Ik heb ook liever dat Alex de strafschoppen neemt, maar dat neemt niet weg dat Kezman ook prima in staat is om strafschoppen te nemen.quote:Op maandag 14 april 2008 00:49 schreef ClioSporT het volgende:
Kezman moet nu echt oprotten gewoon, egoistische aap. Penalty's worden genomen door ALEX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als het nou 5-0 was en je krijgt een penalty dan snap ik het wel, maar dit slaat gewoon nergens op. Die gast moet morgen nog de deur uit worden geschopt.
Als Zico nou zelfs zegt dat Alex die penalty had moeten nemen omdat hij gewoon de 1e penaltynemer is snap ik niet waarom Kezman hem zou moeten nemen. Terwijl je gewoon relaxt 3-1 kan maken geef je de wedstrijd weg door ook nog eens 2-2 te spelen.quote:Op maandag 14 april 2008 10:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat Alex de strafschoppen neemt, maar dat neemt niet weg dat Kezman ook prima in staat is om strafschoppen te nemen.
Vorige week hebben we in de blessuretijd gescoord, deze keer hebben we de blessuretijd een doelpunt tegen gekregen...
quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:22 schreef xminator het volgende:
OMYGOD HOE HEEFT KEZMAN DIE KUNNEN MISSEN? HIJ MOET OPROTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Zie het maar als TVP want ik geloof er namelijk niks van , Takak naar Fenerbahçequote:Volop belangstelling voor Takak
ARNHEM - Jasar Takak speelde tegen PSV een prima wedstrijd. Dat bleef niet onopgemerkt bij de scouts.
Op de tribune verdween de naam van de aanvallend ingestelde middenvelder in de boekjes bij clubs als Fenerbahçe en Besiktas. Ook Trabzonspor heeft contact opgenomen met Takak. Die club volgt hem al een jaar of twee.
FC Twente heeft Takak ook in het vizier. De Enschedese club ziet in hem mogelijk een opvolger van Engelaar. Of de intersse concreet wordt hangt af van het al dan niet aanblijven van trainer Fred Rutten. Jasar Takak is na dit seizoen transfervrij.
Omroep Gelderland
Backup, in Turkije heb je namelijk de regel dat je maar een zoveel aantal buitenlanders mag hebben en Takak telt als Turk vanwege zijn ouders. En aangezien er in Turkije weinig Turkse degelijke verdedigende middenvelders lopen komen ze bij dit soort spelers uit. Muslu Nalbantoglu gaat bijvoorbeeld ook naar Kayserispor(nummer vijf in Turkije), terwijl hij in de Eredivisie een van de slechtste spelers is.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
Die speler die na een jaar zonder club te hebben gezeten afgelopen zomer bij vitesse kwam , in het verleden bij o.a FC Zwolle en Nec gespeeld heeft ook in de jeugdopleiding van PSV gezeten.
Kan het me ook echt niet voorstellen wat ze met die prutser moeten ook al is die transfervrij.
Je wist het vast al een tijdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:14 schreef xminator het volgende:
Wat denk jij nou zelluf?
Zeg zou ik net zoals peter vincent ofzo geld hiervoor kunnen vragen
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je wist het vast al een tijd?
Toen Davids naar Ajax zou komen wist ik het ook al een tijd maar kon niks zeggen in 1e instantie, terwijl je het dan juist van de daken wilt schreeuwen
voetbalzone zegt 12 miljoen, sporx zegt 5 miljoen, aziz yildirim zegt 4,5 miljoen en timesonline 2,5quote:Op maandag 2 juni 2008 16:06 schreef xminator het volgende:
Overigens heeft Fenerbahçe Emre voor een transfersom van 2,5 miljoen euro gehaald:
http://www.timesonline.co(...)e/article4045960.ece
Het kan ook zijn dat het gewoon eenmalig was dat hij zoveel scoorde, want daarvoor had hij nog niet bijster veel gepresteerd.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:58 schreef xminator het volgende:
Hoezo, ik vind het een normale bedrag. En dat is het ook. Hij heeft er 27 ingepegeld in SPANJE en niet in een of andere gare competitie. Heeft een leeftijd van 27 jaar en is dus echt op het hoogtepunt. Je kunt geen spits halen voor minder maar die wel beter is. Als het wel kan mag jij het zeggen.
Je mot niet luisteren naar ezikler, meeste zijn gewoon jaloers.
Kom op zeg, eenmalig 27 doelpunten scoren is niet niets. En dan vooral in Spanje en niet in Bulgarije ofzo.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat het gewoon eenmalig was dat hij zoveel scoorde, want daarvoor had hij nog niet bijster veel gepresteerd.
Al maakte hij tijdens het EK een scherpe en gretige indruk.
Nee zijn manager wilde zelf ook 1 miljoen...quote:Op zondag 13 juli 2008 11:05 schreef ClioSporT het volgende:
Hij schijnt 3 miljoen euro gevraagd te hebben en dat zou gewoon teveel zijn, mede doordat een aantal andere goede spelers allemaal rond de 2 miljoen zitten. Hij verdiende 1.2 en kreeg 2 milj aangeboden.
50 miljoen YTL (27 miljoen euro) al voordat het seizoen is begonnen bij elkaar gesprokkeld door de fansquote:Denetleme Kurulu raporunda, Fenerbahçeli taraftarlarımızın kulübe yaptıkları maddi katkının boyutu da gözler önüne serildi.
Kurul raporuna göre 2008-2009 sezonu için satılan 27 bin 63 kombine biletten 41 milyon 410 bin 69 YTL, loca satışlarından 6 milyon 395 bin YTL ve taraftar karttan 2 milyon 730 bin 330 YTL gelir elde edildi.
Üç kalemin toplamı ise 50 milyon 535 bin 399 YTL.
Yani bir başka deyişle, başkanımız Aziz Yıldırım'ın sözünü ettiği yüksek transfer harcamalarının büyük bölümü, daha sezon başlamadan sarı-lacivertli taraftarlarımızca karşılanmış durumda.
Fenerbahce. Overigens wel afhangend van of ze ver komen in de CL, maar dat verwacht ik niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:08 schreef DeVinger het volgende:
Hoe staat het in Turklije (voor mijn seizoensweddenschap). Fener lijkt me verreweg de beste ploeg komend seizoen, of hoe zit het tov Gala of anderen? (objectief antwoord graag)
Hopelijk heb ik binnenkort DSmartquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:57 schreef xminator het volgende:
kut dsmart liet eerste 40 minuten van gaysaray zien en eerste 10 minuten van Fenerbahçe en daarna gingen ze weer op zwart ...
Jupquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:54 schreef xminator het volgende:
heb je dreambox?
En wat heb je een motor of 2 keer lnb?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:56 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Jup
Leuk ding...voor een paar euro volledig Digiturk pakket + DSmart binnenkort
2 lnbquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:00 schreef xminator het volgende:
[..]
En wat heb je een motor of 2 keer lnb?
Ik zit ook te twijfelen om er eentje te nemen, maar het lijkt me zo veel werk om het gedaan te krijgen ...
Ik krijg voor 5 euro Digiturk (en binnenkort DSmart) volledig pakketquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:04 schreef xminator het volgende:
Dus ken je dat voor mij ook doen.
Maar je ontvangt nu dus echt alles met 2 keer lnb ook europese betaal kanalen?
emre speelt altijd goed, maar hij kan geen waarde aan het team voegen.. kijk als je een heel goed team hebt (overige 9 veldspelers) dan kan je een speler als Emre op het middenveld permitteren zoals een AC Milan die Gattuso laat spelen.. dit soort spelers zijn volkomen nutteloos voor de teamprestatie als er geen chemie is tussen de overige spelers.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:54 schreef ClioSporT het volgende:
Lem keltos, boogie car center'da gelip doverim seni haaa
emre iyi oynuyor aslinda, aurelio satilmadi kendisi gitti, maldonado harbi dana, josicoyu daha oynarken gormedim. Winterstopta iyi oyuncu alinmazsa (libero) sampiyonluk gitmistir
Of een dreambox waarop je alles van Sport 1 tot DSmart kan kijkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:04 schreef xminator het volgende:
0-0.
Je hebt geen schotel nodig, een abonnement op sport 1 is voldoende.
Als ze de tot de winter overleven in de CL (Ik verwacht het niet) dan zal het denk ik niet veel meer uitmaken aangezien ze dan gewoon nieuwe spelers MOETEN kopen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
Gaat goed, not. De spelers moeten trouwens echt uitkijken met de gele kaarten. Ze krijgen teveel (onnodige) gele kaarten wat nog voor grote problemen kan zorgen...
weet je wel zeker..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:31 schreef xminator het volgende:
Lucescu is wel goed. Maar laten we Aragones wat tijd gunnen.
Guiza is al geslaagd vind ik. Ik vind hem erg goed, maar de spelers/tactiek achter hem is niet goed.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Raar dat Aragones en Guiza lijken te mislukken.
Voeg Josico daar ook maar aan toe. Het lijkt erop dat Aragones Fenerbahçe flink genaaid heeft. Ik denk niet dat de spelers waar hij om gevraagd heeft nog lang blijven als hij vertrekt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Raar dat Aragones en Guiza lijken te mislukken.
Een nieuwe trainer, nieuwe tactiek, nieuwe spelers. En dan gelijk het allerbeste verwachten in een maand tijdquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:09 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Voeg Josico daar ook maar aan toe. Het lijkt erop dat Aragones Fenerbahçe flink genaaid heeft. Ik denk niet dat de spelers waar hij om gevraagd heeft nog lang blijven als hij vertrekt.
Guiza al geslaagd, ik heb nog niets van die man gezien.. paar intikkertjes dat is alles..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Guiza is al geslaagd vind ik. Ik vind hem erg goed, maar de spelers/tactiek achter hem is niet goed.
Ik weet genoeg over jou 'voetbalkennis'quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:59 schreef WeMan het volgende:
[..]
Guiza al geslaagd, ik heb nog niets van die man gezien.. paar intikkertjes dat is alles..
grappig dat als mensen zoals jij niets kunnen zeggen gelijk op dequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik weet genoeg over jou 'voetbalkennis'.
Haha ja man.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:39 schreef WeMan het volgende:
[..]
grappig dat als mensen zoals jij niets kunnen zeggen gelijk op deknop drukken.
wtfquote:
Zoveel hebben we nou ook weer niet gezien van Guiza tot nu toe. Hij heeft één goal gemaakt in zes weken tijd. Die goal was ook echt een intikkertje. Fener speelt vaak met 1 spits, het enige wat hij moet doen is scoren lijkt mij. Zonder Alex, die zowel assists maakt als scoort, is FB verlamd. Er zijn verder geen middenvelders die Guiza in een scorende positie kunnen zetten, laat staan andere scorende middenvelders.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:26 schreef xminator het volgende:
Ik weet genoeg over jou 'voetbalkennis'.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:11 schreef WeMan het volgende:
wtfFB heeft zijn beste tijd gehad. een kort piekje vorig jaar.. GS wordt de komende 4 jaar kampioen.
Omdat hij niet scoort is hij dus slecht? Hij kan niet scoren omdat hij in z'n eentje zit vooraan en hij niet genoeg 'support' krijgt van het midden. Je kunt gewoon zien aan zijn speelwijze dat hij goed is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zoveel hebben we nou ook weer niet gezien van Guiza tot nu toe. Hij heeft één goal gemaakt in zes weken tijd. Die goal was ook echt een intikkertje. Fener speelt vaak met 1 spits, het enige wat hij moet doen is scoren lijkt mij. Zonder Alex, die zowel assists maakt als scoort, is FB verlamd. Er zijn verder geen middenvelders die Guiza in een scorende positie kunnen zetten, laat staan andere scorende middenvelders.
[..]
Dat sowieso
dieptriest..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat hij niet scoort is hij dus slecht? Hij kan niet scoren omdat hij in z'n eentje zit vooraan en hij niet genoeg 'support' krijgt van het midden. Je kunt gewoon zien aan zijn speelwijze dat hij goed is.
haha ja salatasaray ken natuurlijk kampioen worden in Turkije met behulp van scheidsrechters, we hebben gezien dat ze geen hulp krijgen in het buitenland. Waardoor ze bijv. met 3 - 4 net kunnen winnen tegen bellinzona ofzo hahaha
Heel slim, om op het HAHAHAHA te focussen ipv. op Bellinzona 3 - 4 salatasaray.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:12 schreef WeMan het volgende:
[..]
dieptriest..iemand die ook nog elke keer om zijn eigen opmerking lacht..
laatste paar jaar? je bedoelt de laatste 3 jaar waarin GS 2x kampioen is geworden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:21 schreef ClioSporT het volgende:
Goh, het gaat even weer slecht met Fener en alle anti-fener (galatasaray) fans komen weer opdagen. Het was erg stil jongens de laatste paar jaar, welkom.
sorry maar ik kijk geen volleybal en korfbal enzo..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:19 schreef ClioSporT het volgende:
Ik bekijk het niet alleen op die manier. Kampioen of niet, Fenerbahce is gewoon beter en dan niet alleen met voetbal.
nergens.. hij zei gewoon in een interview dat hij niet verwacht om 4 jaar bij FB te blijven (hij heeft een 4jarig contract getekend in de zomer)quote:
Jij bent gekquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:40 schreef Devrim_ het volgende:
GÜİZA SİNYAL VERDİ
Fenerbahçemizin İspanyol golcüsü Daniel Güiza ayrılabileceğine dair açıklamalarda bulundu!
Hij gaat waarschijnlijk weg
En Aragones kunnen ze niet laten opdonderen tot december
Beter hadden ze Wagner Love gehaald..quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij bent gek.
Guiza is hardstikke goed. Als Fenerbahçe met hetzelfde tactiek doorgaat, dan maakt het niet uit wie je daar neerzet hij zal slecht functioneren. Aragones gebruikt et verkeerde tactiek.
Ook zou het zonde zijn van de 14 miljoen die gegeven is.
Denk je dat de Russen Wagner Love gaan geven? Denk je dat hij vanuit Rusland naar Turkije zou willen komen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:21 schreef WeMan het volgende:
[..]
Beter hadden ze Wagner Love gehaald..
Ik denk van niet. Al zou 5-0 zeker een stunt zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:48 schreef WeMan het volgende:
Ik denk dat Fenerbahce Arsenal af gaat maken in Istanbul.. 2xSemih, 2xAlex, 1xKazim
ik vind Arsenal de minste van de Engelse clubs (Man United, Chelsea, Liverpool)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Al zou 5-0 zeker een stunt zijn.
quote:Fenerbahçe gaat in januari een bod uitbrengen op Andrés Guardado. De Turkse topclub heeft de linkermiddenvelder van Deportivo la Coruña dit seizoen al enkele malen bekeken en is onder de indruk geraakt. De Mexicaan stond ruim een jaar geleden in de belangstelling van diverse Europese clubs, waaronder PSV, maar koos uiteindelijk voor een dienstverband in A Coruña. (Diverse Spaanse media)
Ik denk het niet. Hoop het wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:48 schreef WeMan het volgende:
Ik denk dat Fenerbahce Arsenal af gaat maken in Istanbul.. 2xSemih, 2xAlex, 1xKazim
Fenerbahçe gaat inderdaad wat transfers maken maar of er een buitenlander gaat komenquote:
Je hebt zeker niet gekeken?quote:
nou maar hopen dat ze goed gemotiveerd zijn voor de wedstrijd tegen Arsenal..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet gekeken?
kocaelispor spelers gingen steeds op de grond liggen, scheids liet steeds het spel stoppen. Scheids bleef wachten totdat er zo een brancard ding kwam. Van die helpertjes gingen kijken, zetten spelers op brancard. Spelers zeiden we zijn OK. Stonden gelijk weer op. En toen pas ging het spel verder. Dit gebeurde 3 keer ofzo. Keeper was aan het tijdrekken etc.. Op een gegeven moment was een speler op de grond aan het liggen 2 meter van de zijlijn af. De scheids was zo dom, hij bleef gewoon wachten ipv. dat hij zei ga maar naar de zijkant. Dan is het heel normaal.
Dus eigenlijk was 5 minuten te weinig.
Ik juist niet. Moet Semih op de flanken gaan spelen ofzo? WTF?!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:56 schreef ClioSporT het volgende:
Straks Semih en Guiza in de spits (volgens laatste nieuws). Ik begin er een beetje in te geloven....
Tsjah, ik denk dat het beter was als Kazim ook meespeelde om zich zelf te laten zien aan arsenal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:11 schreef LincolnGS het volgende:
wtf waar is Kazim... hij zit niet eens op de bank.. scandelous..
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:36 schreef LincolnGS het volgende:
Fenerbahce speelt vet beter,
Je hebt gelijk. Verdediging is zo dom geweest. Vooral maldonado( DAMN WAT IS HIJ FOKKING SLECHT) en Edu. Lugano speelt ook iets zwakker. Maar maldonado teringlijer dat hij is. Hij mag opzouten, en wel nu meteen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:36 schreef LincolnGS het volgende:
Fenerbahce speelt vet beter, alleen 3 x dezelfde blunders achterin.. Je kan moeilijk Aragones hiervan de schuld geven.
De eerste paar minuten speelden ze wel redelijk, na die goals was er niks meer van hen over de eerste helft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:36 schreef LincolnGS het volgende:
Fenerbahce speelt vet beter, alleen 3 x dezelfde blunders achterin.. Je kan moeilijk Aragones hiervan de schuld geven.
Van wie? Fenerbahce komt steeds achter mekaar. arsenal komt af en toe met een counter.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:39 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De eerste paar minuten speelden ze wel redelijk, na die goals was er niks meer van hen over de eerste helft.
Haha, Arsenal doet duidelik zijn best niet. Ze vinden deze score prima. Af en toe gaan ze naar Volkan toe om wat balletjes het doel in te trappen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Van wie? Fenerbahce komt steeds achter mekaar. arsenal komt af en toe met een counter.
Zo vaag is het niet. Ze spelen tegen de best voetballende ploeg van Europa. Ze worden kapot gespeeld en we zijn pas een helft onderweg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vage shit.
O RLYYYYYYYY?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:55 schreef Meh7 het volgende:
Denk je dat Febeş nog een kans heeft om door te gaan in de CL dan? Als het zo door gaat eindigen ze met 1 punt als vierde.
allemaal domme blunders achterin.. Guiza had net zo veel kansen maar die gast heeft ze niet allemaal erin getikt..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:57 schreef msnk het volgende:
Maak je punt nou eens duidelijk xminator
Jammer dat Fenerbahçe verliest maar kom op zeg 5-2. Tering.
Het is nog steeds een Nederlands forum hoorquote:
Guiza had echt 2 kansen die erin hadden moeten gaan. Voor de rest ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:51 schreef LincolnGS het volgende:
[..]
allemaal domme blunders achterin.. Guiza had net zo veel kansen maar die gast heeft ze niet allemaal erin getikt..
Ik snap ook niet dat ze Deniz niet hebben opgenomen in hun CL selectie..![]()
Het is niet de beste speler, maar in ieder geval wel beter dan Maldonado die alleen maar achter een speler aanholt en voor de rest geen moer doet.
1. Ruzie maken doe je maar per PM.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:46 schreef sjimz het volgende:
ClioSporT, praat gewoon Nederlands of pleur anders op naar een Turks forum.
Dit is al je zoveelste waarschuwing.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:33 schreef saban het volgende:
[..]
1. Ruzie maken doe je maar per PM.
2. Dit hoeft niet. Zo kan het ook.
3. Het mag wel iets beleefder, niet?
1. Ik spreek je aan op het feit dat je je niet normaal kan gedragen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
1. Waar bemoei jij je mee?
2. Het is al een stuk of 3 keer eerder gevraagd dus mijn geduld raakt op.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:38 schreef saban het volgende:
[..]
1. Ik spreek je aan op het feit dat je je niet normaal kan gedragen.
2. Een ongeduldig mod is geen mod.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:12 schreef ClioSporT het volgende:
Verwijder je nu ook al m'n NEDERLANDSE berichtjes ?
Je ben inderdaad BLAUW als het maar kan he.Zodra je ze een beetje macht geef gaan ze het misbruiken.
Dat lijkt me duidelijk genoeg.quote:Turkse posts worden verwijderd en als je klachten hebt moet je maar lekker naar eht Feedback topic in VBL gaan.
Nee hoor maar die post bevatte ook gewoon een troll.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:26 schreef ClioSporT het volgende:
Mijn laatste post ging toch echt over Fenerbahce sjimz en ook nog in correct NEDERLANDS.
Ga je nou constant al mijn berichtjes verwijderen . ?
Omg waarom wis je die? Dat is alleen een liedje over Fenerbahçe. Dat kan gewoon simpelweg niet naar het Nederlands vertaald kan worden.quote:
En hoe zou je moeten zien dat dat een clublied is als je geen Turks kunt lezen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Omg waarom wis je die? Dat is alleen een liedje over Fenerbahçe. Dat kan gewoon simpelweg niet naar het Nederlands vertaald kan worden.
![]()
Misschien doordat er FENERBAHÇEquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En hoe zou je moeten zien dat dat een clublied is als je geen Turks kunt lezen?
Yusuf Simsek wordt zwaar overschat omdat hij toevallig één goede wedstrijd tegen Galatasaray heeft gespeeld. Die wedstrijd kon hij echter alleen maar spelen omdat hij niet gedekt werd. We hebben tijdens de wedstrijd Estland - Turkije allemaal kunnen zien wat voor niksnut hij eigenlijk is.quote:Ze gingen met z'n 3en naar Yusuf Simsek(Hij is meestal best goed)
Nu weet ik genoeg over jou en je voetbal kennisquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Yusuf Simsek wordt zwaar overschat omdat hij toevallig één goede wedstrijd tegen Galatasaray heeft gespeeld. Die wedstrijd kon hij echter alleen maar spelen omdat hij niet gedekt werd. We hebben tijdens de wedstrijd Estland - Turkije allemaal kunnen zien wat voor niksnut hij eigenlijk is.
Enige team dat aan het dromen is is salatasaray, Fenerbahçe gaat laatste tijd slecht ja. Maar mensen zoals jij denken dat het super gaat met salatasarayquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:14 schreef Meh7 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk een best mooie score. Fenerbahçe zit nu met de gedachte dat alles weer goed gaat. De daadwerkelijke problemen in de ploeg worden door de roes van de overwinning vergeten. Opa Aragones zal voorlopig dus ook nog als trainer blijven. Ik vind dit een mooie score omdat ze over twee weken keiharde reality-checks gaan krijgen van wederom Arsenal en van een Galatasaray in vorm.
Ik kan niet wachten op die laatste derby!
[..]
Ik denk dat Galatasaray gehakt gaat maken van Bokbahçequote:Op zondag 26 oktober 2008 14:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Nu weet ik genoeg over jou en je voetbal kennis.
[..]
Enige team dat aan het dromen is is salatasaray, Fenerbahçe gaat laatste tijd slecht ja. Maar mensen zoals jij denken dat het super gaat met salatasaray.
Que?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik denk dat Galatasaray gehakt gaat maken van Bokbahçe
hehhee.. ik bedoelde dus eigenlijk kort samengevat. Fenerbahce zuigt en Galatasaray pwnt Fenerbahce. Wij hebben Arda Turan.. jullie hebben niets..quote:
Juich niet te vroeg.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
hehhee.. ik bedoelde dus eigenlijk kort samengevat. Fenerbahce zuigt en Galatasaray pwnt Fenerbahce. Wij hebben Arda Turan.. jullie hebben niets..
Damn .. je werd niet eens boosquote:
Denk je ik ga boos worden op een forumquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
Damn .. je werd niet eens boos... mijn poging is mislukt.
Het is een basketbal stadion waarbij meerdere lagen zijn en als het goed is heb je onderaan een olympisch zwembad. Om dat allemaal zo efficiënt mogelijk te plaatsen is het er zo komen uitzien. Want er is niet meer grond beschikbaar. Niet mijn stijl, maar een gedrocht is het zeker niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:24 schreef DurumDoner het volgende:
GAD-VER-DAM-ME
Als Fenerbahçe fan moet ik toch echt toegeven dat dat ding een van de grootste architectonische misbaksels is dat ik in mijn leven heb gezien. Zelfs het Bayern Munchen stadion is mooi vergeleken met dit. Het lijkt wel een vieze kwak die op de aarde is gespoten door een Galatasaray-fan. Dit gedrocht zou NOOIT de naam Fenerbahçe mogen dragen.
Mag hopen dat dit een Hoax is.
Ik vind het ook niet perfect, maar we zullen het uiteindelijk wel zien.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:48 schreef DurumDoner het volgende:
Die omhulsel is echt niet uit efficiëntie ontstaan. Dat had ook anders gekund. Ik snap best dat het een complex concept is. En dit zal heus wel creatief zijn opgelost. Alleen is dat geen samenhangend geheel met de esthetica van dit gebouw. Dit gebouw is gewoon niet Fener-waardig in mijn ogen. Ben sowiezo geen fan van die zogenaamde blob-architectuur. Walgelijk vind ik het en horizonverkrachtend. Als hier geen Fenerbahce op de buitenzijde stond zou je ook niet zeggen dat het om een stadion gaat. Ik zou eerder denken dat het een of ander museum/dolfijnen-show-achtig-iets is.
Hmm? Heb je geld ingezet op Fener dat ze 1e zouden worden? Een beetje domme keuze niet waarquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:28 schreef DeVinger het volgende:
Nou en nu de spirit vasthouden en naar plek nummer 1, verdien ik er ook nog wat aan.
Het is gewoon een beetje in Sci-Fi stijl. Ik vind het wel meevallen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Het ziet er echt niet uit inderdaad.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:04 schreef Burakius het volgende:
Ik vind em wel mooi eigenlijk. Al dat maffiageld dat er in gestoken gaat worden, ... houden jullie wel over om scheidsrechters om te kopen?
Ja he, had dat ff eerder verteld. Komt wel goed, Fener wordt kampioen. Heet niet voor niets Gladstone Gander.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmm? Heb je geld ingezet op Fener dat ze 1e zouden worden? Een beetje domme keuze niet waar. Want als je het een beetje had gevolgd zou je weten dat er een nieuwe trainer + nieuwe spelers zouden komen.
Het ziet er echt afschuwelijk uitquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:20 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe 'sport'-complex dat Fenerbahçe aan het bouwen is. Hierin zit:
- Een basketbal/voleybal stadion met een capaciteit van 12.000 mensen. + 2 train velden. Genaamd: Fenerbahçe Arena
- Winkelcentrum
- Een 4 of 5 sterren hotel
- Bioscoop
- Olympisch zwembad
- Bedrijfscomplex.
Dit zal allemaal in 2010 klaar zijn,
![]()
In de Fenerbahce Arena zal de wereld finale van basketbal in 2010 gespeeld worden.
Maar het gaat wel lekker veel geld opleverenquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het ziet er echt afschuwelijk uit.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:41 schreef PonyBoy het volgende:
Edu gaat voor de goude schoen..hij heeft al meer gescoord dan Semih en Guiza bij elkaar..
volgende week spelen ze toch thuis tegen Gala.. ik heb zo het gevoel dat Skibbe na afloop van de wedstrijd een vlag gaat planten op de middenstip..![]()
Het zou wat zijn als hij zondag niet meespeelt! Mocht dat gebeuren voorspel ik niets goeds voor Fener. Hij is zowat de enige speler die nog overeind blijft op het veld en nog iets uithaalt.quote:Op zondag 2 november 2008 18:10 schreef xminator het volgende:
Tegen arsenal geen alex, dus geen brein
.
Hebben jullie wel iemand die ver kan ingooien. Dat schijnt namelijk ook te werken tegen Arsenal.quote:Op zondag 2 november 2008 18:10 schreef xminator het volgende:
Tegen arsenal geen alex, dus geen brein
.
Dat schijnt te werken inderdaad, gelukkig hebben we daarvoor 2 spelersquote:Op maandag 3 november 2008 15:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hebben jullie wel iemand die ver kan ingooien. Dat schijnt namelijk ook te werken tegen Arsenal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |