Fenerbahce. Overigens wel afhangend van of ze ver komen in de CL, maar dat verwacht ik niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:08 schreef DeVinger het volgende:
Hoe staat het in Turklije (voor mijn seizoensweddenschap). Fener lijkt me verreweg de beste ploeg komend seizoen, of hoe zit het tov Gala of anderen? (objectief antwoord graag)
Hopelijk heb ik binnenkort DSmartquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:57 schreef xminator het volgende:
kut dsmart liet eerste 40 minuten van gaysaray zien en eerste 10 minuten van Fenerbahçe en daarna gingen ze weer op zwart ...
Jupquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:54 schreef xminator het volgende:
heb je dreambox?
En wat heb je een motor of 2 keer lnb?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:56 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Jup
Leuk ding...voor een paar euro volledig Digiturk pakket + DSmart binnenkort
2 lnbquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:00 schreef xminator het volgende:
[..]
En wat heb je een motor of 2 keer lnb?
Ik zit ook te twijfelen om er eentje te nemen, maar het lijkt me zo veel werk om het gedaan te krijgen ...
Ik krijg voor 5 euro Digiturk (en binnenkort DSmart) volledig pakketquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:04 schreef xminator het volgende:
Dus ken je dat voor mij ook doen.
Maar je ontvangt nu dus echt alles met 2 keer lnb ook europese betaal kanalen?
emre speelt altijd goed, maar hij kan geen waarde aan het team voegen.. kijk als je een heel goed team hebt (overige 9 veldspelers) dan kan je een speler als Emre op het middenveld permitteren zoals een AC Milan die Gattuso laat spelen.. dit soort spelers zijn volkomen nutteloos voor de teamprestatie als er geen chemie is tussen de overige spelers.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:54 schreef ClioSporT het volgende:
Lem keltos, boogie car center'da gelip doverim seni haaa
emre iyi oynuyor aslinda, aurelio satilmadi kendisi gitti, maldonado harbi dana, josicoyu daha oynarken gormedim. Winterstopta iyi oyuncu alinmazsa (libero) sampiyonluk gitmistir
Of een dreambox waarop je alles van Sport 1 tot DSmart kan kijkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:04 schreef xminator het volgende:
0-0.
Je hebt geen schotel nodig, een abonnement op sport 1 is voldoende.
Als ze de tot de winter overleven in de CL (Ik verwacht het niet) dan zal het denk ik niet veel meer uitmaken aangezien ze dan gewoon nieuwe spelers MOETEN kopen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
Gaat goed, not. De spelers moeten trouwens echt uitkijken met de gele kaarten. Ze krijgen teveel (onnodige) gele kaarten wat nog voor grote problemen kan zorgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |