Wilson 4x in 17 minutenquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:14 schreef F1Bas het volgende:
De 17-0 van de blauwen is ook aardig, ondanks het vast een tegenstander van niks is.
Op zijn Hoeks, dus met wat arrogantie erbij. Stonden na 20 minuten met 2-0 voor maar hebben het gewoon weggegeven.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:43 schreef methodmich het volgende:
Bijvoorbeeld over de verrassende uitschakeling van Hoek bij Zaamslag. Hoe heeft Hoek dat laten liggen, Sandman?
Ik zeur niet, ik constateer slechts iets wat bij een heleboel mensen slecht is gevallen. Vandaar mijn vraag aan 5-sterren of hij dit normaal vindt. Bij een fatsoenlijke club als Spakenburg zou zoiets namelijk uit den boze zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jammer dat je zelfs dit moet gebruiken om te moeten zeuren.
Nog één keer dan: heb je het forum en niet te vergeten de supporterssite van je eigen club al weleens bekeken, waar dagelijks de grootste onzin op staat en mensen en collega-hoofdklassers steeds worden geschoffeerd of belachelijk worden gemaakt. Jij bent hier doorgaans degene die met onwaarheden komt, die ik tot nu toe steeds simpel heb weten te weerleggen. Draai de zaak dus niet om, want daar wordt hier heel gemakkelijk doorheen geprikt, zoals je hebt gemerkt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:50 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. Maar jij spreekt mij er op aan dat ik hier een andere naam heb dan op een ander forum (wat ook nog eens niet waar is).
Ik roep alle leden van dit forum op om eens te kijken op het veel geprezen forzablauwe.nl forum. Il fenomeno.
Over irritante schrijftaal en fatsoensnormen gesproken...
Angstgegner, ik ben nu al de hele week al je halve -en onwaarheden aan het weerleggen. Het wordt een beetje eentonig.
Ga weer eens over voetbal praten. 17-0. Een clubrecord bijvoorbeeld.
Je laatste zin is niet correct, ik ben een groot voorstander van humor, maar de berichten op de rooie supporterssite hebben niets met humor te maken. Ze zeiken bovendien altijd dezelfde clubs af, namelijk Spakenburg en Quick Boys. Spakenburg komt in de nabije toekomst waarschijnlijk ook weer met een supporterssite, maar ik heb weinig tot geen vertrouwen in de mensen achter de site.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:47 schreef soms001 het volgende:
dat van die onzin op de rode site klopt wel
maar daar kan ik nog wel om lachen en met mij nog vele andere
daarom hoop ik dat jou club ook weer een site begint zodat ik daar ook weer kan genieten van de twist tussen rood en blauw
wat die twist houdt de strijd wel lekker levend
of kan jij niet tegen humor
Datzelfde gebeurde bij Spakenburg ook toen ze nog een supporterssite hadden en zal ook weer gebeuren als ze een supporterssite krijgen. Het hoort er gewoon bij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:57 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Je laatste zin is niet correct, ik ben een groot voorstander van humor, maar de berichten op de rooie supporterssite hebben niets met humor te maken. Ze zeiken bovendien altijd dezelfde clubs af, namelijk Spakenburg en Quick Boys. Spakenburg komt in de nabije toekomst waarschijnlijk ook weer met een supporterssite, maar ik heb weinig tot geen vertrouwen in de mensen achter de site.
1e klasse C, vorige week nog vakkundig met 4-0 teruggestuurd door Kloetinge.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:01 schreef deejaylethal het volgende:
En wat is Zaamslag in hemelsnaam voor een ploeg?! Nog nooit van gehoord...
Leushuisquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:25 schreef methodmich het volgende:
Schijnt gisteren dat een oude bekende in Spakenburg is geweest???? Iemand die daar meer over kan vertellen??
Haha wat kwam die dan doen al is Willem altijd welkom.quote:
Volgens mij zijn ze daar niet rouwig om, loopt dit seizoen toch niet echt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:05 schreef 5-Sterren het volgende:
Spakenburg is haar trainer kwijt.
FC Utrecht heeft de samenwerking met assistent-trainers John van Loen en David Nascimento per direct beëindigd. Ook keeperstrainer Maarten Arts en looptrainer Rob Druppers moeten hun koffers pakken.
Willem van Hanegem blijft als enige van de technische staf wel aan. De club maakte tevens bekend dat de oud-international ook volgend seizoen in de Domstad werkzaam blijft. Ton du Chatinier wordt per direct zijn nieuwe assistent. "Met hem hebben we iemand binnen gehaald die zich niet alleen als trainer al volop heeft bewezen, maar die ook de clubcultuur van FC Utrecht goed kent. Wij verwachten veel van dit duo", aldus voorzitter Jan Willem van Dop
Bron: FCUpdate
Broodje eten geloof ik. Was nog iemand bij als het goed is. Als ze maar niet naar Spakenburg gaan....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Haha wat kwam die dan doen al is Willem altijd welkom.
-normaal doen-quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:30 schreef Angstgegner het volgende:
Daar hoeft men bij ASWH echt niet bang voor zijn. Zelfs als terreinknecht zou deze slechte B-acteur nog geld mee moeten nemen. Voor Ton du Chatinier is een grote wens in vervulling gegaan, daarom doet Spakenburg niet moeilijk, al zal er op korte termijn nog wel even worden onderhandeld over een afkoopsom met FC Utrecht. Voorlopig zullen Hamstra en Beukers de honneurs weer waarnemen, maar dit zal niet langer duren dan pakweg twee weken, omdat Hamstra niet over de juiste papieren beschikt. Ik verwacht een oud-prof als trainer, al heb ik momenteel nog geen enkele indicatie.
Je kan er ook gewoon niet op reageren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef Angstgegner het volgende:
Ik neem aan dat je zelf ook wel kunt constateren dat 5-Sterren elke keer de aanstichter is van dit gezeik. Toen hij hier nog niet postte, was het hier betrekkelijk rustig. Als ik jou was, zou ik hem een laatste waarschuwing geven. Ik vind het ongelooflijk dat hier elke keer persoonlijke zaken kunnen worden gepost. Dan is het toch normaal dat ik hier op reageer. Z
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |