abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58038721

Fener-related sites:

www.fenerbahce.org
www.antu.com

Vorig topic: [Centraal] Fenerbahçe Topic. #2
Op en aanmerkingen over de openings post kunnen worden ge-pm-ed
pi_58038754
quote:
Op maandag 14 april 2008 00:49 schreef ClioSporT het volgende:
Kezman moet nu echt oprotten gewoon, egoistische aap. Penalty's worden genomen door ALEX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als het nou 5-0 was en je krijgt een penalty dan snap ik het wel, maar dit slaat gewoon nergens op. Die gast moet morgen nog de deur uit worden geschopt.
Ik heb ook liever dat Alex de strafschoppen neemt, maar dat neemt niet weg dat Kezman ook prima in staat is om strafschoppen te nemen.

Vorige week hebben we in de blessuretijd gescoord, deze keer hebben we de blessuretijd een doelpunt tegen gekregen...
pi_58045414
TVP.
pi_58045917
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:40 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik heb ook liever dat Alex de strafschoppen neemt, maar dat neemt niet weg dat Kezman ook prima in staat is om strafschoppen te nemen.

Vorige week hebben we in de blessuretijd gescoord, deze keer hebben we de blessuretijd een doelpunt tegen gekregen...
Als Zico nou zelfs zegt dat Alex die penalty had moeten nemen omdat hij gewoon de 1e penaltynemer is snap ik niet waarom Kezman hem zou moeten nemen. Terwijl je gewoon relaxt 3-1 kan maken geef je de wedstrijd weg door ook nog eens 2-2 te spelen.

Hij is gewoon egoistisch, ook toen hij die penalty veroorzaakt had kon hij makkelijk de bal afspelen maar meneer moest het weer alleen doen om zich te bewijzen. Ei dat ie is.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_58162359
OMYGOD HOE HEEFT KEZMAN DIE KUNNEN MISSEN? HIJ MOET OPROTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
pi_58166931
Gelukkig denkt niet iedereen zoals jij...
pi_58167968
Ik haat de mensen die kezman al 2 jaar lang goedpraten en elke keer zeggen kezman gaat ontploffen... Dat gaat nu niet en morgen ook niet gebeuren. Semih is tienmaal beter dan kezman en Semih verdiend om in de basis te starten. kezman mag opzouten en Fenerbahce mag een fatsoenlijke spits kopen.
pi_58170528
Kezman mag idd weg eind van het seizoen. Semih is daarentegen een prima speler maar helaas speelt hij 9 v/d 10 keer slecht wanneer hij in de basis begint.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_58170726
Kanoute of Adriano moet komen ipv Kezman
FENER!
FENER!
FENER!
FENER!
pi_58174297
Kanoute is geen spits en adriano is geloof ik al half met z'n pensioen bezig.
pi_58175240
Ik zie liever Vagner Love komen.. iig een sterke spits.
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:12:52 #12
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_58227725
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 18:22 schreef xminator het volgende:
OMYGOD HOE HEEFT KEZMAN DIE KUNNEN MISSEN? HIJ MOET OPROTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
pi_58227921
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Mijn hemel
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_58231391
quote:
Volop belangstelling voor Takak

ARNHEM - Jasar Takak speelde tegen PSV een prima wedstrijd. Dat bleef niet onopgemerkt bij de scouts.
Op de tribune verdween de naam van de aanvallend ingestelde middenvelder in de boekjes bij clubs als Fenerbahçe en Besiktas. Ook Trabzonspor heeft contact opgenomen met Takak. Die club volgt hem al een jaar of twee.
FC Twente heeft Takak ook in het vizier. De Enschedese club ziet in hem mogelijk een opvolger van Engelaar. Of de intersse concreet wordt hangt af van het al dan niet aanblijven van trainer Fred Rutten. Jasar Takak is na dit seizoen transfervrij.
Omroep Gelderland
Zie het maar als TVP want ik geloof er namelijk niks van , Takak naar Fenerbahçe
pi_58231521
Ik denk eerlijk gezegd dat Fener hem niet eens wilt en SCOUTS?!..... wie is takak eigenlijk :S ?
pi_58231595
Die speler die na een jaar zonder club te hebben gezeten afgelopen zomer bij vitesse kwam , in het verleden bij o.a FC Zwolle en Nec gespeeld heeft ook in de jeugdopleiding van PSV gezeten.

Kan het me ook echt niet voorstellen wat ze met die prutser moeten ook al is die transfervrij.
  dinsdag 22 april 2008 @ 18:19:47 #17
123545 DatMeenJeNiet
pi_58231958
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
Die speler die na een jaar zonder club te hebben gezeten afgelopen zomer bij vitesse kwam , in het verleden bij o.a FC Zwolle en Nec gespeeld heeft ook in de jeugdopleiding van PSV gezeten.

Kan het me ook echt niet voorstellen wat ze met die prutser moeten ook al is die transfervrij.
Backup, in Turkije heb je namelijk de regel dat je maar een zoveel aantal buitenlanders mag hebben en Takak telt als Turk vanwege zijn ouders. En aangezien er in Turkije weinig Turkse degelijke verdedigende middenvelders lopen komen ze bij dit soort spelers uit. Muslu Nalbantoglu gaat bijvoorbeeld ook naar Kayserispor(nummer vijf in Turkije), terwijl hij in de Eredivisie een van de slechtste spelers is.
pi_58232995
Oh dan zal hij waarschijnlijk naar beziktas gaan.
pi_58234038
Of ballenjongen bij Fenerbahce
pi_58342636
Fenerbahçe
pi_58352621
En Volkan heeft het 'm weer geflikt, verdomme.

Maldonado moet weg, wat een slechte speler zeg... Volgens mij speelden alle spelers met tegenzin ofzo; zo slecht heb ik FB niet zien spelen dit jaar...
pi_58462648
Morgen spannend..............
  zondag 4 mei 2008 @ 01:11:22 #23
123545 DatMeenJeNiet
pi_58464585
Ik zie Galatasaray dit echt niet meer weggeven. Volkan. Snel een Braziliaan neerzetten, Gomes ofzo.
pi_58464720
Denk het ook niet... Maar ben wel blij mee wat Fenerbahçe heeft bereikt dit seizoen.

En met Volkan is niets mis mee imo. soms maakt hij foutjes maar hij maakt het meestal goed met zijn reddingen .
pi_58516319
Volkan weg
Kezman weg [ plaats maken voor Psv keeper Gomes ]
Maldonado weg [ plaats maken voor Appiah ]
Edu mag van mij ook weg

En een spits erbij een lange sterke bijv. iemand als Van Hooijdonk of Carew maar dan jonger en technischer.
FENER!
FENER!
FENER!
FENER!
pi_58517592
Volkan mag sowieso blijven van mij.... kezman mag weg. Gomes hoef ik niet. We hebben Serdar al en nog een opvolger Volkan Babacan. Maldonado twijfelgeval hij mag het proberen tot aan het winterstop. Edu twijfelgeval, hij staat er meestal wel maar soms maakt hij foutjes, toch is hij sterk en het is moeilijk om een vervanger te vinden.

Lugano gaat weg, waarschijnlijk Aurelio, Alex en Volkan ook . Appiah ook...
Er moeten veel vervangers komen.
pi_58521275
ja en wederson gaat weg en gokhan gonul gaat weg en ugur boral gaat weg en semih gaat weg en roberto carlos gaat weg en colin kazim gaat weg en onder gaat weg en zico gaat ook weg.

Ik heb een klein vermoeden waar jij je info haalt, turkse sensatie kranten

Volgens dezelfde bronnen zouden we inmiddels ook al shevcenko, ronaldinho, ronaldo, deco, messi, henry, eto en nog vele andere hebben gekocht.

Laten we gewoon even afwachten hoe het loopt.
pi_58523806
Dat is bullshit nieuws.... ik kijk niet naar QTM.
Het is gewoon bijna zeker hoor dat Lugano, Aurelio en Alex met grote zekerheid weg gaan / verkocht worden.
Lugano is een heel sterke centrale verdediger, bovendien captain van uruguay. (Anders gaat hij volgend jaar weg, wegens aflopend contract)
Aurelio is nu rond de 30. Hij kan nu nog naar een Europese middenmoot gaan. Hij is gewoon erg sterk en kan bovendien ook erg goed helpen met het opbouwen van een spel.
Alex is gewoon een prachtspeler.
pi_58526251
Hele sterke redenen om naar een nieuwe club te gaan inderdaad.

Dus alle sterke spelers van Fenerbahce gaan weg dit jaar ?

Alex was ook een prachtspeler toen hij naar Fenerbahce kwam. Lugano was ook een hele sterke centrale verdediger en bovendien captain van uruguay toen hij naar Fenerbahce kwam, idem met aurelio.
pi_58532451
Alex, had voordat hij naar Fenerbahçe kwam al gefaald in Europa. Nu heeft hij zichzelf laten zien in de CL.
Aurelio was voordat hij bij Fenerbahçe kwam ook best onbekend, hij valt niet zo snel op. Bovendien speelde hij bij Trabzonspor als AM en nu bij FB als VM/CM. Ik herken me Turkije - Brazilie nog wel toen was Aurelio zeker wel de MOTM. Hij is gewoon bijna altijd constant.
Tsjah en Lugano werd hiervoor al idd. gevraagd door andere team's. Maar omdat het limiet bij Real Madrid vol zat kwam hij naar Fenerbahçe. Je kon het ook zien in de grote wedstrijden met CL. Hoe hij spelers zoals Drogba tegen kon houden.

Tsjah vind je het gek? Turkije is geen sterke competitie en er zal nooit en te nimmer een erg sterke/grote club zoals Man U. Real Barca uit Turkije komen. Misschien alleen een team dat het soms ver schopt in de CL en meer niet.

Lugano gaat sowieso weg. Fenerbahçe kan hem houden dit seizoen maar dan gaat hij volgende jaar voor niets weg. Dus zou het slim zijn om hem te verkopen voor big cash.
pi_58546384
Maar wat zijn die sterke bronnen van jou dan.
pi_58546583
Mijn glazen bol.
pi_58554958
Die schijnt ook gebruikt te worden door die eerder genoemde sensatie kranten.
pi_58599722
ik vroeg me af.. wat is eigenlijk de meest gehate club in Turkije?
pi_58601227
Hangt er van af. Maar aangezien 6alatasaray en 8esiktas samen nichtenclubjes zijn is Fenerbahçe het meest gehaat omdat ze ook wel het sterkste zijn.
pi_58602603
Fenerbahce, omdat het eigenlijk een Braziliaans voetbalteam is.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_59017713
Emre Belezoglu bij Fenerbahçe.
pi_59017766
pi_59018833
Waar heb je deze foto vandaan.?
pi_59018966
Heb ik van Emre gekregen.
pi_59018983
oud shirtje.
pi_59018997
Ja weet het. Maar dat was het enige wat ik bij me had.
pi_59019032
Hoe oud is deze foto dan? Heb je er meer info over?
pi_59019103
Het enige dat ik mag zeggen is dat de onderhandelingen zijn begonnen... heb je waarschijnlijk ook op het nieuws gezien. En dat Emre toen hij jong was een grote Fenerbahçe fan was.
pi_59019120
i am out .
pi_59019124
k, weinig nieuws dus
pi_59020457
Heb je deze site ook de foto gestuurd 3 minuten voordat je de foto hier hebt geplaatst of niet ? lol

http://maraton.com.tr/news.php?news_id=45980
pi_59022234
heheh dat is te hopen, anders sta je ff voor lul
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_59023493
Ik had hem natuurlijk niet hier als eerst geplaatst. Of dacht je dat dit de hoofdsite is waar ik kom om over Fenerbahçe te discussieren ?

En zoals je kunt zien is het mijne origineel en zonder watermerk.

De qtm is er altijd als de aarsgieren bij vuile honden dat het zijn.
pi_59023587
Heb jij die foto ook echt gemaakt dan?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')