1.
Cristiano Ronaldo. Met afstand. Geweldige voetballer die op alle denkbare manieren scoort. Meer dan wie ook, en dat zonder een echte spits te zijn. In de paar wedstrijden die hij dit seizoen speelde bleek, ondanks dat hij nog niet op niveau is, toch al zijn grote klasse. Meteen weer een aantal assists en hij laat verdedigers nog steeds staan alsof ze er niet zijn.
2.
Frank Lampard. Een speler die naar mijn idee vaak onderschat wordt. Waarschijnlijk omdat het niet zo'n stijlvolle, technisch begaafde speler is zoals je op zijn positie zou verwachten. En hij zit natuurlijk bij de verkeerde club.

Maar wat Lampard al jaren achter elkaar presteert is ongelofelijk. Hij heeft het precies daar lopen waar de bal gaat komen tot een kunst verheven en is over 2008 wat mij betreft de beste speler van de club die het best presteert.
3.
Rio Ferdinand. Een beest. Man Utd betaalde een aantal jaar geleden veel (volgens sommigen veel te veel) geld voor hem, maar hij heeft dit sindsdien dubbel en dwars terugbetaald. De perfecte moderne verdediger, ik zou geen zwak punt van hem kunnen bedenken. De absolute leider van de defensie van Man Utd, hoe goed hij is blijkt pas echt als hij niet meedoet.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio