Ik heb ook liever dat Alex de strafschoppen neemt, maar dat neemt niet weg dat Kezman ook prima in staat is om strafschoppen te nemen.quote:Op maandag 14 april 2008 00:49 schreef ClioSporT het volgende:
Kezman moet nu echt oprotten gewoon, egoistische aap. Penalty's worden genomen door ALEX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als het nou 5-0 was en je krijgt een penalty dan snap ik het wel, maar dit slaat gewoon nergens op. Die gast moet morgen nog de deur uit worden geschopt.
Als Zico nou zelfs zegt dat Alex die penalty had moeten nemen omdat hij gewoon de 1e penaltynemer is snap ik niet waarom Kezman hem zou moeten nemen. Terwijl je gewoon relaxt 3-1 kan maken geef je de wedstrijd weg door ook nog eens 2-2 te spelen.quote:Op maandag 14 april 2008 10:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat Alex de strafschoppen neemt, maar dat neemt niet weg dat Kezman ook prima in staat is om strafschoppen te nemen.
Vorige week hebben we in de blessuretijd gescoord, deze keer hebben we de blessuretijd een doelpunt tegen gekregen...
quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:22 schreef xminator het volgende:
OMYGOD HOE HEEFT KEZMAN DIE KUNNEN MISSEN? HIJ MOET OPROTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Zie het maar als TVP want ik geloof er namelijk niks van , Takak naar Fenerbahçequote:Volop belangstelling voor Takak
ARNHEM - Jasar Takak speelde tegen PSV een prima wedstrijd. Dat bleef niet onopgemerkt bij de scouts.
Op de tribune verdween de naam van de aanvallend ingestelde middenvelder in de boekjes bij clubs als Fenerbahçe en Besiktas. Ook Trabzonspor heeft contact opgenomen met Takak. Die club volgt hem al een jaar of twee.
FC Twente heeft Takak ook in het vizier. De Enschedese club ziet in hem mogelijk een opvolger van Engelaar. Of de intersse concreet wordt hangt af van het al dan niet aanblijven van trainer Fred Rutten. Jasar Takak is na dit seizoen transfervrij.
Omroep Gelderland
Backup, in Turkije heb je namelijk de regel dat je maar een zoveel aantal buitenlanders mag hebben en Takak telt als Turk vanwege zijn ouders. En aangezien er in Turkije weinig Turkse degelijke verdedigende middenvelders lopen komen ze bij dit soort spelers uit. Muslu Nalbantoglu gaat bijvoorbeeld ook naar Kayserispor(nummer vijf in Turkije), terwijl hij in de Eredivisie een van de slechtste spelers is.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
Die speler die na een jaar zonder club te hebben gezeten afgelopen zomer bij vitesse kwam , in het verleden bij o.a FC Zwolle en Nec gespeeld heeft ook in de jeugdopleiding van PSV gezeten.
Kan het me ook echt niet voorstellen wat ze met die prutser moeten ook al is die transfervrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |