quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:38 schreef borisz het volgende:
1. Christiano Ronaldo
2. Xavi Hernandez
3. Edwin van der Sar
quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:13 schreef Sj0rSz het volgende:
En FOK!sport steunt dit initiatief met een nieuwsbericht; Finale: FOK!wereldvoetballer van het Jaar
# ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:09 schreef JosD. het volgende:
# Edwin van der Sar
# Andrei Arshavin
# Steven Gerrard
quote:
Volgens mij speelt ie nog even door...je bedoelt waarschijnlijk dat ie gestopt is bij het NL elftal...quote:2. Edwin van der Sar, bla bla Speelde een geweldig laatste seizoen van z'n carrière
Eh, yeh mijn fout, bedoelde natuurlijk laatste seizoen als international.quote:Op zondag 19 oktober 2008 01:25 schreef coconutcreekracing het volgende:
[..]
Volgens mij speelt ie nog even door...je bedoelt waarschijnlijk dat ie gestopt is bij het NL elftal...
hij legt het gewoon af tegen koning edjequote:Op zondag 19 oktober 2008 11:42 schreef Vidacz het volgende:
Casillas wordt hier niet erg gewaardeerd. Onbegrijpelijk.
Casillas wordt wel gewaardeerd voor z'n prestatie maar je ziet bij verschillende mensen (mij incluis) toch wel dat enig chauvinisme ons niet vreemd is. Als je deze verkiezing op een Frans forum had gehouden, had Casillas er ongetwijfeld veel beter vanaf gekomen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:42 schreef Vidacz het volgende:
Ik zie wel gekkere dingen hoor. Lijstjes zonder Ronaldo (ok, het is een etter, maar dit is niet de verkiezing aardigste voetballer van het jaar) of namen als Arshavin, Senna, Van der Vaart en Kuyt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:42 schreef Vidacz het volgende:
Leuk, objectief stemmen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:26 schreef Stevie_G het volgende:
1. Steven Gerrard
2. Fernando Torres
3. Dirk Kuyt
Het is ook wel lastig met slechts drie namen. Ik heb Torres bijvoorbeeld niet genoemd, terwijl die toch verre van onaardig heeft staan voetballen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:15 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik zie wel gekkere dingen hoor. Lijstjes zonder Ronaldo (ok, het is een etter, maar dit is niet de verkiezing aardigste voetballer van het jaar) of namen als Arshavin, Senna, Van der Vaart en Kuyt.
Ik vind eigenlijk vaak het tegenovergestelde waar, we kiezen vaak juist niet voor Nederlanders omdat dat niet echt werelds lijkt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:10 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Casillas wordt wel gewaardeerd voor z'n prestatie maar je ziet bij verschillende mensen (mij incluis) toch wel dat enig chauvinisme ons niet vreemd is. .
Eerder PL held. Zijn CL prestaties vond ik niet echt om over naar huis te schrijvenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:
3. Cristiano Ronaldo (dodelijke effectiviteit, CL-held)
Die drie mensen...quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:11 schreef Eliminator20 het volgende:
Trouwens; opvallend dat Ronaldo door 50% op 1 word gezet, met eenerachter. Mooi om te zien
![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:11 schreef Eliminator20 het volgende:
Trouwens; opvallend dat Ronaldo door 50% op 1 word gezet, met eenerachter. Mooi om te zien
![]()
Geeft wel aan dat hij absoluut de beste is.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:11 schreef Eliminator20 het volgende:
1. Ronaldo (nare speler, maar oh zo goed)
2. Messi (Genot om naar te kijken)
3. Zlatan (ook al zo nare speler, maar zeer belangrijk voor z'n ploeg)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |