Hoezo klikt het niet? Waar heb je het over, vraag ik meaf. Alsof die 1001 kansen die er normaal gesproken wel ingaan er nu niet ingaan omdat het niet klikt. Zulke ongrijpbare argumenten heb ik geen boodschap aan. De grootste invloed van de trainers is het veldspel, en het veldspel is onder Verbeek vele malen beter dan onder Van Marwijk. Verbeek wegsturen is echt het stomste wat je kunt doen. Dan komt er een pauper zoals Ernie Brandts, en verliezen ze vrolijk weer 5 wedstrjden. Goh, wat een oplossing.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:58 schreef Crane het volgende:
[..]
Het klikt gewoon niet tussen hem en de spelers, dat is een feit nu. Nadeel is dat die paupers geen cent hebben om hem te ontslaan. Je zou bijna hopen dat er een fikse ruzie ontstaat waardoor hij zelf opstapt.
Ik vind het een goede vent, maar geen enkele coach mag zó presteren.Tenzij Verbeek nu bij Bosz op de tafel ramt dat ie in de winterstop geld wil voor spelers, wordt dit nooit meer wat.
Verbeek doet het prima, Feyenoord niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:02 schreef Crane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Idd.
Nog 2 wedstrijden Happel.
Ben je dom?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:02 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wanneer je praat over het niet kunnen scoren, en niet kunnen verdedigen, hoe kan je dan spreken over goed spelen?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:01 schreef TC03 het volgende:
Crane, heb je nu je zin? Supporters proberen de catacombe in te breken.
Sukkel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:03 schreef Crane het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Makaay, Greene en De Cler wat klappen gaan krijgen.
Dunno zal wel rustig zijn. Ze riepen iets met kankerbestuur ole ole. Nu journaal. Nu gaan de bezoekers langzaam naar buiten, zo is te horen. Boze aanhangers hebben geprobeerd in de kleedkamers te komen. onquote:
Je zegt dat Feyenoord prima speelt.quote:
Er moet iets gebeuren. Wil je 23 spelers ontslaan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:05 schreef Happel het volgende:
Geen enkele trainer zal het beter doen Crane, wanneer gaat dat doordringen door die betonplaat voor je kop?
Was te verwachtenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:05 schreef thomasss het volgende:
-- altijd met die supporters
Hij heeft gewoon gelijk. Zelfs Volendam heeft momenten dat het goed veldspel laat zien. Het gaat om een elftal dat goed staat en als je niet scoort en blundert achterin, speel je gewoon slecht.quote:
Ga gewoon weg als je niet kan lezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:06 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je zegt dat Feyenoord prima speelt.
Je scoort niet, en je hebt een verdediging van niks. Daarbij is Feyenoord geland op de 16e plaats, dus gevaar voor degradatie(al is het wel vroeg in het seizoen).
In mijn ogen speel je dan toch echt niet prima.
Wat heeft het voor zin om de trainer nu te ontslaan en er weer ene nieuwe voor te zetten? Denk je dat het dan opeens beter zal gaan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:06 schreef Crane het volgende:
[..]
Er moet iets gebeuren. Wil je 23 spelers ontslaan?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:02 schreef Crane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Idd.
Nog 2 wedstrijden Happel.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:06 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je scoort niet, en je hebt een verdediging van niks. Daarbij is Feyenoord geland op de 16e plaats, dus gevaar voor degradatie(al is het wel vroeg in het seizoen).
Er moet iets gebeuren wat een positief effect zal hebben. Denk je nou serieus dat als je Verbeek ontslaat je ineens wel 10 wedstrijden op rij wint ofzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:06 schreef Crane het volgende:
[..]
Er moet iets gebeuren. Wil je 23 spelers ontslaan?
Ze spelen inderdaad niet prima. Prima is als je wint als je beter bent dan de tegenstander, en op een respectabel niveau zit. Nou, respectabel is het niveau niet en winnen doen we jammer genoeg ook niet meer. Booi zegt net er 'een heleboel strijd, passie en beleving' in zat, maar dat is blijkbaar niet genoeg meer. Zo komt Verbeek aan de beurt. Wilt iemand dat ik er kort verslag van doe? Anders zet je zelf maar de radio aanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:06 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Geen idee, dan moet Bosz weg. Er moeten in elk geval koppen rollen, dat staat vast.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er moet iets gebeuren wat een positief effect zal hebben. Denk je nou serieus dat als je Verbeek ontslaat je ineens wel 10 wedstrijden op rij wint ofzo?
Ik kan wel lezen. Maar wanneer je alleen op het middenveld een beetje aan het ballen bent, en het op de rest van het veld laat afweten, ben je niet goed bezig.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga gewoon weg als je niet kan lezen.
Hij houdt er andere standpunten en meningen op na, dat die anders zijn kunnen wij weinig aan doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:07 schreef Siemerink het volgende:
Moderators, wat moet Crane wél doen om een ban te krijgen op de Feyenoord topics?
Zijn posts voegen werkelijk waar niets toe en werken als doping voor andere users. Op deze manier worden alle Feyenoord topics om zeep geholpen.
doei #2quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga gewoon weg als je niet kan lezen.
Ik vind het zo kortzichtig om op basis van 7 wedstrijden te oordelen. Dat deed NEC ook niet met Been, en zie hoe NEC nu presteert. Wie zegt dat met Feyenoord niet kan gebeuren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:09 schreef Crane het volgende:
[..]
Geen idee, dan moet Bosz weg. Er moeten in elk geval koppen rollen, dat staat vast.
-doe maar niet-quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:09 schreef Crane het volgende:
[..]
Geen idee, dan moet Bosz weg. Er moeten in elk geval koppen rollen, dat staat vast.
Het VELDspel was prima DEZE wedstrijd, aangezien Feyenoord 80 minuten op de helft van Sparta heeft gevoetbald en hierbij meer dan 10 kansen heeft gecreëerd. Moeilijk hè, lezen? En nu ergens anders trollen, dag.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik kan wel lezen. Maar wanneer je alleen op het middenveld een beetje aan het ballen bent, en het op de rest van het veld laat afweten, ben je niet goed bezig.
16e plaats. 8 westrijden gespeeld en 5 puntjes gehaald
Idd, Feyenoord speelt prima.![]()
Had het erg veel van weg jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
De 1-1 van Sparta was buitenspel hoor ik zojuist?
Hooguit een halve centimeter, was nauwelijks te zien..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
De 1-1 van Sparta was buitenspel hoor ik zojuist?
Ik hou er hele normale standpunten en meningen op na. Als Van Basten of Stevens zo zou presteren dan werden er 100 ajax en PSV-topics volgepost over dat ze moesten oprotten. Hier wordt echter alles maar op pech en onmacht gegooid.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij houdt er andere standpunten en meningen op na, dat die anders zijn kunnen wij weinig aan doen.
Komt het dit seizoen niet meer. Tenzij Feyenoord nu 15 wedstrijden op rij wint.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:12 schreef patrickt37 het volgende:
Iemand ontslaan heeft totaal geen nut. Laat Verbeek gewoon zijn werk doen, en hopen dat het goed komt.
Tweede helft was wel een stuk minder, maar klopt wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het VELDspel was prima DEZE wedstrijd, aangezien Feyenoord 80 minuten op de helft van Sparta heeft gevoetbald en hierbij meer dan 10 kansen heeft gecreëerd. Moeilijk hè, lezen? En nu ergens anders trollen, dag.
Zucht. Laten we het zo stellen: Feyenoord had een enorm overwicht vandaag. En dat overwicht was er ook tegen NEC en Willem II. Of beter gezegd: Feyenoord had meer overwicht en kansen dan die twee tegenstanders.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik kan wel lezen. Maar wanneer je alleen op het middenveld een beetje aan het ballen bent, en het op de rest van het veld laat afweten, ben je niet goed bezig.
16e plaats. 8 westrijden gespeeld en 5 puntjes gehaald
Idd, Feyenoord speelt prima.![]()
Zoals gewoonlijk toon je weer eens aan totaal geen realiteitszin te hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:13 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik hou er hele normale standpunten en meningen op na. Als Van Basten of Stevens zo zou presteren dan werden er 100 ajax en PSV-topics volgepost over dat ze moesten oprotten. Hier wordt echter alles maar op pech en onmacht gegooid.
Overigens nu ik even tot rust gekomen ben, bedenk ik me dat ik beter m'n frustraties op Bosz af kan reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |