quote:Fenerbahçe gaat in januari een bod uitbrengen op Andrés Guardado. De Turkse topclub heeft de linkermiddenvelder van Deportivo la Coruña dit seizoen al enkele malen bekeken en is onder de indruk geraakt. De Mexicaan stond ruim een jaar geleden in de belangstelling van diverse Europese clubs, waaronder PSV, maar koos uiteindelijk voor een dienstverband in A Coruña. (Diverse Spaanse media)
Ik denk het niet. Hoop het wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:48 schreef WeMan het volgende:
Ik denk dat Fenerbahce Arsenal af gaat maken in Istanbul.. 2xSemih, 2xAlex, 1xKazim
Fenerbahçe gaat inderdaad wat transfers maken maar of er een buitenlander gaat komenquote:
Je hebt zeker niet gekeken?quote:
nou maar hopen dat ze goed gemotiveerd zijn voor de wedstrijd tegen Arsenal..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet gekeken?
kocaelispor spelers gingen steeds op de grond liggen, scheids liet steeds het spel stoppen. Scheids bleef wachten totdat er zo een brancard ding kwam. Van die helpertjes gingen kijken, zetten spelers op brancard. Spelers zeiden we zijn OK. Stonden gelijk weer op. En toen pas ging het spel verder. Dit gebeurde 3 keer ofzo. Keeper was aan het tijdrekken etc.. Op een gegeven moment was een speler op de grond aan het liggen 2 meter van de zijlijn af. De scheids was zo dom, hij bleef gewoon wachten ipv. dat hij zei ga maar naar de zijkant. Dan is het heel normaal.
Dus eigenlijk was 5 minuten te weinig.
Ik juist niet. Moet Semih op de flanken gaan spelen ofzo? WTF?!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:56 schreef ClioSporT het volgende:
Straks Semih en Guiza in de spits (volgens laatste nieuws). Ik begin er een beetje in te geloven....
Tsjah, ik denk dat het beter was als Kazim ook meespeelde om zich zelf te laten zien aan arsenal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:11 schreef LincolnGS het volgende:
wtf waar is Kazim... hij zit niet eens op de bank.. scandelous..
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:36 schreef LincolnGS het volgende:
Fenerbahce speelt vet beter,
Je hebt gelijk. Verdediging is zo dom geweest. Vooral maldonado( DAMN WAT IS HIJ FOKKING SLECHT) en Edu. Lugano speelt ook iets zwakker. Maar maldonado teringlijer dat hij is. Hij mag opzouten, en wel nu meteen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:36 schreef LincolnGS het volgende:
Fenerbahce speelt vet beter, alleen 3 x dezelfde blunders achterin.. Je kan moeilijk Aragones hiervan de schuld geven.
De eerste paar minuten speelden ze wel redelijk, na die goals was er niks meer van hen over de eerste helft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:36 schreef LincolnGS het volgende:
Fenerbahce speelt vet beter, alleen 3 x dezelfde blunders achterin.. Je kan moeilijk Aragones hiervan de schuld geven.
Van wie? Fenerbahce komt steeds achter mekaar. arsenal komt af en toe met een counter.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:39 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De eerste paar minuten speelden ze wel redelijk, na die goals was er niks meer van hen over de eerste helft.
Haha, Arsenal doet duidelik zijn best niet. Ze vinden deze score prima. Af en toe gaan ze naar Volkan toe om wat balletjes het doel in te trappen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Van wie? Fenerbahce komt steeds achter mekaar. arsenal komt af en toe met een counter.
Zo vaag is het niet. Ze spelen tegen de best voetballende ploeg van Europa. Ze worden kapot gespeeld en we zijn pas een helft onderweg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vage shit.
O RLYYYYYYYY?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:55 schreef Meh7 het volgende:
Denk je dat Febeş nog een kans heeft om door te gaan in de CL dan? Als het zo door gaat eindigen ze met 1 punt als vierde.
allemaal domme blunders achterin.. Guiza had net zo veel kansen maar die gast heeft ze niet allemaal erin getikt..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:57 schreef msnk het volgende:
Maak je punt nou eens duidelijk xminator
Jammer dat Fenerbahçe verliest maar kom op zeg 5-2. Tering.
Het is nog steeds een Nederlands forum hoorquote:
Guiza had echt 2 kansen die erin hadden moeten gaan. Voor de rest ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:51 schreef LincolnGS het volgende:
[..]
allemaal domme blunders achterin.. Guiza had net zo veel kansen maar die gast heeft ze niet allemaal erin getikt..
Ik snap ook niet dat ze Deniz niet hebben opgenomen in hun CL selectie..![]()
Het is niet de beste speler, maar in ieder geval wel beter dan Maldonado die alleen maar achter een speler aanholt en voor de rest geen moer doet.
1. Ruzie maken doe je maar per PM.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:46 schreef sjimz het volgende:
ClioSporT, praat gewoon Nederlands of pleur anders op naar een Turks forum.
Dit is al je zoveelste waarschuwing.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:33 schreef saban het volgende:
[..]
1. Ruzie maken doe je maar per PM.
2. Dit hoeft niet. Zo kan het ook.
3. Het mag wel iets beleefder, niet?
1. Ik spreek je aan op het feit dat je je niet normaal kan gedragen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
1. Waar bemoei jij je mee?
2. Het is al een stuk of 3 keer eerder gevraagd dus mijn geduld raakt op.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:38 schreef saban het volgende:
[..]
1. Ik spreek je aan op het feit dat je je niet normaal kan gedragen.
2. Een ongeduldig mod is geen mod.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:12 schreef ClioSporT het volgende:
Verwijder je nu ook al m'n NEDERLANDSE berichtjes ?
Je ben inderdaad BLAUW als het maar kan he.Zodra je ze een beetje macht geef gaan ze het misbruiken.
Dat lijkt me duidelijk genoeg.quote:Turkse posts worden verwijderd en als je klachten hebt moet je maar lekker naar eht Feedback topic in VBL gaan.
Nee hoor maar die post bevatte ook gewoon een troll.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:26 schreef ClioSporT het volgende:
Mijn laatste post ging toch echt over Fenerbahce sjimz en ook nog in correct NEDERLANDS.
Ga je nou constant al mijn berichtjes verwijderen . ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |