dit zal allemaal in 2010 klaar zijn,
![]()
In de Fenerbahce Arena zal de wereld finale van basketbal in 2010 gespeeld worden.
Maar het gaat wel lekker veel geld opleverenquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het ziet er echt afschuwelijk uit.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:41 schreef PonyBoy het volgende:
Edu gaat voor de goude schoen..hij heeft al meer gescoord dan Semih en Guiza bij elkaar..
volgende week spelen ze toch thuis tegen Gala.. ik heb zo het gevoel dat Skibbe na afloop van de wedstrijd een vlag gaat planten op de middenstip..![]()
Het zou wat zijn als hij zondag niet meespeelt! Mocht dat gebeuren voorspel ik niets goeds voor Fener. Hij is zowat de enige speler die nog overeind blijft op het veld en nog iets uithaalt.quote:Op zondag 2 november 2008 18:10 schreef xminator het volgende:
Tegen arsenal geen alex, dus geen brein
.
Hebben jullie wel iemand die ver kan ingooien. Dat schijnt namelijk ook te werken tegen Arsenal.quote:Op zondag 2 november 2008 18:10 schreef xminator het volgende:
Tegen arsenal geen alex, dus geen brein
.
Dat schijnt te werken inderdaad, gelukkig hebben we daarvoor 2 spelersquote:Op maandag 3 november 2008 15:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hebben jullie wel iemand die ver kan ingooien. Dat schijnt namelijk ook te werken tegen Arsenal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |