Mark Rutte?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:29 schreef De.Kromme het volgende:
Rutte is een grote kandidaat.
Gefeliciteerd, u bent genomineerd voor slechtste grap van de maand!quote:
Dan ken jij Verbeek niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:33 schreef golfer het volgende:
Jol is te bepalend en te eigenwijs.
Danku.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:38 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, u bent genomineerd voor slechtste grap van de maand!
Fijn. En wat heeft dat met Feyenoord te maken?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:05 schreef Beschouw het volgende:
Mike Snoei is ook beschikbaar
Nou, Snoei kunnen ze ook nemen dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:11 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Fijn. En wat heeft dat met Feyenoord te maken?
De neus van Verbeek IS ook groter.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:27 schreef golfer het volgende:
Mijn (on)betrouwbare bron vermeldt dat het dus momenteel tussen Jol en Verbeek gaat en dat Verbeek een neuslengte voor ligt omdat de eisen van Jol te hoog ziinj.
Ja, en Frits Korbach ookquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nou, Snoei kunnen ze ook nemen dus.
Bosz die kan echt wel een nog slechtere vinden, daar vrees ik niet voor.quote:Op woensdag 5 maart 2008 05:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een slechtere keus is onmogelijk, dus Bosz heeft het makkelijk
Bosvelt heeft niet eens de vereiste papieren.quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat plan met Verbeek/Bosvelt lijkt me ook wel wat!
Was Heerenveen daar ook al niet mee aan de gang?quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Bosvelt heeft niet eens de vereiste papieren.
Ik ga er van uit dat het geen een van de trainers, die hier genoemd worden, zal worden.
Mijn optie is Trond Sollied. Word nergens in de media genoemd, dus dat maakt de kans groter.
Kloptquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trond Sollied werd vorig jaar toch ook al genoemd?
Daarom juist.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trond Sollied werd vorig jaar toch ook al genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |