abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:45:56 #276
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62513986
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:14 schreef F1Bas het volgende:
De 17-0 van de blauwen is ook aardig, ondanks het vast een tegenstander van niks is.
Wilson 4x in 17 minuten
pi_62526971
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:43 schreef methodmich het volgende:
Bijvoorbeeld over de verrassende uitschakeling van Hoek bij Zaamslag. Hoe heeft Hoek dat laten liggen, Sandman?
Op zijn Hoeks, dus met wat arrogantie erbij. Stonden na 20 minuten met 2-0 voor maar hebben het gewoon weggegeven.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_62537021
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 09:08 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Jammer dat je zelfs dit moet gebruiken om te moeten zeuren.
Ik zeur niet, ik constateer slechts iets wat bij een heleboel mensen slecht is gevallen. Vandaar mijn vraag aan 5-sterren of hij dit normaal vindt. Bij een fatsoenlijke club als Spakenburg zou zoiets namelijk uit den boze zijn.
pi_62537454
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 10:50 schreef 5-Sterren het volgende:

[..]

Nee hoor helemaal niet. Maar jij spreekt mij er op aan dat ik hier een andere naam heb dan op een ander forum (wat ook nog eens niet waar is).

Ik roep alle leden van dit forum op om eens te kijken op het veel geprezen forzablauwe.nl forum. Il fenomeno.
Over irritante schrijftaal en fatsoensnormen gesproken...

Angstgegner, ik ben nu al de hele week al je halve -en onwaarheden aan het weerleggen. Het wordt een beetje eentonig.
Ga weer eens over voetbal praten. 17-0. Een clubrecord bijvoorbeeld.
Nog één keer dan: heb je het forum en niet te vergeten de supporterssite van je eigen club al weleens bekeken, waar dagelijks de grootste onzin op staat en mensen en collega-hoofdklassers steeds worden geschoffeerd of belachelijk worden gemaakt. Jij bent hier doorgaans degene die met onwaarheden komt, die ik tot nu toe steeds simpel heb weten te weerleggen. Draai de zaak dus niet om, want daar wordt hier heel gemakkelijk doorheen geprikt, zoals je hebt gemerkt.

Wat dat clubrecord betreft: allemaal heel leuk en aardig, maar dat zegt me helemaal niets. Ik heb liever drie punten tegen Kozakken Boys. Niet dat ik daar ook maar één moment aan twijfel, want ik heb het idee dat het voetbal weer terug is bij Spakenburg. Ik heb al diverse malen verkondigd dat Spakenburg met Mans, mits hij natuurlijk fit blijft, een uitstekende speler in de gelederen heeft, die het hele elftal beter laat spelen. Maar dat merken de rooien op 13 december wel...

Woensdagavond zitten Spakenburg en GVVV bij de KNVB om te praten over de brief die beide clubs hebben gehad naar aanleiding van de ongeregeldheden in Veenendaal. Waar GVVV voortdurend de publiciteit zocht met als enig doel om Spakenburg in een kwaad daglicht te stellen, heeft Spakenburg een mediastilte betracht. De club heeft zijn bevindingen uitvoerig op papier gezet en hoewel er een voorwaardelijke straf loopt, kan ik me niet voorstellen dat er puntenaftrek zal volgen. Per slot van rekening is GVVV de hoofdschuldige van het opstootje, omdat Aguilar Aguilera een elleboogstoot heeft uitgedeeld die je zelden ziet. Hij krijgt zeker zes tot acht duels, omdat de scheids de zwaarste code op het wedstrijdformulier heeft gezet.

De supporters van Spakenburg die zich hebben misdragen, zullen hun straf zeker niet ontlopen. Het bestuur is bezig met een intern onderzoek, zoals vandaag ook in de plaatselijke krant stond te lezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door -Vaduz- op 22-10-2008 15:35:11 ]
pi_62538195
dat van die onzin op de rode site klopt wel
maar daar kan ik nog wel om lachen en met mij nog vele andere
daarom hoop ik dat jou club ook weer een site begint zodat ik daar ook weer kan genieten van de twist tussen rood en blauw
wat die twist houdt de strijd wel lekker levend
of kan jij niet tegen humor
pi_62550367
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:47 schreef soms001 het volgende:
dat van die onzin op de rode site klopt wel
maar daar kan ik nog wel om lachen en met mij nog vele andere
daarom hoop ik dat jou club ook weer een site begint zodat ik daar ook weer kan genieten van de twist tussen rood en blauw
wat die twist houdt de strijd wel lekker levend
of kan jij niet tegen humor
Je laatste zin is niet correct, ik ben een groot voorstander van humor, maar de berichten op de rooie supporterssite hebben niets met humor te maken. Ze zeiken bovendien altijd dezelfde clubs af, namelijk Spakenburg en Quick Boys. Spakenburg komt in de nabije toekomst waarschijnlijk ook weer met een supporterssite, maar ik heb weinig tot geen vertrouwen in de mensen achter de site.
pi_62565995
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:57 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Je laatste zin is niet correct, ik ben een groot voorstander van humor, maar de berichten op de rooie supporterssite hebben niets met humor te maken. Ze zeiken bovendien altijd dezelfde clubs af, namelijk Spakenburg en Quick Boys. Spakenburg komt in de nabije toekomst waarschijnlijk ook weer met een supporterssite, maar ik heb weinig tot geen vertrouwen in de mensen achter de site.
Datzelfde gebeurde bij Spakenburg ook toen ze nog een supporterssite hadden en zal ook weer gebeuren als ze een supporterssite krijgen. Het hoort er gewoon bij.

Deze Angstgegner probeert hier wel heel beleefd over te komen, maar hij is al ontslagen bij De Bunschoter en is vanmorgen voor een maand gebanned op het blauwe forum wegens onbeleefd gedrag, waaronder mensen voortdurend uit te schelden.
pi_62576607
Ik ben niet ontslagen bij De Bunschoter, want ik was daar niet in vaste dienst, dus dan kun je onmogelijk ontslagen worden. Als free-lancer had ik een conflict met de hoofdredactie, waarna we in onderling overleg besloten hebben om de samenwerking te beëindigen. Dat is volgens mij een heel groot verschil. Dit heb ik op het forum van Spakenburg ook al enkele keren uitgelegd, maar kennelijk kan Vogels4Ever niet lezen.

De ban op het Spakenburg-forum was van zeer korte duur, want na protesten van andere forumleden, was de ban gistermiddag alweer opgeheven. Mensen die mij zonder argumenten in een pb uitschelden, bestrijd ik op het forum van Spakenburg met dezelfde wapens.

Met andere woorden, je maakt van een mug een olifant.

[ Bericht 9% gewijzigd door -Vaduz- op 22-10-2008 14:57:31 (even wat gescheld weggehaald.) ]
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:35:44 #284
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_62580894
Genoeg onzin, vecht dit maar uit in jullie eigen fora, het interesseert de rest namelijk niet zo...
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_62582646
Doe even normaal.

[ Bericht 45% gewijzigd door -Vaduz- op 22-10-2008 15:04:47 ]
pi_62583213
Genoeg nu met dat over en weer geprovoceer Angstgegner en Vogels4Ever . Is het volgens jullie nog niet uitgesproken en heb je daar nog behoefte aan dan gaan jullie maar verder per PM. Hebben jullie niks meer met elkaar te bespreken, ook goed, maar ik haal het in het vervolg hier gewoon weg als jullie hier weer op een manier beginnen die we niet willen zien.
That's all folks!
pi_62583777
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:01 schreef deejaylethal het volgende:
En wat is Zaamslag in hemelsnaam voor een ploeg?! Nog nooit van gehoord...
1e klasse C, vorige week nog vakkundig met 4-0 teruggestuurd door Kloetinge.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_62585903
Schijnt gisteren dat een oude bekende in Spakenburg is geweest???? Iemand die daar meer over kan vertellen??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:20:33 #289
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62597248
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:25 schreef methodmich het volgende:
Schijnt gisteren dat een oude bekende in Spakenburg is geweest???? Iemand die daar meer over kan vertellen??
Leushuis
pi_62601113
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:20 schreef 5-Sterren het volgende:

[..]

Leushuis
Haha wat kwam die dan doen al is Willem altijd welkom.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 23 oktober 2008 @ 15:05:12 #291
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62612483
Spakenburg is haar trainer kwijt.

FC Utrecht heeft de samenwerking met assistent-trainers John van Loen en David Nascimento per direct beëindigd. Ook keeperstrainer Maarten Arts en looptrainer Rob Druppers moeten hun koffers pakken.

Willem van Hanegem blijft als enige van de technische staf wel aan. De club maakte tevens bekend dat de oud-international ook volgend seizoen in de Domstad werkzaam blijft. Ton du Chatinier wordt per direct zijn nieuwe assistent. "Met hem hebben we iemand binnen gehaald die zich niet alleen als trainer al volop heeft bewezen, maar die ook de clubcultuur van FC Utrecht goed kent. Wij verwachten veel van dit duo", aldus voorzitter Jan Willem van Dop

Bron: FCUpdate
pi_62612844
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:05 schreef 5-Sterren het volgende:
Spakenburg is haar trainer kwijt.

FC Utrecht heeft de samenwerking met assistent-trainers John van Loen en David Nascimento per direct beëindigd. Ook keeperstrainer Maarten Arts en looptrainer Rob Druppers moeten hun koffers pakken.

Willem van Hanegem blijft als enige van de technische staf wel aan. De club maakte tevens bekend dat de oud-international ook volgend seizoen in de Domstad werkzaam blijft. Ton du Chatinier wordt per direct zijn nieuwe assistent. "Met hem hebben we iemand binnen gehaald die zich niet alleen als trainer al volop heeft bewezen, maar die ook de clubcultuur van FC Utrecht goed kent. Wij verwachten veel van dit duo", aldus voorzitter Jan Willem van Dop

Bron: FCUpdate
Volgens mij zijn ze daar niet rouwig om, loopt dit seizoen toch niet echt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_62614693
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 00:29 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Haha wat kwam die dan doen al is Willem altijd welkom.
Broodje eten geloof ik. Was nog iemand bij als het goed is. Als ze maar niet naar Spakenburg gaan....

Zie ook http://www.forzablauwe.nl/forum/showthread.php?t=124

[ Bericht 12% gewijzigd door methodmich op 23-10-2008 17:14:42 ]
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62630805
Daar hoeft men bij ASWH echt niet bang voor zijn. Zelfs als terreinknecht zou deze slechte B-acteur nog geld mee moeten nemen. Voor Ton du Chatinier is een grote wens in vervulling gegaan, daarom doet Spakenburg niet moeilijk, al zal er op korte termijn nog wel even worden onderhandeld over een afkoopsom met FC Utrecht. Voorlopig zullen Hamstra en Beukers de honneurs weer waarnemen, maar dit zal niet langer duren dan pakweg twee weken, omdat Hamstra niet over de juiste papieren beschikt. Ik verwacht een oud-prof als trainer, al heb ik momenteel nog geen enkele indicatie.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 08:42:53 #295
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62632973
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 02:30 schreef Angstgegner het volgende:
Daar hoeft men bij ASWH echt niet bang voor zijn. Zelfs als terreinknecht zou deze slechte B-acteur nog geld mee moeten nemen. Voor Ton du Chatinier is een grote wens in vervulling gegaan, daarom doet Spakenburg niet moeilijk, al zal er op korte termijn nog wel even worden onderhandeld over een afkoopsom met FC Utrecht. Voorlopig zullen Hamstra en Beukers de honneurs weer waarnemen, maar dit zal niet langer duren dan pakweg twee weken, omdat Hamstra niet over de juiste papieren beschikt. Ik verwacht een oud-prof als trainer, al heb ik momenteel nog geen enkele indicatie.
-normaal doen-

Gert Aandewiel wordt overigens vaak genoemd door mijn blauwe bronnen.

[ Bericht 6% gewijzigd door sjimz op 24-10-2008 14:05:19 ]
pi_62641198
-edit- Jouw blauwe bronnen zijn niets waard, want Aandewiel is net benoemd als assistent-trainer van NAC en blijft dat gewoon ook. Je zoveelste domme leugen c.q. suggestie hier.

O ja, vertel mij ook eens wat de successen waren van Leushuis in het betaalde voetbal. Of moet ik je even uit de droom helpen soms. Een schamel periodetiteltje met Eindhoven. Waarom denk je dat deze charlatan nooit meer aan de bak komt in het betaalde voetbal?

[ Bericht 9% gewijzigd door sjimz op 24-10-2008 14:06:27 (normaal doen) ]
pi_62641457
Ik heb geen zin meer in dat blauw/rood gezeik.
Jullie kunnen beide normaal doen of jullie gaan maar lekker naar een ander forum toe.
pi_62642746
Ik neem aan dat je zelf ook wel kunt constateren dat 5-Sterren of die andere rooie elke keer de aanstichter is van dit gezeik. Toen hij hier nog niet postte, was het hier betrekkelijk rustig. Als ik jou was, zou ik hem een ban geven. Ik vind het ongelooflijk dat hier door hem elke keer zaken uit de privé-sfeer kunnen worden gepost. Dan is het toch normaal dat ik hier op reageer. Waarom worden dit soort zaken niet meteen verwijderd?

[ Bericht 8% gewijzigd door Angstgegner op 24-10-2008 14:59:25 ]
pi_62642898
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef Angstgegner het volgende:
Ik neem aan dat je zelf ook wel kunt constateren dat 5-Sterren elke keer de aanstichter is van dit gezeik. Toen hij hier nog niet postte, was het hier betrekkelijk rustig. Als ik jou was, zou ik hem een laatste waarschuwing geven. Ik vind het ongelooflijk dat hier elke keer persoonlijke zaken kunnen worden gepost. Dan is het toch normaal dat ik hier op reageer. Z
Je kan er ook gewoon niet op reageren.
Ga jullie persoonlijke vetes ergens anders uitvechten en deze waarschuwing is zowel voor jou als voor 5-sterren en Vogels4Ever.
Laat dat duidelijk zijn.
pi_62643255
Ik blijf van mening dat dit soort zaken direct dienen te worden verwijderd, dan hoef ik er ook niet op te reageren. Er zijn natuurlijk wel grenzen. Laat dat dan ook duidelijk zijn, want ik laat me door niemand belachelijk maken op een forum en al helemaal niet door een rooie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')