abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57865902
Ook Hendrie Kruzen wordt genoemd als assistent
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57866097
Benieuwd of ie het aankan.
  zondag 6 april 2008 @ 12:19:33 #53
148059 Pritt
Atheïst
pi_57866189
Ach ja, een goede trainer kan met slecht materiaal ook niet presteren dus bang word ik er niet van.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_57866229
Alsie Pranjic en Dingsdag nou meeneemt word je wel bang.
pi_57866730
Leuk voor Gert Jan, ik gun het hem enorm.

In Heerenveen zijn veel mensen toch nog steeds wel teleurgesteld dat hij weg wordt gebonjourd en dat we er nu een sjagrijnige Noor voor terug krijgen.

Hij moet zich natuurlijk wel bewijzen nog, heeft wel het voordeel dat het nog steeds niet super draait en er ook niet zo heel veel te verliezen is bij Feyenoord. Ik vind hem wel erg bij Feyenoord passen: nuchter, eerlijk en wars van poespas.
  zondag 6 april 2008 @ 12:48:49 #56
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57866754
een held
pi_57873214
Laat 'ie Sulejmani meenemen
pi_57873260
Hoop dat hij Hendrie gewoon zijn werk in Almelo laat doen.
  zondag 6 april 2008 @ 18:13:05 #59
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57873320
De kans dat Sulejmani of Bradley naar Rotterdam komen volgend jaar is weer wat groter.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  zondag 6 april 2008 @ 18:14:25 #60
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_57873346
Qua persoonlijkheid past hij wel bij Feyenoord, maar hij moet zich wel nog bewijzen. Bij Heerenveen heeft hij het aardig gedaan, maar ook niet veel meer dan dat. Qua begroting is Heerenveen immers al jaren de 4e/5e club en Verbeek is steevast in de buurt van de 5e plek geeindigd. Aardig dus, maar niet bijzonder.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_57876334
goede keuze
quote:
Op zondag 6 april 2008 18:08 schreef Zjakkie het volgende:
Laat 'ie Sulejmani meenemen
  zondag 6 april 2008 @ 20:58:52 #62
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_57876735
Goede trainer, nu nog goede spelers.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_57878201
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:41 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dan ken jij Verbeek niet.

Toch denk ik dat Verbeek beter bij Feyenoord past dan Jol. Een nuchtere en harde trainer met een duidelijke eigen visie die bereid is om zijn ziel en zaligheid in een club te stoppen. Ik denk dat hij de ideale man is voor spelers als De Guzman en Bruins, oftewel de spelers voor de toekomst.

En dat hij heeft stapje voor stapje toch al wel redelijk wat bewezen. Heracles van onderin de middenmoot naar de top van de eerste divisie loodsen en ook bij Heerenveen waren de resultaten 3 jaar lang redelijk goed.

Edit: Misschien kan hij dan wel Bosvelt als 2e of 3e man meenemen, dat was overduidelijk zijn verlengstuk in het veld bij Heerenveen ondanks dat hij niet altijd even goed meer speelde. Dat leek me duidelijk zijn verlengstuk in het veld bij Heerenveen totdat hij stopte en het is wel een echte Feyenoorder die qua persoonlijkheid denk ik ook goed bij Verbeek past.
Werd in VI ook voorzichtig gesuggereerd, het zou mij niks verbazen wanneer Bosvelt komende zomer een cursusje gaat volgen en 1 van Verbeeks assistenten wordt.
  maandag 7 april 2008 @ 11:22:07 #64
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_57885516
quote:
Gertjan Verbeek treedt per 1 juli 2008 aan als de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. De 45-jarige trainer zal in De Kuip een contract tekenen dat hem voor drie seizoenen aan de Rotterdamse club verbindt. Verbeek was de laatste vier seizoenen trainer van sc Heerenveen. Bij Feyenoord volgt hij Bert van Marwijk op, die naar Oranje vertrekt. Verbeek is verheugd over zijn nieuwe club: ‘Trainer worden van Feyenoord is een prachtige uitdaging. Ik ben er heel blij mee.’

Gertjan Verbeek, een geboren Deventenaar met een Rotterdamse moeder, speelde tijdens zijn actieve voetbalcarrière voor SC Heerenveen (1984-1986, 1987-1994) en Heracles Almelo (1986-1987). Als trainer werkte hij met succes voor dezelfde clubs. Zo eindigde sc Heerenveen onder leiding van Verbeek respectievelijk als vijfde, zevende en vijfde, wat telkens voldoende was voor plaatsing voor het UEFA Cuptoernooi. Daarin slaagde Verbeek er tot twee keer toe in om te overwinteren met zijn elftal. Momenteel staan de Friezen op de vijfde plaats, goed voor deelname aan de playoffs om een Champions League-plek.

‘Nadat de KNVB ons officieel benaderd had voor een overgang van Bert van Marwijk, zijn we als directie zeer zorgvuldig te werk gegaan met het vaststellen van een profiel voor een nieuwe trainer’, licht algemeen directeur Eric Gudde toe. ‘Gertjan Verbeek past perfect in ons profiel en heeft zijn vakmanschap inmiddels ruimschoots bewezen. Daarnaast hebben we een heel goed gevoel overgehouden aan de uitvoerige gesprekken die we met hem gevoerd hebben. We zijn er binnen Feyenoord allemaal van overtuigd dat Verbeek de trainer is die Feyenoord weer een stap verder kan brengen.’

Voor Gertjan Verbeek gaat met zijn trainerschap van Feyenoord een lang gekoesterde wens in vervulling. ‘In 1974 maakte ik als 12-jarig jongetje voor het eerst kennis met De Kuip, toen ik het kampioensduel Feyenoord-FC Twente bezocht’, vertelt hij. ‘Ik was meteen geïmponeerd door de entourage. Zoiets vergeet je je leven niet. Elk bezoek aan De Kuip als voetballer was ook een feest. Dat ik er nu kom te werken als trainer van Feyenoord is een fantastisch vooruitzicht.’

‘Gertjan Verbeek heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een moderne trainer die het uiterste uit zijn teams wil en kan halen’, aldus technisch directeur Peter Bosz. ‘Zijn ploegen maken een hele fitte indruk en spelen aantrekkelijk en aanvallend voetbal. Daarnaast heeft Verbeek bewezen spelers beter te kunnen maken, iets wat gezien de talentvolle jonge spelers in onze selectie voor ons heel belangrijk was bij het maken van een keuze. We zijn daarom heel blij dat we overeenstemming hebben bereikt met Gertjan. De komende tijd zullen we ons met hem in alle rust buigen over de nadere invulling van zijn staf.’
Bron: Feyenoord.nl

Overigens, zoals Blawh hierboven stelt, lijkt Paul Bosvelt me de ideale assistent van Gertjan. Heeft 'status' binnen Feyenoord en hij kent GJV van de 2 seizoenen SC Heerenveen, waar hij ook een verlengstuk van de trainer in het veld was..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_57888244
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:04 schreef Blawh het volgende:

[..]

Werd in VI ook voorzichtig gesuggereerd, het zou mij niks verbazen wanneer Bosvelt komende zomer een cursusje gaat volgen en 1 van Verbeeks assistenten wordt.
Als Deventernaren onder elkaar .
pi_58070201
quote:
'Gertjan Verbeek is te dominant'

Het dominante karakter van Gertjan Verbeek is een voorname reden waarom hij na dit seizoen SC Heerenveen moet verlaten. Dit verklaarde Verbeeks voorganger Foppe de Haan, lid van de raad van commissarissen, in het televisieprogramma FC Het Gesprek.

"Gertjan laat om zich heen scherven vallen", legt De Haan uit. "Het ene moment is hij heel tolerant en het andere moment slaat hij om zich heen. Dat gaat binnen de club ten koste van mensen. Die worden bang en ontwikkelen zich niet door. We wisten in oktober vorig jaar al dat een periode van vier jaar genoeg was.''

De Haans uitspraken zijn opvallend. In december verklaarde directeur Yme Kuiper dat het contract van Verbeek na vier seizoenen niet verlengd zou worden. De clubdirectie heeft nooit bevestigd dat het dominante karakter van de toekomstig trainer van Feyenoord heeft meegewogen in deze beslissing.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58072780
quote:
Die worden bang en ontwikkelen zich niet door
Jonge spelers als Sulejmani en Bradley hebben zich goed ontwikkeld onder hem anders.
pi_58074027
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 17:48 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Hm, klinkt niet verrassend. Verbeek is gewoon een erg uitgesproken persoon met een sterke mening/wil heb ik het idee. Zullen ze wel zat geworden zijn dus.
pi_58074039
Dit had ik wel verwacht, een reden gebaseerd op de sportieve prestaties zou niet kloppen.
pi_58074483
Ze moesten toch met één of ander excuus komen om het te kunnen verkopen dat ze zo'n goed presterende trainer ontslaan.

Het zou best waar kunnen zijn hoor, en indien dat het geval is dan kan dat best positief uitpakken voor Feyenoord. Dan kan hij de discipline eens aanpakken in de spelersgroep en dat hij zich niets laat wijsmaken door de gladde praatjes van Bosz en co. kan ook alleen maar goed uitpakken. Al zal Verbeek voorlopig wellicht nog onder de indruk zijn van het hele gebeuren rondom Feyenoord en het idee dat hij bij een topclub zit, maar dat went snel genoeg en dan zal hij daarna al snel zijn woordje klaar hebben.

Totdat men hem bij Feyenoord ook weer beu wordt natuurlijk. Maar hij kan de komende seizoenen in ieder geval met een verfrissende manier van werken Feyenoord de goede richting in duwen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_58082022
Volgens mij past de directheid van Verbeek inderdaad wel bij Feyenoord.
pi_58088129
Denk niet dat de spelers bang werden van hem maar vooral mensen als Riemer, directieleden en dergelijke. Die worden doorgaans niet direct aangesproken en tegengesproken.

Flauw verhaal van Foppe. Noem dan man en paard. En vraag je af of Trond Solllied dan wel de juiste opvolger is. Volgens mij ook niet de meest communicatieve
pi_60073769
quote:
Verbeek wint eerste wedstrijd met Feyenoord

Gertjan Verbeek heeft zijn eerste wedstrijd als trainer van Feyenoord opgesierd met een ruime overwinning. De amateurs van Oirschot Vooruit werden zaterdagavond met 9-1 verslagen.

Diego Biseswar scoorde drie keer, Luigi Bruins nam twee goals voor zijn rekening. De overige treffers kwamen op naam van Denny Landzaat, de Poolse A-junior Michal Janota, Nicky Hofs en Jonathan de Guzman.

De internationals Giovanni van Bronckhorst, Henk Timmer en Tim de Cler ontbraken bij Feyenoord. De Deen Jon Dahl Tomasson moest zijn rentree uitstellen wegens een lichte blessure. Karim El Ahmadi en de Zuid-Afrikaan Erasmus maakten hun debuut.
quote:
Verbeek: "Ik denk niet in systemen"

Gertjan Verbeek blikt tevreden terug op de eerste trainingsweek bij Feyenoord. De oefenmeester, die deze zomer overkwam van SC Heerenveen, zag zijn ploeg zaterdag het eerste oefenduel tegen Oirschot Vooruit winnend afsluiten (9-1).

"Ik heb het prima naar mijn zin", laat Verbeek weten op de website van Feyenoord. "We hebben een prettige groep, waarin iedereen zijn stinkende best doet. We trainen hard, maar niemand zeurt daarover. Het zijn geen klagers."

Feyenoord speelde tegen Oirschot Vooruit in een 4-4-2 systeem. Volgens Verbeek staat niet vast dat de Kuipbewoners ook in de Eredivisie zo zullen aantreden. "Ik denk niet in systemen", zegt de trainer.

"Ik kijk naar de kwaliteiten van de spelers en pas daar het elftal op aan. Maar na deze week ken ik nog niet alle spelers zo goed, dat ik al precies weet waar de kwaliteiten liggen. Daarvoor zijn wedstrijden als vandaag juist nuttig."
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60078368
Hij doet het nu al beter dan zijn laatste 4 voorgangers
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60078551
quote:
Op zondag 13 juli 2008 17:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij doet het nu al beter dan zijn laatste 4 voorgangers
Triest, maar het lijkt inderdaad wel de waarheid te zijn.

Vorig jaar werden de spelers niet eens verplicht tot krachttraining
pi_60078582
Je overbodige spelers vertellen dat ze zich niet hoeven te melden helpt ook mee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60171650
Ik hoop dat hij zich kan staande houden in de slangenkuil ........
Het is toch een man met een uitgesproken mening weet niet of dit tot botsingen kan gaan leiden met T.D. en assistenten..............
Hij heeft in ieder geval 13 man begeleiding meegenomen..................
En hij laat die jongens echt trainen zoals hij ze afbeult ........De oude trainer die de jonkies het nakijken geeft qua conditie (in principe om je voor te schamen als betaald voetballer,leuk voor verbeek........
pi_60302802
Gertjan is in elk geval prima bezig om Feyenoord naar zijn hand te zetten.

In de volledig verbouwde kleedkamers miste Gertjan bij de inspectie nog iets. Het plafond lag te laag, want ze moesten er kunnen springen. De verbouwereerde aannemer kreeg daarop een nieuwe tekening van Gertjan, die ook zijn eigen kamer ingedeeld heeft met een bouwtekening, en mocht het plafond nog verhogen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60485474
quote:
Feyenoord kraakt onder nieuw regime Verbeek

Van onze verslaggever Robèrt Misset
gepubliceerd op 01 augustus 2008 07:49, bijgewerkt op 1 augustus 2008 08:05

ROTTERDAM - Bij zijn debuut als trainer van Feyenoord ontdekte coach Gertjan Verbeek dat de 100-jarige club letterlijk een likje verf kon gebruiken. Maar ook in figuurlijke zin heeft Verbeek de verbouwing in De Kuip stevig ter hand genomen. In het eerste duel van het jubileumtoernooi met Borussia Dortmund hoopt Verbeek het legioen vanavond op zijn 46ste verjaardag te laten zien ‘dat we met iets nieuws bezig zijn’.

In het toernooi van de nostalgie – met Tottenham Hotspur als vierde deelnemer – staat voor Feyenoord zondag een remake van de roemruchte Europa Cup 1-finale tegen Celtic uit 1970 op het programma. Vanwege diverse blessures heeft Verbeek een smalle selectie. En dan zijn Makaay en De Guzman nog eens met het olympisch elftal van zijn leermeester Foppe de Haan op pad.

‘Het olympisch toernooi druist in tegen alle clubbelangen’ moppert Verbeek. ‘Makaay en De Guzman komen terug op 22 augustus, een dag voor we tegen PSV spelen om de Johan Cruijff schaal. Tomasson en Makaay hebben een helft samen gespeeld, tegen amateurs.’

De confrontatie met de clubs, waartegen Feyenoord zijn grootste triomfen boekte, komt dan ook te vroeg voor Verbeek. Maar Feyenoord mijmert al te lang over het verleden, aldus Verbeek.

‘Van Bronckhorst zei bij zijn terugkeer dat er bij Feyenoord in tien jaar niets was veranderd. Daaruit kun je opmaken dat deze club te lang heeft stilgestaan. We maken nu een inhaalslag. Hoewel ik visie belangrijker vind dan tijd, kun je in de catacomben zien dat we flink bezig zijn geweest.’

Verbeek hanteerde immers zelf de verfkwast om het verouderde fitnesscentrum op te knappen. ‘Feyenoord had wel een krachthonk, maar er werd weinig mee gedaan. Ik kom er nu achter dat krachttraining vroeger door de leiding vrij werd gelaten. Als je dat doet, kiezen spelers vaak de gemakkelijkste weg.’

Bij Verbeek krijgen de spelers van Feyenoord daar de kans niet voor. Ze werden meteen aan een straf regime onderworpen.

‘Mijn boksverleden heeft er wel iets mee te maken’, aldus Verbeek. ‘Maar bij Heerenveen heb ik vanaf 1984 gewerkt met een beleidsplan voor fysieke training. Ik heb aan den lijve ervaren dat het ook mentaal iets met je doet. Wie zich fit en sterk voelt, heeft vertrouwen.’

Een intrigerende foto in VI illustreerde bovendien dat Verbeek graag de toon zet. Tijdens een trainingsstage in Oostenrijk beklom hij als Rambo een stormbaan. ‘De spelers wilden een alternatief programma. En ja, dan loop ik graag voorop. Nee joh, ik loop echt niet harder dan de spelers. Maar als het op kracht aankomt, heb ik 35 jaar krachttraining in mijn bagage.’

Na een slappe 1-1 tegen FC Dordrecht reageerde Verbeek geprikkeld op de suggestie dat hij met een relatief oude selectie te hard van stapel was gelopen, waardoor Tomasson en Slory geblesseerd raakten. Verbeek: ‘Ik vond het te kort door de bocht.’

Toch moesten de Feyenoorders wennen aan de filosofie van hun nieuwe coach. ‘Ik sta voor een bepaalde beleving van het vak van profvoetballer. Sommige jongens zijn daar niet mee opgevoed.’

En dan filosofisch: ‘Het is de wet van de verminderde meeropbrengst. Je wordt er eerst slechter van voordat het beter wordt. Vergelijk het met een verbouwing. Eerst denk je: wat een puinhoop. Daarna zie je iets verrijzen en besef je hoe mooi het is geworden.’
pi_60486802
Die kop boven het artikel ook weer.

Lijkt wel of de media wíl dat het misgaat bij Feyenoord.
pi_60487301
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:37 schreef MaxPower het volgende:
Die kop boven het artikel ook weer.

Lijkt wel of de media wíl dat het misgaat bij Feyenoord.
dat is ook zo
pi_60487451
Die kop dekt de lading absoluut niet.

Ik vind wel dat Verbeek doet alsof ie heel veel tijd heeft om Feyenoord te verbouwen terwijl hij er natuurlijk in januari al weer uit kan liggen.
pi_60487965
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:08 schreef SCH het volgende:
Die kop dekt de lading absoluut niet.

Ik vind wel dat Verbeek doet alsof ie heel veel tijd heeft om Feyenoord te verbouwen terwijl hij er natuurlijk in januari al weer uit kan liggen.
Hoop dat ze bij Feyenoord eindelijk van dat korte termijn gezeik af stappen.
Het is al te lang een zootje om GJV nu maar een half jaar de tijd te geven.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_60488017
als prutsers als Koeman en Gullit het hele seizoen mogen blijven zitten kutten, dan zal Verbeek er zeker niet halverwege uitvliegen
pi_60989465
quote:
Zonder de negen geblesseerden -ook Hofland, Ekramy, Lucius, Slory, Fer, Erasmus en Vincken zijn nog niet fit - en de vier internationals Van Bronckhorst, De Cler, Timmer en Tomasson, ging Feyenoord dinsdag voor schut in Barendrecht. Tegen zijn gewoonte in wilde Verbeek na afloop van die pijnlijke nederlaag niet met de pers praten. ,,Alles wat ik zeg, wordt op zo’n moment als excuus opgevat en daar had ik geen zin,’’ zei hij gisteren.

Omdat de beloftes maandag voor de beker moesten spelen, miste Verbeek tegen de hoofdklasser 24 spelers die hij had kunnen opstellen. ,,In de tweede helft stonden er bij ons zeven jongens in het veld met wie ik nog nooit heb getraind. Natuurlijk ben je teleurgesteld als je verliest van amateurs. Vooral als je ziet hoe de tegenstander daar mee omgaat. Ze voetbalden met tien man achter de bal.’’

Feyenoord had daar, ook in de veel sterkere beginopstelling, geen antwoord op. ,,De jongens die de eerste helft speelden, hadden in hun achterhoofd dat ze zaterdag weer moeten. En ik heb geen rekening met deze wedstrijd gehouden, dus heb ik ’s ochtends gewoon krachttraining gedaan. In deze fase moet je niet meer tegen amateurs spelen. Het slaat helemaal nergens op. De enige die er een stijve piemel van krijgt, is de trainer van de tegenpartij. Laat hem gelukkig zijn. Voor die gasten is het ook fantastisch. Maar ik heb er geen frustratie van overgehouden. Ik heb van tevoren al aangegeven dat deze wedstrijd ongelegen kwam. Ik zie het ook niet als voorbereiding op PSV. Eerder als een hinderlijke onderbreking.’’
Goede teksten !
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:21:05 #86
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_62693563

Tsja, als je het van de resultaten niet warm krijgt...
pi_62693627
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_62695148
Die kick heeft lang geduurd.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 26 oktober 2008 @ 19:33:49 #89
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_62697642
GJV pakt Bert Maalderink lekker aan
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_62697664
Groot gelijk.

Bert
pi_62698377
Apart figuur die Verbeek.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62698449
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat heb jij het blijkbaar niet begrepen want Verbeek lulde zich aardig vast over die bal op de lat
pi_62698602
quote:
Wat zegt ie dan?
  zondag 26 oktober 2008 @ 20:11:11 #94
27454 InTrePidIvity
pi_62698857
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:58 schreef MrSleep het volgende:

[..]

Dat heb jij het blijkbaar niet begrepen want Verbeek lulde zich aardig vast over die bal op de lat
Maakt niet uit, Verbeek
pi_62698995
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:03 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Wat zegt ie dan?
KLIK!
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62703063
quote:
Vond ik niet. Ik vond het een kinderachtige reactie, net als van Booy dit weekend. Die volwassen kerels voelen zich zo snel aangevallen.
pi_62703242
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Vond ik niet. Ik vond het een kinderachtige reactie, net als van Booy dit weekend. Die volwassen kerels voelen zich zo snel aangevallen.
Verbeek pakt hem niet aan nee, maar die Maalderink is wel een irritant ventje
  zondag 26 oktober 2008 @ 22:10:45 #98
27454 InTrePidIvity
pi_62703288
quote:
Tim de Cler mag maandagochtend uitleggen waarom hij na zijn wissel zo boos reageerde. In de 77e minuut van het duel met Heerenveen (2-2) verliet hij boos het veld en zocht meteen de kleedkamer op.

De Feyenoord-verdediger riep bovendien nog wat tegen trainer Gertjan Verbeek. "Hij riep waarom ik dat nou deed", aldus Verbeek tegenover AD.nl. "Ik zal hem morgen wel uitleggen waarom ik hem wisselde. Kan hij mij meteen uitleggen waarom hij zo speelde."

Mooie vent
pi_62703446
DIe Maalderink wist vorig jaar niet eens wie Fer was, dus hij beoefend inderdaad zijn vak niet goed. Sowieso heb ik die mug nog nooit op een goede vraag kunnen betrappen.

Volgende keer een kopstoot geven Verbeek

edit: De Cler
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  zondag 26 oktober 2008 @ 22:23:03 #100
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62703760
Goede reactie van Verbeek. GJV houdt een heel verhaal en zegt dat Feyenoord terecht de 2-2 binnenschoot, en vervolgens zegt Bertje "Vond je de 2-2 terecht?". Sjongejonge .
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')