abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:12:37 #251
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62440089
Ik wist wel dat je zou happen. Maar laten we verstandig zijn en het over voetbal hebben.
Anders is dit draadje niks meer aan voor de anderen.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:15:10 #252
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62440158

[ Bericht 99% gewijzigd door 5-Sterren op 16-10-2008 18:17:04 ]
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:27:13 #253
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_62440436
Beste 5 sterren,

Prima wanneer je je berichten/pdag quotum wilt opwerken, maar vervuil dit forum niet met belachelijk veel berichten achter elkaar. Ik vind dit bijzonder onprettig en verwacht dat de rest van de vaste bezoekers daar net zo over denkt.

DOVO komende zaterdag tegen Elinkwijk. Aan het begin van dit seizoen werd dat een 5-klapper. Zien hoe de ploegen op dit moment aan elkaar gewaagd zijn... Ik verwacht een kleine winst van DOVO; ze spelen ook thuis...
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  donderdag 16 oktober 2008 @ 19:08:24 #254
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62441451
IJsselmeervogels speelt tegen de oude club van Wouter van Hoof. Zijn broer speelt daar nu nog.
pi_62450672
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 17:38 schreef 5-Sterren het volgende:

[..]

Interview met Bram Hopman en Aart Koelwijn. Moet toch echt Koelewijn zijn.

Weleens van een drukkerij gehoord die een foutje kan maken? Je denkt toch niet dat ik niet weet hoe je één van de meest voorkomende achternamen in Spakenburg moet schrijven...
pi_62451129
Ik moet hier even een tvp doen.
Gewoon.
pi_62454793
5-Sterren
Zou je zo vriendelijk willen zijn om gewoon normaal mee te discussiëren zonder het veelvuldig gebruik van de smiley.
Ik denk namelijk dat niet iedereen dat op prijs kan stellen.
pi_62475613
Juist, 5-sterren, waarom heet je hier niet gewoon Plank, net zoals op het 'veelgeprezen' Vogels-forum. Ik merk dat je je hier ook al aardig populair begint te maken.....
pi_62476975
Assistent van de afgelopen 2 jaar is overleden

Jan Ditewig RIP

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_62479591
Is 5-sterren Plank?

Triest nieuws over Ditewig zeg, zag het net staan op de site van de Vogels en VoZ. Tijdens het zaalvoetballen nog wel, wat je voor je lol gaat doen. En veel te jong natuurlijk......
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:14:20 #261
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62482146
Nee ik ben Plank niet.
Angstgegener alias Il fenomeno, alias MrBombastik, alias...ik kan nog wel 3 schuilnamen van je noemen. Hoe durf je iemand te verwijten dat hij meerdere pseudoniemen heeft?

Over tot de orde van de dag. Wat is je mening geven op een forum dan toch ineens betrekkelijk.

Vanmiddag speelt IJsselmeervogels niet in verband met het overlijden van Jan Diteweg.
Helaas is deze sympathieke man niet meer in ons midden.
52 jaar.
Gestorven in het harnas.
Om stil van te worden...

[ Bericht 22% gewijzigd door 5-Sterren op 18-10-2008 13:22:38 ]
pi_62489687
Enkele bekeruitslagen van clubs uit B

DHSC - Geinoord 2-3

DOVO - Elinkwijk 2-1 (Kops en Pieterse)

De Meer - GVVV 0-2

Spakenburg - DSO Ultrajectum 17-0 (!!!) (vijf keer Wilson en Van der Wilt)

Jodan Boys - Den Bommel 13-0 (!) (vier keer Heerkens, drie keer El Bouazatti)

Zaamslag - Hoek 2-2, Zaamslag w.n.s.

SDC Putten - ESC 4-2 (twee keer Koops)

Terschuurse Boys - Bennekom 0-2
www.thuisuiteten.nl
  zondag 19 oktober 2008 @ 00:17:33 #263
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_62495938
DOVO heeft vanmiddag een aardige wedstrijd gespeeld. Vooral Biekman en van Rooijen speelden bij tijden weergaloos. Gesgartz werd door Klein vervangen achterin waardoor er voor Rodney Hofman een plekje op het middenveld vrijkwam. Ook hij speelde prima.
Verder met rouwbanden gespeeld vanwege het overlijden van Mr. DOVO; Jan Ditewig.
Be your best
pi_62498385
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 13:14 schreef 5-Sterren het volgende:
Nee ik ben Plank niet.
Angstgegener alias Il fenomeno, alias MrBombastik, alias...ik kan nog wel 3 schuilnamen van je noemen. Hoe durf je iemand te verwijten dat hij meerdere pseudoniemen heeft?

Over tot de orde van de dag. Wat is je mening geven op een forum dan toch ineens betrekkelijk.

Vanmiddag speelt IJsselmeervogels niet in verband met het overlijden van Jan Diteweg.
52 jaar.
Gestorven in het harnas.
Om stil van te worden...

Kun jij me uitleggen waarom de A1 van IJsselmeervogels thuis heeft gespeeld en de vlag in top stond. Dit getuigt van bijzonder weinig respect naar Jan Ditewig (en geen Diteweg!! toe. Wie schreef hier nog niet zo lang geleden over het verkeerd spellen van een naam in een presentatiegids?

Verder begreep ik dat de spelers er aan te pas moesten komen om de bekerwedstrijd tegen SVF uit te laten stellen. Het bestuur van de rooien gaf niet thuis wat dit betreft. Zouden deze mensen niet weten wat de woorden respect en fatsoensnormen betekenen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Angstgegner op 19-10-2008 08:25:42 ]
pi_62498394
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 13:14 schreef 5-Sterren het volgende:
Nee ik ben Plank niet.

52 jaar.
Gestorven in het harnas.
Om stil van te worden...
Je hebt precies dezelfde en zeer irritante schrijftrant. Waar verwijt ik jou dat je meerdere pseudoniemen hebt. Kun jij wel lezen?? Iedereen weet wie er achter mijn schuilnamen zit. Op sommige fora gebruik ik een andere naam. Is dat verboden?
pi_62498558
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 08:18 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Kun jij me uitleggen waarom de A1 van IJsselmeervogels thuis heeft gespeeld en de vlag in top stond. Dit getuigt van bijzonder weinig respect naar Jan Ditewig (en geen Diteweg!! toe. Wie schreef hier nog niet zo lang geleden over het verkeerd spellen van een naam in een presentatiegids?

Verder begreep ik dat de spelers er aan te pas moesten komen om de bekerwedstrijd tegen SVF uit te laten stellen. Het bestuur van de rooien gaf niet thuis wat dit betreft. Zouden deze mensen niet weten wat de woorden respect en fatsoensnormen betekenen?
Jammer dat je zelfs dit moet gebruiken om te moeten zeuren.
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:38:33 #267
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62499166
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 08:18 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Je snapt er echt niks van Angstgegner. Ik vind een schrijffout hier of daar helemaal niet storend. Jij maakt er alleen een drama van. Dan kun je verwachten dat je eigen fouten breed uitgemeten worden.

Het bestuur van IJsselmeervogels heeft in al haar wijsheid besloten een normaal programma te draaien. Trainer Roy Wesseling heeft in een bijeenkomst met spelers en staf de keus open gelaten. Er is unaniem beslist om niet te spelen. Roy wilde zelf ook niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door 5-Sterren op 19-10-2008 12:35:17 ]
  zondag 19 oktober 2008 @ 10:50:12 #268
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62499258
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 08:20 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Je hebt precies dezelfde en zeer irritante schrijftrant. Waar verwijt ik jou dat je meerdere pseudoniemen hebt. Kun jij wel lezen?? Iedereen weet wie er achter mijn schuilnamen zit. Op sommige fora gebruik ik een andere naam. Is dat verboden?
Nee hoor helemaal niet. Maar jij spreekt mij er op aan dat ik hier een andere naam heb dan op een ander forum (wat ook nog eens niet waar is).

Ik roep alle leden van dit forum op om eens te kijken op het veel geprezen forzablauwe.nl forum. Il fenomeno.
Over irritante schrijftaal en fatsoensnormen gesproken...

Angstgegner, ik ben nu al de hele week al je halve -en onwaarheden aan het weerleggen. Het wordt een beetje eentonig.
Ga weer eens over voetbal praten. 17-0. Een clubrecord bijvoorbeeld.
pi_62499285
Ga beide gewoon weer over voetbal praten en niet elkaar persoonlijk aanvallen want daar heb ik absoluut geen trek in.
Het hooligansime houden we maar bij het profvoetbal
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:29:19 #270
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62499682
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 10:53 schreef sjimz het volgende:
Ga beide gewoon weer over voetbal praten en niet elkaar persoonlijk aanvallen want daar heb ik absoluut geen trek in.
Het hooligansime houden we maar bij het profvoetbal
Mee eens !!! (ik heb het zelf ook al 3 keer voorgesteld)
pi_62501812
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:29 schreef 5-Sterren het volgende:

[..]

Mee eens !!! (ik heb het zelf ook al 3 keer voorgesteld)
Gatverdamme. Meester meester! Hij gaat maar dooohooorrrr...

Kunnen we hier niet normaal over de hoofdklasse posten? Dat gezever over rood en blauw doen je maar ergens anders...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_62506270
Bijvoorbeeld over de verrassende uitschakeling van Hoek bij Zaamslag. Hoe heeft Hoek dat laten liggen, Sandman?
www.thuisuiteten.nl
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:01:02 #273
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_62507914
En wat is Zaamslag in hemelsnaam voor een ploeg?! Nog nooit van gehoord...
Be your best
pi_62508252
De 17-0 van de blauwen is ook aardig, ondanks het vast een tegenstander van niks is.
pi_62509366
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:01 schreef deejaylethal het volgende:
En wat is Zaamslag in hemelsnaam voor een ploeg?! Nog nooit van gehoord...
Spelen in 1C. Vorig jaar gepromoveerd ten koste van De Zwerver uit Kinderdijk. Was dus een Zeeuwse derby voor Hoek.

De plaats Zaamslag kwam negatief in het nieuws door de moord op een postbode.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')