quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:38 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Interview met Bram Hopman en Aart Koelwijn. Moet toch echt Koelewijn zijn.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:14 schreef 5-Sterren het volgende:
Nee ik ben Plank niet.
Angstgegener alias Il fenomeno, alias MrBombastik, alias...ik kan nog wel 3 schuilnamen van je noemen. Hoe durf je iemand te verwijten dat hij meerdere pseudoniemen heeft?
Over tot de orde van de dag. Wat is je mening geven op een forum dan toch ineens betrekkelijk.
Vanmiddag speelt IJsselmeervogels niet in verband met het overlijden van Jan Diteweg.
Helaas is deze sympathieke man niet meer in ons midden.
52 jaar.
Gestorven in het harnas.
Om stil van te worden...
Je hebt precies dezelfde en zeer irritante schrijftrant. Waar verwijt ik jou dat je meerdere pseudoniemen hebt. Kun jij wel lezen?? Iedereen weet wie er achter mijn schuilnamen zit. Op sommige fora gebruik ik een andere naam. Is dat verboden?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:14 schreef 5-Sterren het volgende:
Nee ik ben Plank niet.
Angstgegener alias Il fenomeno, alias MrBombastik, alias...ik kan nog wel 3 schuilnamen van je noemen. Hoe durf je iemand te verwijten dat hij meerdere pseudoniemen heeft?
Over tot de orde van de dag. Wat is je mening geven op een forum dan toch ineens betrekkelijk.
Vanmiddag speelt IJsselmeervogels niet in verband met het overlijden van Jan Diteweg.
Helaas is deze sympathieke man niet meer in ons midden.
52 jaar.
Gestorven in het harnas.
Om stil van te worden...
Jammer dat je zelfs dit moet gebruiken om te moeten zeuren.quote:Op zondag 19 oktober 2008 08:18 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Kun jij me uitleggen waarom de A1 van IJsselmeervogels thuis heeft gespeeld en de vlag in top stond. Dit getuigt van bijzonder weinig respect naar Jan Ditewig (en geen Diteweg!! toe. Wie schreef hier nog niet zo lang geleden over het verkeerd spellen van een naam in een presentatiegids?
Verder begreep ik dat de spelers er aan te pas moesten komen om de bekerwedstrijd tegen SVF uit te laten stellen. Het bestuur van de rooien gaf niet thuis wat dit betreft. Zouden deze mensen niet weten wat de woorden respect en fatsoensnormen betekenen?
Je snapt er echt niks van Angstgegner. Ik vind een schrijffout hier of daar helemaal niet storend. Jij maakt er alleen een drama van. Dan kun je verwachten dat je eigen fouten breed uitgemeten worden.quote:Op zondag 19 oktober 2008 08:18 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Kun jij me uitleggen waarom de A1 van IJsselmeervogels thuis heeft gespeeld en de vlag in top stond. Dit getuigt van bijzonder weinig respect naar Jan Ditewig (en geen Diteweg!! toe. Wie schreef hier nog niet zo lang geleden over het verkeerd spellen van een naam in een presentatiegids?
Verder begreep ik dat de spelers er aan te pas moesten komen om de bekerwedstrijd tegen SVF uit te laten stellen. Het bestuur van de rooien gaf niet thuis wat dit betreft. Zouden deze mensen niet weten wat de woorden respect en fatsoensnormen betekenen?
Nee hoor helemaal niet. Maar jij spreekt mij er op aan dat ik hier een andere naam heb dan op een ander forum (wat ook nog eens niet waar is).quote:Op zondag 19 oktober 2008 08:20 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Je hebt precies dezelfde en zeer irritante schrijftrant. Waar verwijt ik jou dat je meerdere pseudoniemen hebt. Kun jij wel lezen?? Iedereen weet wie er achter mijn schuilnamen zit. Op sommige fora gebruik ik een andere naam. Is dat verboden?
Mee eens !!! (ik heb het zelf ook al 3 keer voorgesteld)quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:53 schreef sjimz het volgende:
Ga beide gewoon weer over voetbal praten en niet elkaar persoonlijk aanvallen want daar heb ik absoluut geen trek in.
Het hooligansime houden we maar bij het profvoetbal
Gatverdamme. Meester meester! Hij gaat maar dooohooorrrr...quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:29 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Mee eens !!! (ik heb het zelf ook al 3 keer voorgesteld)
Spelen in 1C. Vorig jaar gepromoveerd ten koste van De Zwerver uit Kinderdijk. Was dus een Zeeuwse derby voor Hoek.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:01 schreef deejaylethal het volgende:
En wat is Zaamslag in hemelsnaam voor een ploeg?! Nog nooit van gehoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |