abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62275826
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 17:18 schreef xminator het volgende:

[..]

Guiza is al geslaagd vind ik. Ik vind hem erg goed, maar de spelers/tactiek achter hem is niet goed.
Guiza al geslaagd, ik heb nog niets van die man gezien.. paar intikkertjes dat is alles..
pi_62277169
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 23:59 schreef WeMan het volgende:

[..]

Guiza al geslaagd, ik heb nog niets van die man gezien.. paar intikkertjes dat is alles..
Ik weet genoeg over jou 'voetbalkennis' .
pi_62282872
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 01:26 schreef xminator het volgende:

[..]

grappig dat als mensen zoals jij niets kunnen zeggen gelijk op de knop drukken.
pi_62283444
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:39 schreef WeMan het volgende:

[..]

grappig dat als mensen zoals jij niets kunnen zeggen gelijk op de knop drukken.
Haha ja man.

Newb
pi_62283677
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:00 schreef xminator het volgende:

[..]

Haha ja man.

Newb
wtf FB heeft zijn beste tijd gehad. een kort piekje vorig jaar.. GS wordt de komende 4 jaar kampioen.
pi_62284827
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 01:26 schreef xminator het volgende:
Zoveel hebben we nou ook weer niet gezien van Guiza tot nu toe. Hij heeft één goal gemaakt in zes weken tijd. Die goal was ook echt een intikkertje. Fener speelt vaak met 1 spits, het enige wat hij moet doen is scoren lijkt mij. Zonder Alex, die zowel assists maakt als scoort, is FB verlamd. Er zijn verder geen middenvelders die Guiza in een scorende positie kunnen zetten, laat staan andere scorende middenvelders.
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:11 schreef WeMan het volgende:
wtf FB heeft zijn beste tijd gehad. een kort piekje vorig jaar.. GS wordt de komende 4 jaar kampioen.
Dat sowieso
pi_62285098
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:55 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Zoveel hebben we nou ook weer niet gezien van Guiza tot nu toe. Hij heeft één goal gemaakt in zes weken tijd. Die goal was ook echt een intikkertje. Fener speelt vaak met 1 spits, het enige wat hij moet doen is scoren lijkt mij. Zonder Alex, die zowel assists maakt als scoort, is FB verlamd. Er zijn verder geen middenvelders die Guiza in een scorende positie kunnen zetten, laat staan andere scorende middenvelders.
[..]

Dat sowieso
Omdat hij niet scoort is hij dus slecht? Hij kan niet scoren omdat hij in z'n eentje zit vooraan en hij niet genoeg 'support' krijgt van het midden. Je kunt gewoon zien aan zijn speelwijze dat hij goed is.

haha ja salatasaray ken natuurlijk kampioen worden in Turkije met behulp van scheidsrechters, we hebben gezien dat ze geen hulp krijgen in het buitenland. Waardoor ze bijv. met 3 - 4 net kunnen winnen tegen bellinzona ofzo hahaha
pi_62294699
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 13:05 schreef xminator het volgende:

[..]

Omdat hij niet scoort is hij dus slecht? Hij kan niet scoren omdat hij in z'n eentje zit vooraan en hij niet genoeg 'support' krijgt van het midden. Je kunt gewoon zien aan zijn speelwijze dat hij goed is.

haha ja salatasaray ken natuurlijk kampioen worden in Turkije met behulp van scheidsrechters, we hebben gezien dat ze geen hulp krijgen in het buitenland. Waardoor ze bijv. met 3 - 4 net kunnen winnen tegen bellinzona ofzo hahaha
dieptriest.. iemand die ook nog elke keer om zijn eigen opmerking lacht..
pi_62300810
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 19:12 schreef WeMan het volgende:

[..]

dieptriest.. iemand die ook nog elke keer om zijn eigen opmerking lacht..

Heel slim, om op het HAHAHAHA te focussen ipv. op Bellinzona 3 - 4 salatasaray.
pi_62302956
Goh, het gaat even weer slecht met Fener en alle anti-fener (galatasaray) fans komen weer opdagen. Het was erg stil jongens de laatste paar jaar, welkom.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_62307778
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 04:21 schreef ClioSporT het volgende:
Goh, het gaat even weer slecht met Fener en alle anti-fener (galatasaray) fans komen weer opdagen. Het was erg stil jongens de laatste paar jaar, welkom.
laatste paar jaar? je bedoelt de laatste 3 jaar waarin GS 2x kampioen is geworden.
pi_62312766
Ik bekijk het niet alleen op die manier. Kampioen of niet, Fenerbahce is gewoon beter en dan niet alleen met voetbal.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_62326931
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 18:19 schreef ClioSporT het volgende:
Ik bekijk het niet alleen op die manier. Kampioen of niet, Fenerbahce is gewoon beter en dan niet alleen met voetbal.
sorry maar ik kijk geen volleybal en korfbal enzo..
pi_62329548
GÜİZA SİNYAL VERDİ
Fenerbahçemizin İspanyol golcüsü Daniel Güiza ayrılabileceğine dair açıklamalarda bulundu

!

Hij gaat waarschijnlijk weg
En Aragones kunnen ze niet laten opdonderen tot december
pi_62330100
Waar gaat Guiza dan heen?
pi_62330231
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 17:08 schreef sjimz het volgende:
Waar gaat Guiza dan heen?
nergens.. hij zei gewoon in een interview dat hij niet verwacht om 4 jaar bij FB te blijven (hij heeft een 4jarig contract getekend in de zomer)
pi_62332796
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 16:40 schreef Devrim_ het volgende:
GÜİZA SİNYAL VERDİ
Fenerbahçemizin İspanyol golcüsü Daniel Güiza ayrılabileceğine dair açıklamalarda bulundu

!

Hij gaat waarschijnlijk weg
En Aragones kunnen ze niet laten opdonderen tot december
Jij bent gek .
Guiza is hardstikke goed. Als Fenerbahçe met hetzelfde tactiek doorgaat, dan maakt het niet uit wie je daar neerzet hij zal slecht functioneren. Aragones gebruikt et verkeerde tactiek.
Ook zou het zonde zijn van de 14 miljoen die gegeven is.
pi_62347649
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 19:30 schreef xminator het volgende:

[..]

Jij bent gek .
Guiza is hardstikke goed. Als Fenerbahçe met hetzelfde tactiek doorgaat, dan maakt het niet uit wie je daar neerzet hij zal slecht functioneren. Aragones gebruikt et verkeerde tactiek.
Ook zou het zonde zijn van de 14 miljoen die gegeven is.
Beter hadden ze Wagner Love gehaald..
pi_62348743
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:21 schreef WeMan het volgende:

[..]

Beter hadden ze Wagner Love gehaald..
Denk je dat de Russen Wagner Love gaan geven? Denk je dat hij vanuit Rusland naar Turkije zou willen komen?

Tsjonge jonge
pi_62348853
Vagner Love gaat volgens mij aan het einde van de Russcishe competitie (en in de winterstop) naar Everton toe als ik me niet vergis.
pi_62348972
Dat is ook het meest logische. Een opstap maken.
pi_62352044
-troll-

[ Bericht 98% gewijzigd door sjimz op 13-10-2008 15:11:27 ]
pi_62399858
Ik denk dat Fenerbahce Arsenal af gaat maken in Istanbul.. 2xSemih, 2xAlex, 1xKazim
pi_62399980
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:48 schreef WeMan het volgende:
Ik denk dat Fenerbahce Arsenal af gaat maken in Istanbul.. 2xSemih, 2xAlex, 1xKazim
Ik denk van niet. Al zou 5-0 zeker een stunt zijn.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62400271
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ik denk van niet. Al zou 5-0 zeker een stunt zijn.
ik vind Arsenal de minste van de Engelse clubs (Man United, Chelsea, Liverpool)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')